Αύξηση ακολούθων στο Instagram . Οι ακόλουθοι είναι τα προφίλ πίσω από τα οποία βρίσκονται άνθρωποι. Μόλις εντοπίσουν το προφίλ σας και κρίνουν ενδιαφέρουν θα σας ακολουθήσουν, θα σχολιάσουν, θα κάνουν like, ή save το posts σας.
Πως μπορεί να γίνει σωστά η αύξηση των ακολούθων στο Instagram.
1. Βελτιστοποίηση του προφίλ
2. Κρατήστε ένα σταθερό πρόγραμμα στα posts και stories
3. Η δημιουργία hashtags είναι ένας έξυπνος τρόπος να τραβήξετε την προσοχή
4. Χρησιμοποιήστε ποιοτικές φωτογραφίες
5. Ανεβάστε Instagram Stories
6. Δημιουργήστε υψηλών προδιαγραφών περιεχόμενο που παρέχει αξία στον αναγνώστη με συνέπεια
7. Αξιοποιήστε τις μορφές βίντεο Instagram
8. Call to Action σε κάθε Post
9. Μακριά από αγορά Followers
10. Δοκιμάστε Influencers
11. Δημιουργήστε διαφημίσεις που δεν περνάνε απαρατήρητες και προσφέρουν ισχυρά call to action
1. Βελτιώστε τον λογαριασμό σας στο Instagram
Πριν ξεκινήσετε να υπολογίζετε την προσέγγιση για να αποκτήσετε Followers που θα αγαπήσουν το Brand σας στο Instagram, πιθανώς η κύρια πρόοδος είναι να βελτιωθεί η περιγραφή του προφίλ. Θεωρήστε το βιογραφικό του Instagram ως το κεντρικό σημείο άφιξης του κάθε επισκέπτη. Χωρίς βιογραφικό, σχετικά Emoji, κατάλληλο όνομα χρήστη ή εικόνα προφίλ, πώς θα πρέπει να καταλάβουν οι επισκέπτες ποια είναι η ταυτότητα σας; Μπορεί να ακούγεται πολύ basic συμβουλή αλλά είναι γεγονός ότι το βιογραφικό και η εικόνα σας βοηθούν στη δομή των θεμελίων της ισχυροποίησης του προφίλ στο Instagram. Ένα άψογα βελτιστοποιημένο προφίλ με ξεκάθαρη περιγραφή και εμφάνιση της ταυτότητας ή υπηρεσιών σας θα φέρει σχετική επισκεψιμότητα και στο site σας.
2. Δημιουργήστε και κρατήστε ένα σχέδιο για τα posts
Αν δεν δημιουργήσετε, μελετήσετε ένα σταθερό πλάνο στα posts και stories σας, πηγαίνετε τελείως στα τυφλά. Για να χτίσετε μια δομή και ένα πλάνο στις δημοσιεύσεις σας, διατηρήστε ένα μοτίβο χρωμάτων και φίλτρων που θα σας ακολουθεί σε όλα τα posts. Αν δημιουργείτε εκπληκτικά posts και stories, τότε το Instagram είναι η πλατφόρμα που χρειάζεστε. Το Instagram και η αύξηση ακολούθων που θα παρακολουθούν στενά την παρουσία σας έχει γίνει ολόκληρη επιστήμη. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται μέρα με τη μέρα και εσείς πρέπει να βρίσκετε ευέλικτους και έξυπνους τρόπους να διατηρείτε ζεστό το κοινό σας.
Δημιουργήστε μια περιγραφή που αξίζει να διαβαστεί
Το Instagram είναι οι φωτογραφίες και τα βίντεο. Δεν αρκεί μόνο μια εξαιρετικής ανάλυσης φωτογραφία αλλά και μια εξαιρετική περιγραφή. Ενώ μια φωτογραφία τραβάει την προσοχή του χρήστη, η περιγραφή επεξηγεί περισσότερα για την φωτογραφία και δίνει το κίνητρο στο κοινό να κάνει μια ενέργεια. Φροντίστε οι πρώτοι χαρακτήρες της περιγραφής να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη για να διαβάσει το υπόλοιπο κείμενο. Ο αλγόριθμος εντοπίζει τον χρόνο που καταναλώνει ο επισκέπτης στο post σας.
3. Η δημιουργία hashtags είναι ένας έξυπνος τρόπος να τραβήξετε την προσοχή
Ένας έξυπνος τρόπος να τραβήξετε την προσοχή και να αποκτήσετε followers είναι να χρησιμοποιείται σχετικά hashtags. Όχι μόνο θα κρατήσετε οργανικά τους ακόλουθους ενεργούς αλλά θα φέρετε και νέους. Μελετήστε και ερευνήστε ποια είναι τα hashtags που θα σας βοηθήσουν στις προσπάθειες σας. Η συμβουλή μας εδώ είναι να χρησιμοποιήσετε τα hashtags με σύνεση, χωρίς να το παρακάνετε. Χρειάζεστε σχετικότητα, ώστε να δημιουργήσετε ένα δυνατό προφίλ με ανθρώπους που τους ενδιαφέρει αυτό που πουλάτε ή παρουσιάζετε. Προσέξτε με την υπερβολική χρήση των hashtags, διότι θα δώσετε την εντύπωση ότι σπαμάρετε.
4. Χρησιμοποιήστε ποιοτικές φωτογραφίες
Αν και οι Stock φωτογραφίες έχουν αποκτήσει μια κακή φήμη, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει να τις χρησιμοποιήσετε. Να είστε προσεκτικοί στην επιλογή σας, καθώς δεν είναι όλες οι φωτογραφίες ίδιες για να σας φέρουν το αποτέλεσμα που ψάχνετε. Σύμφωνα με το HubSpot οι υψηλής ποιότητας Stock φωτογραφίες, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ακριβές. Αν έχετε ένα καό μπάτζετ τότε θα πάρετε πολύ καλές φωτογραφίες και σε μεγάλη ποικιλία. Να θυμάστε ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον 1080p με ratio 1.91:1 και 4.5.
5. Ανεβάστε Instagram Stories
Τα Instagram Stories έχουν γίνει πολύ δημοφιλή. Όχι μόνο επειδή έχουν ενδιαφέρον αλλά ωθούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν. Γιατί; Διότι τα Instagram Stories κρατάνε 24 ώρες και συνήθως ο κόσμος είναι περιέργος να δει τι κάνετε εκείνη την στιγμή. Ειδικότερα αν έχετε ένα Brand, οι πιστοί ακόλουθοι θέλουν να δουν το νέο σας προιό, υπηρεσία ή how to. Ο λόγος για την περιέργεια στο να δουν το Story σας, είναι ότι θέλουν να γνωρίζουν τι κάνετε εκείνη την στιγμή. Όταν ενημερώνετε το κοινό σας γοα αυτά που κάνετε δημιουργείτε μια αυθεντικότητα και χτίζετε εμπιστοσύνη. Με αυτό τον τρόπο υα αυξάνεται ο αριθμός των ακολούθων και οι αλληλεπιδράσεις.
Δοκιμάστε στα Stories να είστε πιο δημιουργικοί από το να λέτε συνέχεια αγόρασε και αγόρασε. Δημιουργήστε όμορφες ιστορίες, με φωτογραφίες , βίντεο και κείμενα.
6. Δημιουργήστε υψηλών προδιαγραφών περιεχόμενο που παρέχει αξία στον αναγνώστη με συνέπεια
‘Οπως γνωρίζετε και ήδη έχουμε πει το Instagram αφορά τα visuals. Η δημιουργία posts με όμορφα χρώματα σε στρατηγικό επίπεδο είναι εξαιρετικά αποδοτικό. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μοτίβο χρωμάτων και να κάνετε επαναλήψεις με διαφορετικό τρόπο. Μπορείτε να αλλάξετε το θέμα όποτε θέλετε αρκεί να είστε συνεπείς. Η φυσικότητα είναι ένα στοιχείο που εκτιμάει συνήθως το κοινό. Δουλέψτε με προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφίας, Canva, photoshop κ.α.
7. Αξιοποιήστε τις μορφές βίντεο Instagram
Τα Live Videos είναι πιο χρήσιμα από ποτέ. Μια παρουσίαση για μια καινούρια λειτουργία, ενημέρωση για εκπτώσεις, νέα προιόντα ή υπηρεσία θα δημιουργήσει αυθεντικότητα. Καθώς τα βίντεο εξακολουθούν να είναι πρώτα σε θεάσεις, καθώς σύμφωνα με το Instagram το 60% των stories έχουν ανοιχτό τον ήχο. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι το 40% έχει κλειστό τον ήχο και εδώ έρχονται οι υπότιτλοι. Με τους υπότιτλους στα βίντεο θα μπορείτε να περάσετε το μήνυμα σας στο κοινό που έχει κλειστό τον ήχο στα βίντεο. Είναι πολύ μεγάλο ποσοστό το 40%.
8. Call to Action σε κάθε Post
Σε οποιαδήποτε πλατφόρμα χρειάζεστε το Call to Action. Αν δεν έχετε μια επιλογή παρότρυνσης προς δράση στο κοινό σας ποθανότατα χάνετε και έναν πελάτη. Κρατήστε τους χρήστες όσο περισσότερο μπορείτε στο προφίλ σας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να σκρολάρουν και να δουν την ιστοσελίδα σας. Οι ακόλουθοι μπορεί να αγαπήσουν το περιεχόμενο σας αλλά χωρίς Call to Action δεν κάνετε σχεδόν τίποτα.
9. Μακριά από αγορά Followers
Εδώ δεν χρειάζονται πολλές αναλύσεις. Η αγορά Followers δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στο Brand σας. Στη πλιεονότητα των περιπτώσεων αγοράζετε fake προφίλ, ή ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να αλληλεπιδράσουν με το προφίλ σας από άλλες χώρες.
10. Δοκιμάστε Influencers
Το Influencer marketing είναι ένα μείγμα παλαιών και νέων εργαλείων μάρκετινγκ. Παίρνετε το παλιό εργαλείο μάρκετινγκ σαν έγκριση διασημοτήτων και το τοποθετείτε σε μια σύγχρονη καμπάνια μάρκετινγκ βάσει περιεχομένου. Στο Influencer Marketing, μια επιχείρηση συνεργάζεται με έναν Influencer του Instagram για να στοχεύσει ένα ευρύ κοινό.
Γιατί το Influencer Marketing είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας;
Το Instagram είναι μια από τις πιο προτιμώμενες επιλογές των διαφημιζόμενων όσον αφορά το μάρκετινγκ επιρροής. Εάν θέλετε να συνεργαστείτε με έναν επηρεαστή, τότε το Instagram είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα. Σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες, το Instagram έχει ταχύτερη προσέγγιση σε νέα είδη κοινού. Σύμφωνα με στοιχεία, το Instagram προσφέρει διπλάσιο ποσοστό αφοσίωσης σε σύγκριση με άλλα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ άλλη πλατφόρμα κοινωνικού δικτύου παρέχει ποσοστό αφοσίωσης 1,5%, το Instagram, από την άλλη πλευρά, παρέχει 3,21% του ποσοστού αφοσίωσης.
Καθώς το Instagram είναι μια από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες στο influencer marketing, η επωνυμία σας θα εισαχθεί στο νέο κοινό μέσω ενός αξιόπιστου influencer, τον οποίο το κοινό εμπιστεύεται από πολύ καιρό. Στο Influencer marketing, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε την παραδοσιακή μορφή μάρκετινγκ. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε τη δημοτικότητα του επηρεαστή ως εργαλείο. Οι οπαδοί θεωρούν πάντα μια διασημότητα του επηρεαστή ως φίλο τους και όλες οι συστάσεις τους λαμβάνονται ως ιερό δισκοπότηρο. Για παράδειγμα, εάν ένα μοντέλο φυσικής κατάστασης προτείνει μια επωνυμία πρωτεΐνης στο κανάλι τους, τότε οι οπαδοί πιθανότατα θα το αγοράσουν λόγω του παράγοντα εμπιστοσύνης.
11. Δημιουργήστε διαφημίσεις που δεν περνάνε απαρατήρητες και προσφέρουν ισχυρά call to action
Οι διαφημίσεις είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στο Instagram όπως και στο Facebook. Η διαφήμιση στα Social Media περιλαμβάνει τακτικές και στρατηγικές για awareness, consideration και conversion. Θα πρέπει να φημιουργήσετε διαφημστικά για όλα τα στάδια του αγοραστή και να συμπεριλάβετε στη στρατηγική σας και το Remarketing.
Συμπερασματικά
Το Instagram δεν είναι μόνο ακόλουθοι. Είναι οι πιστοί ακόλουθοι που θέλουν και περιμένουν από εσάς νέο περιεχόμενο. Φροντίστε να έχετε πάντα αυτό τον κανόνα μαζί σας. Αν θέλετε να δούμε μαζί το δικό σας Instagram Profile επικοινωνήστε μαζί μας για δωρεάν εκτίμηση.
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.