Πως να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα ελέγχου του Twitter !
Έχετε ακούσει για το νέο Twitter Dashboard ; Αναρωτιέστε πώς να το χρησιμοποιήσετε ώστε να διαχειριστείτε όσο καλύτερα γίνετε την Twitter παρουσία σας; Εάν χρησιμοποιείτε το Twitter για μια επιχείρηση οποιουδήποτε μεγέθους, θα πρέπει να δείτε τα νέα χαρακτηριστικά που προσφέρει ο νέος πίνακας ελέγχου. Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πώς να χρησιμοποιήσετε το Twitter Dashboard για την καλύτερη δυνατή διαχείριση στις στρατηγικές σας στο Μάρκετινγκ. To Twitter είναι μια βασική επιλογή Social Media πλατφόρμας που πρέπει να έχει μια επιχείρηση.
Πως να ξεκινήσετε με τον πίνακα ελέγχου του Τwitter
Για να ξεκινήσετε με το Twitter Dashboard, πηγαίνετε στο dashboard.twitter.com, και κάντε κλικ στην επιλογή Δοκιμάστε το Twitter Dashboard. Μόλις συνδεθείτε, θα σας ζητηθεί να περιγράψετε την επιχείρησή σας και να επιλέξετε πόσους υπαλλήλους έχετε.
Επιλέξτε την κατηγορία που ανήκει η επιχείρησή σας
Στη συνέχεια, θα καθορίσετε ποιους όρους θέλετε να παρακολουθήσετε στο Twitter. Από προεπιλογή, αυτό περιλαμβάνει τοTwitter handle και την εταιρική επωνυμία σας, αλλά μπορείτε να επεκτείνετε τη λίστα για να συμπεριλάβετε προσαρμοσμένα hashtags και άλλες φράσεις όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας.
Βελτιώστε την λίστα με τα Hashtags για καλύτερη στόχευση και επισκεψημότητα από τους χρήστες
Υπάρχει επίσης μια επιλογή για να καθορίσετε τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Αυτό θα φιλτράρει τις λέξεις-κλειδιά όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν, κάποιες φράσεις λάθος για την επιχείρησή σας. Συμβουλή: Συμπεριλάβετε τη διεύθυνση URL της εταιρείας σας σε περίπτωση που οι άνθρωποι αναφέρουν την εταιρεία ή το περιεχόμενό σας χωρίς ετικέτες. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η γρήγορη διαδικασία εγκατάστασης και προσομοίωσης, μπορείτε να μεταβείτε κατευθείαν στο Twitter Dashboard για να δείτε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει.
# 1: Δείτε όλες τις αναφορές χρηστών προς εσάς σε ένα πάνελ
Η παρακολούθηση του τι λέγεται για την επιχείρησή σας στο Twitter είναι το πρώτο βήμα για να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε γρήγορα και σωστά. Κάντε κλικ στο About You tab στο Twitter Dashboard για να δείτε μια ολοκληρωμένη άποψη του κάθε tweet που αναφέρει,το όνομα της εταιρείας, ή την ιστοσελίδα. Χρησιμοποιήστε αυτή την ενότητα για να δείτε τις ενημερώσεις που έχουν σημασία για εσάς καθώς με αυτή τη λειτουργία, μπορείτε να τσεκάρετε γρήγορα μέσω των χρηστών, ποιοι αναφέρουν και μοιράζουν το περιεχόμενό σας, έτσι ώστε να μπορείτε γρήγορα να ανταποκριθείτε και να συμμετάσχετε σε συζητήσεις που συμβαίνουν γύρω από το brand σας.
#2 Παρακολουθήστε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά
Μένοντας ενημερωμένοι με τις αναφορές για την επιχείρησή σας δεν είναι το μόνο πράγμα που το νέο Dashboard Twitter μπορεί σας προσφέρει. Μπορείτε τώρα να ορίσετε ειδοποιήσεις με βάση συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Για να επεξεργαστείτε τους όρους αναζήτησης που παρακολουθείτε, κάντε κλικ στο εικονίδιο με το μολύβι δίπλα από το About You tab και εισάγετε το hashtag ή την λέξη-κλειδί σας. Βελτιώστε τι πιθανότητες Conversion με κάποιους βασικούς κανόνες.
# 3: Πρόγραματίστε τα Tweets
Πείτε αντίο σε ξένες κοινωνικές πλατφόρμες προγραμματισμού Tweet και δημοσιεύεσεων! Το νέο εργαλείο προγραμματισμού στο Twitter Dshboard, σας επιτρέπει να ελέγχτετε όπως και δημιουργείτε χρονοδιάγραμμα εκ των προτέρων. Αυτό σας επιτρέπει να κρατήσετε τους Twiiter Followers ενεργούς, όταν είστε μακριά από τον υπολογιστή και να διατηρήσετε ένα σταθερό χρονοδιάγραμμα δημοσίευσης για το Brand. Για να προγραμματίσετε ένα tweet μέσω του Twitter Dashboard, κάντε κλικ στο Create tab στο επάνω μέρος της σελίδας και πληκτρολογήστε το tweet σας, όπως θα κάνατε κανονικά. Στη συνέχεια, αντί να κάνετε κλικ Tweet, κάντε κλικ στο βέλος στα δεξιά του κουμπιού Tweet και επιλέξτε Πρόγραμμα Tweet.
# 4: Πάρτε μια επισκόπηση των επιδόσεων
Ένα καλό επιχειρηματικό ταμπλό δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς το Analytics ! Χρησιμοποιώντας το νέο Twitter Dashboard, μπορείτε να δείτε μια λεπτομερή ανάλυση του λογαριασμού σας στο Twitter όπου έχει πραγματοποιήσει περιόδους 7-, 30 και 60 ημερών. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, κάντε κλικ στο Analytics στην κορυφή της αρχικής σελίδας του Twitter Dashboard. Πάρτε μια ιδέα του αριθμού των tweets που έχετε δημοσιεύσει, των media twets, όπως και τις απαντήσεις.
To Analytics σας βοηθάει να βγάλετε ασφαλή και χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την απόδοση των Tweets σας
#5 Εις βάθος ανάλυση όλων των Tweets
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα για να πάρετε μια ιδέα για το τι είδος του περιεχόμενο αποδίδει καλύτερα με το κοινό σας για προγραμματίσετε το χρονοδιάγραμμα του Twitter blog σας. Συνδυάζοντας τα analytics των συγκεκριμένων tweets με μια επισκόπηση της σελίδας του προφίλ σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μετρήσετε το κατά πόσο είναι αποτελεσματική η στρατηγική σας στο Twitter μάρκετινγκ σε κάθε δεδομένη στιγμή.
Το Twitter Dashboard είναι μια νέα εφαρμογή που αναβαθμίζει κατά πολλά επίπεδα τον έλεγχο και τις μετρήσεις των Tweets. Χρησιμοποιήστε μερικά από τα χαρακτηριστικά του πίνακα ελέγχου για να μείνετε ενημερωμένοι με αναφορές της επιχείρησής σας, tweets χρονοδιάγραμματα, και δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις των tweets σας. Εάν χρησιμοποιείτε Twitter για την επιχείρησή σας, πρέπει οπωσδήποτε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες και τα εργαλεία που προσφέρει το νέο Twitter Dashboard.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.