Η προώθηση και διαφήμιση περιεχομένου μέσω βίντεο είναι μια πανίσχυρη στρατηγική. Μόνο το YouTube έχει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες. Μιλάμε για το ένα τρίτο όλων των ατόμων στο Διαδίκτυο και κάθε μέρα αυτοί οι χρήστες παρακολουθούν ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο, δημιουργώντας δισεκατομμύρια προβολές. Άρα καταλαβαίνετε για πόσα “δισεκατομμύρια” συζητάμε. Επιπλέον, οι 18 έως 49 ετών παρακολουθούν περισσότερο YouTube στις κινητές συσκευές τους από οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό δίκτυο παγκοσμίως. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Σύμφωνα με έρευνες το 81% των ανθρώπων είναι πεπεισμένοι να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία όταν παρακολουθούν ένα βίντεο μιας εταιρείας.
Επιπλέον, το 76% των εταιρειών λένε ότι το βίντεο τους βοήθησε να αυξήσουν τις πωλήσεις. Δεν είναι λοιπόν περίεργο ότι το Video Marketing αυξάνεται. Εάν θέλετε να μάθετε πώς να εκμεταλλευτείτε την απίστευτη δύναμη της διαφήμισης του Youtube, αυτό το άρθρο είναι για εσάς. Αρχικά, θα μάθετε τι είναι η διαφήμιση στο YouTube, όπως και ποιοι είναι διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων YouTube που διατίθενται το 2021. Στη συνέχεια, θα σας δείξω πώς να ρυθμίσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια YouTube. Τέλος, θα συζητήσουμε μερικά κόλπα στο YouTube που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε τη διαφορά στις διαφημίσεις σας. Ας ξεκινήσουμε να τα δούμε όλα αναλυτικά.
Τι είναι η διαφήμιση στο YouTube;
Η διαφήμιση στο YouTube ή το YouTube Ads, που παρέχεται μέσω του Google Ads, είναι ένας τρόπος διαφήμισης περιεχομένου βίντεο στο YouTube ή στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την προσέγγιση χρηστών. Για παράδειγμα, είναι βίντεο που αναπαράγονται πριν ο χρήστης δει το βίντεο στο οποίο έκανε κλικ ή μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube για να το βλέπουν όλοι στο σύνολό του.
Τύποι διαφημίσεων YouTube
Υπάρχουν έξι τύποι διαφημίσεων YouTube:
- Διαφημίσεις TrueView
- Διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης
- Διαφημίσεις bumper
- Διαφημιστικές κάρτες διαφημίσεων
- Διαφημίσεις επικάλυψης εντός βίντεο
- Διαφημίσεις προβολής
Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε την πρώτη σας καμπάνια, είναι σημαντικό να κατανοήσετε κάθε τύπο διαφήμισης του YouTube. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να προσαρμόσετε τη διαφήμισή σας σύμφωνα με τη μορφή που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε. Θα δούμε παρακάτω καθένα από αυτά.
Τι είναι μια διαφήμιση TrueView στο YouTube;
Είναι η κύρια μορφή των διαφημίσεων YouTube και για αυτόν τον λόγο θα μιλήσουμε για αυτές σε μεγαλύτερο βάθος από τις άλλες. Οι διαφημίσεις TrueView δίνουν στους θεατές τον μεγαλύτερο έλεγχο στις διαφημίσεις που βλέπουν. Εξαιτίας αυτού, η Google αναφέρει ότι οκτώ στους δέκα θεατές προτιμούν το TrueView από άλλες μορφές διαφημίσεων βίντεο σε ροή. Ωστόσο, οι διαφημίσεις TrueView είναι εξαιρετικές και για τις επιχειρήσεις. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο για διαφημίσεις TrueView όταν οι χρήστες παρακολουθούν τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, παρακολουθούν ένα πλήρες σύντομο βίντεο ή αλληλεπιδρούν με μια διαφήμιση με κάποιο τρόπο, όπως κάνοντας κλικ στο κουμπί παρότρυνσης για δράση.
Και επειδή οι θεατές μπορούν να επιλέξουν τις διαφημίσεις που θέλουν να δουν και να παραλείψουν αυτές που δεν θέλουν να δουν, οι διαφημιζόμενοι εξοικονομούν χρήματα ενώ προσεγγίζουν ένα πιο ενδιαφέρον κοινό. Το YouTube υποδεικνύει ότι το μέγιστο μήκος μιας διαφήμισης βίντεο TrueView είναι 6 λεπτά και το ελάχιστο μήκος των 12 δευτερολέπτων. Τώρα, υπάρχουν δύο κύριοι τύποι διαφημίσεων TrueView:
Διαφημίσεις σε ροή και διαφημίσεις YouTube TrueView Discovery. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε καθένα από αυτά.
Διαφημίσεις TrueView σε ροή
Οι διαφημίσεις TrueView σε ροή αναπαράγονται πριν από το επιλεγμένο βίντεο του θεατή. Οι διαφημίσεις σε ροή διαθέτουν επίσης ένα μικρό χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης και έναν σύνδεσμο διαφημιζόμενου ιστότοπου στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης. Επιπλέον, οι διαφημίσεις TrueView σε ροή έχουν μια συνοδευτική διαφήμιση banner που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρική γραμμή πάνω από τη λίστα των προτεινόμενων βίντεο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να εξατομικεύσουν τις διαφημίσεις TrueView σε ροή με παροτρύνσεις για δράση και επικαλύψεις κειμένου. Τι έπεται?
Διαφημίσεις YouTube TrueView Discovery
Οι διαφημίσεις TrueView Discovery εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube και στη δεξιά πλευρική γραμμή των σελίδων παρακολούθησης πάνω από τη λίστα των προτεινόμενων βίντεο. Αυτές οι διαφημίσεις αποτελούνται από μια μικρογραφία εικόνας και έως και τρεις γραμμές κειμένου. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις ανακάλυψης, οι χρήστες θα μεταβούν στη σελίδα παρακολούθησης του YouTube ή στην αντίστοιχη σελίδα καναλιού για να παρακολουθήσουν το βίντεο.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις YouTube TrueView;
Οι διαφημίσεις YouTube TrueView είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας. Πρώτα απ ‘όλα, είναι χαμηλού κινδύνου. Να θυμάστε ότι θα χρεωθείτε μόνο όταν οι θεατές επιλέξουν να προβάλουν πλήρως τη διαφήμισή σας, να την παρακολουθήσουν για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα ή να αλληλεπιδράσουν με τη διαφήμιση με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτό είναι υπέροχο. Επειδή παρόλο που το 76% των καταναλωτών παραλείπουν αυτές τις διαφημίσεις με αντανακλαστικά, μπορείτε τουλάχιστον να βεβαιωθείτε ότι ο προϋπολογισμός σας δαπανάται σε θεατές που ενδιαφέρονται.
Δεύτερον, επειδή οι διαφημίσεις TrueView είναι προαιρετικές, δεν περιορίζονται από χρονικά όρια. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να πειραματιστείτε με διαφορετικές μορφές δημιουργικού, όπως επιδείξεις προϊόντων, μαρτυρίες ή βίντεο οδηγιών. Στην πραγματικότητα, το 54,4% της κίνησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προέρχεται από το YouTube. Επίσης, σύμφωνα με την Google, όταν οι επωνυμίες χρησιμοποιούν το TrueView μπορούν να δουν ότι οι προβολές περιεχομένου τους αυξάνονται έως και 500%. Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στις άλλες μορφές διαφημίσεων YouTube.
Τι είναι μια διαφήμιση βίντεο YouTube χωρίς δυνατότητα παράβλεψης;
Οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης είναι ουσιαστικά οι ίδιες με τις διαφημίσεις TrueView σε ροή, εκτός, όπως το μαντέψατε, οι θεατές δεν μπορούν να τις παραλείψουν. Επειδή οι θεατές έχουν λιγότερο έλεγχο σε αυτές τις διαφημίσεις, δεν θεωρούνται “TrueView”. Είναι γνωστό ότι οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν δεν είναι δημοφιλείς. Στην πραγματικότητα, το YouTube κατάργησε τη μορφή διαφήμισης των 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης. Οι σημερινές διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης πρέπει να κυμαίνονται μεταξύ 15 και 20 δευτερολέπτων.
Οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης δεν αναπαράγονται μόνο πριν από τα βίντεο. Υπάρχουν επίσης διαφημίσεις YouTube χωρίς δυνατότητα παράλειψης που αναπαράγονται εν μέρει μέσω βίντεο διάρκειας 10 λεπτών και άνω, επίσης γνωστά ως διαφημίσεις YouTube που δεν μπορούν να παραλειφθούν κατά τη διάρκεια του βίντεο. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις TrueView, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν για διαφημίσεις YouTube που δεν μπορούν να παραλειφθούν βάσει του CPM τους. Το “CPM” σημαίνει κόστος ανά χίλια, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν τέλος για κάθε χίλιες επισκέψεις.
Επομένως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βελτιώσετε τη στόχευση διαφημίσεων, ώστε να μην σπαταλάτε τον προϋπολογισμό σας για διαφημίσεις με κακές προοπτικές πελατών. Είναι επίσης σημαντικό να ληφθεί υπόψη ο ρόλος της διαφήμισης CPM. Ενώ η διαφήμιση pay-per-click (PPC) είναι ιδανική για τη μετατροπή των προοπτικών σε πελάτες, η διαφήμιση κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) ταιριάζει καλύτερα σε καμπάνιες επωνυμιών που έχουν σχεδιαστεί για να επιτύχουν μαζική έκθεση.
Τι είναι μια διαφήμιση bumper στο YouTube;
Οι διαφημίσεις bumper είναι ο τρίτος τύπος διαφήμισης βίντεο που διατίθεται στο YouTube Ads για επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Αυτές οι διαφημίσεις βίντεο δεν μπορούν να παραλειφθούν, προβάλλονται πριν από το επιλεγμένο βίντεο του θεατή και πρέπει να έχουν διάρκεια μικρότερη των 6 δευτερολέπτων. Όπως οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης του YouTube, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν για τις καλύτερες διαφημίσεις βάσει του CPM. Πολλές επωνυμίες τις χρησιμοποιούν ως μέρος μιας μεγαλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας YouTube, με άλλες μορφές διαφήμισης.
Προφανώς, οι διαφημίσεις bumper δεν αποτελούν την ιδανική μορφή για ιστορίες, μαρτυρίες ή επιδείξεις προϊόντων. Αλλά το όριο των 6 δευτερολέπτων μπορεί να είναι ένας υπέροχος καταλύτης για τη δημιουργικότητα. Για περισσότερη έμπνευση, ρίξτε μια ματιά στον πίνακα βαθμολογίας διαφημίσεων Bumper διαφημίσεων YouTube, ο οποίος εμφανίζει 20 από τις καλύτερες διαφημίσεις από όλο τον κόσμο.
Τι είναι μια διαφήμιση καρτών με χορηγία YouTube;
Οι κάρτες που υποστηρίζονται από το YouTube εμφανίζονται σε βίντεο ως μικρά αναδυόμενα μηνύματα παρότρυνσης για δράση (CTA). Οι κάρτες χορηγίας είναι μια πολύ διακριτική μορφή διαφήμισης στο YouTube. Ένα μικρό σύμβολο “i” εμφανίζεται στην επάνω δεξιά γωνία ενός βίντεο και όταν ένας θεατής κάνει κλικ σε αυτό, η κάρτα επεκτείνεται.
Οι κάρτες που υποστηρίζονται από το YouTube μπορούν να παρουσιάσουν άλλα βίντεο και προϊόντα YouTube μέσω των Αγορών Google. Η Google διαθέτει έναν χρήσιμο οδηγό για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια καμπάνια αγορών καρτών.
Τι είναι μια διαφήμιση επικάλυψης του YouTube σε βίντεο;
Οι διαφημίσεις επικάλυψης εντός βίντεο είναι ίσως η απλούστερη μορφή διαφήμισης στο YouTube. Αυτές είναι διαφημίσεις banner που εμφανίζονται στο κάτω μέρος των βίντεο. Οι διαφημίσεις επικάλυψης εντός βίντεο μπορούν επίσης να είναι κείμενο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις επικάλυψης διαφημίσεων YouTube, ανατρέξτε στον οδηγό της Google.
Τι είναι μια διαφήμιση προβολής YouTube;
Οι τυπικές διαφημίσεις προβολής είναι μια άλλη απλή μορφή διαφήμισης στο YouTube. Αυτές οι διαφημίσεις βρίσκονται εδώ και αρκετό καιρό και εμφανίζονται στη δεξιά πλευρική γραμμή πάνω από τη λίστα των προτεινόμενων βίντεο.
Πώς να διαφημιστείτε στο YouTube
Ανάλογα με τις προσδοκίες σας, ο τρόπος διαφήμισης στο YouTube θα είναι διαφορετικός. Οι διαφημίσεις στο YouTube μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να επηρεάσουν την απόφαση αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις ή να αυξήσουν την αφοσίωση στην επωνυμία. Οι διαφημίσεις βίντεο στο YouTube μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη αυτών των στόχων:
Δημιουργήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
Παρουσιάστε το προϊόν σας σε άτομα που δεν το γνωρίζουν ακόμη. Μεταβείτε σε άτομα που ενδιαφέρονται για προϊόντα και περιοχές παρόμοιες με εσάς, ώστε να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν κοινά σημεία.
Επηρεάζει την απόφαση του αγοραστή
Τα βίντεο που δικαιολογούν τον λόγο για τον οποίο το προϊόν σας είναι η καλύτερη επιλογή για τον πελάτη σας, συμπεριλαμβανομένων ισχυρών στοιχείων πίσω από αυτό, μετατρέπονται καλύτερα, γι ‘αυτό εκμεταλλευτείτε αυτούς τους τύπους βίντεο.
Αυξήστε τις πωλήσεις
Στοχεύστε είδη κοινού παρόμοια με αυτά που δεν έχετε στοχεύσει στο παρελθόν και δοκιμάστε νέες τακτικές. Ερευνήστε τρόπους για να συνδέσετε το προϊόν σας με άλλους και να αρχίσετε να αυξάνετε τις πωλήσεις.
Αυξήστε την αφοσίωση στην επωνυμία
Προσκαλέστε τους πελάτες σας να μιλήσουν για το προϊόν σας στα βίντεο σας και δείξτε στους πιθανούς πελάτες σας ότι προσφέρετε τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στη θέση σας.
Πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια YouTube
Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, θα πρέπει να δημιουργήσετε το βίντεο ή την εικόνα σας και το αντίστοιχο αντίγραφο διαφήμισης. Για έμπνευση για τη δημιουργία μιας καταπληκτικής διαφήμισης βίντεο YouTube, ανατρέξτε στον πίνακα κατάταξης διαφημίσεων YouTube. Κάθε μήνα το YouTube δημοσιεύει μια συλλογή από τις καλύτερες διαφημίσεις YouTube από όλο τον κόσμο.
Αν θέλετε να σας βοηθήσουμε στις διαφημιστικές σας ενέργειες στο Youtube, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.