Δεν είναι μυστικό ότι η Google αγαπά τα updates του αλγορίθμου στο SEO. Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια ενός έτους, μπορεί να κάνει πάνω από 500 αλλαγές!
Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας, ώστε να εμφανίζεται πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Με τόσες αλλαγές στην πλοήγηση, είναι εύκολο να χάσετε κάτι.
Και όταν χάσετε κάτι στο SEO, το περιεχόμενό σας μπορεί επίσης να είναι αόρατο.
Αλλά αν το κάνετε σωστό, μπορείτε να αποκομίσετε τα οφέλη από την αύξηση της επισκεψιμότητας, η οποία οδηγεί σε περισσότερες μετατροπές, βελτιώνει την παραγωγή leads και ενισχύει τις πωλήσεις.
Άλλωστε κάθε επιχείρηση θέλει περισσότερη επισκεψιμότητα, μετατροπές και πωλήσεις, έτσι δεν είναι ;
Οι SEO παράγοντες κατάταξης έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Οι τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης που λειτούργησαν ακόμη και πριν από 5 χρόνια δεν θα έχουν την ίδια απόδοση σήμερα.
Αυτός είναι ο λόγος που δημιούργησα έναν αναλυτικό οδηγό, ώστε να μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την καλύτερη στρατηγική SEO για το επόμενο έτος.
Αυτές είναι οι καλύτερες συμβουλές SEO και τακτικές για την οικοδόμηση επισκεψιμότητας το 2020. Είναι γεγονός ότι θα πρέπει να λάβετε πολλά μέτρα και παραμέτρους υπόψιν αλλά αυτό είναι το SEO σήμερα.
Ας αρχίσουμε λοιπόν να τα δούμε όλα αναλυτικά.
Εμπειρία χρήστη – User Experience
Πώς μπορείτε να καταφέρετε τους χρήστες να απολαμβάνουν την περιήγηση τους on line στην ιστοσελίδα σας, εθελοντικά αποκαλύπτοντας τα δεδομένα και τελικά καθιστώντας την σελίδα σας ενδιαφέρουσα για τις μηχανές αναζήτησης; Μέσα από μια καλή εμπειρία χρήστη. Η εμπειρία του χρήστη είναι ένα τεράστιο θέμα που θα ξεπερνούσε τη συζήτηση αυτής της παραγράφου.
Οι μηχανές αναζήτησης ενσωματώνουν αναμφισβήτητα μια κεντρική πτυχή της εμπειρίας των χρηστών στην κατάταξή τους: Η απόδοση μιας σελίδας, η ταχύτητα με την οποία παρέχεται το περιεχόμενο. Μιλάμε για χιλιοστά του δευτερολέπτου εδώ! Από την άποψη του SEO, είναι επομένως απαραίτητο το 2020 να δημιουργηθούν τοποθεσίες που ενεργούν τεχνικά ώριμες και παρέχουν ταχύτητα, ακόμη και αν τα καλώδια οπτικών ινών ή το κινητό δίκτυο 5G γίνονται όλο και πιο τυποποιημένα.
Οι άνθρωποι ψηφίζουν με τα Facebook shares και ψηφίζουν μπαίνοντας στην ιστοσελίδα σας. Η Google μπορεί να το δει αυτό, τουλάχιστον αν χρησιμοποιείτε το Analytics. Ένας δικτυακός τόπος που φορτώνει γρήγορα, είναι εύκολος στην πλοήγηση, είναι ξεκάθαρο και έχει μεγάλο περιεχόμενο, συμβαδίζει πάντοτε με τις θετικές μετρήσεις χρηστών. Αυτές οι μετρήσεις βοηθούν στην ταξινόμηση του ιστότοπού σας. Συχνά βλέπουμε spam sites να ανεβαίνουν στη κατάταξη και ο λόγος που κάνουν είναι ότι οι μετρήσεις των χρηστών είναι εξαιρετικές. Η Google δεν θα χτυπήσει τις σελίδες που αρέσουν στους χρήστες. Συνεπώς να θυμάστε τόσο τα Shares όσο και Mentions, δηλαδή οι αναφορές που γίνονται στα Social Media από χρήστες σας ανεβάζει επίπεδο και θέσεις στη κατάταξη. Η εμπειρία χρήστη έχει αρκετά παρακλάδια και θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τις εταιρείες. Στον SEO Marketer λαμβάνουμε υπόψιν όλα όσα χρειάζονται για να μπείτε στη κορυφή.
Φωνητική Αναζήτηση – Voice Search SEO
Η τέχνη της κατάταξης ιστοσελίδων είναι σε όλα σχετική με την Google για να δώσει τα σωστά σήματα. Ωστόσο, η ιστοσελίδα σας δεν πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τη μηχανή αναζήτησης, αλλά για τους χρήστες της. Η Google εστιάζει και στο χρήστη.
Εκατομμύρια άνθρωποι ήδη χρησιμοποιούν ενεργά το Voice Search στην καθημερινή τους ζωή. Ανεξάρτητα από ποιον browser χρησιμοποιεί ο χρήστης ή οι έξυπνοι βοηθοί της Google, τα ονόματα των οποίων θα μάθουμε μόνο στο επόμενο έτος, η αναζήτηση του φωνητικού βοηθού θα είναι επίσης ένα από τα πιο καυτά θέματα το 2020. Πλέον ξεκινάει να παίζει σημαντικό ρόλο και στην Ελλάδα!
Δεδομένου ότι οι χρήστες μιλούν για το ερώτημα αναζήτησης αντί να το δακτυλογραφούν, οι φράσεις γίνονται όλο και πιο περίπλοκες. Όποιος δημιουργεί περιεχόμενο σήμερα πρέπει να βεβαιωθεί ότι περιέχει κλιμακούμενες φράσεις για τις μηχανές αναζήτησης. Δεν είναι υπερβολικά ακαδημαϊκό, δεν είναι υπερβολικό, αλλά δεν είναι σκόπιμα λάθος. Η Google κατανοεί αρκετά καλά τη γλώσσα και τα συνώνυμά της σήμερα, οπότε ενσωματώνοντας φράσεις αντί για λέξεις-κλειδιά, δίνετε στην Google περισσότερα πράγματα για να συνεργαστείτε. Θα πρέπει με επαγγελατισμό και προσοχή να συμπεριληθούν, λέξεις κλειδιά, προτάσεις και φράσεις που θα ταιριάζουν με τις φωνητικές αναζητήσεις των χρηστών για το ερώτημα που είναι σχετικό με την επιχείριση σας.
Τα πρώτα αποσπάσματα κινητών και τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα –Rich Snippets
Ναι, η παρουσίαση του αποσπάσματος συνεχίζεται. Δεν υπάρχουν μόνο εμφανισμένα αποσπάσματα που παίζουν ρόλο στο SEO, αλλά και πλούσια αποσπάσματα. Τα αγαπάμε! Αυτά είναι τα μικρά αποσπάσματα του περιεχομένου του ιστότοπου που εμφανίζονται στα SERP.
Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα δεν σχετίζονται μόνο με τους βοηθούς φωνής, αλλά είναι επίσης πολύτιμα για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Με μερικά μόνο κλικ, σημαντικές πληροφορίες – όπως οι ώρες λειτουργίας – μπορούν να εμφανιστούν σε ό, τι τείνουν να είναι σε μικρότερες συσκευές. Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα δεν είναι πιθανώς ένας άμεσος παράγοντας κατάταξης, αλλά ένα μέρος της βελτιστοποίησης για κινητά που είναι τόσο σημαντικό για το SEO. Άλλωστε τα πλούσια αποσπάσματα δεν παρέχουν μόνο πληροφορίες, αλλά κάνουν την καταχώρισή σας να ξεχωρίζει περισσότερο και να προσελκύσει περισσότερα κλικ.
Η βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές είναι απαραίτητη εδώ και χρόνια, αλλά το 2018 έγινε τελικά ένα μέτρο επιβίωσης για να υπάρχει μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Σήμερα, η Google έχει πρόσβαση μόνο σε σελίδες σαν να ήταν σε κινητή συσκευή. Αν η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να μην είναι βελτιστοποιημένη για αυτό, έχετε να εργαστείτε. Και ναι, εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές ιστοσελίδες!
Η Google έχει καταστήσει έτσι την κινητή απόδοση έναν παράγοντα κατάταξης και δεν έχει ακόμη καθορίσει τάση, αλλά μετά από μια εξέλιξη: Επί 2-3 χρόνια, η παγκόσμια κινητή κίνηση έχει ξεπεράσει την κυκλοφορία επιτραπέζιων – Desktop υπολογιστών.
Επιπλέον, τα έσοδα από κινητά αναμένεται να υπερβούν τα έσοδα της αγοράς υπολογιστών. Η λέξη “Mobile First” παραμένει ένα τεράστιο θέμα όσον αφορά το SEO 2020.
Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο
Το περιεχόμενο είναι μέγιστης σημασίας και το περιεχόμενο βίντεο έχει εξελιχθεί με αυξανόμενη δημοτικότητα εδώ και χρόνια μαζί με τα blogs, podcasts. Η αξία της πληροφορίας είναι τεράστια αλλά ανεξάρτητα από το περιεχόμενο, όλα τα βίντεο πρέπει να μπορούν να αναζητηθούν.
Από τη μια πλευρά, είναι απαραίτητο να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στους χρήστες που καταναλώνουν κυρίως βίντεο. Αυτοί οι χρήστες τείνουν να είναι νέοι, τους αρέσουν τα γρήγορα και διασκεδαστικά, αλλά δεν είναι προφανώς κομμένες σε ένα νέο κοινό. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον χάρτη βίντεο των δημοφιλών πλατφορμών όπως το YouTube και το Vimeo για να μεταδώσετε ισχυρές λέξεις-κλειδιά και άλλες σχετικές πληροφορίες στα μεταδεδομένα των βίντεό σας. Αξιοποιήστε στο έπακρον το περιεχόμενο σας, ψάξτε για ιδέες εμπνευστείτε τε και φυσικά παρακολουθείστε στενά τον ανταγωνισμό και ποιοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις σε ανάλογες αναζητήσεις.
Τεχνητή νοημοσύνη
Στο μέλλον, θα επιτρέψουμε στους αλγόριθμους να μας βοηθήσουν να χειριστούμε τους ίδιους τους αλγόριθμους. Από το 2015, η Google επεξεργάζεται έναν αλγόριθμο αυτόματης εκμάθησης που ονομάζεται “Rankbrain”, ο οποίος φροντίζει για ερωτήματα αναζήτησης που δεν έχουν γίνει ποτέ πριν – τα οποία σύμφωνα με τους ισχυρισμούς αντιπροσωπεύουν το 15% όλων των ερωτημάτων.
Τα επόμενα χρόνια δεν θα συναντήσουμε μόνο την τεχνητή νοημοσύνη σε κλήσεις υπηρεσίας ή σε σχετικές αναζητήσεις αλλά σχεδόν παντού: Η ανάγκη συλλογής και ανάλυσης δεδομένων χρηστών για την απόκτηση ευφυών προτάσεων για δράση είναι και θα παραμείνει καθημερινό φαινόμενο το διαδίκτυο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο Σεργκέι Μπριν, ο συγκατηγορούμενος της Google στο μεσαίο σαράντα χρονών, έγραψε στην επιρροή σύντομη ιδρυτική επιστολή του ABC στα τέλη του 2018:
“Η νέα άνοιξη στην τεχνητή νοημοσύνη είναι η πιο σημαντική εξέλιξη στον υπολογισμό κατά τη διάρκεια της ζωής μου”.
Είναι επομένως σημαντικό να εξοικειωθείτε με το θέμα του AI το συντομότερο δυνατόν και να το πειραματιστείτε με την έννοια του SEO. Μας ενδιαφέρει η AI για πολλά χρόνια, και με την έρευνα των δυνατοτήτων της, έχουμε μια πολύ καλύτερη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας της Google και του πού κατευθύνεται. Στο εγγύς μέλλον, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο κατά την ανάγνωση κειμένου, την κατανόηση των μαρτυριών και τη συνεκτίμηση τους κατά την αξιολόγηση ιστοσελίδων.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το E-A-T
Η εξειδίκευση, η αυθεντικότητα και η εμπιστοσύνη, γνωστή και ως E-A-T, είναι εδώ και καιρό μια λέξη-κλειδί στη βιομηχανία SEO. Όλα ξεκίνησαν το 2018 και μέσω πολυάριθμων ενημερώσεων που έπληξαν πολυάριθμους ιστότοπους, το E-A-T άρχισε να κερδίζει έλξη ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που πρέπει να έχει ένας ιστότοπος.
Αυτό το 2020, πιστεύω ότι δεν θα είναι διαφορετικό. Το E-A-T εξακολουθεί να αποτελεί ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα πολλοί ιστότοποι και ο καλύτερος τρόπος, μέσα από πολλά πειράματα και δοκιμές από την πλευρά μου και μέσω των επίσημων συμβουλών της Google, είναι ότι ο καλύτερος τρόπος για να μετριάσετε αυτό το πρόβλημα είναι η βελτίωση του περιεχομένου σας.
Πώς το BERT επηρεάζει το SEO και πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε για αυτό
Το BERT ή άλλως γνωστό ως Bidirectional Encoder Representations από τους Transformers είναι μία από τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτό δεν είναι μια ενημέρωση του αλγόριθμου κατάταξης τους. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση αποσκοπεί αποκλειστικά στη βελτίωση της κατανόησης του περιεχομένου των εκατομμυρίων ιστότοπων στον παγκόσμιο ιστό.
Μέσω του BERT, η κατανόηση της Google για τα λόγια και το πλαίσιο και το νόημά τους βαθαίνει. Θα είναι σε θέση να διαπιστώσουν σωστά ποιο είναι το περιεχόμενό σας. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι από εμάς δημιουργούς περιεχομένου δεν θα περιορίζονται στη χρήση απλών και εύκολα κατανοητών λέξεων.
Το 2020 δεν θα είναι διαφορετικό από το τελευταίο μέρος του 2019 από τότε που έγιναν οι περισσότερες από τις σημαντικότερες ενημερώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Πιστεύω ότι η αρχή του 2020 είναι όταν θα ολοκληρώσουν και θα εξομαλύνουν όλες τις ενημερώσεις που κυκλοφόρησαν φέτος. Έτσι, θα ήταν σπουδαίο για σας να μάθετε και να κατανοήσετε πώς ο BERT επηρεάζει τις διαδικασίες αναζήτησης της Google.
Δημιουργία αξιόπιστων συνδέσμων
Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες κατάταξης δεν αλλάζει. Τα backlinks είναι ο λόγος για τον οποίο κατά ένα μεγάλο ποσοστό είστε ψηλά. Η δημιουργία ισχυρών αξιόπιστων εξωτερικών αλλά και εσωτερικών συνδέσμων για την εμπειρία χρήστη, είναι Goldmine και το 2020. Το Link Building είναι μια δύσκολη διαδικασία που μόνο ένας έμπειρος επαγγελματίας μπορεί να αναλάβει. Οποιαδήποτε μορφή Black Hat SEO είναι επικίνδυνη και θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν από όλους. Εμπιστευτείτε ανθρώπους που θα σας οδηγήσουν με ασφάλεια στη πρώτη σελίδα και θα σας ανεβάσουν τις πωλήσεις και το πελατολόγιο σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε αναλυτικά τους τρόπους διαφήμισης της ιστοσελίδας σας : [email protected] – 6972132823
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.