Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Εισαγωγή στο Linkedin Marketing – Διαφήμιση και Στήσιμο επαγγελματικού προφίλ

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάιος 2, 2018 | 0 Comment

Το LinkedIn είναι ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης προσανατολισμένος στις επιχειρήσεις που ξεκίνησε το 2003. Διαθέτει 300+ εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Διατίθεται σε 20 γλώσσες. Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να προσαρμόζουν τα προφίλ τους και να επικοινωνούν με άτομα που έχουν παρόμοιες περιοχές ενδιαφέροντος.

Επί του παρόντος, είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, βοηθώντας τους ανθρώπους με ευκαιρίες απασχόλησης. Οι αιτούντες εργασίας μπορούν να συνδεθούν και να ακολουθήσουν διαχειριστές μίσθωσης και να ενημερώσουν τα προφίλ τους με έναν καθορισμένο τρόπο για να ανακαλυφθούν εύκολα.

Μπορεί κανείς να ακολουθήσει μια εταιρεία, να πάρει ειδοποιήσεις, να κάνει bookmark δουλειές, να σχολιάσει άλλες θέσεις και να προσκαλέσει άλλους στο LinkedIn. Το καλύτερο μέρος του LinkedIn είναι ότι μπορείτε να δείτε τους πρόσφατους επισκέπτες σας και να υποστηρίξετε τις ικανότητες των άλλων.

Ιστορία του LinkedIn

Το LinkedIn ιδρύθηκε το 2002 από τον Reid Hoffman και ξεκίνησε το 2003. Αρχικά, η ανάπτυξή του ήταν αργή, αλλά επιταχύνθηκε μέχρι τα τέλη του 2003.

Το 2004, εισήγαγε νέα χαρακτηριστικά όπως η δυνατότητα φόρτωσης διευθύνσεων για πρόσκληση άλλων και εισαγωγή ομάδων και συνεργατών με την American Express. Προσέφερε 1 εκατομμύριο μέλη.

Οι θέσεις εργασίας και οι συνδρομές εισήχθησαν το 2005. Οι συνολικές συνδρομές αυξήθηκαν στα 4 εκατομμύρια.

Το 2006, το LinkedIn παρουσίασε δημόσια προφίλ ως τρέχοντα και παλιό ιστορικό καριέρας.

Το 2007, ο Reid Hoffman παραιτήθηκε και ο Dan Nye ανέλαβε. Οι συνδρομές αυξήθηκαν στα 17 εκατ.

Το 2008, το LinkedIn καθίσταται παγκόσμια, ανοίγοντας το γραφείο του στο Λονδίνο και εγκαινιάζοντας την ισπανική και γαλλική έκδοση της ιστοσελίδας.

Το 2009, ο αριθμός των μελών αυξήθηκε πάνω από 50 εκατομμύρια. Ο Jeff Weiner έγινε μέλος του LinkedIn ως Διευθύνων Σύμβουλος.

Το 2010, το LinkedIn αναπτύσσεται εκπληκτικά με 90 εκατομμύρια μέλη και 1000 υπαλλήλους σε 10 γραφεία ανά τον κόσμο.

Το 2011, το LinkedIn έγινε δημόσια εισηγμένο στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και φιλοξένησε συνάντηση του Δημαρχείου με τον Ομπάμα. Η ιδιότητα μέλους φθάνει τα 135 εκατομμύρια.

Ο ιστότοπος επανασχεδιάστηκε το 2012 εστιάζοντας στην απλούστερη και πιο εύκολη χρήση του LinkedIn.

Το LinkedIn έφτασε τους 225 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Μέχρι το τέλος του 2014, το Linkedin είχε αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό με 315+ εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και πάνω από 5000 υπαλλήλους σε 27 πόλεις. Συνεχίζει να αναπτύσσεται, προσθέτοντας χαρακτηριστικά και παρέχοντας στους χρήστες της καλύτερη εμπειρία κάθε φορά που συνδέονται στο LinkedIn.

Premium λογαριασμός

Το LinkedIn προσφέρει διαφορετικά επίπεδα επιλογών λογαριασμού premium για άτομα με διαφορετικούς στόχους βάσει των ειδικών αναγκών τους.

LinkedIn Premium για Γενικούς Χρήστες – ξεκινά από 24,95 δολάρια το μήνα. Αυτά τα σχέδια περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως InMail, προβολή περισσότερων προφίλ κατά την αναζήτηση, πρόσβαση σε φίλτρα αναζήτησης υψηλής ποιότητας, δυνατότητα προβολής διευρυμένων προφίλ στο LinkedIn και πολλά άλλα.

LinkedIn Premium για Recruiters – ξεκινά από 49,95 δολάρια το μήνα. Αυτά τα σχέδια περιλαμβάνουν φίλτρα ταλέντων, αποθηκευμένες αναζητήσεις με ειδοποιήσεις για νέους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια σας, αναζήτηση αναφοράς και πολλά άλλα.

LinkedIn Premium για τους αιτούντες εργασίας – ξεκινάει από 19,95 δολάρια το μήνα. Αυτά τα σχέδια περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να μηδενίσετε $ 100Κ συν θέσεις εργασίας με λεπτομερείς πληροφορίες μισθοδοσίας, την ικανότητα να ανεβείτε στην κορυφή της λίστας ως αναγνωρισμένος υποψήφιος, την πρόσβαση στην κοινότητα των αναζητούντων εργασία και πολλά άλλα.

LinkedIn Premium για επαγγελματίες πωλήσεων – ξεκινά από 19,95 δολάρια το μήνα. Τα σχέδια αυτά περιλαμβάνουν έναν διοργανωτή Lead Builder, παρουσιάσεις σε εταιρείες στις οποίες στοχεύετε και πολλά άλλα.

Παρόλο που ορισμένες λειτουργίες υπάρχουν μόνο κάτω από συγκεκριμένους λογαριασμούς, όπως η χαρακτηρισμένη κατάσταση αιτούντων για άτομα που αναζητούν εργασία, τα περισσότερα χαρακτηριστικά είναι παρόμοια με το πακέτο γενικών χρηστών.

Συνδεθείτε με τους πελάτες σας

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn για να συνδεθείτε με άλλους χρήστες και να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει –

Να μεγιστοποιήστε τους συνδέσμους σας που κατευθύνουν τις σελίδες που είναι ελκυστικές. Αυτοί οι σύνδεσμοι μπορούν να προσελκύσουν τους χρήστες να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Προσκαλέστε όλο και περισσότερους ανθρώπους. Συνδέστε ακόμη και με συνδέσεις δευτέρου βαθμού. Ασχοληθείτε με τα μηνύματα συχνά. Διατηρήστε ανοικτές τις αλληλεπιδράσεις

Κάντε το προφίλ σας επαγγελματικό. Ενσωματώνει την πίστη των προσκεκλημένων σας στην επιχείρησή σας.

Μείνετε παρόντες. Επιτρέψτε στους ανθρώπους να γνωρίζουν τι πρέπει να προσφέρετε και ποια πλεονεκτήματα μπορούν να ζητήσουν από εσάς.

Προωθήστε την επιχείρησή σας στο LinkedIn

Το LinkedIn είναι ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει τη στόχευση του δικού σας δικτύου και τη δημιουργία περισσότερων συνδέσμων από αυτό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις παρακάτω συμβουλές για να αποκομίσετε το μέγιστο όφελος από το LinkedIn –

Αναζήτηση για πελάτες με υψηλή στόχευση. Ρυθμίστε τα φίλτρα για να βελτιώσετε την αναζήτησή σας ώστε να πληρούν τα επιχειρηματικά σας κριτήρια.

Μείνετε ενημερωμένοι και στο επίκεντρο των πελατών. Συνδεθείτε μαζί τους με μηνύματα, feed κ.λπ.

Δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου. Συνεχίστε να δημοσιεύετε νέες και σωστές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας. Κάντε το ιογενές.

Χρησιμοποιήστε τη χορηγία για να φτάσετε στο σωστό κοινό.

Συνδεθείτε με συναφείς ομάδες, κύκλους και ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να αποτελούν μέρος αυτής.

Προσαρμόστε τη σελίδα της εταιρείας σας για να την καταστήσετε επιτακτική και περιγραφική. Χρησιμοποιήστε εικόνες, χρώματα και κλιπ για να περιγράψετε τι πρέπει να προσφέρετε.

Δώστε προσοχή στο προφίλ σας. Διεύθυνση στο πρώτο πρόσωπο και να κάνετε τα σημεία σαφή και σύντομα.

Διατηρήστε καλές σχέσεις με τους πελάτες σας. Προωθήστε τη συγκεκριμένη σύνδεσή σας χωρίς να πιέσετε τον εαυτό σας.

Δημιουργήστε μια διαφημιστική καμπάνια

Για να δημιουργήσετε μια καμπάνια διαφημίσεων στο LinkedIn, πρέπει να συνδεθείτε στο LinkedIn. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα που δίνονται παρακάτω –

Επιλέξτε “νέα καμπάνια” και “εκκίνηση νέας”.

Δώστε ένα όνομα στην καμπάνια σας.

Επιλέξτε την επιθυμητή γλώσσα.

Επιλέξτε τον τύπο μέσου – βασικό, βίντεο, κ.λπ.

Γράψτε αντίγραφο της διαφήμισής σας. Χρησιμοποιήστε 25 χαρακτήρες για την επικεφαλίδα και 75 χαρακτήρες για το description.

Συμπεριλάβετε μια επιθυμητή παρότρυνση για δράση, η οποία ενδέχεται να μετατρέψει.

Επιλέξτε δημογραφικές περιοχές και τοποθεσία στην οποία θέλετε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας.

Επιλέξτε μεθόδους πληρωμής μεταξύ κόστους ανά κλικ και κόστους ανά εμφανίσεις.

Ορίστε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό. Αυτό είναι το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για την πληρωμή μάρκετινγκ μέσω του LinkedIn ανά ημέρα.

Αποφασίστε τις μετρήσεις μετατροπών και εντοπίστε τακτικά για να λάβετε το εύρος βελτίωσης.

Μεγαλώστε την επιχείρησή σας μέσω του Linkedin Marketing

Το LinkedIn έχει 300 + εκατομμύρια χρήστες. Είναι μια ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσετε τις υπηρεσίες σας και να αποδείξετε την εμπειρία σας. Το LinkedIn προσφέρει πολλές επιλογές για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Μερικά από αυτά αναφέρονται παρακάτω –

Μίσθωση νέων ταλέντων για την επιχείρησή σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε αξιοπιστία συζητώντας θέματα σχετικά με την επιχείρησή σας. Έτσι, μπορείτε να αποδείξετε την εμπειρία της εταιρείας σας.

Μπορείτε να αποκτήσετε προοπτική υψηλών προδιαγραφών. Μπορείτε να φτάσετε σε κορυφαία άτομα που μπορούν να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας.

Εάν χρησιμοποιείτε το LinkedIn για να εμπορευτείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, τότε έχετε ευρεία απήχηση από την κίνηση.

Μπορείτε να επεκτείνετε τη βάση της αγοράς σας προωθώντας συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Αυτή λοιπόν είναι μια σύντομη προσέγγιση για το Linkedin. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι ή χρειάζεστε βοήθεια για το στήσιμο και τρέξιμο του Linkedin προφίλ σας η ομάδα του SEO Marketer είναι εδώ για να σας βοηθήσει.

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο