Τα μεγάλα Brands κατατάσσονται ταχύτερα, κατατάσσονται ευκολότερα και είναι πιο ανθεκτικά στις ενημερώσεις.

Που πιθανώς σας αφήνει να σκεφτείτε: “Δεν έχω την ευκαιρία.”

Αλλά επειδή τρέχετε ένα μικρό site δεν σημαίνει ότι αξίζετε να εκφοβίζεστε από τους επώνυμους ανταγωνιστές σας. Υπάρχουν ευκαιρίες και με σωστή στρατηγική έχετε την δυνατότητα να ξεχωρίσετε.

Βεβαίως και μπορείτε.

Απλά πρέπει να ξέρετε: α) ποια Brand μάρκας χρησιμοποιεί η Google και β) πώς να τα αποκτήσετε.

Πώς να μοιάζετε με ένα μεγάλο Brand

Προφανώς, ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε Brand μάρκας είναι να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα.

Εύκολο, σωστά;

Λάθος.

Η οικοδόμηση μιας μάρκας μπορεί να διαρκέσει χρόνια.

Και αν πηγαίνετε από στόμα σε στόμα με εταιρείες και μαζική παρουσία off line, τα σήματα της μάρκας σας δεν θα είναι αρκετά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να δημιουργηθούν προληπτικά σήματα μάρκας.

Όταν το κάνετε, θα ανταμειφθείτε με περισσότερη επισκεψιμότητα, περισσότερη εμπιστοσύνη και μια έξυπνη ασπίδα κατά των μελλοντικών ενημερώσεων.

Βήμα # 1: Αποκτήστε επώνυμη κοινωνική παρουσία

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα τεράστιο Brand. Η Google χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να μετρήσει το μέγεθος της βάσης χρηστών και της συνολικής δημοτικότητάς της.

Social Media Followers

Σχεδόν όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν πολλούς οπαδούς.

Ακόμα και βαρετά εμπορικά σήματα. To Walgreens έχει πάνω από 2 εκατομμύρια Facebook !

Σε ελάχιστο επίπεδο, θα πρέπει να έχετε ένα πλήρες λειτουργικό σύνολο λογαριασμών στο Twitter, το Google +, το Facebook, το LinkedIn και το Pinterest.

Αλλά ένας μοναχικός λογαριασμός με μηδενικούς οπαδούς δεν πρόκειται να λάβει τους παλμούς της Google. Πρέπει να κάνετε ό, τι χρειάζεστε για να αποκτήσετε χιλιάδες οπαδούς, και συμπατριώτες. Αυτό σας κάνει να μοιάζετε με ένα δυνατό Brand.

Δραστηριότητα στα Social Media

Οι οπαδοί είναι το πρώτο βήμα.

Αλλά η συμμετοχή σε αυτούς τους ιστότοπους κοινωνικών μέσων είναι ένα άλλο σημαντικό Brand signal. Μάρκες μεγάλες και μικρές έχουν συνομιλίες με την κοινότητά τους:

LinkedIn

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αξιοποιήσετε το LinkedIn για έκθεση επωνυμίας:

1. Ένα επιχειρηματικό προφίλ: δείχνει ότι είστε μια νόμιμη επιχείρηση και όχι μια έκθεση ενός ατόμου (πρέπει να έχετε τουλάχιστον 10 συνδέσεις στο προσωπικό σας προφίλ για να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ στο LinkedIn).

2. Υπάλληλοι: Εάν είστε μια μικρή εταιρεία, είναι λογικό να έχετε λίγους υπαλλήλους. Τα προφίλ LinkedIn όπου δείχνει άτομα που εργάζονται για την επιχείρησή σας είναι ένας φανταστικός τρόπος να προβάλλετε τον ιστότοπό σας ως μια νόμιμη επιχείρηση:

Βήμα # 2: Δημιουργήστε Brand Signals βάσει αναζήτησης

Είναι κάτι που ίσως ήδη γνωρίζετε, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκατε ιδιαίτερα: οι άνθρωποι αναζητούν μάρκες.

Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι αγαπούν να πληκτρολογούν εμπορικά Brands στη Google:

Η Google είναι πολύ έμπειρη στον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών μάρκας. Πως? Με βάση το ποσοστό των ατόμων που κάνουν κλικ στο κορυφαίο αποτέλεσμα:

Οι περισσότερες αναζητήσεις έχουν κλικ σε ολόκληρο τον πίνακα. Ωστόσο, τα εμπορικά σήματα έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό κλικ στα αποτελέσματα # 1 και # 2.

Αναζήτηση για το εμπορικό σήμα σας

Υπάρχουν μερικοί εύκολοι τρόποι να αποκτήσετε περισσότερους χρήστες για να αναζητήσουν το εμπορικό σήμα σας στη Google:

1. Πείτε τη μάρκα σας στα βίντεό σας: Την επόμενη φορά που θα φτιάξετε ένα βίντεο, αντί να λέτε “Αυτός είναι ο Bob”, πείτε “Αυτός είναι ο Bob από το Brand Unity”. Χρησιμοποιώ αυτό το τέχνασμα όλη την ώρα και λειτουργεί πολύ καλά: σχεδόν πάντα βλέπω μια αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που ψάχνουν για το εμπορικό σήμα μου.

2. Προσέγγιση στο Twitter: Μου αρέσει να χτυπάμε μεγάλες μάρκες στο Twitter γιατί εμφανίζει το εμπορικό σήμα μου σε ένα νέο ακροατήριο … το οποίο τους παρακινεί να κάνουν μια αναζήτηση στη Google.

3. Εικόνες μάρκας σε Pinterest: Βάλτε το λογότυπό σας κάπου στις φωτογραφίες που δημοσιεύετε στο Pinterest:

Όταν οι χρήστες βλέπουν το εμπορικό σήμα σας στην εικόνα, θα το αναζητήσουν στη Google.

4. Διαφημίσεις προβολής: Οι διαφημίσεις εκτός σύνδεσης, όπως η διαφήμιση με έντυπα και διαφημίσεις και το Δίκτυο περιεχομένου Google, είναι ένας άλλος τρόπος να ενημερώσετε τους χρήστες για να πληκτρολογήσετε το εμπορικό σήμα σας στο πεδίο αναζήτησης της Google.

Εμπειρία χρήστη

Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν και μιλούν για τον ιστότοπό σας είναι ένα άλλο σημαντικό εμπορικό Signal.

Αλληλεπίδραση χρηστών: Οι αποκλεισμένοι ιστότοποι στη Google και μέσω του Chrome είναι ένας τρόπος για την Google να προσδιορίσει έναν ιστότοπο με ανεπιθύμητα μηνύματα (και οι spammy ιστότοποι συνήθως δεν είναι αγαπημένες μάρκες). Κάνετε ό, τι μπορείτε για να κρατήσετε τους ανθρώπους στο site σας και να αγαπούν την εμπειρία τους.

Επανάληψη επισκεπτών: Η Google μπορεί να δει πόσα άτομα κάνουν Bookmark το site σας και να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. Οι άνθρωποι τείνουν να επιστρέφουν σε ιστότοπους που τους αρέσει ξανά και ξανά. Και αυτές οι τοποθεσίες τείνουν να είναι μάρκες.

Πολλοί συγγραφείς

Εάν εκτελείτε έναν ιστότοπο που περιέχει μεγάλο περιεχόμενο, πιθανόν να έχετε συνεισφέροντες πολλούς συγγραφείς στον ιστότοπό σας.

Βήμα # 3:Branded Links και συν-παραπομπές
Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συζητούν και συνδέουν τον ιστότοπό σας είναι ένα σημαντικό εμπορικό Signal.

Anchor Text

Είναι γνωστό ότι το υπερβολικά βελτιστοποιημένο Anchor Text ήταν ένα από τα στοιχεία του Penguin.

Αλλά αλλάζοντας μερικά από τα κείμενα σας όπως “αυτό το site” και “εδώ” δεν φαίνεται φυσικό.

Και σίγουρα δεν σας κάνει να μοιάζετε με ένα δυνατό Brand.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε επώνυμο κείμενο όποτε είναι δυνατόν.

Ας υποθέσουμε ότι ο ιστότοπός σας ήταν seomarketer.gr. Θα πρέπει να έχει μια ποικιλία από κείμενα, με έμφαση στην επωνυμία :

Συμβουλές από τον SEO Marketer

Υπηρεσίες του SEO Marketer

seomarketer.gr

Βελετιστοποίηση ιστοσελίδων από τον SEO Marketer

SEO Marketer

Συν-παραπομπές – Co-Citations

Σύμφωνα με το SEOMoz  οι συν-παραπομπές είναι το νέο Anchor Text. Οι συν-παραπομπές είναι απλά περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι τείνουν να αναφέρουν το εμπορικό σήμα σας, αλλά όχι απαραίτητα να συνδεθούν με εσάς.

Και είναι ένα ισχυρό σήμα κατάταξης (και branding).

Ο καλύτερος τρόπος να επωφεληθείτε από τις συν-παραπομπές είναι να αφήσετε το εμπορικό σας σήμα σε σελίδες σχετικά με τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι με τη μορφή σχολίων blog ή online σχόλια.

Με την πάροδο του χρόνου η Google θα αρχίσει να συσχετίζει το εμπορικό σήμα με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί … και θα σας δώσει μια ώθηση στην κατάταξη.

Αρνητικές Κριτικές

Η Google έχει δηλώσει δημοσίως ότι αλλιώς επιβάλλει κυρώσεις σε ιστότοπους με πολλές αρνητικές κριτικές. Εάν αυτό είναι κάτι που σας επηρεάζει, θα πρέπει να κάνετε μια διαχείριση φήμης για να καθαρίσετε όσο περισσότερες αρνητικές κριτικές μπορείτε.

Βήμα # 4: Σήματα σήματος επί της σελίδας
Δείτε πώς μπορείτε να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε δυνατό εμπορικό σήμα.

Διεύθυνση και πληροφορίες επικοινωνίας

Οι πραγματικές επιχειρήσεις διαθέτουν γραφεία και διαφανείς πληροφορίες επικοινωνίας, οι οποίες περιλαμβάνουν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση.

Μην νομίζετε ότι η Google δεν δίνει προσοχή σε αυτά τα πράγματα…

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια πραγματική διεύθυνση (ακόμη και αν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό σας από το υπόγειο του σπιτιού σας) και τον αριθμό τηλεφώνου στη σελίδα επικοινωνίας μας. Μια φόρμα επικοινωνίας δεν αρκεί.

Επιπλέον πίστωση: Επαληθεύστε τη διεύθυνσή σας στα μέρη Google.

Λογότυπο και μοναδικός σχεδιασμός

Είναι αυτονόητο ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει ένα μοναδικό θέμα, συμπεριλαμβανομένου ενός λογότυπου. Καμία μάρκα δεν έχει το ίδιο WordPress θέμα σε άλλα χιλιάδες sites.

Σχετικά με τη σελίδα μας

Μπορεί να είναι καιρός να επανεξετάσετε τη σελίδα “Σχετικά με μας”.

Όλα τα μεγάλα εμπορικά σήματα έχουν αφανείς-μακρές σελίδες για την εταιρεία μας για να καυχηθούν για την ιστορία και τη δήλωση αποστολής τους.

Η οικοδόμηση μιας ισχυρής παρουσίας μάρκας on line μπορεί να σας δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Ελπίζω να συνειδητοποιήσετε ότι δεν παίρνει απλά μια απλή στρατηγική για να μοιάζεται με ένα μεγάλο Brand.

Χρειάζεται μόνο μια συντονισμένη προσπάθεια για την οικοδόμηση των σημάτων μάρκας που η Google δίνει ιδιαίτερη προσοχή.

Εμείς στον SEO Marketer, είμαστε στη διάθεση σας για να σας βοηθήσουμε να χτίσετε την on line παρουσία σας και να χτυπήσετε ενεργά τον ανταγωνισμό.