Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να ενδιαφέρονται για τον σχεδιασμό των posts στο Instagram ;
Ο σχεδιασμός είναι πιο σημαντικός από ό, τι συνειδητοποιούν πολλοί άνθρωποι. Έχετε μόνο 3 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή κάποιου στο Instagram προτού προχωρήσει στην επόμενη ανάρτηση. Το περιεχόμενό σας πρέπει να υπερβαίνει μια όμορφη ροή. Πρέπει να είναι περιεχόμενο που εκφράζει την ψυχή και την ενέργεια της επιχείρησής σας.
Το σωστά σχεδιασμένο περιεχόμενο καθιστά δυνατή αυτήν την έκφραση και σταματά την κύλιση στην επόμενη ανάρτηση. Και επειδή οι άνθρωποι είναι ενσύρματοι για να αναζητήσουν περισσότερα από τα πράγματα που πιστεύουμε ότι είναι ελκυστικά, αυτό το scroll-stop μεταφράζεται συχνά σε κλικ προς το προφίλ σας.
Στο προφίλ σας στο Instagram, τα στοιχεία της εικόνας προφίλ σας, το βιογραφικό σας και οι πρώτες εννέα εικόνες στην κορυφή της ροής σας συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια παρουσίαση για το τι είναι η επωνυμία σας. Οι γραμματοσειρές, οι λέξεις, τα χρώματα και οι εικόνες συνεργάζονται για να εκφράσουν ένα σύνολο που μπορεί να επηρεάσει εις βάθος κάποιον σε αυτά τα πολύτιμα 3 δευτερόλεπτα. Εάν το προφίλ σας έχει σχεδιαστεί σωστά, το περιεχόμενό σας θα συντονιστεί και θα προσελκύσει μαγνητικά τα κατάλληλα άτομα στον λογαριασμό σας.
Είναι παρόμοιο με τον ίδιο τρόπο που οι άνθρωποι περπατούν μέσα από ένα εμπορικό κέντρο μπαίνουν σε ένα κατάστημα και κοιτάζουν γύρω για να αποφασίσουν εάν θα μείνουν και θα ψωνίσουν. Οι χρήστες επιλέγουν αν θα σας ακολουθήσουν στο Instagram με βάση τη σχεδίαση του προφίλ και του περιεχομένου σας. Ενδέχεται, στη συνέχεια, να σας στείλουν μηνύματα, να μοιραστούν τις αναρτήσεις σας, να παρακολουθήσουν τα βίντεο IGTV και να αγοράσουν τα προϊόντα σας.
Διαβάστε : Instagram Διαφήμιση με σχέδιο το 2020
Όταν κάποιος βλέπει το προφίλ σας για πρώτη φορά, μπορεί να καταλάβει σε 3 δευτερόλεπτα τι αφορά την επιχείρησή σας;
Ή μήπως έχετε ένα μείγμα από 20 διαφορετικά πράγματα που μπερδεύουν τους ανθρώπους και τους αφήνουν να αναρωτιούνται γιατί πρέπει να σας προσέχουν; Για παράδειγμα, συνδυάζετε προσωπικές και επαγγελματικές αναρτήσεις στο ίδιο προφίλ; Αν και αυτό μπορεί να λειτουργήσει για ορισμένες επιχειρήσεις, προτείνουμε να πληροίτε τις προϋποθέσεις για την προσθήκη προσωπικών αναρτήσεων ρωτώντας τον εαυτό σας εάν η ανάρτηση ταιριάζει και αντιπροσωπεύει το μήνυμα της εταιρείας και της μάρκας.
Θα παρουσιάσετε ένα σαφές μήνυμα όταν τα στοιχεία (κείμενο, βιογραφικό, χρώματα, γραμματοσειρές, εικόνες κ.λπ.) του προφίλ σας υποδηλώνουν γρήγορα τι κάνει η επιχείρησή σας και τι πιστεύει.
Οι άνθρωποι δεν ξεκινούν επιχειρήσεις χωρίς λόγο. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες είναι παθιασμένοι με κάτι, έτσι ξεκίνησαν μια επιχείρηση για να βοηθήσουν μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων να κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα. Υπάρχει ένα βαθύ μήνυμα πίσω από αυτό που κάνουν.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ανακάλυψη της ουσίας της επωνυμίας σας, προσποιηθείτε ότι έχετε ένα φλιτζάνι τσάι με έναν αγαπητό φίλο. Λέτε σε αυτόν τον φίλο γιατί ξεκινήσατε την επιχείρησή σας – γιατί κάνετε αυτό που κάνετε.
Μόλις ορίσετε τη δήλωση ουσιώδους επωνυμίας , το απόλυτο πάθος και την ενέργεια πίσω από αυτό που κάνετε, μπορείτε να εφαρμόσετε αυτήν τη γνώση σε ό, τι κάνετε.
Στην πραγματικότητα, η αποκάλυψη της ουσίας της ψυχής σας είναι ευκολότερη για άτομα που έχουν μια επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες, επειδή θέλουν να βοηθήσουν κάποιον και συνήθως γνωρίζουν ποιος είναι αυτός ο πελάτης.
Διαβάστε : Πως να διαφημιστώ στο Instagram (50 τρόποι προώθησης δημοσιεύσεων)
Επιλογή γραμματοσειράς
Ένα από τα βασικά ζητήματα κατά την επιλογή γραμματοσειρών είναι η αναγνωσιμότητα. Είναι εύχρηστες οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε;
Για παράδειγμα, εάν έχετε μια μακρά εικόνα προσφοράς, μπορεί να είναι δύσκολο να διαβαστεί ένα υπερβολικά μεγάλο σενάριο. Σε αυτήν την περίπτωση, προτείνουμε τη σύζευξη του σεναρίου με μια γραμματοσειρά μπλοκ και την εφαρμογή της γραμματοσειράς σε λίγες μόνο επιλεγμένες λέξεις. Αυτή η προσέγγιση θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερες εικόνες που εμφανίζονται ευρύχωρες και καθαρές. Μπορείτε επίσης να συνεχίσετε την ανάλυση σε αυτό που θέλετε να πείτε στη περιγραφή της εικόνας.
Το Instagram Stories έχει μια δημιουργική λειτουργία που σας επιτρέπει να επιλέξετε ένα έγχρωμο φόντο και να προσθέσετε κείμενο που το καθιστά πολύ εύκολο να δημιουργήσετε γραφικά κειμένου. Ωστόσο, αυτή η λειτουργικότητα δεν επεκτείνεται στη δημιουργία αναρτήσεων για τη ροή Instagram.
Για να δημιουργήσετε αυτούς τους τύπους εικόνων για τη ροή, συνίσταται η χρήση του Canva. Το Canva όχι μόνο προσφέρει έτοιμα προς χρήση και προσαρμόσιμα πρότυπα, αλλά προσφέρει πολλές επιλογές γραμματοσειράς για το σχεδιασμό μοναδικών, επώνυμων γραφικών προσφορών. Τότε οι άνθρωποι θα γνωρίζουν ότι οι εικόνες είναι δικές σας, προτού τις διαβάσουν. Οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν το χρώμα, τη γραμματοσειρά και το στυλ σχεδίασης όπως το δικό σας.
Δημιουργία στυλ εικόνας
Ενώ αναγνωρίζουμε ότι είναι δυνατό να δημιουργηθούν ποιοτικές εικόνες προσθέτοντας επικαλύψεις κειμένου σε φωτογραφίες, είναι προτιμότερο να διατηρείτε τα πράγματα απλά και καθαρά. Δημοσιεύστε φωτογραφίες ως φωτογραφίες και λέξεις ως γραφικά απόσπασμα. Η χρήση αυτών των δύο τύπων δημιουργικού ξεχωριστά κάνει τη ροή σας να ξεχωρίζει.
Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα του εαυτού σας με επικάλυψη κειμένου, φροντίστε να βρίσκεστε δίπλα σε ένα πολύ απλό φόντο. Για να βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι αναγνώσιμη, ίσως χρειαστεί επίσης να προσθέσετε ένα ημιδιαφανές επίπεδο μεταξύ της φωτογραφίας και της επικάλυψης κειμένου. Απλώς βεβαιωθείτε ότι όλα όσα δημιουργείτε είναι αναγνώσιμα.
Όσον αφορά τη χρήση φίλτρων, μπορείτε να φιλτράρετε κάθε φωτογραφία λίγο, αλλά κατά της χρήσης φίλτρων που θα κάνουν την εικόνα σας να φαίνεται μη ρεαλιστική. Το περιεχόμενο στο Instagram λειτουργεί καλύτερα όταν πρόκειται για πραγματικότητα και αλήθεια και συνδέσεις.
Συμβουλές για τη βελτίωση της φωτογραφίας Selfie Instagram
Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι αυτοσυνείδητοι όταν φωτογραφίζουν τον εαυτό τους. Καταψύχονται και δεν αισθάνονται αυτοπεποίθηση. Η απάντηση είναι να πάρετε ένα τρίποδο για το τηλέφωνό σας και να χρησιμοποιήσετε το χρονόμετρο για λήψη selfie.
Τραβήξτε όσες φωτογραφίες θέλετε, ούτως ή άλλως θα επιλέξετε μια για να ανεβάσετε.
Όσο περισσότερες φωτογραφίες τραβάτε, τόσο πιο χαλαροί θα είστε, και τόσο πιο εύκολο θα είναι να έχετε το είδος των φωτογραφιών που σας ταιριάζουν. Μερικοί άνθρωποι φαίνονται καλοί όταν έχουν σοβαρές, ευμετάβλητες λήψεις και άλλοι φαίνονται καλύτερα σε διασκεδαστικές, ειλικρινείς λήψεις. Ορισμένοι πρέπει να κοιτάξουν απευθείας στο φακό και άλλοι πρέπει να φαίνονται ελαφρώς εκτός κάμερας. Πειραματιστείτε και δείτε τι λειτουργεί για εσάς.
Θα θελήσετε επίσης να βρείτε ένα πραγματικά καλό υπόβαθρο. Σκεφτείτε την ουσία της μάρκας σας και σκεφτείτε τα χρώματα σας. Επιλέξτε έναν τοίχο στο σπίτι σας ή – ακόμα καλύτερα – κοιτάξτε γύρω από τη γειτονιά σας για μια πόρτα ή έναν παλιό τοίχο που έχει χαρακτήρα. Όποιο και αν είναι το φόντο που θέλετε, σας ενδιαφέρει να είναι πολύ απλό και χωρίς ακαταστασία.
Πρέπει οι φωτογραφίες σας να είναι κάθετες ή οριζόντιες; Εξαρτάται.
Εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη φωτογραφία σας με επικάλυψη κειμένου ή απλώς θέλετε να δημοσιεύσετε μερικές φωτογραφίες που διαθέτουν χώρο για να δώσετε στη ροή σας μια χαλαρή αίσθηση, θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε τον κανόνα των τρίτων. Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε κοντά σε έναν τοίχο, σταθείτε στο πρώτο τρίτο του πλαισίου.
Καθώς τραβάτε τις φωτογραφίες σας, θυμηθείτε να βάλετε το χέρι σας στο γοφό σας ή να μετακινήσετε ένα πόδι ελαφρώς προς τα εμπρός. Αν αυτό σας προκαλεί νευρικότητα ή δεν ξέρετε τι να κάνετε με το χέρι σας, αναζητήστε “πόζες” στο Pinterest. Θα βρείτε πάρα πολλές επιλογές και παραδείγματα.
Ολοκληρώνοντας
Ενώ υπάρχουν ορισμένοι τύποι επιχειρήσεων που μπορούν να δημοσιεύουν στο Instagram κάθε μέρα, γενικά, προτείνεται η ανάρτηση τρεις φορές την εβδομάδα, πιθανώς να προσθέτετε και ένα βίντεο μία φορά την εβδομάδα.
Δεν θέλετε να εκδίδετε περιεχόμενο μόνο για λόγους δημοσίευσης. Οι οπαδοί σας θα το νιώσουν αυτό. Είναι πολύ καλύτερο να δημοσιεύετε λιγότερο συχνά και να διασφαλίζετε ότι δημοσιεύετε κάτι υψηλής ποιότητας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.