fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Πως να προωθήσω την δουλειά μου

Πως να προωθήσω την δουλειά μου

Για πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ο καλύτερος τρόπος για να διαφημιστείτε στο διαδίκτυο είναι να έχουν ισχυρή και συνεπή ταυτότητα και παρουσία. Μόλις εδραιώσετε την επωνυμία σας σε ένα κλάδο και προσδιορίσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σας, το μάρκετινγκ στους πελάτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων διαφόρων διαδικτυακών πλατφορμών γίνεται πιο βελτιωμένο. Ακολουθούν εννέα τρόποι με απαντήσεις στο ερώτημα για το πως να προωθήσω την δουλειά μου:

1. Δημιουργήστε και συντηρήστε έναν ιστότοπο

Ένας εύχρηστος και ενημερωτικός ιστότοπος είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση για να εδραιώσει και να διατηρήσει την αξιοπιστία και τη συνέπεια στο μυαλό των καταναλωτών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία υπηρεσιών για να δημιουργήσετε έναν απλό, οικονομικά αποδοτικό ιστότοπο αρκεί να ξέρετε τι θέλετε να πετύχετε. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας τόσο για υπολογιστές όσο και για κινητά τηλέφωνα για να διευκολύνετε τους πελάτες να βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

Ανάλογα με την επιχείρησή σας, θα πρέπει να έχετε τις ακόλουθες πληροφορίες διαθέσιμες στον ιστότοπό σας:

  • Ώρες λειτουργίας καταστήματος
  • Τοποθεσία
  • Διαθέσιμα προϊόντα ή υπηρεσίες
  • Μενού
  • Τηλέφωνα Επικοινωνίας
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Φόρμα Επικοινωνίας
  • Αποστολή και αξίες
  • Αρθρογραφία

Δεδομένου ότι οι βέλτιστες πρακτικές και οι τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ αλλάζουν γρήγορα, φροντίστε να συνεχίζετε να ενημερώνετε τον ιστότοπό σας όσο περνάει ο καιρός.

Δημιουργήστε και επαληθεύστε το Εταιρικό προφίλ σας στο Google

Για να προσεγγίσετε νέους πελάτες μέσω της Google, βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησής της. Το Google Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ και έναν ιστότοπο επιχείρησης στο Google. Όταν μας ρωτάνε πως να προωθήσω την δουλειά μου είναι οι χάρτες είναι από τις πρώτες επιλογές.

Μπορείτε να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό Google Business δωρεάν και να κατεβάσετε την εφαρμογή Google My Business για να τον διαχειριστείτε από το τηλέφωνό σας. Το προφίλ της επιχείρησής σας θα εμφανιστεί στην τοπική ενότητα της Αναζήτησης Google όπως και στους Χάρτες Google.

Αφού εγγραφείτε για έναν λογαριασμό και τον συνδέσετε με την καταχώρισή σας, μπορείτε να τον βελτιστοποιήσετε ώστε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας με:

Ολοκλήρωση του προφίλ σας: Ένα πλήρες εταιρικό προφίλ βοηθά την επιχείρησή σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε πωλήσεις. Εκτός από την καταχώριση του ονόματος, του ιστότοπου και του αριθμού τηλεφώνου της επιχείρησής σας, συμπληρώστε κάθε ενότητα του προφίλ σας στο Google My Business που απαιτεί λεπτομερείς πληροφορίες. Απαντώντας σε κάθε ερώτηση στην ενότητα

Q&A: Μερικοί άνθρωποι επισκέπτονται την Google, αντί για τον ιστότοπο μιας εταιρείας, για να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρηση ή να μάθουν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Το Google My Business διαθέτει μια λειτουργία Q&A που επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με μια εταιρεία. Η παροχή απαντήσεων σε αυτές τις ερωτήσεις είναι καλή εξυπηρέτηση πελατών και βοηθά στην απόκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών στην εταιρεία σας και στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε.

Χρησιμοποιήστε άλλες τοπικές υπηρεσίες καταχώρισης

Εξετάστε το ενδεχόμενο εγγραφής της επιχείρησής σας σε άλλες τοπικές υπηρεσίες καταχώρισης. Η εγγραφή της επιχείρησής σας επιτρέπει να την βρείτε πιο εύκολα στις μηχανές αναζήτησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, συμπληρώνετε απλώς μια φόρμα πληροφοριών και ακολουθείτε τα βήματα που δίνει ο ιστότοπος για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επιβεβαίωσης μέσω τηλεφώνου ή παραδοσιακής ταχυδρομικής αποστολής. Αυτό συχνά διαρκεί μόνο λίγα λεπτά, διευκολύνει την προβολή της επιχείρησης και βοηθά τους πελάτες σας να σας βρουν.

Πρέπει να έχετε σταθερή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας για βέλτιστη τοποθέτηση προϊόντων και με ελάχιστο έως καθόλου κόστος. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ειδικά για την επιχείρησή σας, χρησιμοποιώντας το όνομα της επιχείρησής σας μέσα στο όνομα χρήστη του λογαριασμού για να βοηθήσετε τους τρέχοντες και τους υποψήφιους πελάτες να σας βρίσκουν εύκολα. Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα της επωνυμίας που απεικονίζετε σε όλους τους λογαριασμούς είναι συνεπής με την καθιερωμένη ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφημίσεις στα Social Media, να προωθήσετε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να διατηρήσετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Μοιραστείτε το περιεχόμενο του ιστολογίου ή του ιστότοπού σας στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινή χρήση του περιεχομένου σας στο διαδίκτυο μπορεί να οδηγήσει σε άλλους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων ή ιστότοπους που συνδέονται με το περιεχόμενό σας, βελτιώνοντας έτσι το SEO εκτός σελίδας. Η διαχείριση των Social Media πρέπει να να έχει σχέδιο και στρατηγική.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση της προβολής του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά είναι μια σημαντική πτυχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής προώθησης των επιχειρήσεων. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεστε σε ένα σχετικό αποτέλεσμα αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας ένας δυνητικός πελάτης.

Η χρήση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής βελτιστοποίησης ιστοτόπου, θα σας βοηθήσει να φτάσετε εκεί. Υπάρχουν διαθέσιμες προσθήκες για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αυτές τις πληροφορίες και να δημιουργήσετε μετα-περιγραφές για τον ιστότοπό σας, οι οποίες μπορούν επίσης να κατατάξουν τον ιστότοπό σας υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

Υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες SEO που μπορεί να περιλαμβάνει μια καμπάνια μάρκετινγκ. Το on-page SEO σχετίζεται με διαμορφώσεις στον ιστότοπό σας, ενώ το off-page SEO αναφέρεται στους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας ευρετηριάζεται από τις μηχανές αναζήτησης. Ακολουθούν οι βασικές πτυχές που κάνουν το SEO να λειτουργεί:

Η κατάταξη αναφέρεται στο σημείο που μια μηχανή αναζήτησης τοποθετεί τον ιστότοπό σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης. Η υψηλή κατάταξη σε ένα SERP σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας έχει υψηλή αυθεντία περιεχομένου καθώς σχετίζεται με διάφορες αναζητήσεις που εκτελούν οι χρήστες και υποδηλώνει επίσης υψηλή συνάφεια με το θεματικό σας πεδίο. Η πρώτη σελίδα Google, δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ευρετηρίαση αναφέρεται όταν οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν το πιο σχετικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τις λέξεις-κλειδιά ενός χρήστη και στη συνέχεια ταξινομούν τα αποτελέσματα με σειρά από τα περισσότερα προς τα λιγότερο σχετικά.

Η ανίχνευση είναι η διαδικασία ανακάλυψης κατά την οποία οι μηχανές αναζήτησης στέλνουν bots για να διαβάσουν μια ιστοσελίδα και να συλλέξουν δεδομένα από ιστότοπους.

Δημιουργήστε ένα blog

Η κατοχή ενός ιστολογίου βοηθά την εταιρεία σας να γνωστοποιήσει το όνομά της στους οπαδούς της και εξυπηρετεί στην απευθείας σύνδεση με τους πελάτες. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν ιστολόγια για να συζητήσουν την επωνυμία τους, να μοιραστούν χρήσιμες πληροφορίες, να προωθήσουν προϊόντα και πολλά άλλα. Το μάρκετινγκ περιεχομένου απαιτεί συνεπή δουλειά για να διατηρείται ενημερωμένο, αλλά αποδεικνύεται αποτελεσματικό στην αύξηση των πιθανοτήτων σας να κατατάσσεστε σε υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.

Ένα ενημερωμένο ιστολόγιο διατηρεί το υλικό φρέσκο, κάνει εσάς και την επωνυμία σας συγγενή, προσελκύει το κοινό σας και μπορεί να ενισχύσει τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησής σας, δίνοντας την προβολή της επωνυμίας σας. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο σύνταξης για να παραμείνετε οργανωμένοι και εντός προγράμματος. Μερικές ιδέες για αναρτήσεις ιστολογίου περιλαμβάνουν: Οδηγίες και εκπαιδευτικές αναρτήσεις Αναρτήσεις επισκεπτών Ερωτήσεις και απαντήσεις με εμπειρογνώμονα του κλάδου

Δημιουργήστε βίντεο και podcast

Πολλές εταιρείες δημιουργούν βίντεο με οδηγίες, ενημερωτικά βίντεο ή podcast ή ενημερωτικά βίντεο για να προσφέρουν αξία στο κοινό-στόχο τους. Η δημιουργία συνδέσμων προς αυτούς τους τύπους βίντεο περιεχομένου σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στη δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας για τον ιστότοπό σας και χτίζει την ταυτότητα και την εμπιστοσύνη της επωνυμίας. Το περιεχόμενο που παρέχεται πρέπει να είναι χρησιμοποιήσιμο και κάτι που οι άνθρωποι αναζητούν και θέλουν να δουν. Τα βίντεο μπορούν να χρησιμεύσουν ως περιεχόμενο ιστολογίου ή πόροι στον ιστότοπό σας.

Η δημιουργία βίντεο σε διάφορες μορφές μπορεί να εξαπλώσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σε μοναδικά τμήματα της αγοράς σε όλα τα στάδια του κύκλου μάρκετινγκ. Τα βίντεο μπορούν να χρησιμεύσουν ως περιεχόμενο ιστολογίου ή πόροι στον ιστότοπό σας.

Οι διαφορετικοί τύποι βίντεο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας περιλαμβάνουν βίντεο Q&A, βίντεο με κινούμενα σχέδια, βίντεο ζωντανής ροής και βίντεο ανακοινώσεων. Πολλοί άνθρωποι ακούν podcast για να μάθουν περισσότερα για ένα συγκεκριμένο θέμα. Χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας δημιουργώντας ένα podcast για τη δική σας εταιρεία. Στη συνέχεια, μοιραστείτε το podcast σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στον ιστότοπό σας.

Χρησιμοποιήστε το email marketing

Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να αποτελέσουν ευεργετικό μέρος της επιχείρησής σας όταν εφαρμόζονται σωστά. Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να στέλνετε ενημερωτικό περιεχόμενο εστιασμένο σε προϊόντα ή υπηρεσίες σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες και μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τις συνολικές πωλήσεις.

Υπάρχουν τρεις βασικές φάσεις για την έναρξη ενός ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Η φάση ανάπτυξης, η φάση παραγωγής και η φάση διανομής. Αφού έχετε μια καθιερωμένη βάση δεδομένων με email και δεδομένα, μπορείτε να εγγραφείτε για έναν δωρεάν λογαριασμό μάρκετινγκ email μέσω διαφόρων παρόχων. Ακολουθούν ορισμένοι διαφορετικοί τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορείτε να στείλετε στους πελάτες σας:

Τα ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία περιέχουν συχνά τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Τα προωθητικά email περιλαμβάνουν εκπτώσεις ή άλλες ειδικές προσφορές για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας σας. Έρευνα ή έλεγχος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αιτημάτων που προσελκύουν έναν πελάτη, χτίζουν αξιοπιστία και ενισχύουν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης δημιουργώντας επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκ νέου αφοσίωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν θέλετε να πείσετε ανενεργούς συνδρομητές, πελάτες ή πελάτες να συνδεθούν ξανά με την επωνυμία σας.

Χρησιμοποιήστε το οργανικό μάρκετινγκ

Το οργανικό μάρκετινγκ είναι η διαδικασία προσέλκυσης των πελατών σας φυσικά με την πάροδο του χρόνου. Είναι αποδεδειγμένο ότι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό ειδικά όταν εφαρμόζεται το βιολογικό από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ. Μέσω κριτικών, αναρτήσεων, ιστολογίων και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το κοινό-στόχος σας μπορεί να αξιολογήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ακόλουθους για την επωνυμία σας.

Καλέστε για Προσφορά