fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Πως χτίζω το Brand μου

Πως χτίζω το Brand μου

Πως χτίζω το Brand μου; Η οικοδόμηση ενός εμπορικού σήματος είναι κάτι που μπορεί να μην σταματήσετε ποτέ να κάνετε. Είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, δέσμευση και υπομονή. Αλλά η δημιουργία της μάρκας σας δεν έχει να κάνει μόνο με το να κερδίσετε χρήματα ή να δημιουργήσετε ένα όνομα για τον εαυτό σας – έχει να κάνει με το να καταλάβετε ποιος είστε και τι σας κάνει ευτυχισμένους. Πώς μπορείτε λοιπόν να ξεκινήσετε την οικοδόμηση της προσωπικής σας μάρκας; Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις:

Πως να Χτίσω το Brand μου

Πιθανώς έχετε ακούσει ξανά τη φράση “branding”, αλλά γνωρίζετε πραγματικά τι σημαίνει;

Η επωνυμία είναι απλώς ένας τρόπος επικοινωνίας του ποιοι είστε και τι αντιπροσωπεύετε. Έχει να κάνει με το πώς σας αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι σε σχέση με τον κλάδο σας, καθώς και με προσωπικές αξίες όπως η ακεραιότητα και η ειλικρίνεια. Ως επιχειρηματίας με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία προς πώληση, είναι σημαντικό να έχετε μια σταθερή στρατηγική επωνυμίας – και αυτό περιλαμβάνει την οικοδόμηση της προσωπικής σας επωνυμίας στο διαδίκτυο μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter και το Facebook, καθώς και ιστότοπων ιστολογίου όπως το Medium ή το WordPress (για να αναφέρουμε μόνο δύο).

Το να ξεκινήσετε να φτιάχνετε την επωνυμία σας μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά είναι σημαντικό να ξεκινήσετε από κάπου.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αρχίσετε να χτίζετε το εμπορικό σήμα σας. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο και να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε τακτική βάση ή να ξεκινήσετε ένα κανάλι στο YouTube όπου θα μοιράζεστε βίντεο με τον εαυτό σας να εκτελεί διάφορες εργασίες. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες!

  • Μην ανησυχείτε για το αν θα τα καταφέρετε με την πρώτη φορά: Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να δείτε αποτελέσματα από τη δουλειά που κάνετε για να χτίσετε το εμπορικό σήμα σας. Κάντε υπομονή και συνεχίστε να δοκιμάζετε νέα πράγματα.*
  • Μην αποθαρρύνεστε αν δεν συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη: Αν τίποτα δεν φαίνεται να δουλεύει για μένα στην αρχή, απλά δοκιμάζω κάτι άλλο αντ’ αυτού.*

Το χτίσιμο ενός Brand δεν έχει να κάνει με την επανεφεύρεση του εαυτού σας ή την προσπάθεια να γίνετε κάποιος που δεν είστε – έχει να κάνει με το να γιορτάζετε αυτό που ήδη είστε και αυτό που αγαπάτε να κάνετε.

Η οικοδόμηση ενός brand δεν έχει να κάνει με την επανεφεύρεση του εαυτού σας ή με την προσπάθεια να γίνετε κάποιος που δεν είστε. Έχει να κάνει με το να γιορτάζετε αυτό που ήδη είστε και αυτό που αγαπάτε να κάνετε.

Μη φοβάστε να μοιράζεστε τις σκέψεις και τις απόψεις σας, ακόμη και αν δεν είναι πάντα οι πιο εύκολες να τις πείτε δυνατά. Μη φοβάστε να μοιραστείτε τα πάθη σας με τους άλλους – ειδικά αν αυτά κάνουν άλλους ανθρώπους ευτυχισμένους! Ποτέ δεν ξέρεις πόση δύναμη μπορεί να έχει μια απλή πράξη καλοσύνης στη ζωή κάποιου άλλου σε αντάλλαγμα.

Και τέλος: μη φοβάστε να μοιραστείτε αυτό που ΣΑΣ ωθεί ως άτομο- είτε πρόκειται για τη δημιουργία μουσικής είτε για τη ζωγραφική (ή και τα δύο), πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα εκτιμά την προσπάθεια πίσω από αυτό που μας κάνει διαφορετικούς μεταξύ μας – ειδικά όταν αυτές οι διαφορές ενώνονται σε κάτι όμορφο.”

Αν έχετε πάθος για κάτι, τότε το Brand σας πρέπει να αντανακλά αυτό το πάθος για να λειτουργήσει

Αν είστε παθιασμένοι με κάτι, τότε το εμπορικό σήμα σας πρέπει να αντανακλά αυτό το πάθος για να λειτουργήσει. To Πως χτίζω το Brand μου είναι μια γενική ερώτηση αλλά θέλει σταθερά και έξυπνα βήματα στη στρατηγική σας.

Αν αγαπάτε αυτό που κάνετε, τότε θα είναι πιο εύκολο για τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν την αξία αυτού που τους προσφέρετε και γιατί θα πρέπει να αγοράσουν ή να σας προσλάβουν. Οι πελάτες σας θα δουν επίσης αυτό το πάθος – και αν το μοιράζονται μαζί σας, τότε δύο συγγενικά πνεύματα μπορούν να γίνουν σπουδαίοι συνεργάτες!

Αν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, ξεκινήστε κάνοντας στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις όπως “Τι με κάνει ευτυχισμένο;” και “Πώς θέλω να μοιάζει η ζωή μου;”. Αυτές οι απαντήσεις θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πού βρίσκονται τα πάθη σας και τι σημαίνουν για τους μελλοντικούς σας στόχους. Μπορεί να έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να πουλάει προσκλητήρια βάπτισης. Ξεκινήστε να σκέφτεστε στρατηγικά γύρω από αυτό.

Μόλις καταλάβετε τι είναι σημαντικό για εσάς, κάντε μικρά βήματα προς την επίτευξη αυτών των στόχων. Για παράδειγμα: αν ένα από τα μεγαλύτερα πάθη σας είναι τα ταξίδια, κάντε ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο με φίλους ή μέλη της οικογένειας- αν ένα άλλο είναι η γυμναστική, δοκιμάστε ένα νέο μάθημα γυμναστικής στο γυμναστήριο- αν ένα ακόμη είναι η φωτογραφία, αρχίστε να δημοσιεύετε φωτογραφίες στο διαδίκτυο μέσω Instagram ή Facebook! Αν αγαπάτε τις εκδηλώσεις και εμπορεύεστε παιδικά βαπτιστικά παπούτσια, μιλήστε στη καρδιά των γονέων.

Ξεκινήστε με μικρά βήματα, όπως η δημιουργία ενός λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή η καταγραφή των πραγμάτων που σας κάνουν ευτυχισμένους

Μη φοβάστε να δοκιμάσετε νέα πράγματα και μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλους.

Μη φοβάστε να ζητάτε βοήθεια όταν τη χρειάζεστε! Και μην ξεχνάτε, πάντα υπάρχει κάποιος που είναι σε χειρότερη κατάσταση από εσάς και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει λίγη επιπλέον αγάπη στη ζωή του (και ίσως να δώσει και λίγη πίσω).

Αν κάτι δεν πετύχει με την πρώτη φορά… ξαναδοκιμάστε! Μερικές φορές χρειάζονται αρκετές προσπάθειες πριν κάτι κολλήσει ή γίνει επιτυχημένο- απλά να θυμάστε: η αποτυχία είναι μέρος της επιτυχίας!

Πως χτίζω το Brand μου – Συμπερασματικά

Η οικοδόμηση ενός εμπορικού σήματος είναι μια μεγάληκαι συνεχής διαδικασία, οπότε μην αποθαρρύνεστε αν αυτό δεν συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη. Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε από τα μικρά και να χτίσετε. Αν είστε παθιασμένοι με κάτι – είτε πρόκειται για ταξίδια, είτε για ζαχαροπλαστική, είτε για φωτογραφία – τότε αυτό το πάθος θα αντανακλάται σε ό,τι κάνετε. Και όταν οι άνθρωποι βλέπουν αυτό το πάθος να αντανακλάται σε αυτούς μέσα από τη δουλειά σας; Θα συνδεθούν κι αυτοί με αυτό το συναίσθημα!

Καλέστε για Προσφορά