Σε αυτό το άρθρο θα δούμε αναλυτικά τι πληροφορίες μας παρέχει το Twitter Analytics για τις καμπάνιες και τα Tweets. Αφού εισέλθουμε στην αρχική σελίδα του Analytics θα παρατηρήσουμε στο Home μια γενική εικόνα του προφίλ μας όπως και των tweets που δημοσιεύουμε. Μπορείτε επίσης να δείτε την αποδοτικότητα των Tweets, τον αριθμό επισκέψεων στο προφίλ, τα tweets impressions και τους Followers του τελευταίου μήνα σε ένα μικρό στατιστικό πίνακα σε συνδυασμό με αναφορά σε κλίμακα τις % με την απόδοση συγκριτικά με τους προηγούμενους μήνες.
Στο κάτω μέρος θα εντοπίσουμε τα καλύτερα tweets που αποδίδουν σύγκριση πάντα με τα δικά μας tweets, όπως επίσης και τους top Followers που παρακολουθούν το προφίλ σας συστηματικά. Είναι μια καλή εικόνα για να ξεκινήσετε, ώστε να βελτιώσετε την απόδοση των tweets και τις αλληλεπιδράσεις.
Στην δεύτερη ενότητα ”Tweets” η οποία είναι από τις σημαντικότερες, μπορούμε να παρατηρήσουμε αναλυτικά τα Impressions – Engagements και τα Engagement Rates του κάθε Tweet ξεχωριστά ! Στην κατηγορία Tweets μπορείτε να βγάλετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά την απόδοση των Tweets ειδικότερα σε αυτά που προωθείτε μέσω καμπάνιας.
Στην τρίτη ενότητα ”Audiences” θα ανακαλύψετε στατιστικές που αφορούν την εθνικότητα του χρήστη, ενδιαφέροντα, χώρα ακόμα και το φύλο του επισκέπτη που παρακολουθεί το προφίλ και τα Tweets σας. Αναμφίβολα ακόμα μια σημαντική ενότητα ώστε να έχετε μια εικόνα προς τα που οδεύετε και να βελτιώσετε τα λάθη.
Τις πληροφορίες αυτές μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε και κατά την διάρκεια της καμπάνιας – πληρωμένης διαφήμισής που κάνετε για να μετρήσετε την αποδοτικότητα. Διαβάστε 7 τρόπους για καλύτερη διαφήμιση στο Twitter.
Επίσης έχουμε τα ”Twitter Cards” τα οποία είναι μια μεγάλη συζήτηση για το πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να επισυνάψετε πλούσιο φωτογραφικό υλικό , βίντεο και εμπειρία πολυμέσων σε Tweets που θα οδηγήσει μεγαλύτερη επισκεψημότητα στο προφίλ σας . Απλά προσθέστε μερικές γραμμές κώδικα HTML στην ιστοσελίδα σας , και οι χρήστες που θα κάνουν Tweet συνδέσεις με το περιεχόμενό σας θα έχουν μια ” κάρτα “που προστίθεται στο Tweet και θα είναι ορατό σε όλους τους οπαδούς τους . Αναλυτικά θα πούμε περισσότερα για τις κάρτες σε άλλο άρθρο.
Επίσης, έχουμε και την στατιστική που παρουσιάζει την απόδοση των βίντεο μας με πλήρη εικόνα των video views, completion rate και τα estimated earnings. Δίνετε επιπλέον η δυνατότητα δημιουργίας εφαρμογής μέσω Twitter για κινητά και Tablet με πολύ χρήσιμα εργαλεία στόχευσης ώστε να αυξήσετε το ποσοστό των Conversions. To conversion Tracking είναι το εργαλείο μέσω του οποίου θα δείτε τις αντιδράσεις, αλληλεπιδράσεις και συμπεριφορές των χρηστών σε συνάρτηση με τις καμπάνιες που έχετε χτίσει ! Είναι από τα σημαντικότερα εργαλεία που σας παρέχει το Twitter και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μην δοθεί η ανάλογη προσοχή..
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει με το Twitter και τις διαφημίσεις γιατί ξεκίνησε πρόσφατα και είναι λίγο μπέρδεμα ! Πολύ ωραίο άρθρο Κύριε Χατζηθεοδοσίου και περιμένω αναλυτικά κι άλλα σχετικά με το Twitter.
πολυ ενδιαφερον!!!!θα σας προτιμησουμε για μελλοντικη συνεργασια…..