Ψάχνετε για τις καλύτερες συμβουλές SEO για δικηγορικό γραφείο; Καλώς ΗΡΘΑΤΕ. Το SEO για το δικηγορικό σας γραφείο θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έτσι, μπορείτε να αποκτήσετε νέους πελάτες στο διαδίκτυο, να καταγράψετε περισσότερες χρεώσιμες ώρες και να βελτιώσετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Στην πραγματικότητα, το SEO είναι η πιο οικονομική στρατηγική μάρκετινγκ για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου. Γιατί; Η Google είναι μια εγγυημένη πηγή δυνητικών πελατών. Μόλις βρεθείτε στο επίκεντρο, ο ιστότοπός σας μπορεί να λάβει την προσοχή που του αξίζει.
Κερδίστε πελάτες με Σχέδιο από την Google
Τι γίνεται αν το δίκτυό σας σταματήσει να σας στέλνει παραπομπές; Τι γίνεται αν είστε μια μικρή επιχείρηση που δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά το Google Ads; Τι γίνεται αν δεν έχετε χρόνο να παρακολουθήσετε εκδηλώσεις δικτύωσης; Αυτές είναι όλες ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας. Ναι, κάθε δικηγορικό γραφείο πρέπει να έχει μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ποτέ μην βασίζεστε σε μία πηγή. Ωστόσο, η Google είναι συνήθως η πιο σταθερή πηγή δυνητικών πελατών. Προσφέρει επίσης υψηλό ROI στον νομικό κλάδο. Αυτό συμβαίνει επειδή η LTV (αξία διάρκειας ζωής) ενός πελάτη μπορεί να είναι μεγάλη.
Πριν προχωρήσουμε, επιτρέψτε μου να είμαι σαφής. Μπορεί να χρειαστούν μήνες για να δείτε αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, οι προσπάθειές σας θα καθυστερήσουν περαιτέρω εάν δεν έχετε ιδέα τι κάνετε. Χαλαρώστε λοιπόν και ετοιμαστείτε για 5 αποδεδειγμένες συμβουλές SEO δικηγορικών γραφείων. Ήρθε η ώρα να προωθήσετε τον ιστότοπό σας στο προσκήνιο.
Αναπτύξτε τις σελίδες του χώρου πρακτικής σας
Αναπτύξτε τις σελίδες της περιοχής πρακτικής σας. Κάντε αυτό πρώτα. Όλα τα άλλα μπορούν να περιμένουν. Γιατί; Αυτό είναι το πιο αποτελεσματικό και σημαντικό βήμα για τα δικηγορικά γραφεία. Πάρα δικηγορικά γραφεία έχουν μια σελίδα που παραθέτει τους τομείς πρακτικής. Τι φταίει σε αυτό; Οι περιοχές εξάσκησής σας θα πρέπει να έχουν ξεχωριστή σελίδα. Αυτό σας επιτρέπει να προσθέσετε τη λέξη-κλειδί σε μια διεύθυνση URL. Για παράδειγμα www.dikigorosathens.gr/eidikeusi/diazigia. Έχετε παρατηρήσει, ότι ορισμένοι ιστότοποι κατατάσσονται καλά επειδή έχουν μια διεύθυνση URL που ταιριάζει με μια λέξη-κλειδί; Αυτό είναι σκόπιμα.
Θα πρέπει να δημιουργήσετε σελίδες για συγκεκριμένες ειδικότητες σε μια περιοχή πρακτικής. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα σελίδων που πρέπει να δημιουργήσετε με βάση την περιοχή εξάσκησης.
Συναινετικό διαζύγιο, Αυτοκινητιστικά ατυχήματα, δικηγόροι για ακίνητα, Οικογενειακό Δίκαιο, δικηγόροι για διαζύγια, επιμέλεια, δεσμευτικές οικονομικές συμφωνίες κ.λπ, Εργατικό δίκαιο Διακρίσεις φυλής/ηλικίας/φύλου/αναπηρίας/θρησκευτικού/σεξουαλικού προσανατολισμού. Καταλαβαίνετε την ιδέα. Μια ξεχωριστή σελίδα για κάθε περιοχή πρακτικής σάς επιτρέπει επίσης να τη βελτιστοποιήσετε με λέξεις-κλειδιά στη σελίδα. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε ένα FAQ που απαντά σε καυτές ερωτήσεις που σχετίζονται με αυτόν τον τομέα εξάσκησης.
Η Google λατρεύει το ενημερωτικό περιεχόμενο και το κατατάσσει ανάλογα. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Google για να βρουν πληροφορίες. Επίσης, μπορεί να λάβετε ακόμη και μια δυνατότητα SERP.
Το να κάνετε SEO για δικηγόρους μοιάζει λίγο πολύ με το SEO για άλλους κλάδους, εκτός από μερικά πράγματα. Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, η οργανική επισκεψιμότητα εξακολουθεί να είναι η καλύτερη πηγή νέων πελατών για τις περισσότερες νομικές εταιρείες εκεί έξω. Περισσότερο από το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης όταν αναζητούν νομικές συμβουλές. Έτσι, μπορείτε να κερδίσετε μεγάλη επισκεψιμότητα απλά κάνοντας κατάταξη στο Google και σε άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας. Αλλά πώς να το κάνουμε αυτό; Γενικά, η πρακτική SEO περιλαμβάνει δύο βασικά πράγματα – το On-page SEO και το Off-page SEO.
1. SEO που αναλύει τα αποτελέσματα αναζήτησης για τη νομική βιομηχανία
Η Google κάνει συνεχώς αλλαγές στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μπορείτε να δείτε, προτάσεις χαρτών, πληρωμένες διαφημίσεις, τοπικά αποτελέσματα και άλλα πράγματα πριν καν ξεκινήσουν τα πραγματικά οργανικά αποτελέσματα.
Μάλιστα, τα οργανικά αποτελέσματα έχουν περιοριστεί σε όχι περισσότερο από το 50% της σελίδας. Όταν αναζητάτε μια τοπική επιχείρηση, όπως μια δικηγορική εταιρεία, είναι πιθανό να δείτε καταχωρίσεις καταλόγους, γνωστούς στην Ελλάδα και άλλους ιστότοπους συγκέντρωσης στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων.
Πώς θα το διαχειριστείς αυτό; Ειλικρινά, δεν θα είναι εύκολο να κατατάξετε τον εαυτό σας στην πρώτη σελίδα του Google, ειδικά για μια εξαιρετικά ανταγωνιστική λέξη-κλειδί. Επομένως, θα πρέπει επίσης να αρχίσετε να αναζητάτε εναλλακτικές. Μια λύση είναι να καταχωρηθείτε σε ιστότοπους συγκέντρωσης που ήδη κατατάσσονται καλά στο Google. Μόλις καταφέρετε να έχετε λογαριασμούς στους κύριους ιστότοπους καταχώρισης, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εργαστείτε στο προφίλ σας για να βελτιώσετε την κατάταξή του στον ιστότοπο. Εάν το προφίλ καταλόγου σας είναι καλά βελτιστοποιημένο, αυτόματα θα κατατάσσεται υψηλότερα για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους και είναι πιθανό να έχετε καλή επισκεψιμότητα από αυτές τις πηγές.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα προφίλ σε κάθε νομικό κατάλογο στην περιοχή/χώρα σας. Ορισμένοι ιστότοποι συγκέντρωσης σάς επιτρέπουν ακόμη και να τοποθετείτε διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στην κορυφή κάθε φορά που οι χρήστες αναζητούν τις λέξεις-κλειδιά της επιχείρησής σας σε αυτούς τους ιστότοπους.
2. Βελτιστοποίηση του δικτυακού σας τόπου για τοπικές αναζητήσεις
Παρόλο που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να αναζητήσουν νομικές υπηρεσίες, προτιμούν να προσλαμβάνουν μόνο μια τοπική δικηγορική εταιρεία ή δικηγόρο για βοήθεια. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνετε προσηλωμένοι στο διαδίκτυο ως φημισμένη νομική επιχείρηση στην περιοχή σας είναι να καταχωρηθείτε στο Google My Business (Google Places). Δημιουργήστε μια καταχώριση για τη δικηγορική σας επιχείρηση παρέχοντας όλες τις πληροφορίες που μπορείτε για την επιχείρησή σας, τις υπηρεσίες, τους χρόνους, τις εγκαταστάσεις, τον ιστότοπο, τα κοινωνικά δίκτυα, τα στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.
Φυσικά για να ανεβείτε θέσεις και εμφανίσεις θα χρειαστείτε την βοήθεια επαγγελματία. Η αναζήτηση για δικηγόρο εργατολόγο, είναι υψηλής δυσκολίας συνεπώς πρέπει να αφοσιωθείτε σε κάθε σελίδα για να πετύχετε την πρώτη σελίδα στη Google.
Αυτές οι καταχωρίσεις εμφανίζονται στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης Google. Έτσι, κάθε φορά που κάποιος αναζητά μια δικηγορική εταιρεία/υπηρεσία στην περιοχή σας, η καταχώρισή σας είναι πιθανό να εμφανιστεί στα αποτελέσματα. Ωστόσο, η κατάταξη στην οποία εμφανίζεται η καταχώρισή σας θα εξαρτηθεί από τη δημοτικότητα και τη βαθμολογία της. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επαληθεύσει την καταχώριση της επιχείρησής σας στο Google (είτε μέσω της φυσικής ταχυδρομικής κάρτας που αποστέλλεται από την Google στη διεύθυνση της επιχείρησής σας είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο).
Άλλες μέθοδοι βελτιστοποίησης τοπικής αναζήτησης περιλαμβάνουν κριτικές επιχειρήσεων, τοπικές αναφορές, προώθηση εκτός σύνδεσης κ.λπ.
3. On-Page SEO Νομικών Ιστοσελίδων
Ένας καλός σχεδιασμός ιστότοπου παίζει μεγάλο ρόλο στη διατήρηση της υπάρχουσας επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και τελικά στη βελτίωσή του. Η βελτιστοποίηση στη σελίδα έχει να κάνει με τη βελτίωση του ιστότοπού σας, για τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
Το on-page SEO περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών ιστότοπου, μεταδεδομένων, εικόνων και JavaScript, ταχύτητας σελίδας, περιεχομένου, σχεδίασης και διάταξης κ.λπ. Η έρευνα και η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών είναι το πιο σημαντικό μέρος αυτού.
Η Έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι η διαδικασία εύρεσης των λέξεων-κλειδιών που ταιριάζουν καλύτερα (συμπεριλαμβανομένων των λέξεων-κλειδιών με τις περισσότερες αναζητήσεις, των λιγότερο ανταγωνιστικών, των μακροπρόθεσμων λέξεων-κλειδιών, των ερωτημάτων αναζήτησης κ.λπ.) και των φράσεων-κλειδιών για τη νομική σας επιχείρηση.
4. OFF Page SEO για δικηγόρους
Η βελτιστοποίηση εκτός σελίδας έχει να κάνει με τη δημιουργία υψηλής ισχύος backlinks στον ιστότοπο του δικηγορικού σας γραφείου. Η δημιουργία πολλών συνδέσμων δεν θα σας βοηθήσει πλέον να κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Σήμερα, όλα έχουν να κάνουν με την ποιότητα και τη δύναμη των συνδέσμων. Εάν θέλετε να αποκτήσετε υψηλές θέσεις στο Google, πρέπει να δημιουργήσετε συνδέσμους που δημιουργούνται από σχετικούς, αξιόπιστους και έγκυρους ιστότοπους.
Η Ανάλυση Ανταγωνιστών είναι μια άλλη εξαιρετική τεχνική SEO εκτός σελίδας που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας στην ίδια νομική αγορά.
Ξεκινήστε την προώθηση επί πληρωμή
Η Προώθηση επί πληρωμή διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο Δικηγορικό Marketing, αυτή τη στιγμή οι περισσότερες εταιρείες και επιχειρήσεις τη χρησιμοποιούν για να στοχεύσουν χρήστες και να κάνουν τα προϊόντα τους δημοφιλή μεταξύ τους.
Η Προώθηση επί πληρωμή δεν περιορίζεται στην έναρξη διαφημίσεων, αλλά και οι συγγραφείς περιεχομένου, οι ειδικοί του SΕΟ και PPC Expert διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στο μάρκετινγκ. Φτιάξτε λοιπόν μια στρατηγική κατάλληλη για την επιχείρησή σας και συνδυάστε τα πάντα για να δώσετε στην εργασία σας νέο ύψος. Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που απαιτεί χρόνο για να φέρει αποτελέσματα, αλλά είναι ο καλύτερος νόμιμος τρόπος για να κατατάξετε τον δικηγορικό σας ιστότοπο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και να δημιουργήσετε μια σταθερή και μακροχρόνια φήμη στο διαδίκτυο.
Η ομάδα του SEO Marketer παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες δικγηρορικού μάρκετινγκ και SEO για δικηγόρους τα τελευταία πολλά χρόνια και έχει καθιερώσει ένα όνομα στον κλάδο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ για Δικηγορικά Γραφεία με τους ειδικούς μας SEO.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.