Όταν πρόκειται για την Προώθηση Ιστοσελίδων στο Google στους κατάλληλους ανθρώπους, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Μέσω του SEO και του μάρκετινγκ περιεχομένου, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι θα βρουν την επιχείρησή σας όταν την αναζητούν – και όχι οποιαδήποτε στιγμή, αλλά ακριβώς τη στιγμή που χρειάζονται αυτό που πουλάτε.
Προώθηση Ιστοσελίδων στο Google – Έρευνα με λέξεις-κλειδιά
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το πρώτο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Το SEO είναι η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας στα οργανικά (μη πληρωμένα) αποτελέσματα αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Bing και η Yahoo.
Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Είναι αυτά που πληκτρολογείτε στη γραμμή αναζήτησης όταν ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, όπως “οι καλύτερες συνταγές πίτσας” ή “πώς μπορώ να βγάλω χρήματα στο διαδίκτυο”.
Υπάρχουν διάφορα εργαλεία διαθέσιμα στο διαδίκτυο που σας επιτρέπουν να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν άλλοι ιστότοποι μέσα στο περιεχόμενό τους, ώστε να μπορείτε να δείτε ποιες από αυτές λειτουργούν καλύτερα για τους επισκέπτες του δικού σας ιστότοπου. Ακόμα και όταν μιλάμε για διαφήμιση στη Google, η στόχευση στις σωστές λέξεις κλειδιά είναι τεράστιας σημασίας.
Χρήση ποιοτικού περιεχομένου
Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε όταν δημιουργείτε περιεχόμενο είναι ότι πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή το θέλει η Google, αλλά και επειδή το θέλουν και οι επισκέπτες σας. Ένας δικηγόρος για τροχαία ατυχήματα, χρειάζετε ανάλογο ποιοτικό περιεχόμενο για την συγκεκριμένη φράση.
Όταν δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο και το μοιράζεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή παραπέμπετε σε αυτό από άλλους ιστότοπους (backlinks), η Google θα το προσέξει και θα κατατάξει τον ιστότοπό σας υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά. Όσο περισσότεροι σύνδεσμοι δείχνουν πίσω στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους στο διαδίκτυο, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας δουν οι πιθανοί πελάτες που αναζητούν αυτό που έχετε να προσφέρετε–και αυτό αυξάνει την επισκεψιμότητα! Η εταιρεία SEO, καλύπτει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο όλο το εύρος του SEO και σας προσφέρει σταθερή ποιοτική επισκεψιμότητα.
Βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για τις μηχανές αναζήτησης
Όταν δημιουργείτε το περιεχόμενό σας για Προώθηση Ιστοσελίδων στο Google, φροντίστε να χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να βρουν οι χρήστες. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας τις λέξεις αυτές στον τίτλο του άρθρου σας, αλλά και μέσα στο σώμα του ίδιου του άρθρου σας. Όταν γράφετε για κάτι όπως “πώς να χάσετε βάρος”, για παράδειγμα, προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε λέξεις όπως “απώλεια βάρους” ή “απώλεια λίπους” σε όλο το περιεχόμενό σας όσο το δυνατόν συχνότερα, ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης για αυτούς τους όρους.
Όταν συνδέετε από μια σελίδα του ιστότοπού σας σε μια άλλη σελίδα του ιστότοπού σας (ή σε έναν εξωτερικό πόρο), βεβαιωθείτε ότι αυτοί οι σύνδεσμοι περιέχουν πλούσιο κείμενο άγκυρας – δηλαδή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σχετικές λέξεις-κλειδιά όταν συνδέονται προς άλλες σελίδες του ιστότοπού σας! Αυτό θα συμβάλει στην ενίσχυση της κατάταξης για τους συγκεκριμένους όρους στους αλγόριθμους της Google, επειδή θεωρούνται πιο πολύτιμοι από τους συνδέσμους χωρίς αγκυρόδεσμο που απλώς λένε πράγματα όπως “κάντε κλικ εδώ”. Για παράδειγμα η στόχευση στο δικηγόρος για κληρονομικά, έχει απόλυτο νόημα από μια πιο γενικού εύρους, όταν ένας νομικός έχει ειδίκευση σε αυτό.
Δημιουργία ιστολογίου
- Δημιουργήστε ένα blog για την ιστοσελίδα σας. Το ιστολόγιο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή για την επιχείρησή σας και να βοηθήσετε στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πιθανούς πελάτες, αποδεικνύοντας ότι είστε ειδικός στον τομέα σας.
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στον τίτλο και τις ετικέτες των αναρτήσεων του ιστολογίου σας: Όταν οι άνθρωποι κάνουν αναζήτηση στο Google, χρησιμοποιούν φράσεις-κλειδιά για να βρουν αυτό που ψάχνουν στο διαδίκτυο – οπότε βεβαιωθείτε ότι οι δικές σας περιλαμβάνονται! Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το SEMrush ή το Keyword Planner (και τα δύο δωρεάν) για να δείτε ποιες λέξεις αναζητούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο που σχετίζονται ειδικά με αυτό που κάνετε ως επιχείρηση πριν γράψετε οποιοδήποτε νέο περιεχόμενο, έτσι ώστε να είναι βελτιστοποιημένο γύρω από αυτούς τους συγκεκριμένους όρους που σχετίζονται άμεσα με τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρονται από εσάς εδώ στο WebPromoGuru HQ.*
Προώθηση Ιστοσελίδων στο Google- Αποκτήστε backlinks από ιστότοπους υψηλής ποιότητας
- Τα backlinks είναι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους προς τον ιστότοπό σας.
- Είναι σημαντικοί επειδή δείχνουν ότι άλλοι άνθρωποι πιστεύουν ότι το περιεχόμενό σας αξίζει να συνδεθεί με αυτό.
- Τα backlinks μπορούν να σας βοηθήσουν να καταταγείτε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και να οδηγήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Δημιουργία λίστας email
Το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση μιας σχέσης με τους συνδρομητές σας είναι να τους ζητήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας μια φόρμα στον ιστότοπό σας ή στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει ενσωματωμένη μια φόρμα opt-in.
Όταν κάποιος εγγράφεται στη λίστα σας, θα λαμβάνει ενημερώσεις από εσάς σχετικά με νέες αναρτήσεις στο ιστολόγιο και άλλα πράγματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτές οι ενημερώσεις θα τους βοηθήσουν να παραμένουν ενήμεροι για τα τελευταία νέα στον κλάδο, αλλά έχουν και ένα άλλο πλεονέκτημα: σας επιτρέπουν την πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε όταν έρθει η ώρα για προώθηση (για την οποία θα μιλήσουμε περισσότερο αργότερα), να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν έχουν δώσει την άδειά τους ή όχι πριν στείλετε μηνύματα μάρκετινγκ!
Ο καλύτερος τρόπος για να κατατάξετε τον ιστότοπό σας είναι να δώσετε στους ανθρώπους λόγους να συνδεθούν σε αυτόν. Οι παρακάτω είναι μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό:
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό και χρήσιμο για το θέμα που καλύπτετε.
- Κάντε συνδέσμους από τον ιστότοπό σας τουλάχιστον μία φορά ανά σελίδα, κατά προτίμηση συχνότερα. Αυτό βοηθά τόσο στην εμπειρία του χρήστη (παρέχοντας πρόσθετους πόρους) όσο και στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO). Για παράδειγμα, αν γράφετε ένα άρθρο για το πώς να καλλιεργείτε ντομάτες, παρέχετε συνδέσμους στο τέλος κάθε παραγράφου -όχι μόνο στο τέλος κάθε ενότητας- που παραπέμπουν τους αναγνώστες σε άλλους ιστότοπους με χρήσιμες πληροφορίες για τις ντομάτες ή ακόμα και για την κηπουρική γενικά.
- Δημιουργήστε ένα ιστολόγιο όπου άλλοι μπορούν να συνεισφέρουν τις δικές τους σκέψεις για συναφή θέματα- αν είναι δυνατόν, βάλτε τους να συμμετάσχουν στην προσθήκη συνδέσμων προς τους δικούς τους ιστότοπους! Το blogging ανοίγει ευκαιρίες για φιλοξενούμενους συγγραφείς που είναι ειδικοί σε ορισμένα θέματα αλλά δεν έχουν χρόνο/πόρους στη διάθεσή τους αυτή τη στιγμή, αφού είναι απασχολημένοι με τη συγγραφή βιβλίων αντί γι’ αυτό 😉
Συμπερασματικά
Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Δεν μπορείτε να περιμένετε αποτελέσματα από τη μια μέρα στην άλλη, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι είστε πρόθυμοι να επενδύσετε τον απαιτούμενο χρόνο και ενέργεια πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εκστρατεία.
Επικοινωνήστε μαζί μας για το δικό σας project
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.