Ακόμη και στην ψηφιακή εποχή, υπάρχουν μερικές πρακτικές μάρκετινγκ που διαφοροποιούν τη γνώμη σε πολλά επίπεδα σχετικά με το SEO.
Από όσους το θεωρούν περιττό ή ένα ενοχλητικό κόστος για τους εμπόρους που δεσμεύουν ένα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού τους για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, εξακολουθεί να εμπνέει τη συζήτηση σε ολόκληρο τον κλάδο.
Το SEO είναι αναμφίβολα πιο σημαντικό στη σημερινή ανταγωνιστική on line αγορά από ό, τι έχει σε οποιοδήποτε σημείο της ιστορίας της.
Το κλειδί έγκειται στην εκτέλεση SEO στρατηγικών , και μια έμφυτη δυνατότητα να διακρίνει τις καλές υπηρεσίες SEO από εκείνες που είναι απλώς φθηνές ή προσβάσιμες.
Παρακάτω, θα το διερευνήσουμε με περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ αποκαλύπτουμε τους βασικούς λόγους για να αποφύγετε τα πακέτα SEO τα οποία διατίθενται στην αγορά ως «φτηνά» ή «γρήγορα κέρδη».
Η σημασία του SEO
Ας αρχίσουμε με την αξιολόγηση της σημασίας του SEO, που παραμένει η πιο αποτελεσματική τεχνική μάρκετινγκ για την κλιμάκωση της κίνησης στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, η πρακτική είναι όλο και πιο δύσκολη, ιδίως σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές βιομηχανίες όπου ένας μεγάλος αριθμός Brands συνεχίζει να επιδιώκει βιώσιμο μερίδιο αγοράς.
Είναι σαφές ότι τα Brands που επενδύουν σε καλής ποιότητας SEO και είναι σε θέση να εξασφαλίσουν σταθερά υψηλές βαθμολογίες θα επιτύχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους.
Αυτό μας οδηγεί στην μεταβαλλόμενη φύση της συμπεριφοράς των πελατών, η οποία έχει εξελιχθεί σημαντικά καθώς ο ιστός παρουσιάζει εκθετική ανάπτυξη. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο πιθανό να προμηθεύουν, να αναφέρουν και να αγοράζουν αγαθά στο διαδίκτυο, καθώς δίνουν τη δυνατότητα στον ιστό και στα εργαλεία του να αναζητούν βασικά σημεία πληροφόρησης, όπως η συγκριτική τιμολόγηση και η διαθεσιμότητα.
Διαβάστε : 3 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ-ΣΤΟΧΟ ΣΑΣ
Αυτό επιβεβαιώνεται από τα στατιστικά στοιχεία, με περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις ημερησίως μόνο στη Google. Έτσι, οι μάρκες που κατατάσσονται καλά στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης της Google σε σχέση με τις βασικές λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις βρίσκονται σε ιδανική θέση για να εκπαιδεύσουν τους πελάτες και να είναι ανταγωνιστικές για την επιχείρησή τους, οικοδομώντας τα θεμέλια της εμπιστοσύνης και δημιουργώντας τις δυνατότητες μακροχρόνιας σχέσης.
Γιατί πρέπει να αποφύγετε «φθηνά» ή «προσιτά» πακέτα SEO
Με αυτά τα στοιχεία, είναι δύσκολο να αμφισβητηθεί η συνάφεια ή η αποτελεσματικότητα της υψηλής ποιότητας SEO στην ψηφιακή εποχή.
Στην πραγματικότητα, η συνεχιζόμενη εμφάνιση των τεχνολογικά κατανοητών χιλιετιών (που αντιπροσώπευαν το 54% όλων των ηλεκτρονικών αγορών το 2017) ως δημογραφικός καταναλωτής με δεσπόζουσα θέση θα χρησιμεύσει μόνο για την αύξηση της συνάφειας του ψηφιακού μάρκετινγκ και του SEO στο εγγύς μέλλον, γνωστή για την επιθυμία της να ερευνήσει προϊόντα ανεξάρτητα και να καθορίσει το δικό της περιεχόμενο.
Όπως έχουμε ήδη πει, η εκτέλεση είναι βασική, αν θέλετε να επωφεληθείτε από τέτοιες τάσεις και να αξιοποιήσετε επιτυχώς το SEO για λογαριασμό της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσετε σε εξατομικευμένες και υψηλής ποιότητας SEO υπηρεσίες, αντί να επιχειρήσετε να μειώσετε το κόστος επιλέγοντας έναν φτηνό πάροχο με μια νοοτροπία ενός μεγέθους που ταιριάζει σε όλα.
Εάν εξακολουθείτε να μην είστε πεπεισμένοι, εδώ είναι ορισμένοι επιτακτικοί λόγοι για να αποφύγετε φθηνά και προσιτά πακέτα SEO.
1. Οι φθηνές υπηρεσίες δεν μπορούν να παραδώσουν ακόμη και βασικές απαιτήσεις SEO
Σε βασικούς όρους, οι δύο βασικοί κανόνες του SEO είναι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και τα backlinks.
Όπως θα περίμενε κανείς, αυτές οι δύο δραστηριότητες είναι επίσης οι πιο εργατικές και αποδοτικές εργασίες, κάτι που σημαίνει ότι αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό ποσοστό της SEO δαπάνης σας.
Ακόμη και σε αυτό το σημείο, η τυπική πρόταση που παρουσιάζεται από προσιτά πακέτα SEO αρχίζει να χάνει την αξιοπιστία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εταιρείες που προσφέρουν φθηνές υπηρεσίες το κάνουν επειδή δεν διαθέτουν κεφάλαια, καθιστώντας τους αδύνατον να δημιουργήσουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, μακράς διαρκείας ή ασφαλή τοποθέτηση επισκεπτών σε τοποθεσίες υψηλής εξουσίας.
Το μεγάλης έκτασης περιεχόμενο πρέπει να είναι καλά δομημένο και εξαιρετικά ενημερωτικό, ενώ απαιτεί μεγάλη ικανότητα και σημαντική επένδυση χρόνου για την κάθε επιχείριση.
Χωρίς τους απαραίτητους πόρους για τη δημιουργία τέτοιου περιεχομένου, οι προμηθευτές SEO χαμηλής ποιότητας χρησιμοποιούν συχνά λογισμικό για να αλλοιώσουν τα υπάρχοντα άρθρα και να τα γυρίσουν σε «νέες» θέσεις, συχνά σε βάρος της δομής και της ακριβούς γραμματικής.
Δεδομένου ότι το περιεχόμενο αυτό αντικατοπτρίζει άμεσα το εμπορικό σήμα και την ιστοσελίδα του, είναι μια πρακτική που μπορεί να βλάψει σοβαρά τη φήμη σας στους καταναλωτές.
Όχι μόνο αυτό, αλλά αυτές οι εταιρείες μπορούν σίγουρα να χάσουν χρόνο για τη διεξαγωγή βασικής προσέγγισης του συνδέσμου και αυτό συχνά οδηγεί στην καλλιέργεια φθηνών ή κακής ποιότητας συνδέσεων που προσφέρουν ελάχιστη αξία.
Αυτό θα πρέπει να αποφευχθεί με κάθε κόστος, καθώς η ανάπτυξη αμφισβητήσιμων συνδέσεων σε υψηλή ποσότητα είναι μια ξεπερασμένη τακτική που μπορεί να βλάψει στην πραγματικότητα τις επιδόσεις του εμπορικού σας σήματος στη σύγχρονη εποχή.
2. Το παλιό Link Building δεν έχει την ίδια αξία
Όταν η έννοια της οικοδόμησης συνδέσμων εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως μια βιώσιμη τακτική μάρκετινγκ, δόθηκε σαφής έμφαση στην ποσότητα πάνω από την ποιότητα. Αρκετά απλά, οι εταιρείες που εξασφάλισαν τις περισσότερες συνδέσεις με τον ιστότοπό τους θα επιτύχουν ευνοϊκά αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχε καμία ανάγκη για αφοσίωση στο περιεχόμενο ή τη συνεχή σύνδεση των συνδέσμων.
Το θέμα είναι ότι ενώ οι οικονομικά προσιτοί προμηθευτές SEO τείνουν να πωλούν παρόμοιες υπηρεσίες σήμερα, η φύση του link building έχει εξελιχθεί σημαντικά σύμφωνα με τις ενημερωμένες ενημερώσεις αλγορίθμων της Google.
Διαβάστε : 5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
Επομένως, η επένδυση σε μια τέτοια υπηρεσία τοποθετεί την ιστοσελίδα σας σε σημαντικό κίνδυνο, με την Google να κινδυνεύει να τιμωρεί περιπτώσεις χαμηλής ποιότητας, οικοδόμησης μαζικής σύνδεσης και τις επιχειρήσεις που αναθέτουν αυτές τις στρατηγικές.
Αν βρείτε τον εαυτό σας να ασχολείται με μια επιχείρηση που υπόσχεται να προσφέρει μια φτηνή υπηρεσία SEO, πιθανότατα θα προσπαθήσουν να πουλήσουν τους εαυτούς τους με την προϋπόθεση να προσφέρουν μια μεγάλη ποσότητα συνδέσμων.
Αυτό σημαίνει ελάχιστα χωρίς την απαιτούμενη ποιότητα, καθώς οι πιθανότητες είναι ότι οι προαναφερόμενοι σύνδεσμοι θα κατασκευαστούν με αυτοματοποιημένο λογισμικό και στη συνέχεια θα δημοσιεύονται σε ιστότοπους χαμηλής ποιότητας με ελάχιστη εμπιστοσύνη ή εξουσία.
Μην κάνετε το λάθος: Η πιο πιθανή συνέπεια μιας τέτοιας στρατηγικής είναι απλώς μια σπατάλη οικονομικών πόρων, καθώς η Google τείνει να αγνοεί τέτοιους δεσμούς σε πιο πρόσφατους καιρούς.
Ωστόσο, με τέτοια δραστηριότητα σε σημαντικούς όγκους, αυτό μπορεί να θέσει τη μάρκα σας σε κίνδυνο μιας ποινής Google, η οποία θα μπορούσε να δει τον ιστότοπό σας να αφαιρεθεί από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης εντελώς.
Μια τέτοια κύρωση απαιτεί τόσο χρόνο όσο και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για να αντιστραφεί, οπότε στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο αποδοτικό και οικονομικό να απλώς απασχολεί έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών SEO σε πρώτη φάση.
3. Ένα μέγεθος σίγουρα δεν ταιριάζει με όλα
Όταν ασχολείστε με οικονομικά προσιτά πακέτα SEO, πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι οι πάροχοι προσφέρουν επιλογές και τιμές σε όλο το πλάτος.
Αυτή είναι μια πραγματική απάτη σε έμπειρους εμπόρους, καθώς δεν υπάρχουν δύο επιχειρήσεις ίδιες και επιτυχημένες στρατηγικές, πρέπει πάντα να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες, τις συνθήκες και τους στόχους κάθε πελάτη.
Στην πραγματικότητα, υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός μεταβλητών που θα καθορίσουν το είδος του πακέτου και της στρατηγικής ανάπτυξης για εσάς.
Αυτά περιλαμβάνουν βασικούς παράγοντες όπως ο προϋπολογισμός σας και η βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείτε (και το επίπεδο ανταγωνιστικότητάς του), καθώς και με την τρέχουσα κατάσταση SEO σας και αν ανακάμπτει από πρόσφατη κύρωση ή ποινή Google.
Ομοίως, αξιόπιστοι παροχείς SEO θα θέλουν επίσης να κατανοήσουν τη δομή και το επίκεντρο της επιχείρησής σας, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο εάν δραστηριοποιείται τοπικά, σε εθνικό επίπεδο ή στο εξωτερικό.
Θα προσπαθήσουν επίσης να καθορίσουν τη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να αναζητήσουν καθοδήγηση σχετικά με τους κύριους στόχους σας, ώστε να είναι σε θέση να μετρήσουν τη δική τους απόδοση και να επιτύχουν γνήσια αποτελέσματα για λογαριασμό σας.
Διαβάστε : ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ SITE ΜΟΥ ΣΤΗ GOOGLE ; 13 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ
Αυτός ο τύπος διεξοδικής διερευνητικής αποστολής είναι καθοριστικής σημασίας για τις επιτυχημένες εκστρατείες SEO, καθώς σας βοηθά να βελτιστοποιήσετε τις δαπάνες σας και να δώσετε τη δυνατότητα στους παρόχους υπηρεσιών να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές τους.
Οι πάροχοι που θέτουν τέτοιου είδους ερωτήσεις είναι επίσης πιθανό να παρέχουν μια πολύ πιο αποτελεσματική υπηρεσία και αναγνωρίζοντας ότι αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τεκμηριωμένη απόφαση.
Σε αντίθεση, θυμηθείτε ότι οι φθηνοί οργανισμοί SEO απλά επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού όγκου πελατών, προκειμένου να αυξήσουν την κερδοφορία, ώστε να μην ενδιαφέρονται ελάχιστα για την επιχείρησή σας ή για τους βασικούς στόχους της.
4. Δεν έχετε καμία αξιοπιστία ή εγκυρότητα για τα αποτελέσματα και τις διαδικασίες
Η επιθυμία των φτηνών παρόχων SEO να δώσουν προτεραιότητα σε μεγάλο όγκο επιχειρήσεων είναι ενδιαφέρουσα, καθώς αυτό δημιουργεί ένα απλοϊκό επιχειρηματικό μοντέλο που δεν επιτρέπει την καλλιέργεια μακροπρόθεσμων επιχειρηματικών σχέσεων.
Έτσι, όχι μόνο οι πιο φθηνές εταιρίες SEO δεν ενδιαφέρονται ελάχιστα για τις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν, αλλά φέρουν επίσης ελάχιστη ευθύνη ή φόβο εάν πρέπει να παραδώσουν μια υπηρεσία κατώτερης ποιότητας (την οποία πάντοτε επιθυμούν).
Στην πραγματικότητα, από τη στιγμή που έχετε απογοητευτεί από την υπηρεσία τους και προσπαθήσετε να τερματίσετε τη σχέση, θα έχουν ήδη εξασφαλίσει νέους πελάτες και θα είναι πολύ χαρούμενοι να σταματήσουν την επαφή.
Αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά απογοητευτικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν την προοπτική που έχουν σπαταλήσει οικονομικό κεφάλαιο και πρέπει να φέρουν την ευθύνη μόνο για αυτό το λάθος.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την τυπική επιχειρηματική σχέση, όπου υπάρχει κοινή επιθυμία από όλα τα μέρη να καλλιεργήσουν μακροπρόθεσμη αλληλεπίδραση και να επιλύσουν τυχόν ζητήματα που απειλούν αυτή την ένωση.
Θυμηθείτε, εάν λαμβάνετε ένα γενικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από έναν παροχέα SEO, οι πιθανότητες είναι ότι αυτό το μήνυμα έχει σταλεί σε κάθε επαφή που έχει η εταιρεία στη βάση δεδομένων του.
Αυτός ο τύπος προσέγγισης έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την οικοδόμηση ενός μεγάλου όγκου επιχειρήσεων και την εξασφάλιση των εφάπαξ πληρωμών όσο το δυνατόν γρηγορότερα και είναι ενδεικτικό μιας επιχείρησης που δεν ενδιαφέρεται για μακροπρόθεσμη συνεργασία ή για να προσφέρει οτιδήποτε χρήσιμο.
5. Οι Φτηνοί SEO Providers δεν μπορούν να παραδώσουν μια μακροπρόθεσμη στρατηγική
Λένε ότι η υπομονή είναι μια αρετή, και αυτό είναι σίγουρα η βασική περίπτωση όταν πρόκειται για SEO.
Στην πραγματικότητα, μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για να επιτευχθούν θετικά αποτελέσματα μέσω του SEO, ιδιαίτερα σε ανταγωνιστικές βιομηχανίες ή στην περίπτωση επιχειρήσεων που έχουν τιμωρηθεί από την Google στο παρελθόν.
Στην πραγματικότητα, τα διαμορφωτικά στάδια μιας εκστρατείας SEO απαιτούν συνήθως μια σημαντική οικονομική επένδυση χωρίς να παραδίδουν οποιουδήποτε είδους αποζημίωση, γεγονός που μπορεί να απογοητεύει όσους είναι νέοι στην πρακτική.
Παρόλο που ενδέχεται να παρατηρήσετε αύξηση της ταξινόμησης οργανικής αναζήτησης σε σύντομο χρονικό διάστημα, απαιτεί συχνά πολύ περισσότερο χρόνο για να κερδίσετε μια πολυπόθητη θέση στην πρώτη σελίδα της Google σε σχέση με τις προκαθορισμένες λέξεις-κλειδιά σας.
Οι εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη σελίδα της Google εμφανίζουν τα μεγαλύτερα οφέλη από την άποψη της ποσότητας και της ποιότητας της κυκλοφορίας, οπότε η προβολή των αποτελεσμάτων που μπορούν να ασκηθούν μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο.
Αυτό είναι ένα άλλο επιτακτικό επιχείρημα για την απασχόληση των υπηρεσιών αξιόπιστων παρόχων SEO, καθώς μια τέτοια επένδυση θα στηρίξει μια πιο μακροπρόθεσμη εκστρατεία που είναι πιο πιθανό να αποδώσει αποτελέσματα.
Αντίθετα, τα φθηνά πακέτα SEO δεν θα είναι σε θέση να παραδώσουν τίποτα παρά μια βασική, βραχυπρόθεσμη καμπάνια και μία που θα προσφέρει λίγη ή καθόλου αξία για τα χρήματα.
Ολοκληρώνοντας..
Ενώ είναι εύκολο να κατανοήσετε την ελκυστικότητα των φτηνών πακέτων SEO στο τρέχον επιχειρηματικό και οικονομικό κλίμα, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να τηρούν τον βασικό κανόνα της ιεράρχησης της αξίας σε σχέση με το κόστος.
Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ακόμη σημαντικότερο στην περίπτωση του SEO, όπου το ποσό που ξοδεύετε και ο τύπος του παροχέα υπηρεσιών έχει άμεση σχέση με τα αποτελέσματα που μπορείτε να επιτύχετε.
Αυτό προδίδει το απλό γεγονός ότι η καλή και αποτελεσματική SEO στρατηγική δεν πρέπει ποτέ να είναι φθηνή, καθώς οι βασικοί παράγοντες όπως η δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου και το link building κοστίζουν πολύ χρόνο και σημαντικά χρηματικά ποσά.
Ας ελπίσουμε ότι τα επιχειρήματα σε αυτή τη θέση θα σας πείσουν να δώσετε προτεραιότητα σε υψηλής ποιότητας SEO σε σχέση με τους φτηνούς παρόχους υπηρεσιών στο μέλλον. Αυτό θα σας προσφέρει πρόσβαση σε μια εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης και τον τύπο των μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων που η επιχείρησή σας λαχταρά, επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιήσετε ένα βασικό ποσοστό των δαπανών μάρκετινγκ.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.