Ακριβώς όπως και με την κανονική τακτική SEO, το Local SEO έχει πολλές παρανοήσεις σχετικά με τη στρατηγική, την τακτική, και τι πρέπει να συμβαίνει όταν τα μπερδεύετε μαζί σε μια καμπάνια. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε, τους μύθους και τις παρανοήσεις με κάθε μέρος της διαδικασίας από την αρχή μέχρι το τέλος, ξεκινώντας με μια τοπική ανάλυση του ανταγωνισμού. Από εκεί θα μιλήσουμε για τα Building Blocks του τοπικού SEO: Στόχευση λέξεων-κλειδιών, τεχνικές SEO, περιεχόμενο, και τα links.
Όταν ξεκινάτε κάθε προσπάθεια SEO, το καλύτερο είναι να προσεγγίσουμε τη Google με τη νοοτροπία του σωστού White Hat Seo , με ουσιαστική βελτιστοποίηση και βέλτιστες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το site σας να αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου. Ας μην καθυστερούμε άλλο, επειδή αυτός ο οδηγός θα είναι περίπλοκος.
Τοπική Ανάλυση Ανταγωνισμού
Μια ανάλυση του τοπικού ανταγωνισμού μπορεί να δημιουργήσει ή σπάσει την τοπική εκστρατεία SEO . Με την ανάλυση του ανταγωνισμού σας, μπορείτε να μάθετε τα πιο σημαντικά πράγματα που κάνουν οι αντιπάλοι σας, για να επιτύχουν στα οργανικά αποτελέσματα. Από αυτή την ανάλυση του ανταγωνισμού, μπορούμε να προχωρήσουμε γνωρίζοντας ότι οι πληροφορίες που έχουμε θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε στα αποτελέσματα που αναζητούμε.
Με την εξέταση του περιεχομένου, μπορούμε να καταλάβουμε: Πάνω σε ποια θέματα ο ανταγωνισμός γράφει άρθρα, πόσες λέξεις είναι αυτό που γράφει κατά μέσο όρο, και η συχνότητα ενημερώσεων του περιεχομένου τους. Με την ενδότερη εξέταση του περιεχομένου, μπορείτε να αποκτήσετε μια σαφή κατανόηση του τι κάνουν, έτσι ώστε να μπορέσετε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας και να κερδίσει την δική τους με ωριμότητα και υπομονή.
Με την εξέταση των links, θα καταλάβουμε πολλά πράγματα όπως πόσες συνδέσεις μπορεί ο ανταγωνισμός να κερδίσει, τι είδους links, ποιοι είναι αυτοί από που λαμβάνουν τα links, πόσο συχνά παίρνουν links, και πότε παίρνουν συνήθως αυτα τα links . Βλέποντας αποκλειστικά την σελίδα σαν on-Page Optimization strategy, είναι επίσης δυνατό να αναπτύξετε μια στρατηγική που θα ξεπεράσει και θα νικήσει την τοπική στρατηγική τους. Οι παράγοντες που θα αναλύσετε σε αυτή τη τοπική ανάλυση του ανταγωνισμού θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια στρατηγική νίκης.
Παράγοντες που πρέπει να συμπεριληφθούν σε μια Τοπικά Ανάλυση Ανταγωνισμού
Εστιάζοντας στην αγορά του Brand σας, τη θέση, και τις τοπικές ρυθμίσεις, θα πρέπει να εκτελέσετε μια βαθιά τοπική ανάλυση του ανταγωνισμού. Για αρχή μια τοπική ανάλυση του ανταγωνισμού θα περιλαμβάνει τους ακόλουθους παράγοντες: το περιεχόμενο, τις συνδέσεις, και το On-Page SEO. Σε μια πιο ουσιαστική ανάλυση , η τοπική ανάλυση του ανταγωνισμού θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα, προκειμένου να αποκτήσετε μια σαφή εικόνα της τοπικής ανταγωνιστικότητας της αγοράς. Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες που θα αυξήσουν αποκλειστικά τα rankings στην τοπική κατάταξη, αλλά είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια νικηφόρα τοπική στρατηγική που βασίζεται σε ό, τι ο ανταγωνισμός απαιτεί.
LINKS
- Local SEO Directories
- Niche local sites
- Editorial local links
- Chamber of Commerce Links
- Local .GOV links
- Local .EDU links
Content
- Ποιος γράφει το περιεχόμενο ?
- Ποια είναι η θεματολογία του ?
- Πότε δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά ?
- Που επικεντρώνεται το κείμενο (locally)?
- Για ποιο λόγο έχει γραφτεί το κείμενο ?
Πόσα Social Shares λαμβάνει το περιεχόμενο ; Αν και δεν είναι ένα απόλυτο στοιχείο, αυτή η μέτρηση θα σας βοηθήσει όσον αφορά την εξεύρεση θεμάτων ποιότητας περιεχόμενου που αντηχούν με το Social Media κοινό.
On-Page Τεχνικές SEO Περιλαμβάνουν:
- Υψηλής ποιότητας, HTML και CSS κωδικοποίηση
- Schema.org κωδικοποίηση για τοπικό SEO
- Τοπικά βελτιστοποιημένους Τίτλους
- Τοπικά βελτιστοποιημένες meta περιγραφές
- Τοπικά βελτιστοποιημένες διευθύνσεις URL
- Τοπικά βελτιστοποιημένη on-Page με επίκαιρες στοιχευμένες λέξεις-κλειδιά
Τι προσπαθείτε να κερδίσετε κατά την ανάλυση του ανταγωνισμού
Αυτή η ανάλυση του ανταγωνισμού θα πρέπει να επικεντρωθεί στην πρώτη δεκάδα αποτελεσμάτων στο Google. Κάντε μια αναζήτηση για την περιοχή σας + μια φράση-κλειδί σε μια βιομηχανία που στοχεύετε. Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό εργαλείων ανάλυσης των links όπως το Google Search Console, Majestic, SEMRush, Raven Tools, και AHREFs εξάγετε όλα τα δεδομένα και βάλτε τα μαζί για ανάλυση. Προτείνω να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον δύο ή τρία εργαλεία ανάλυσης προφίλ links, γιατί τα εργαλεία από μόνα τους δεν έχουν πάντοτε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Ευχαριστούμε