Με 1,4 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, υπάρχει ένα εκπληκτικό ποσό περιεχομένου που δημοσιεύεται στο Facebook. Για να μας βοηθήσουν να ταξινομήσουμε όλες αυτές τις πληροφορίες και να διασφαλίσουμε ότι οι ειδήσεις μας θα μας δείξουν τις θέσεις με τις οποίες είμαστε πιο πιθανό να ασχοληθούμε, το Facebook κάνει συνεχώς προσαρμογές στον αλγόριθμο που κατατάσσει το περιεχόμενο. Στο παρελθόν, ο αλγόριθμος ενημερώθηκε για να δώσει προτεραιότητα στις αναρτήσεις από φίλους και να υποβιβάσει δημοσιεύσεις που είναι υπερβολικά διαφημιστικές.

Ο αλγόριθμος τροποποιείται συχνά και με τρόπους που πολλοί άνθρωποι πιθανώς δεν γνωρίζουν. Αλλά μια πρόσφατη ενημέρωση θα μπορούσε να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο τα Brands εμπορεύονται. Σε αντίθεση με τη διαμάχη των “ψεύτικων ειδήσεων” του 2017, ο αλγόριθμος του Facebook θα ευνοήσει πλέον το περιεχόμενο που προκαλεί “συνομιλίες και ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων” και “αναρτήσεις από φίλους και οικογένεια πάνω στο δημόσιο περιεχόμενο”. Ενώ η κίνηση έγινε για να εξασφαλιστεί ότι οι χρήστες παρουσιάζονται με αξιόπιστους περιεχόμενο, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι αυτή η αλλαγή θα μπορούσε δυνητικά να υποτιμήσει τις αναρτήσεις που μοιράζονται οι επιχειρήσεις. Είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι επιπτώσεις θα έχει αυτό τελικά.

Και με το πρόσφατο σκάνδαλο του Cambridge Analytica, στο οποίο χρησιμοποιήθηκαν πληροφορίες χρηστών του Facebook για να επηρεάσουν τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, υπάρχει ένα άλλο επίπεδο αβεβαιότητας σχετικά με το πού κατευθύνεται η εταιρεία.

Όμως, όλες οι αλλαγές που συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή στο Facebook υπογραμμίζουν πόσο σημαντικό είναι να παραμείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας μεθόδους που μπορείτε να ελέγξετε – πέρα ​​από τη σύνδεσή τους με τα social media.

Το Email Marketing σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με το κοινό σας. Παρέχει άμεση πρόσβαση στο ακροατήριό σας, επ ‘αόριστον. Έτσι, αντί να περιμένουμε να δούμε τι θα επηρεάσει αυτή η τελευταία ενημερωμένη έκδοση του Facebook ή οι εξελίξεις της Cambridge Analytica, ας είμαστε προληπτικοί. Απελευθερώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, κάνοντας το πρόγραμμα Email Marketing μια έτοιμη διαδικασία. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε αυτά τα τρία βήματα:

1. Ωθήστε το ακροατήριό σας να συμμετάσχει στη λίστα email σας

Το Facebook είναι το κύριο κανάλι μάρκετινγκ; Εάν ναι, θα πρέπει να πείσετε το κοινό σας στο Facebook να εγγραφεί στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Από τώρα, δεν φαίνεται να έχουν γίνει αλλαγές στον αλγόριθμο διαφημίσεων Facebook, οπότε εκτελέστε μια διαφημιστική καμπάνια, ενθαρρύνοντας τους συνδρομητές να συμμετάσχουν στη λίστα σας. Σιγουρευτείτε για να εξηγήσετε εν συντομία τα οφέλη της εγγραφής. Θα πρέπει επίσης να διαθέτετε έντυπα εγγραφής ή συνδέσεις οπουδήποτε το κοινό σας αλληλεπιδρά με την επιχείρησή σας, όπως ο ιστότοπός σας και η φυσική σας τοποθεσία. (Το VerticalResponse σας επιτρέπει επίσης να δημιουργείτε εύκολα και να δημοσιεύετε σελίδες προορισμού όπου μπορείτε να συλλέγετε γρήγορα πληροφορίες επικοινωνίας.) Δεν θέλετε να χάσετε την ευκαιρία να συνδεθείτε.

2. Δημιουργία σχέσεων

Περάστε περισσότερο χρόνο καλλιεργώντας σχέσεις με το κοινό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θέλετε οι συνδρομητές σας να επενδύονται και να συνδέονται συναισθηματικά με την επιχείρησή σας, έτσι είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν μαζί σας σε οποιαδήποτε πλατφόρμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε. Αντί απλά να στέλνετε πληροφορίες σχετικά με τις επερχόμενες πωλήσεις ή τις προσφορές, δοκιμάστε να ενσωματώσετε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τα χρήστη στα μηνύματά σας. Ορισμένες εταιρείες προσθέτουν εικόνες πελατών που φορούν ή χρησιμοποιούν τα προϊόντα τους στο κάτω μέρος κάθε μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αποδείξτε ότι εκτιμάτε το ακροατήριό σας. Άλλες στρατηγικές οικοδόμησης σχέσεων περιλαμβάνουν την αποστολή μηνυμάτων γενεθλίων, δημιουργία μηνυμάτων παρακολούθησης μετά την αγορά και αποστολή ενημερωτικών δελτίων.

3. Συνδυάστε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το Facebook

Χρησιμοποιήστε το Email Marmeting για να υποστηρίξετε τις προσπάθειές σας στο Facebook, συμπεριλαμβάνοντας έναν σύνδεσμο στη σελίδα σας στο Facebook στο υποσέλιδο ή την κεφαλίδα όλων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πηγαίνετε ένα βήμα παραπέρα θέτοντας συγκεκριμένα στους συνδρομητές να επισκέπτονται τη σελίδα σας, ενημερώνοντάς τους ότι είναι το καλύτερο μέρος για να λαμβάνετε ενημερωμένες ενημερώσεις σχετικά με τις ώρες των διακοπών ή άλλες ειδήσεις.

Η πρόσφατη αλλαγή αλγορίθμου Facebook δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε το Facebook συνολικά ή ότι δεν μπορεί να είναι ακόμα ένας χρήσιμος τρόπος προώθησης μιας επιχείρησης. Απλά θυμηθείτε, η στρατηγική μάρκετινγκ θα είναι πάντα ισχυρότερη όταν ακολουθείτε μια προσέγγιση omnichannel. Που είναι απλά ένας άλλος τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό, μην βάζετε όλα τα αυγά σας σε ένα καλάθι. Η ενσωμάτωση της υπάρχουσας στρατηγικής σας στο Facebook με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αυξήσει την επίδραση και των δύο καναλιών.