Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Τα μεγάλα Brands κατατάσσονται ταχύτερα, κατατάσσονται ευκολότερα και είναι πιο ανθεκτικά στις ενημερώσεις.

Που πιθανώς σας αφήνει να σκεφτείτε: “Δεν έχω την ευκαιρία.”

Αλλά επειδή τρέχετε ένα μικρό site δεν σημαίνει ότι αξίζετε να εκφοβίζεστε από τους επώνυμους ανταγωνιστές σας. Υπάρχουν ευκαιρίες και με σωστή στρατηγική έχετε την δυνατότητα να ξεχωρίσετε.

Βεβαίως και μπορείτε.

Απλά πρέπει να ξέρετε: α) ποια Brand μάρκας χρησιμοποιεί η Google και β) πώς να τα αποκτήσετε.

Πώς να μοιάζετε με ένα μεγάλο Brand

Προφανώς, ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε Brand μάρκας είναι να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα.

Εύκολο, σωστά;

Λάθος.

Η οικοδόμηση μιας μάρκας μπορεί να διαρκέσει χρόνια.

Και αν πηγαίνετε από στόμα σε στόμα με εταιρείες και μαζική παρουσία off line, τα σήματα της μάρκας σας δεν θα είναι αρκετά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να δημιουργηθούν προληπτικά σήματα μάρκας.

Όταν το κάνετε, θα ανταμειφθείτε με περισσότερη επισκεψιμότητα, περισσότερη εμπιστοσύνη και μια έξυπνη ασπίδα κατά των μελλοντικών ενημερώσεων.

Βήμα # 1: Αποκτήστε επώνυμη κοινωνική παρουσία

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα τεράστιο Brand. Η Google χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να μετρήσει το μέγεθος της βάσης χρηστών και της συνολικής δημοτικότητάς της.

Social Media Followers

Σχεδόν όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν πολλούς οπαδούς.

Ακόμα και βαρετά εμπορικά σήματα. To Walgreens έχει πάνω από 2 εκατομμύρια Facebook !

Σε ελάχιστο επίπεδο, θα πρέπει να έχετε ένα πλήρες λειτουργικό σύνολο λογαριασμών στο Twitter, το Google +, το Facebook, το LinkedIn και το Pinterest.

Αλλά ένας μοναχικός λογαριασμός με μηδενικούς οπαδούς δεν πρόκειται να λάβει τους παλμούς της Google. Πρέπει να κάνετε ό, τι χρειάζεστε για να αποκτήσετε χιλιάδες οπαδούς, και συμπατριώτες. Αυτό σας κάνει να μοιάζετε με ένα δυνατό Brand.

Δραστηριότητα στα Social Media

Οι οπαδοί είναι το πρώτο βήμα.

Αλλά η συμμετοχή σε αυτούς τους ιστότοπους κοινωνικών μέσων είναι ένα άλλο σημαντικό Brand signal. Μάρκες μεγάλες και μικρές έχουν συνομιλίες με την κοινότητά τους:

LinkedIn

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αξιοποιήσετε το LinkedIn για έκθεση επωνυμίας:

1. Ένα επιχειρηματικό προφίλ: δείχνει ότι είστε μια νόμιμη επιχείρηση και όχι μια έκθεση ενός ατόμου (πρέπει να έχετε τουλάχιστον 10 συνδέσεις στο προσωπικό σας προφίλ για να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ στο LinkedIn).

Διαβάστε  Τοπικό SEO - Παράγοντες κατάταξης στη Google

2. Υπάλληλοι: Εάν είστε μια μικρή εταιρεία, είναι λογικό να έχετε λίγους υπαλλήλους. Τα προφίλ LinkedIn όπου δείχνει άτομα που εργάζονται για την επιχείρησή σας είναι ένας φανταστικός τρόπος να προβάλλετε τον ιστότοπό σας ως μια νόμιμη επιχείρηση:

Βήμα # 2: Δημιουργήστε Brand Signals βάσει αναζήτησης

Είναι κάτι που ίσως ήδη γνωρίζετε, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκατε ιδιαίτερα: οι άνθρωποι αναζητούν μάρκες.

Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι αγαπούν να πληκτρολογούν εμπορικά Brands στη Google:

Η Google είναι πολύ έμπειρη στον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών μάρκας. Πως? Με βάση το ποσοστό των ατόμων που κάνουν κλικ στο κορυφαίο αποτέλεσμα:

Οι περισσότερες αναζητήσεις έχουν κλικ σε ολόκληρο τον πίνακα. Ωστόσο, τα εμπορικά σήματα έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό κλικ στα αποτελέσματα # 1 και # 2.

brand vs generic ctr

Αναζήτηση για το εμπορικό σήμα σας

Υπάρχουν μερικοί εύκολοι τρόποι να αποκτήσετε περισσότερους χρήστες για να αναζητήσουν το εμπορικό σήμα σας στη Google:

1. Πείτε τη μάρκα σας στα βίντεο σας: Την επόμενη φορά που θα φτιάξετε ένα βίντεο, αντί να λέτε “Αυτός είναι ο Bob”, πείτε “Αυτός είναι ο Bob από το Brand Unity”. Χρησιμοποιώ αυτό το τέχνασμα όλη την ώρα και λειτουργεί πολύ καλά: σχεδόν πάντα βλέπω μια αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που ψάχνουν για το εμπορικό σήμα μου.

2. Προσέγγιση στο Twitter: Μου αρέσει να χτυπάμε μεγάλες μάρκες στο Twitter γιατί εμφανίζει το εμπορικό σήμα μου σε ένα νέο ακροατήριο … το οποίο τους παρακινεί να κάνουν μια αναζήτηση στη Google.

3. Εικόνες μάρκας σε Pinterest: Βάλτε το λογότυπό σας κάπου στις φωτογραφίες που δημοσιεύετε στο Pinterest:

Όταν οι χρήστες βλέπουν το εμπορικό σήμα σας στην εικόνα, θα το αναζητήσουν στη Google.

4. Διαφημίσεις προβολής: Οι διαφημίσεις εκτός σύνδεσης, όπως η διαφήμιση με έντυπα και διαφημίσεις και το Δίκτυο περιεχομένου Google, είναι ένας άλλος τρόπος να ενημερώσετε τους χρήστες για να πληκτρολογήσουν το εμπορικό σήμα σας στο πεδίο αναζήτησης της Google.

Διαβάστε  Διαφήμιση Μεταφορικής Εταιρείας - Πως να αποκτήσετε πελάτες

Εμπειρία χρήστη

Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν και μιλούν για τον ιστότοπό σας είναι ένα άλλο σημαντικό εμπορικό Signal.

Αλληλεπίδραση χρηστών: Οι αποκλεισμένοι ιστότοποι στη Google και μέσω του Chrome είναι ένας τρόπος για την Google να προσδιορίσει έναν ιστότοπο με ανεπιθύμητα μηνύματα (και οι spammy ιστότοποι συνήθως δεν είναι αγαπημένες μάρκες). Κάνετε ό, τι μπορείτε για να κρατήσετε τους ανθρώπους στο site σας και να αγαπούν την εμπειρία τους.

Επανάληψη επισκεπτών: Η Google μπορεί να δει πόσα άτομα κάνουν Bookmark το site σας και να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. Οι άνθρωποι τείνουν να επιστρέφουν σε ιστότοπους που τους αρέσει ξανά και ξανά. Και αυτές οι τοποθεσίες τείνουν να είναι μάρκες.

Πολλοί συγγραφείς

Εάν εκτελείτε έναν ιστότοπο που περιέχει μεγάλο περιεχόμενο, πιθανόν να έχετε συνεισφέροντες πολλούς συγγραφείς στον ιστότοπό σας.

Βήμα # 3:Branded Links και συν-παραπομπές
Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συζητούν και συνδέουν τον ιστότοπό σας είναι ένα σημαντικό εμπορικό Signal.

Anchor Text

Είναι γνωστό ότι το υπερβολικά βελτιστοποιημένο Anchor Text ήταν ένα από τα στοιχεία του Penguin.

Αλλά αλλάζοντας μερικά από τα κείμενα σας όπως “αυτό το site” και “εδώ” δεν φαίνεται φυσικό.

Και σίγουρα δεν σας κάνει να μοιάζετε με ένα δυνατό Brand.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε επώνυμο κείμενο όποτε είναι δυνατόν.

Ας υποθέσουμε ότι ο ιστότοπός σας ήταν seomarketer.gr. Θα πρέπει να έχει μια ποικιλία από κείμενα, με έμφαση στην επωνυμία :

Συμβουλές από τον SEO Marketer

Υπηρεσίες του SEO Marketer

seomarketer.gr

Βελετιστοποίηση ιστοσελίδων από τον SEO Marketer

SEO Marketer

Συν-παραπομπές – Co-Citations

Σύμφωνα με το SEOMoz  οι συν-παραπομπές είναι το νέο Anchor Text. Οι συν-παραπομπές είναι απλά περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι τείνουν να αναφέρουν το εμπορικό σήμα σας, αλλά όχι απαραίτητα να συνδεθούν με εσάς.

Και είναι ένα ισχυρό σήμα κατάταξης (και branding).

Ο καλύτερος τρόπος να επωφεληθείτε από τις συν-παραπομπές είναι να αφήσετε το εμπορικό σας σήμα σε σελίδες σχετικά με τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι με τη μορφή σχολίων blog ή online σχόλια.

Διαβάστε  Σχέδιο Μάρκετινγκ για νέο προϊόν / Νέα Υπηρεσία

Με την πάροδο του χρόνου η Google θα αρχίσει να συσχετίζει το εμπορικό σήμα με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί … και θα σας δώσει μια ώθηση στην κατάταξη.

Αρνητικές Κριτικές

Η Google έχει δηλώσει δημοσίως ότι επιβάλλει κυρώσεις σε ιστότοπους με πολλές αρνητικές κριτικές. Εάν αυτό είναι κάτι που σας επηρεάζει, θα πρέπει να κάνετε μια διαχείριση φήμης για να καθαρίσετε όσο περισσότερες αρνητικές κριτικές μπορείτε.

Βήμα # 4: Σήματα σήματος επί της σελίδας
Δείτε πώς μπορείτε να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε δυνατό εμπορικό σήμα.

Διεύθυνση και πληροφορίες επικοινωνίας

Οι πραγματικές επιχειρήσεις διαθέτουν γραφεία και διαφανείς πληροφορίες επικοινωνίας, οι οποίες περιλαμβάνουν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση.

Μην νομίζετε ότι η Google δεν δίνει προσοχή σε αυτά τα πράγματα…

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια πραγματική διεύθυνση (ακόμη και αν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό σας από το υπόγειο του σπιτιού σας) και τον αριθμό τηλεφώνου στη σελίδα επικοινωνίας μας. Μια φόρμα επικοινωνίας δεν αρκεί.

Επιπλέον πίστωση: Επαληθεύστε τη διεύθυνσή σας στα μέρη Google.

Λογότυπο και μοναδικός σχεδιασμός

Είναι αυτονόητο ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει ένα μοναδικό θέμα, συμπεριλαμβανομένου ενός λογότυπου. Καμία μάρκα δεν έχει το ίδιο WordPress θέμα σε άλλα χιλιάδες sites.

Σχετικά με τη σελίδα μας

Μπορεί να είναι καιρός να επανεξετάσετε τη σελίδα “Σχετικά με μας”.

Όλα τα μεγάλα εμπορικά σήματα έχουν αφανείς-μακρές σελίδες για την εταιρεία μας για να καυχηθούν για την ιστορία και τη δήλωση αποστολής τους.

Η οικοδόμηση μιας ισχυρής παρουσίας μάρκας on line μπορεί να σας δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Ελπίζω να συνειδητοποιήσετε ότι δεν παίρνει απλά μια απλή στρατηγική για να μοιάζεται με ένα μεγάλο Brand.

Χρειάζεται μόνο μια συντονισμένη προσπάθεια για την οικοδόμηση των σημάτων μάρκας που η Google δίνει ιδιαίτερη προσοχή.

Εμείς στον SEO Marketer, είμαστε στη διάθεση σας για να σας βοηθήσουμε να χτίσετε την on line παρουσία σας και να χτυπήσετε ενεργά τον ανταγωνισμό.

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *