Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να είναι ένας τρομακτικός κόσμος για έναν blogger ή ιδιοκτήτη επιχείρησης. Ειδικά αν είστε φρέσκοι στην αγορά. Γνωρίζετε ότι χρειάζεστε ένα σύστημα Content Marketing για να συμβάλλετε στην ανάπτυξη των ακόλουθών και πελατών σας, αλλά πώς μπορείτε να συμπεριλάβετε το SEO σε αυτό το σχέδιο εάν είστε αρχάριος; Η κατανόηση του αλγορίθμου της Google απαιτεί κάποια πρακτική, αλλά μπορεί να επιτευχθεί με λίγη δοκιμή και βελτιώσεις στη σελίδα στις αναρτήσεις σας.
Ακολουθούν 7 εύκολες τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για τη βελτίωση της κατάταξής σας και την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας γρήγορα
Έρευνα για Λέξεις-κλειδιά:
Πριν ρίξετε την καρδιά και την ψυχή σας στο διαδίκτυο, μεταβείτε στην Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών και πραγματοποιήστε αναζήτηση για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την ιστοσελίδα σας. Θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που έχουν υψηλή μηνιαία αναζήτηση αλλά χαμηλό έως μεσαίο ανταγωνισμό. Αυτό θα είναι το καλύτερο στοίχημά σας για κατάταξη στη 1η σελίδα για κάθε σελίδα που δημιουργείτε.
Λάβετε υπόψη ότι εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια λέξη-κλειδί υψηλού ανταγωνισμού, θα αντιπαρατεθείτε σε τεράστιες ποσότητες πληροφοριών που έχουν ήδη γραφτεί, δημοσιευτεί και καταταχθεί στο Google. Γι ‘αυτό, κάντε τα πράγματα εύκολα για εσάς και επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά κατάλληλα.
Το καλύτερο μέρος του Google Keyword Planner είναι ότι προσφέρει “ιδέες” για συναφείς λέξεις-κλειδιά που μπορείτε να συνδέσετε και να χρησιμοποιήσετε γύρω από την ανάρτησή σας. Το εργαλείο της Google δεν είναι μόνο ένα ισχυρό εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών, αλλά και ένα φανταστικό εργαλείο ανταλλαγής ιδεών.
Διαβάστε : Τι είναι το SEO – Τεχνικές και Ορισμός για το πως κάνω SEO
Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπού σας:
Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό! Γνωρίζατε ότι ακόμη και καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στο χρόνο φόρτωσης σελίδας μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια 7% στις μετατροπές, 11% λιγότερες προβολές σελίδας και μείωση 16% στην ικανοποίηση των πελατών; Για να μην αναφέρουμε ότι βλάπτει τις κατατάξεις SEO με τους καλύτερους φίλους μας, το Google. Έχοντας έναν γρήγορο ιστότοπο ξεκινά με έναν αξιόπιστο οικοδεσπότη ιστότοπου. Κάντε την έρευνά σας και επιλέξτε μια πλατφόρμα που έχει εξαιρετικές κριτικές πελατών, εγγυημένο χρόνο λειτουργίας και γρήγορους servers. Είναι επίσης καλή ιδέα να αυξήσετε την ταχύτητα του ιστότοπου χρησιμοποιώντας ένα CDN, μια προσθήκη προσωρινής αποθήκευσης και ένα εργαλείο βελτιστοποίησης εικόνας.
Για να διαπιστώσετε εάν έχετε θέματα στο τμήμα ταχύτητας, μεταβείτε στο GTMetrix για λεπτομερείς προτάσεις επιδιόρθωσης και ζητήματα που επηρεάζουν την ταχύτητα του ιστότοπού σας.
Ξεκινήστε να γράφετε πιασιάρικους τίτλους:
Το να γράφετε δυνατούς τίτλους θα είναι το καλύτερο εργαλείο για να προσελκύσετε τους αναγνώστες. Το να πείτε στο κοινό σας πώς θα λύσετε το πρόβλημά του ή να απαντήσετε στις ερωτήσεις του πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο του τίτλου της ανάρτησής σας. Η χρήση λέξεων δράσης ή δύναμης μαζί με τις λέξεις-κλειδιά σας θα ενθουσιάσει τους πιθανούς πελάτες σας για να διαβάσουν περισσότερα.
Εάν έχετε κολλήσει σε αυτό το κομμάτι, δανειστείτε τίτλους και περιγραφές από το Google Ads & Facebook Ads. Να θυμάστε ότι οι αναγνώστες σας αναζητούν να λύσουν ένα πρόβλημα κατά την αναζήτηση στο Google. Το να τους πείτε πώς θα το κάνετε αυτό με 10 λέξεις ή λιγότερο θα είναι το καλύτερο στοίχημά σας για τη λήψη κλικ.
Δημοσιεύστε μακρύ, ελκυστικό περιεχόμενο (τουλάχιστον 1.000 λέξεις)
Είστε ο ειδικός στον τομέα σας, σωστά; Γίνετε λοιπόν χαρούμενοι και γράψτε μια σταθερή ανάρτηση με όλες τις λέξεις-κλειδιά υψηλής αναζήτησης (με χαμηλό μεσαίο ανταγωνισμό) τοποθετημένες στρατηγικά σε όλη την ανάρτησή σας. Η σύνταξη πολύτιμου περιεχομένου απαιτεί χρόνο. Μπορεί να δουλέψετε καλά με ένα περίγραμμα ή θα μπορούσατε να είστε συγγραφέας συνείδησης. Είτε έτσι είτε αλλιώς, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα σχέδιο για να καλύψετε όλα τα σημαντικά κομμάτια του παζλ περιεχομένου σας με ελκυστικές εικόνες ή βίντεο. Φυσικά, θα πρέπει να κάνετε τις εικόνες σας SEO φιλικές με περιγραφικά ονόματα εικόνων και εναλλακτικό κείμενο
Γράψτε σχόλια σε άλλα αξιόπιστα ιστολόγια:
Το να είσαι επισκέπτης σε άλλους blogger μπορεί να δώσει στον ιστότοπό σου αξία μέσω του backlinking. Ένας οπίσθιος σύνδεσμος είναι ένα από τα πιο πολύτιμα κομμάτια του SEO, επειδή είναι ουσιαστικά μια «ψήφος εμπιστοσύνης» από το ένα blog (ή τον ιστότοπο) στο άλλο. Η λήψη ενός δημοφιλούς συνδέσμου είναι ένα σήμα για τις μηχανές αναζήτησης ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και αξίζει να εμφανίζεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Εάν ανήκετε σε λίγες ομάδες Facebook με καλή αφοσίωση, θα μπορούσατε να βρείτε σχετικά site για να αποκτήσετε γνωριμίες.
Καθιέρωση στρατηγικής Link Building:
Αυτή η διαδικασία θα δημιουργήσει μια αρχιτεκτονική στην ιστοσελίδα σας με ανιχνεύσιμη δομή συνδέσμων, βοηθώντας έτσι την Google να κατανοήσει καλύτερα το περιεχόμενο σας. Η διασύνδεση ενθαρρύνει επίσης τους ανθρώπους να περνούν περισσότερο χρόνο στο ιστολόγιό σας, γεγονός που βελτιώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης, επιτρέποντας στην Google να σας βλέπει ως νόμιμο πόρο για τις λέξεις-κλειδιά σας. Η εσωτερική σύνδεση είναι πραγματικά ένας εξαιρετικά εύκολος τρόπος για να βελτιώσετε το SEO σας.
Διαβάστε : 11 Λόγοι για τους οποίους χάσατε θέσεις στη Google
Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το Pinterest:
Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, δημιουργήστε έναν λογαριασμό Pinterest για επιχειρήσεις και ξεκινήστε να καρφιτσώνετε όλες τις αναρτήσεις ιστολογίου σας. Κατά κάποιο τρόπο, στη μέση της άνοδος των κοινωνικών μέσων, το Pinterest συνδυάστηκε με πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter και εξεταζόταν ως ένα άλλο κοινωνικό κατάστημα. Αλλά δεν είναι πραγματικά. Ο καλύτερος τρόπος που μπορούμε να περιγράψουμε το Pinterest είναι ένα υβρίδιο μεταξύ μιας μηχανής οπτικής αναζήτησης και μιας κοινωνικής πλατφόρμας. Ως μηχανή οπτικής αναζήτησης, οι εικόνες και οι λέξεις-κλειδιά σας παίζουν μαζί για να κάνουν φτιάξουν τη μαγική συνταγή. Εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν ενεργά πληροφορίες και λύσεις στο Pinterest. Αυτό που λαμβάνουν είναι αποτελέσματα με τη μορφή σε pins όπου προσελκύετε τον πιθανό αναγνώστη σας να κάνει κλικ για περισσότερες πληροφορίες με μαγευτικές εικόνες και πρωτοσέλιδα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ξεκινώντας με τις παραπάνω πληροφορίες, μπορείτε να βάλετε μια σταθερή βάση για να επεκταθείτε. Το να είσαι οπλισμένος με πληροφορίες είναι πάντα το πρώτο βήμα για την απόκτηση δεξιοτήτων. Το SEO και το blogging συμβαδίζουν. Έτσι, ρίξτε μια ματιά στο Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google και ξεκινήστε.
Στον SEO Marketer, διαθέτουμε ειδικούς επαγγελματίες που μπορούν με σταθερά βήματα να οδηγήσουν την επιχείριση σας στη κορυφή!
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.