Η εύρεση ποιοτικών Backlinks είναι πάντοτε το πιο σημαντικό αλλά και πιο δύσκολο κομμάτι του SEO.
Αυτός ο νέος οδηγός θα σας διδάξει πώς να δημιουργήσετε backlinks το 2018. Κάθε στρατηγική που θα διαβάσετε την έχω δοκιμάσει, έχω ξοδέψει ατελείωτες ώρες προσπαθώντας να πετύχω έστω και μια μικρή νίκη. Συνεχίζω να μαθαίνω κάθε μέρα και θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες στρατηγικές SEO που λειτουργούν το 2018.
Μέσα από εκατοντάδες επιτυχημένες εκστρατείες SEO, γνωρίζω αρκετά καλά τι λειτουγεί και τι όχι.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε ;
Τι είναι τα Backlinks;
Ένα “backlink” δημιουργείται όταν ένας εξωτερικός ιστότοπος συνδέεται με τον δικό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μερικοί άνθρωποι αναφέρονται σε αυτά ως “εξωτερικοί σύνδεσμοι”.
Αυτοί οι σύνδεσμοι είναι ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ κατάταξης.
Αλλά πριν μπούμε στη στρατηγική για την οικοδόμηση links…
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για backlinks.
Πώς να χτίσετε λιγότερα Backlinks (και να πάρετε καλύτερα αποτελέσματα)
Εδώ είναι η άσχημη αλήθεια για την απόκτηση backlinks:
Η διαδικασία είναι δαπανηρή και χρονοβόρα.
Για την αντιμετώπιση αυτών των δύο ζητημάτων πρέπει να μάθετε πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε backlink.
Για να πετύχετε αυτόν τον στόχο θα πρέπει να ακολουήσετε τα παρακάτω :
- Πρέπει να έχετε έναν τεχνικά βελτιστοποιημένο ιστότοπο
- Πρέπει να έχετε μια ισχυρή αρχιτεκτονική
- Πρέπει να έχετε πολύτιμο περιεχόμενο
Εδώ είναι τα βασικά που πρέπει να καλύψετε πριν μεταβείτε στην απόκτηση Backlinks:
1. Διορθώστε όλα τα τεχνικά σφάλματα
Τα τεχνικά σφάλματα βλάπτουν την εμπειρία του χρήστη.
Όταν βλάπτετε την εμπειρία των χρηστών, η Google περιορίζει την οργανική σας αύξηση της επισκεψιμότητας.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αποφύγετε την επιτάχυνση αυτής της διαδικασίας.
Διαφορετικά, μπορεί να καταλήξετε να αναρωτιέστε:
“Γιατί δεν λειτουργούν τα backlinks μου;”
Σκεφτείτε το SEO ως παζλ.
Δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα παζλ χωρίς να έχετε όλα τα κομμάτια.
Η διασφάλιση ότι ο ιστότοπός σας είναι τεχνικά βελτιστοποιημένος είναι ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ SEO.
Α δούμε τα τεχνικά θέματα που πρέπει να αναζητήσετε:
- Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελιδας (χρησιμοποιήστε το PageSpeed Insights της Google)
- Φιλικότητα προς κινητές συσκευές(χρησιμοποιήστε τον έλεγχο Google για κινητά
- Διπλότυπο περιεχόμενο (χρήση του Siteliner)
- 302 Redirects
- Συνολικά Redirects
- 404 σφάλματα
- Canonical errors
- Διπλά δεδομένα META
- Εσφαλμένη χρήση των οδηγιών (noindex, nofollow, κλπ)
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Screaming Frog SEO Spider για να βρείτε τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα, όπως 302 ανακατευθύνσεις, αλυσίδες ανακατεύθυνσης, 404 σφάλματα, κανονικά σφάλματα, αντίγραφα META δεδομένων και εσφαλμένες χρήσεις των οδηγιών.
2. Αναπτύξτε μια ισχυρή αρχιτεκτονική
Η αρχιτεκτονική του ιστότοπού σας είναι ο τρόπος με τον οποίο το μετοχικό κεφάλαιο συνδέεται μέσω του ιστοτόπου σας
Όσο καλύτερη είναι η αρχιτεκτονική του ιστοτόπου σας, τόσο λιγότερα backlinks θα χρειαστείτε.
Αν χρησιμοποιείτε μια προσέγγιση SEO που βασίζεται σε περιεχόμενο, τότε συστήνω το αντίστροφο Silo.
Το Reverse Silo είναι εξαιρετικό επειδή είναι ο πιο φυσικός τρόπος για να οικοδομήσουμε το site authority.
Σκεφτείτε το:
Θα προτιμούσατε να συνδεθείτε με ένα άρθρο ιστολογίου υψηλής ποιότητας ή σε μια σελίδα με βαρετή κατηγορία;
3. Παραγωγή αξιόλογου περιεχομένου
Το περιεχόμενο είναι το τελευταίο και σημαντικότερο κομμάτι του παζλ.
Αν δεν νομίζετε ότι το περιεχόμενο είναι σημαντικό, ίσως πρέπει να σταματήσετε να διαβάζετε εδώ.
Η στρατηγική περιεχομένου σας θα απογειώσει ή θα διαλύσει την στρατηγική SEO σας.
Δεν έχει σημασία πόσα backlinks παίρνετε.
Δεν έχει σημασία πόσο καλά βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.
Η καμπάνια σας SEO θα αποτύχει αν δεν λάβετε σοβαρά το περιεχόμενο.
Να θυμάστε ότι το περιεχόμενο είναι ο λόγος που η Google δημιουργήθηκε εξ αρχής !
Δεν χρειάζεται να είστε τέλειοι, αλλά μην δημοσιεύετε άχρηστο περιεχόμενο.
Όπως τα πραγματικά σκουπίδια, το κακό περιεχόμενο δεν έχει πιθανότητες να διαβαστεί από τους χρήστες.
Απλά καταλάβετε ότι το περιεχόμενό σας θα καθορίσει την επιτυχία της καμπάνιας σας είτε on Page είτε Off Page.
Ποια είναι η ανοχή σας σε κινδύνους;
Πριν βρεθούμε στα έντονα πράγματα, πρέπει να μετρήσετε την ανοχή σας σε κινδύνους.
Η ερώτηση είναι:
Είστε πρόθυμοι να χρησιμοποιήσετε επικίνδυνες τακτικές;
Ή:
Σκοπεύετε να αποφύγετε την ανάκαμψη και θέλετε να ακολουθήσετε μια “καθαρότερη” προσέγγιση που μειώνει τις πιθανότητες ποινής;
Σας συνιστώ να πάρετε το τελευταίο.
Πριν από δύο χρόνια, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν ολοκαίνουργιο ιστότοπο με οποιονδήποτε σύνδεσμο PBN και ο ιστότοπος θα ανέβαινε εντός του πρώτου μήνα.
Οι δοκιμές που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια δείχνουν τα παρακάτω συμπεράσματα :
Πριν: Θα μπορούσατε να ταξινομήσετε ένα site σε 1 μήνα με PBN backlinks.
Τώρα: χρειάζονται δύο, μερικές φορές τρεις μήνες, για να δείτε τα αποτελέσματα των PBN Backlinks.
Γνωρίζοντας αυτό, έχουμε αφήσει σε δεύτερη μοίρα τα PBN backlinks.
Αλλά δεν είναι μόνο επειδή χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να εργαστούν.
Είναι επειδή ο χρόνος και οι οικονομικές επενδύσεις δεν αξίζουν πια.
Ο χρόνος και η οικονομική επένδυση ήταν τεράστια πριν από δύο χρόνια, όταν η Google δεν ήταν τόσο έξυπνη.
Τώρα ο χρόνος που χρειάζεται για να τρέξει ένα επιτυχημένο PBN και το ποσό του σχετικού κινδύνου, δεν αξίζει τον κόπο.
Το 2018, μια καλύτερη προσέγγιση είναι να επικεντρωθείτε σε σχετικά backlinks από πραγματικούς ιστότοπους.
Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε κυρώσεις και να έχετε τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Σε κάθε περίπτωση εφόσον θέλετε να ασχοληθείτε με αυτή την στρατηγική φροντίστε να γράφετε ένα άρθρο τουλάχιστον τον μήνα το οποίο θα παραμένει στη κεντρική σελίδα με εσωτερικά links, θα πραγματοποιείτε αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες για να υπάρχει μια κανονικότητα.
5 Κανόνες για ποιοτικά Backlinks
Εάν ακολουθήσετε αυτούς τους 5 κανόνες, θα παρακολουθείτε την οργανική επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας κάθε μήνα.
1. Κρατήστε σχετικούς τους συνδέσμους
Η σχετικότητα είναι τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αποτελεσματική απόκτηση συνδέσμων.
Δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ καμία ιστοσελίδα η οποία επέλεξε τα ποιοτικά και σχετικά backlinks.
Η Google βασίζει τη «σχετικότητα» σε αυτά τα τρία πράγματα:
Το γενικό περιεχόμενο “θέμα” του linking domain
Το περιεχόμενο του linking page
Η συνάφεια των backlinks που συνδέονται με την ιστοσελίδα
Προσέξτε, δεν είναι 100% απαραίτητο όλα τα Links που δημιουργείτε να έχουν άμεση σχετικότητα.
2. Βρείτε υψηλού Authority ιστοσελίδες και αποκτήστε καλές σχέσεις
Όσο ισχυρότερη είναι η ιστοσελίδα, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα.
Εφόσον η Google δεν ενημερώνει πλέον το PageRank, πρέπει να βασίζεστε σε μετρήσεις τρίτων.
Κανένα από αυτά τα εργαλεία δεν είναι τέλεια, αλλά θα κάνουν τη δουλειά.
Σας συνιστούμε να αναλύσετε τις ευκαιρίες χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες επιλογές.
Τα καλύτερα εργαλεία ανάλυσης συνδέσμων είναι:
3. Εστίαση σε πραγματικούς ιστότοπους (με πραγματική επισκεψιμότητα)
Η λήψη συνδέσμων από ιστοτόπους με πραγματική επισκεψιμότητα είναι ένας άλλος τρόπος για να στερεοποιηθεί η πρώτη βαθμίδα.
Αυτά είναι τα πιο δύσκολα backlinks, αλλά είναι επίσης τα πιο ποιοτικά.
Δεδομένου ότι ποτέ δεν θα γνωρίζετε τα ακριβή δεδομένα κίνησης ενός ιστότοπου χωρίς να έχετε τα αναλυτικά στοιχεία τους, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το SEM Rush.
4. Παίξτε έξυπνα με τα Αnchor Text
Η διανομή του Αnchor Text μπορεί να σας βλάψει.
Πρώτον, η λανθασμένη διανομή Αnchor Text θα εμποδίσει τον ιστότοπό σας από την κατάταξη. Το τελευταίο και το πιο σημαντικό, το επιθετικό Αnchor Text μπορεί να σας προσάγει μια ποινή.
Ως γενικός κανόνας στόχος είναι να διατηρήσετε το ακριβές κείμενο αντιστοίχισης κάτω από το 1%.
Η πλειοψηφία του κειμένου σας θα πρέπει να είναι επώνυμα ή γυμνά links anchors.
5. Αφήστε τα Backlinks σας να ζουν σε Καθαρές Γειτονιές
Εστιάστε τις προσπάθειές σας στην απόκτηση επιστροφών από ιστότοπους με υψηλά πρότυπα.
Εάν συνδέονται με “scammy” βιομηχανίες, τότε δεν θέλετε ο σύνδεσμός σας να ζήσει εκεί.
Εξετάστε κάθε πιθανή ιστοσελίδα και ρωτήστε:
Με τι συνδέονται ;
Είναι σχετικοί οι εξερχόμενοι σύνδεσμοι;
Οι εξερχόμενες συνδέσεις να πηγαίνουν σε σεβαστές, αξιόπιστες τοποθεσίες;
Αν δείτε “viagra” ή “τυχερά παιχνίδια” ή κάτι τέτοιο, τότε αποφύγετε αυτόν τον ιστότοπο.
Τώρα γνωρίζετε πώς μοιάζει ένα καθαρό προφίλ Links. Υπάρχουν σαφώς πολλά περισσότερα πράγματα που πρέπει να αναλυθούν γι αυτό μείνετε συντονισμένοι στον SEO Marketer.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.