fbpx
+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Facebook Ads ή Google Ads διαφημίσεις ; Τι να επιλέξω ;, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Facebook Ads ή Google Ads διαφημίσεις ; Τι να επιλέξω ;

Τόσο το Google Ads όσο και οι διαφημίσεις Facebook είναι απίστευτα ισχυρές πλατφόρμες διαφήμισης. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η Ένταση αναζήτησης έναντι της Ενημέρωσης. Για κάθε επιχείρηση, η επικοινωνία με τους καταναλωτές σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες είναι κρίσιμο μέρος. Το Διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα διευκολύνουν τη διαδικασία επικοινωνίας προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο με απλοποιημένους τρόπους. Όλα τα είδη εταιρειών (νεοσύστατες εταιρείες & εταιρείες) χρησιμοποιούν διαδικτυακή διαφήμιση εκτενώς ως μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ τους.

Οφέλη από τη διαφήμιση στο Facebook

Ευρύ κοινό: Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές δίκτυο κοινωνικών μέσων με 1,86 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (Το οποίο αυξάνεται κατά 17% σε ετήσια βάση), το οποίο δίνει σε εσάς και την επιχείρησή σας ένα καλό πεδίο για πιθανούς πελάτες.

Μετρήσεις: Στο Facebook, είναι πολύ εύκολο να παρακολουθείτε όλες τις καμπάνιες σας. Η έξυπνη μέτρηση σάς βοηθά να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι, ώστε να μπορείτε να δίνετε προτεραιότητα στις σωστές στρατηγικές κάθε φορά. Μπορείτε εύκολα να μάθετε πώς η δαπάνη των μέσων σας επηρεάζει την επωνυμία σας, μετρώντας την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις διαφημίσεις, την ανάκληση διαφημίσεων, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και την αντίληψη της επωνυμίας.

Στόχευση: Το Facebook διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία επιλογών στόχευσης. Μπορείτε να επιλέξετε την τοποθεσία, την ηλικιακή ομάδα, το φύλο, τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα, την οικογενειακή κατάσταση και πολλά άλλα συγκεκριμένα σημεία που μπορεί να χρειαστείτε ανάλογα με τη μοναδικότητα της επιχείρησής σας. Η μεγαλύτερη πτυχή αυτού είναι ότι αυτό επιτρέπει στους χρήστες να στοχεύουν τη συγκεκριμένη ομάδα ατόμων, οι οποίοι πιθανότατα θα ενδιαφέρονται για τις αναρτήσεις σας και την επιχείρησή σας και μπορείτε επίσης να στοχεύσετε το συγκεκριμένο κοινό καλύπτοντας την ακτίνα τουλάχιστον 1 km.

Χαμηλό ελάχιστο κόστος: Το κόστος ανά κλικ είναι σχετικά φθηνό, το οποίο εξαρτάται γενικά από τη βιομηχανία σας. Το πλεονέκτημα του Facebook είναι ότι ο ελάχιστος απαιτούμενος ημερήσιος προϋπολογισμός είναι 1 $, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να διαφημιστείτε με ελάχιστες επενδύσεις και να έχετε ακόμα καλά αποτελέσματα.

Αφοσίωση πελατών: Στο Facebook, είναι πολύ εύκολο να παρακολουθείτε όλες τις καμπάνιες σας. Το πλεονέκτημα του Facebook είναι ότι σας επιτρέπει να δημιουργήσετε σχέσεις με τους θαυμαστές σας, να αλληλεπιδράσετε μαζί τους, κάτι που βοηθά στην οικοδόμηση της εικόνας της μάρκας και της αφοσίωσης των πελατών.

Ευελιξία: Το Facebook προσφέρει διαφημίσεις με βάση την εικόνα και επιπλέον μήκος χαρακτήρων για περιγραφές διαφημίσεων, γεγονός που σας δίνει καλύτερη ευελιξία για τη δημιουργία διαφημίσεων. Επιπλέον, το Facebook μπορεί να παρακολουθεί τη συμπεριφορά σε κινητές συσκευές, όπου τα cookie δεν λειτουργούν και επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν τη συμπεριφορά εκτός σύνδεσης.

Ποικιλία καμπανιών: Η ομάδα του Facebook αναπτύσσει συνεχώς την πλατφόρμα, προσπαθώντας να διευκολύνει την εμπειρία των χρηστών και να βελτιώσει τις ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις. Μπορείτε να εκτελέσετε διαφορετικούς τύπους καμπανιών σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Διαβάστε : Πως να κάνετε την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίζει

Οφέλη από τη διαφήμιση στο Google

Γρήγορα αποτελέσματα: Μπορείτε να ξεκινήσετε και να χρησιμοποιείτε το AdWords σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η συντριπτική πλειονότητα των ατόμων που πραγματοποιούν διαδικτυακές αναζητήσεις δεν κοιτάζουν ποτέ τη δεύτερη σελίδα. Και πάλι, η μετάβαση του ιστότοπού σας στη σελίδα 1 μπορεί να είναι μια διαδικασία που διαρκεί μήνες ή και περισσότερο. Υπάρχει η πιθανότητα ότι δεν θα καταφέρετε ποτέ τον ιστότοπό σας στη σελίδα 1, εκτός αν εμπιστευτεί έμπειρους SEO Marketers όπως ή ομάδα μας. Από την άλλη πλευρά, το Ads μπορεί να φέρει άτομα στον ιστότοπό σας από την πρώτη ημέρα. Τώρα, υπάρχουν σίγουρα πολλά περισσότερα στο AdWords από απλώς καμπάνιες, λέξεις-κλειδιά ομάδων διαφημίσεων και διαφημίσεις, αλλά αυτά είναι τα βασικά στοιχεία. Έτσι, κάντε λίγη έρευνα λέξεων-κλειδιών, αποφασίζετε για τον προϋπολογισμό σας, ρυθμίζετε μια καμπάνια και μερικές ομάδες διαφημίσεων με ένα ελκυστικό αντίγραφο διαφήμισης και είστε έτοιμοι. Οι διαφημίσεις σας θα εμφανιστούν μόλις εγκριθούν.

Στόχευση: Η Google έχει το μεγαλύτερο δυναμικό κοινό. Οι διαφημίσεις του Google Ads ευρετηριάζονται σύμφωνα με τις λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε. Όταν αυτές οι λέξεις-κλειδιά βρίσκονται σε αναζήτηση, η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί. Το αποτέλεσμα είναι ότι κάθε επισκεψιμότητα που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας μέσω του συνδέσμου σας στο AdWords θα στοχεύεται. Με άλλα λόγια ενδιαφέρονται για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παρέχετε. δεν είναι απλώς τυχαίοι επισκέπτες. Το ποσοστό μετατροπής θα πρέπει να αυξηθεί ενώ ένα μικρό ποσοστό θα εγκαταλείψει τον ιστότοπο χωρίς να πραγματοποιήσει αγορά. Επιπλέον, το Google Ads σας επιτρέπει να στοχεύσετε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές και να χρησιμοποιήσετε άλλες παραμέτρους στόχευσης, επιτρέποντάς σας να έχετε υψηλό επίπεδο ελέγχου για το ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σας. Επίσης, μπορείτε να στοχεύσετε με βάση την περιοχή.

Επιλογές διαφήμισης: Η Google παρέχει μια διαφορετική επιλογή διαφήμισης που περιλαμβάνει το επαναληπτικό μάρκετινγκ, το Δίκτυο εμφάνισης και το Δίκτυο αναζήτησης.

Έλεγχος και αποτελεσματικότητα κόστους: Εφόσον αποφασίσετε πόσα χρήματα θα υποβάλετε προσφορά για τις λέξεις-κλειδιά, ο προϋπολογισμός βρίσκεται στον έλεγχό σας και είναι εύλογα διαχειρίσιμος. Το κλειδί είναι ότι η Google σας χρεώνει μόνο όταν ένα άτομο κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας. Επίσης, δεν υπάρχει απαίτηση ελάχιστου κόστους για να απολαύσετε τη χρήση αυτού του εργαλείου. Το Google As, όταν διαχειρίζεται αποτελεσματικά, είναι μια πολύ αποδοτική λύση διαφήμισης. Στοχευμένη επισκεψιμότητα σημαίνει στοχευμένες πωλήσεις και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Ο στόχος είναι ότι όσοι κάνουν κλικ στους συνδέσμους na κάνουν γενικά μια αγορά. Έτσι, όσο πιο καλά διαχειρίζεται ο λογαριασμός σας στο AdWords, τόσο πιο αποδοτικό γίνεται καθώς θα μειώνεται το μέσο κόστος ανά κλικ.

Μετρήσεις καμπάνιας: Το Google Ads παρέχει ένα πλήρες εύρος εργαλείων ανάλυσης για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε την απόδοση της καμπάνιας σας, ώστε να μπορείτε να λάβετε άμεσα σχόλια. Το Adwords σας επιτρέπει επίσης να τροποποιείτε συνεχώς τις λεπτομέρειες της καμπάνιας σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αλλάξετε τη διατύπωση, να πειραματιστείτε με διαφορετικές φράσεις και άλλες πτυχές των διαφημίσεών σας, συνεχώς βελτιστοποιώντας για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Συμπέρασμα: Τόσο το Google AdWords όσο και οι διαφημίσεις Facebook είναι απίστευτα ισχυρές πλατφόρμες διαφήμισης. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η Ένταση αναζήτησης έναντι της Ενημέρωσης. Οι διαφημίσεις Google είναι ιδανικές για την προσέγγιση των πελατών στο σημείο που δείχνουν υψηλή αγοραστική πρόθεση ή για τη διαφήμιση περιεχομένου σε σημείο που πραγματοποιούν έρευνα. Πιθανότατα θα πληρώσετε λίγο περισσότερο ανά κλικ, αλλά γνωρίζετε ακριβώς τι περνάει από το κεφάλι του χρήστη όποτε βλέπει τη διαφήμισή σας. Οι Διαφημίσεις Facebook προσφέρουν ισχυρές δυνατότητες στόχευσης και σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε άτομα που δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχει το προϊόν σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αναζητούν τη λύση ή την επωνυμία σας. Αυτό είναι ιδανικό για μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση, ενδιαφέρον και επιθυμία για το προϊόν σας. Και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το Facebook προσφέρει πρόσβαση σε ένα πολύ μεγάλο κοινό σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και η επιλογή επαναπροσδιορισμού σας δίνει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με το ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σας και, σε ορισμένες περιπτώσεις, έχει ξεπεράσει τις καμπάνιες επαναπροσδιορισμού της Google.