+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Τι είναι το Microblogging και πως ανεβάζει το site στην κατάταξη της Google, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Τι είναι το Microblogging και πως ανεβάζει το site στην κατάταξη της Google

Τι είναι το Microblogging και πως ανεβάζει το site στην κατάταξη της Google, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer
Η τακτική Microblogging στις SEO τακτικές είναι πλέον απαραίτητη για όλες σχεδόν τις ιστοσελίδες !

Με τον όρο Micro Blogging εννοούμε μια διαδικτυακή υπηρεσία που επιτρέπει στους συνδρομητές να μεταδίδει σύντομα μηνύματα σε άλλους συνδρομητές της  ίδιας υπηρεσίας. Τα  Microposts μπορούν να δημοσιοποιούνται σε μια τοποθεσία Web ή ακόμη να κοινοποιούνται  σε μια ιδιωτική ομάδα συνδρομητών. Οι συνδρομητές μπορούν να διαβάσουν τα microblogs στο διαδίκτυο ή να ζητήσουν να ενημερώνονται να παραδοθεί σε πραγματικό χρόνο τύπου instan message ή να αποσταλούν σε μια κινητή συσκευή ως μήνυμα κειμένου SMS.

Η ιδιότητα του microblogging είναι τόσο η αμεσότητα αλλά και η δυνατότητα μεταφοράς μηνυμάτων, φωτογραφίων και συνδέσμων. Οι δημοσιεύσεις  είναι σύντομες (συνήθως 140 έως 200 χαρακτήρες) και μπορούν να γραφτούν ή να λαμβάνονται με μια ποικιλία συσκευών, συμπεριλαμβανομένων και των κινητών τηλεφώνων. Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες microblog υπηρεσίες επιτρέπουν μόνο δημοσιεύσεις κειμένων, ορισμένες υπηρεσίες microblogging επιτρέπουν βίντεο ή ήχου με links.

Η ιδιότητα του microblogging είναι τόσο η αμεσότητα αλλά και η δυνατότητα μεταφοράς μηνυμάτων, φωτογραφιών και συνδέσμων. Οι δημοσιεύσεις  είναι σύντομες (συνήθως 140 έως 200 χαρακτήρες) και μπορούν να γραφτούν ή να λαμβάνονται με μια ποικιλία συσκευών, συμπεριλαμβανομένων και των κινητών τηλεφώνων. Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες microblog υπηρεσίες επιτρέπουν μόνο δημοσιεύσεις κειμένων, ορισμένες υπηρεσίες microblogging επιτρέπουν βίντεο ή ήχου με links.
To Microblogging κινείται αργά στην ανάπτυξη του σχετικά με τις SEO τακτικές που ακολουθούνται αλλά φέρνει αποτελέσματα. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, προεδρικός υποψήφιος Μπαράκ Ομπάμα ακολουθούσε την τακτική του microblogging στην προεκλογική εκστρατεία του με τη χρήση του Twitter, μία από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες microblogging. Παραδοσιακά οργανισμοί μέσων μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των The New York Times και το BBC, έχουν αρχίσει να στέλνουν τους τίτλους και συνδέσμους σε στυλ microblog από πολλές υπηρεσίες.
Άλλες πιθανές εφαρμογές και τακτικές του microblogging περιλαμβάνουν ενημερώσεις κυκλοφορίας προιόντων, άλμπουμ μουσικής κτλ, συστήματα μετάδοσης εκτάκτου ανάγκης, εμφάνιση αρχικού κειμένου ενός άρθρου με link για τη συνέχεια, κοινοποίηση ενός βίντεο με μια μικρή περιγραφή κ.α