Σε αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε για το πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα και τα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την ολοκλήρωση ενός έργου διαδικτυακών πωλήσεων. Η δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος δεν πρέπει να είναι πονοκέφαλος, καθώς σήμερα πολλά χρήσιμα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Τι είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο είτε μέσω μιας εφαρμογής είτε μιας σελίδας όπου θα προσφέρετε και θα πουλάτε τα προϊόντα που η εταιρεία ή η επιχείρησή σας θέλει να προωθήσει.
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να παρέχει στους επισκέπτες του σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να έχει μια σταθερή και καλά σχεδιασμένη τεχνολογική πλατφόρμα και να είναι πολύ επεξηγηματική τόσο στων προσφερόμενων προϊόντων όσο και των μέτρων που πρέπει να ληφθούν για να επιτύχει ο επισκέπτης την αγορά στο τέλος της διαδικασίας.
Στοιχεία για τη δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος.
1. Άριστη εμφάνιση για να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Όταν πραγματοποιούν αγορές στο Διαδίκτυο, οι χρήστες αναζητούν την ασφάλεια, την ηρεμία και την υποστήριξη μιας μάρκας και ότι παρέχει ένα προϊόν κατάλληλο για τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους. Για αυτόν τον λόγο, η εμφάνιση (εμφάνιση και αίσθηση) πρέπει να είναι σύμφωνη με τον τύπο πώλησης που θέλετε να κάνετε, ότι σέβεται τα καλύτερα πρότυπα σχεδιασμού ιστοσελίδων και πάνω απ ‘όλα που δείχνει με οργανωμένο και καθαρό τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες να προσφερθεί. Η φλικότητα προς τις κινητές συσκευές είναι επίσης απαιραίτητη προυπόθεση για τους πελάτες σας μέσω κινητών τηλεφώνων. Και πιστέψτε μας είναι πολλοί!
2. Κατάλογος προϊόντων ή υπηρεσιών για να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
Όπως είναι λογικό, ένας κατάλογος είναι ένας πλήρης οδηγός των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται, πρέπει να είναι ευδιάκριτος, και οργανωμένος ανά κατηγορίες, έτσι ώστε ο χρήστης να κατανοεί σαφώς τι προσφέρεται και τα χαρακτηριστικά κάθε στοιχείου. Ο κατάλογος προϊόντων σας πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Να περιλαμβάνονται όλα: Δεν πρέπει να λείπει κάποιο στοιχείο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Να είναι ολα ενημερωμένα: Όλα τα τελευταία updates και με επαρκές απόθεμα για να ικανοποιήσετε τη ζήτηση.
Πρέπει να διαθέτετε την τελευταία έκδοση του προϊόντος σας και εάν υπάρχουν παρόμοια προϊόντα, αλλά διαφορετικών εκδόσεων, χρειάζεται να διαφοροποιηθούν. Πρέπει να περιλαμβάνει τα φυσικά χαρακτηριστικά κάθε στοιχείου: Διαστάσεις, χρώματα, υλικό και χαρακτηριστικά χρήσης. Για παράδειγμα, εάν είναι αδιάβροχο, είναι κατάλληλο για εξωτερικούς χώρους, αντέχει στην υγρασία, μπορεί να είναι κοντά στη θερμότητα κ.λπ.
3. Εξερεύνηση προϊόντος ή κατηγορίας
Ένας σαφής οδηγός προϊόντων, ο οποίος χωρίζεται σε ενότητες και μπορεί να φιλτραριστεί κατά τιμή, ποσότητα, όγκο ή κατηγορίες είναι απαραίτητο στοιχείο ενός διαδικτυακού καταστήματος. Εάν ο χρήστης δεν βλέπει τη δυνατότητα πλοήγησης μεταξύ επιλογών ή το σύστημα φιλτραρίσματος προϊόντων είναι απλώς ανεπαρκές, θα χάσετε την ευκαιρία να εμφανίσετε όλες τις διαθέσιμες επιλογές και πιθανώς η εμπειρία αγορών του επισκέπτη θα επηρεαστεί από το να μην μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμες επιλογές.
Διαβάστε: Πότε πρέπει να συνεργαστείτε με Digital Marketing Agency
4. Επεξήγηση και χαρακτηριστικά των προϊόντων
Ένας επισκέπτης που λαμβάνει πλήρεις πληροφορίες για ένα προϊόν, μπορεί να το δει από διάφορες οπτικές γωνίες, με επιλογές χρήσης προϊόντος, να κατανοεί σαφώς τις χρήσεις, τα χαρακτηριστικά και πάνω απ ‘όλα να αναγνωρίζει την πρόταση αξίας του προσφερόμενου προϊόντος θα είναι πιο πιθανό να αγοράσει από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Είναι σημαντικό να περιγράψετε με σαφείς, συγκεκριμένες και ακριβείς λεπτομέρειες τα οφέλη του προσφερόμενου προϊόντος και για να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι απαραίτητο.
Ορισμένα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την προβολή του προϊόντος σας:
- Η σαφήνεια στις διαστάσεις του προϊόντος.
- Ύψος, πλάτος, αποθηκευτικός χώρος, χώρος χρήσης κ.λπ.
- Η σαφήνεια στους τρόπους χρήσης του Προϊόντος.
- Πώς χρησιμοποιείται, τι χρειάζεται για να το χρησιμοποιήσετε, πώς συντηρείται κ.λπ.
- Η σαφήνεια στους κινδύνους του Προϊόντος. Εάν είναι τοξικό, μπορεί να προκαλέσει ηλεκτροπληξία, εάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ανηλίκους, εάν έχει αιχμηρά στοιχεία κ.λπ.
- Υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες και από διάφορες οπτικές γωνίες του προϊόντος: Πολλές φορές, η ποιότητα της εικόνας του προϊόντος που προσφέρεται απλά δεν επαρκεί για τον πελάτη. Η κακή ποιότητα εικόνας είναι μια κακή ετικέτα παρουσίασης προϊόντος και το οπτικό μέρος είναι ουσιαστικής σημασίας για να κατανοήσει ο χρήστης και να “ερωτευτεί” το προϊόν.
Διαβάστε: Γιατί χρειάζεστε το SEO στο E Commerce ;
5. Σύστημα πληρωμών
Ένα σύστημα πληρωμών που είναι εύκολο, χρησιμοποιεί πρωτόκολλα ασφάλειας και βέλτιστες πρακτικές είναι απαραίτητη προυπόθεση. Μια κακή εμπειρία πληρωμής μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ μιας επιτυχημένης επιχείρησης και μιας αποχώρησης της τελευταίας στιγμής από το καλάθι.
Χαρακτηριστικά ενός συστήματος πληρωμών για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα:
- Θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ασφαλή διεύθυνση HTTPS.
- Πρέπει να προσφέρει πολλά διαδικτυακά κανάλια πληρωμών: Άμεση τραπεζική χρέωση, τραπεζική μεταφορά, αγορά με πιστωτική κάρτα και, εάν είναι δυνατόν, νέους τρόπους πληρωμής, όπως, προπληρωμένη κάρτα, PayPal κ.λπ.
- Πρέπει να έχει έναν σταθερό μηχανισμό για φυσικές πληρωμές.
- Εάν ένας χρήστης δεν έχει ηλεκτρονικές επιλογές, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί μια διαδρομή για τη διευκόλυνση πληρωμών όπως τραπεζικοί ανταποκριτές, φυσική αποστολή χρημάτων σε τράπεζες ή υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων, αυξάνοντας την πιθανή πελατειακή σας βάση.
6. Στοιχεία ασφαλείας ιστότοπου για δημιουργία διαδικτυακού καταστήματος
Τα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη σχετικά με την ασφάλεια του διαδικτυακού σας καταστήματος.
- Χρησιμοποιήστε ασφαλείς διευθύνσεις όπου είναι δυνατόν. (HTTPS)
- Χρησιμοποιήστε την προστασία DNS για να αποφύγετε διαρροές πληροφοριών.
- Χρησιμοποιήστε λογισμικό κατά της απάτης, anti-spam και anti-phishing.
- Χρησιμοποιήστε, εάν είναι δυνατόν, έλεγχο ταυτότητας 2 παραγόντων για χρήστες και για αυτούς που διαχειρίζονται το Eshop.
- Όλα τα στοιχεία ασφαλείας που χρησιμεύουν για τη διατήρηση ενός ασφαλούς, γρήγορου ιστότοπου και πάνω απ ‘όλα που δημιουργούν εμπιστοσύνη για τον χρήστη θα είναι απαραίτητα.
7. Κοινωνικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος Feedback
Αυτές τις εποχές ακόμη και μια διαδικτυακή αγορά γίνεται κοινωνική εκδήλωση. Πολλές φορές, μια πρόταση, μια ιδέα ή μια απλή αναφορά είναι το αρχικό βήμα για να βάλετε το προϊόν σας στο μυαλό ενός δυνητικού πελάτη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό ο χρήστης που αγοράζει και ο οποίος αισθάνεται ικανοποιημένος με αυτό που απέκτησε, να μπορεί να μοιραστεί αυτήν την εμπειρία.
Με τον ίδιο τρόπο, όταν ένας χρήστης έχει κακή εμπειρία αγορών, είναι η ευκαιρία σας να κατανοήσετε τον λόγο της καταγγελίας του, να απαντήσετε και να αυξήσετε την αξία της επωνυμίας σας αποδεικνύοντας ότι ο εν λόγω δυσαρεστημένος χρήστης είχε απάντηση και η διαφωνία του επιλύθηκε. Στην πραγματικότητα, η απάντηση σε ένα παράπονο είναι πιο σημαντική από την απάντηση σε μια σύσταση.
Η διατήρηση συστημάτων αξιολόγησης, παρατηρήσεων και ανοικτών καναλιών επικοινωνίας θα σας βοηθήσει όχι μόνο να δημιουργήσετε περισσότερους πελάτες, αλλά και να παρακολουθείτε τι κάνετε σωστά ή λάθος με τους χρήστες σας.
8. Σύστημα προωθήσεων για να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Η έννοια της έκπτωσης είναι σημαντική, όταν έχετε υπερβολικό απόθεμα, έχετε επιτύχει μια καλή τιμή από τον προμηθευτή σας ή απλά θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Επίσης είναι απαραίτητο ένα σύστημα προσφορών και εκπτώσεων.
Σκεφτείτε: Οι προσφορές πρέπει να είναι πραγματικές, δίκαιες και μετρήσιμες. Χρειάζεται πραγματικά να δοθεί κίνητρο στον πελάτη (ο οποίος στην πραγματικότητα θα αναζητήσει διαφορετικές επιλογές) για να λάβει μια καλή απόφαση αγοράς. Οι προσφορές πρέπει να έχουν ημερομηνία έναρξης και λήξης με διευκρίνιση στο τέλος του αποθέματος. Οι προσφορές πρέπει να είναι συνεπείς με άλλες σειρές προϊόντων. Εάν δεν είστε συνεπείς στις προσφορές, ενδέχεται να διακινδυνεύσετε να χαλάσετε αυτό το μοτίβο.
Ο έλεγχος του κόστους είναι ουσιαστικής σημασίας για τη διατήρηση μιας σταθερής ταμειακής ροής και όχι για να φέρνει απώλειες στην επιχείρηση. Πάντα να λαμβάνετε υπόψη το συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών logistics παράδοσης και τεχνολογίας. Μια άλλη εναλλακτική λύση είναι να χρησιμοποιήσετε αποδεδειγμένες πλατφόρμες που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αν και η κατασκευή Eshop σε wordpress είναι μια εξαιρετική λύση για τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα.
9. Φιλοξενία
Παρόλο που η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, είναι ακόμα σημαντικό να ρίξετε μια ματιά στην υπηρεσία φιλοξενίας του Διαδικτυακού σας Καταστήματος. Λάβετε υπόψη αυτούς τους τρεις παράγοντες:
Ταχύτητα φόρτωσης. Ο χρόνος που χρειάζεται για να εμφανιστεί το κατάστημά σας σε έναν πελάτη.
Δωρεάν εργαλεία, όπως η ταχύτητα σελίδας της Google ή το GTMetrix, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μάθετε εάν ο ιστότοπός σας είναι γρήγορος. Διατηρείτε πάντα το κατάστημά σας με την πιο ενημερωμένη έκδοση του λογισμικού, ανεξάρτητα από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείται και το CMS ή την πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου που χρησιμοποιείται.
Έχετε επαρκή υποδομή για να υποστηρίξετε τη ροή των χρηστών και των πληροφοριών. Το υλικό είναι επίσης σημαντικό και λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία όπως η χωρητικότητα του σκληρού δίσκου και η αποθήκευση, η ταχύτητα των επεξεργαστών και η μνήμη RAM των διακομιστών θα είναι απαραίτητα για την τεχνολογική σταθερότητα της επιχείρησής σας.
10. Εγγραφή, Πληροφορίες πελατών και διαχείριση δεδομένων
Η εξατομίκευση μπορεί να αποτελέσει θεμελιώδη παράγοντα στην εμπειρία αγορών του χρήστη για να έχετε ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες από τους πελάτες σας. Όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τα πρότυπα αγοράς και τις προτιμήσεις των χρηστών χωρίς την ανάγκη περίπλοκων μελετών αγοράς. Σκεφτείτε: Οι πληροφορίες πελατών πρέπει να αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τα πληρέστερα πρότυπα ασφάλειας και διαχείρισης, σύμφωνα με τους νόμους που ισχύουν για κάθε χώρα. Οι πελάτες μοιράζονται πληροφορίες με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και κανέναν άλλο.
Συνιστάται να μην χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες για τρίτους (αυτό θα αναφέρεται στους όρους χρήσης του ιστότοπού σας). Η είσοδος του πελάτη δεν πρέπει να αποτελεί πρόβλημα. Πρέπει να είναι επιθυμητή η εύκολη και απλή πρόσβαση με ασφάλεια, αλλά δεν αποτελεί εμπόδιο στην αγορά.
Τα συστήματα αποθήκευσης κωδικών πρόσβασης, η εύκολη απομνημόνευση κωδικών πρόσβασης και, πρωτίστως, η ευκολία πλοήγησης είναι απαραίτητα, έτσι ώστε η εγγραφή, να μην αποτελεί εμπόδιο για τον πελάτη.
Εάν διαθέτετε σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι σημαντικό να στέλνετε τακτικά ένα ενημερωτικό δελτίο ή προωθητικές ενέργειες, αλλά χωρίς να είναι επεμβατική ή επαναλαμβανόμενη η στρατηγική σας στο Email Marketing. Μέσα στη φόρμα εγγραφής, πρέπει να έχετε την επιλογή να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποιημένα για να μην στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα. Μην καταγράφετε άσχετες πληροφορίες.
11. Συστήματα ειδοποιήσεων για κινητά και εφαρμογές ιστού για τη δημιουργία ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος
Εξετάζοντας λίγο τις λεπτομέρειες, ένα σύστημα ειδοποιήσεων PUSH μπορεί να γίνει στοιχείο διαφοροποίησης του διαδικτυακού σας καταστήματος. Τα μηνύματα προσφορών, ειδήσεων και νέων προϊόντων που φτάνουν απευθείας στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη μπορούν να γίνουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων επιλογών. Η λήψη κλικ μέσω της άμεσης αλληλεπίδρασης των χρηστών με το κινητό τους μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τη λήψη περιστασιακών και ευκαιριών πωλήσεων. Το ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να μετατραπεί σε μια εφαρμογή ιστού, θα βοηθήσει επίσης μια καλύτερη εμπειρία πελατών και, πάνω απ ‘όλα, θα διευκολύνει τη γρήγορη πρόσβαση στα προϊόντα που προσφέρονται.
12. Προτάσεις που μερικές φορές δεν παρατηρούνται, αλλά είναι σημαντικές για τη δημιουργία ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος
Η τεχνολογία που επινοείται και δημιουργείται από το 0 μπορεί να είναι ένα πρόβλημα. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία που η αγορά προσφέρει για τη συναρμολόγηση διαδικτυακών πλατφορμών, μοντέλων, προκαθορισμένων σχεδίων, υπηρεσιών κ.λπ. Δεν χρειάζεται να τα ψάχνετε στην πορεία. Γι αυτό το wordpress ξεχωρίζει με το woocommerce.
Η εμφάνιση και η αίσθηση του καταστήματος είναι απαραίτητα, αλλά δεν εμπίπτουν στην παγίδα σχεδιασμού χωρίς να κατανοήσουμε ότι η λειτουργικότητα, η ευκολία χρήσης και οι πληρωμές είναι εξίσου ή πιο σημαντικές. Στο SEO, λέξεις κλειδιά όπως εξοπλισμός καταστημάτων και εκατοντάδες άλλες είναι άκρως ανταγωνιστικές και θα χρειαστεί χρόνος.
Δεν είναι μόνο η οπτική, αλλά και η συνολική λειτουργία των στοιχείων που σας παρουσιάσαμε. Η επωνυμία σας είναι το πιο σημαντικό πράγμα, εάν το Κατάστημα δεν είναι πλήρες και λειτουργεί καλά, δεν έχει νόημα να θυσιάσετε την αξία της επωνυμίας σας με μια κακή πλατφόρμα πωλήσεων. Δουλέψτε σκληρά και σταθερά, αλλά αναζητήστε ποιότητα στο τελικό προϊόν και ένα επαγγελματικό κατάστημα που προσθέτει αξία στην επωνυμία σας.
Μην κατακλύζεστε κατά τη δημιουργία του καταστήματος, προχωρήστε βήμα προς βήμα, ρυθμίστε με ποιότητα, και πάνω απ ‘όλα το να αφιερώσετε χρόνο για να αναλύσετε κάθε τμήμα της διαδικασίας, είναι απαραίτητο για την επίτευξη της επιθυμητής επιτυχίας. Εάν δημιουργήσετε ένα φυσικό κατάστημα αυτό απαιτεί υπομονή, αφοσίωση και λεπτομέρεια, μην υποθέσετε ότι με το Διαδίκτυο θα είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Η ποιότητα της εργασίας και η επιμονή θα κάνουν τη διαφορά.
Η ομαδική εργασία είναι απαραίτητη. Ο συντονισμός με παρόχους, υπηρεσίες φιλοξενίας, σχεδιαστές ιστοσελίδων, προγραμματιστές ιστοσελίδων, υπηρεσίες διαδικτύου, υπηρεσίες logistics παράδοσης, ακόμη και αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας για την επίλυση συγκρούσεων και την επίλυση δυσκολιών είναι ο τρόπος και δρόμος της επιτυχίας. Η συνεπής και καλή εργασία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μια καλά επικεντρωμένη, συντονισμένη και συναρμολογημένη δομή εργασίας.
Δεν μπορείτε να υποθέσετε ότι η επιτυχία θα έρθει χωρίς θυσίες και επιμονή. H επιτυχία στο διαδίκτυο και η εξέλιξη του Eshop δεν είναι άμεση και η σκέψη γρήγορων αποτελεσμάτων χωρίς συνεχείς θυσίες είναι ουτοπία. Πρέπει να δείξετε δύναμη και να καταλάβετε ότι δεν θα είναι μια εύκολη διαδικασία, χωρίς κινδύνους ή δυσκολίες.
Συνοπτικά
Υπάρχουν πολλά περισσότερα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία του διαδικτυακού σας καταστήματος, ελπίζουμε ότι αυτή η σύντομη ανασκόπηση θα χρησιμεύσει για την καλύτερη προστασία. Σας εύχομαστε πολλές πωλήσεις και πολλές επιτυχίες.
Αν θέλετε να δούμε μαζί τόσο την κατασκευή ή ανακατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ή ακόμα και την προώθηση τόσο στα Social Media όσο και σε Google Ads, SEO τότε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με το αίτημα σας ή καλέστε μας.
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.