Η Google αλλάζει συνεχώς. Και αυτό είναι καλό – αρκεί να συμβαδίζετε με τις αλλαγές της. Για παράδειγμα, μία από τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) της Google ανακοινώθηκε το 2017 και μπορεί να σημαίνει ότι λιγότεροι άνθρωποι βλέπουν την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα. Ως αποτέλεσμα, πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τρόπους να βελτιώσουν τις στρατηγικές SEO τους, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους.

Αλλά μην ανησυχείτε! Θα σας δείξουμε ακριβώς πώς καταφέραμε να ξεπεράσουμε αυτή την πρόκληση, βελτιώνοντας την κατάταξη του δικού μας ιστότοπου και διατηρώντας παράλληλα το κόστος χαμηλό με προσιτές καμπάνιες PPC στο Google Ads.

Η Google έχει αλλάξει τη σελίδα αποτελεσμάτων της αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια.

Η Google έχει αλλάξει αρκετές φορές τη σελίδα αποτελεσμάτων της τα τελευταία χρόνια. Το 2012, η Google αφαίρεσε τον επόμενο σύνδεσμο για να επιστρέφει περισσότερα αποτελέσματα σε κάθε σελίδα. Αυτό έγινε επειδή οι χρήστες έκαναν κλικ σε τόσους πολλούς συνδέσμους που επιβράδυνε τις αναζητήσεις τους και τους έκανε να αναπηδούν από ιστότοπο σε ιστότοπο.

Το 2015, η Google πρόσθεσε μια λειτουργία “προτίμησης” για τους χρήστες που ήθελαν 10 ή 15 αποτελέσματα ανά σελίδα αντί για τα προεπιλεγμένα 12 (ή λιγότερα). Όπως μπορείτε να δείτε από τα παραπάνω δεδομένα μας, οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να βλέπουν περισσότερα από 12 στοιχεία ταυτόχρονα όταν κάνουν αναζήτηση στο Google.

Το 2012, η Google αφαίρεσε τον επόμενο σύνδεσμο για να επιστρέφει περισσότερα αποτελέσματα σε κάθε σελίδα.

Το 2012, η Google αφαίρεσε τον επόμενο σύνδεσμο για να επιστρέφει περισσότερα αποτελέσματα σε κάθε σελίδα. Η αλλαγή αυτή έγινε επειδή οι χρήστες συχνά μπερδεύονταν όταν έκαναν κλικ στον σύνδεσμο “next” και δεν έπαιρναν καμία πρόσθετη πληροφορία.

Ο αριθμός των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται ανά σελίδα δεν έχει αλλάξει από τότε που εφαρμόστηκε αυτή η ενημέρωση και ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το ερώτημα ή την τοποθεσία σας. Μια εταιρεία SEO, πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς για τις νέες εξελίξεις. Τα πράγματα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς.

Η Google έχει αλλάξει τον τρόπο αναζήτησης του περιεχομένου της σελίδας “Google”: το 2015, η Google πρόσθεσε μια “προτίμηση” για να βλέπετε 10 ή 15 αποτελέσματα ανά σελίδα.

Αυτό είναι λογικό, διότι θα ήταν καλύτερο για τους χρήστες να βλέπουν περισσότερα αποτελέσματα σε μία σελίδα αντί να χρειάζεται να κάνουν κλικ σε πολλές σελίδες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, όπως μια διεύθυνση ή έναν αριθμό τηλεφώνου (που μπορεί να καταλαμβάνουν αρκετό χώρο). Όταν μια εταιρεία στοχεύει σε μια φράση όπως μεταλλικοί οικίσκοι, θα χρειαστεί έρευνα σε όλα τα επίπεδα προτού προχωρήσει σε ανάλογες στρατηγικές SEO.

Το 2016, η Google ανακοίνωσε ότι καταργεί αυτή την προτίμηση και επιστρέφει στην εμφάνιση 10 αποτελεσμάτων ανά σελίδα.

Η επιλογή αυτή δεν είναι η μόνη που θα μπορούσε να αλλάξει: Το 2017, η Google τροποποίησε και πάλι τις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERPs).

Αυτή η επιλογή δεν είναι η μόνη που θα μπορούσε να αλλάξει: Το 2017, η Google τροποποίησε και πάλι τις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERPs). Η εταιρεία αφαίρεσε την ενότητα “κορυφαίες ιστορίες” από τις SERPs της και την αντικατέστησε με μια νέα λειτουργία “Featured Snippets” που εμφανίζεται στην κορυφή ορισμένων αναζητήσεων. Αυτή η αλλαγή έγινε για να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν πιο σχετικές πληροφορίες πιο γρήγορα, εμφανίζοντας δεδομένα που προέρχονται απευθείας από ιστότοπους όπως η Wikipedia ή άλλες αξιόπιστες πηγές.

Η Google άρχισε επίσης να δοκιμάζει αυτό που αποκαλεί “πίνακες γνώσης”, οι οποίοι επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με ορισμένες επιχειρήσεις ή τοποθεσίες χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ μέσω πολλαπλών συνδέσμων στη σελίδα τους. Για παράδειγμα, αν κάποιος έψαχνε για “Starbucks”, θα μπορούσε να δει κριτικές και ώρες λειτουργίας που παρατίθενται ακριβώς κάτω από το ίδιο το όνομα, αντί να πρέπει να κάνει κλικ σε πολλούς συνδέσμους πριν βρει αυτό που ψάχνει – κάτι που θα έπαιρνε πολύ περισσότερο χρόνο από όσο χρειάζεται!

Οι μηχανές αναζήτησης συνεχίζουν να εξελίσσονται, αλλά μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες SEO σας συμβαδίζοντας μαζί τους!

Εκτός από την παρακολούθηση των επιδόσεων του δικού σας ιστότοπου, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις αλλαγές στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του εργαλείου Search Console της Google, το οποίο σας επιτρέπει να βλέπετε πόσο συχνά εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στις αναζητήσεις και σε ποιο σημείο της σελίδας εμφανίζεται.

Η Google εξελίσσει συνεχώς τον αλγόριθμό της για τον καθορισμό της κατάταξης των ιστότοπων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες τόσο για καλό όσο και για κακό: Εάν ένας ανταγωνιστής πέσει από τις 10 πρώτες θέσεις κατάταξης για μια λέξη-κλειδί ή φράση που ήταν προηγουμένως σημαντική γι’ αυτόν, σκεφτείτε αν έχει νόημα για την επιχείρησή σας να προσπαθήσετε να καταλάβετε εσείς τη θέση αυτή!

Συμπερασματικά

Ελπίζουμε αυτό το άρθρο να σας βοήθησε να κατανοήσετε πώς λειτουργούν οι σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Ο καλύτερος τρόπος για να παρακολουθείτε αυτές τις αλλαγές είναι να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας και να μας ακολουθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τελευταίες τάσεις στο SEO!

Είπαν για εμάς.

Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.