To Google Ads είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία στον κόσμο πληρωμένης διαφήμισής της Google. Μέσω του Google Ads μπορείτε να αυξήσετε το Conversion και την επισκεψημότητα στην ιστοσελίδα σας, ενώ έχετε την δυνατότητα να στοχεύσετε σε όποιο προιόν, αντικείμενο, υπηρεσία θέλετε εσείς με τα εργαλεία που σας προσφέρει. Τι κερδίζετε ? Όταν ο χρήστης αναζητήσει στη μηχανή αναζήτησής της Google π.χ πληκτρολογήσει την λέξη τέντες θα εμφανιστούν τα παρακάτω στοιχεία.
Στα αποτελέσματα που σας έχω επισημάνει με κόκκινο πλαίσιο παρατηρούνται οι εταιρείες που πραγματοποιούν καμπάνια στο Google Ads και έχουν φροντίσει μέσα από το panel όταν ένας χρήστης ψάξει ”τέντες” να τους εμφανίσει στο πάνω μέρος των αποτελεσμάτων ή δεξιά. Οι εμφανίσεις που δεν βρίσκονται στο κόκκινο πλαίσιο είναι οι οργανικές εμφανίσεις οι οποίες οφείλονται στο πολύ καλό Search Engine Optimization, ώστε να εμφανίζεται η εταιρεία στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Αν δεν έχετε λογαριασμό Adwords και θέλετε να ξεκινήστε μπείτε στο Get Started Adwords.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πληρωμένη διαφήμιση δεν έχει καμία σχέση με το οργανικό αποτέλεσμα που απαιτεί μήνες εργασίας για την συνεχή βελτίωση στην κατάταξη της Google. Δεν θα σας βελτιώσει την εικόνα σας στα οργανικά αποτελέσματα μια Google Ads Καμπάνια, οπότε αυτά τα δυο πρέπει να τα διαχωρίσετε.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι το φιλτράρισμα σε λέξεις που δεν θέλετε να εμφανίζονται όταν τις πληκτρολογήσει ο χρήστης. Έτσι γλυτώνετε την χρέωση χωρίς ουσία όταν έχετε ξεκινήσει καμπάνια pay per click και αυξάνετε τις πιθανότητες Conversion. Για μια μικρομεσαία επιχείρηση ένας προυπολογισμός μέχρι 50 ευρώ την ημέρα για τους πρώτους μήνες είναι αρκετά καλό ποσό για να ξεκινήσετε. Σημαντική προυπόθεση είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας ! Θα πρέπει να έχει σαφή ταυτότητα όπως και τίτλο, να αναφέρει τα οφέλη, να περιέχει εικόνες και βίντεο με μέτρο όμως, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στην φόρτωση της σελίδας σας.
Τελικώς τα στοιχεία επικοινωνίας και μια εφαμοργή Call to Action είναι δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες για να αυξήσετε την παραμονή του επισκέπτη στην σελίδα σας. Στα επόμενα άρθρα θα αναφερθώ σε ξεχωριστές ενότητες του Google Adwords για να δούμε πως λειτουργούν τα εργαλεία και πως μπορούμε να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα.
Για να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα χρειάζεται υπομονή. Μην ξεγελαστείτε επειδή είναι κάτι οικονομικότερο σε κόστος, σχετικά με μέγεθος της προβολής που σας παρέχει. Οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας είναι η προσφορά, ποιότητα διαφήμισής και η περιγραφή που θα γράψετε. Έχετε τον πλήρη έλεγχο στον προυπολογισμό και τα χρήματα που θα δαπανηθούν, θέτετε εσείς το ημερήσιο όριο και το Google Ads ως ανταμοιβή που το εμπιστεύεστε διαμορφώνει τον προυπολογισμό με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε μήνα να υπάρχει η μέγιστη αποδοτικότητα κλικς με το ημερήσιο Budget για να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδου ανταγωνισμού.
Όταν εντοπίσει μεγαλύτερη απήχηση αυξάνει αυτόματα αν του το επιτρέψετε το Budget μέχρι και 20% και το χαμηλώνει τις ώρες που δεν υπάρχει μεγάλη κινητικότητα ώστε να ισοσταθμίσει το ημερήσιο όριο. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, την σημαντικότητα του εργαλείου και τον ρόλο που παίζει στην επιχείρισή σας.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και την εισαγωγή Γεώργιε.
Καλημέρα Γιώργο. Ωραίο ξεκίνημα κατατοπιστικός, περιμένω να κάνεις άρθρο αφιερωμένο στηις λέξεις κλειδιά.
Πολύ καλή εισαγωγή και κατανοητή. Αναμένω Γιώργο περαιτέρω ανάλυση..
καλησπερα,με ενδιαφερει κ εμενα καποιο κομματι. Για τη σελιδα μου..θα επικοινωνησουμε να με κατατοπισετε!!!