Το Email Marketing είναι μια παλαιά μέθοδος, αλλά από τις αποτελεσματικότερες στον τομέα της διαφήμισής και προώθησής υπηρεσιών. Η συλλογή των Email πρέπει να γίνετε έξυπνα και μεθοδικά, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ποιότητα παραληπτών και αύξηση πωλήσεων. Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρω την υπηρεσία Mailchimp που κάνει αυτή τη δουλειά.
MailChimp
Μια από τις κορυφαίες υπηρεσίες Email και Newsletter στον κόσμο. Μετράει ήδη πάνω από 10.000.000 χρήστες, όπως επίσης προσφέρει πολλά εργαλεία για να δημιουργήσετε μια καμπάνια υψηλών προδιαγραφών. Στην παρακάτω εικόνα θα δείτε τους 4 τύπους καμπάνιας για να στείλετε το Email σας.
Τι σημαίνουν ? Θα σας τα εξηγήσω ευθύς αμέσως.
Regular Campaign : Δημιουργήστε μια καμπάνια με HTML και κείμενο με φωτογραφίες. Είναι μια κλασσική καμπάνια Email Marketing, μέσω της οποίας έχετε και τις κατάλληλες αναφορές όπως Google Analytics link tracking, track opens, Ecommerce360 link tracing και πολλά ακόμα στοιχεία.
Δεν ξέρετε τι σημαίνουν αυτές οι ορολογίες ? Για να τις δούμε..
Google Analytics link tracking : Παρακολουθεί τα κλικ από τις καμπάνιες σας από το άνοιγμα και διάβασμα του χρήστη, μέχρι και σε αυτούς που προχωρούν σε αγορές στην ιστοσελίδα σας.
Track Opens : Σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε πόσοι Subscribers έχουν ανοίξει το Email, και την συνολική εικόνα των χρηστών που έκαναν κλικ και διάβασαν το Email που αποστείλατε.
Ecommerce360 Lik Tracing : Ολοκληρωμένη παρακολούθηση του χρήστη από το άνοιγμα ενός email, πληροφορίες παραγελίες οι οποίες στέλνονται στο Mailchimp. Επίσης σας αναφέρει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τα συνολικά Conversions, λεπτομέρειες αγορών και τις συνολικές πωλήσεις που έγιναν από την συγκεκριμένη καμπάνια.
Τεράστια ποικιλία έτοιμων θεμάτων και Templates ενώ, μπορείτε να δημιουργήσετε και το δικό σας από την αρχή.
Plain – Text Campaign : Δημιουργία και αποστολή Email σε πολύ απλη μορφή, δηλαδή μόνο κείμενο χωρίς φωτογραφίες και HMTL. Αυτό βοηθά όταν θέλετε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα το οποίο θα απευθύνεται, ουσιαστικά στον κάθε χρήστη ξεχωριστά και τον ωθεί σε μια Call to Action κίνηση. Να σημειωθεί ότι και η συγκεκριμένη καμπάνια διαθέτει τα παραπάνω εργαλεία της Regular Campaign, εκτός από το Track Opens και το Track Html Clicks. Δείτε ένα παράδειγμα Plain – Text.
A/B Testing Campaign : Δημιουργία μέχρι και τριών διαφορετικών παραλλαγών ενός Email με το ίδιο θέμα για να τεστάρετε ποιο αποδίδει καλύτερα. Η αποστολή σε 300-500 Subscribers θα σας δώσει ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την αποδοτικότητα του Email. Επιλέξτε θεματολογία, όνομα αποστολέα, περιεχόμενο,ώρα αποστολής και ξεκινήστε τα πειράματα.
RSS Campaign : Αποστολή περιεχομένου από RSS feed σε μια λίστα με Subscribers . Επιλέξτε την πηγή των πληροφοριών, ώρα και ημέρα, για να στέλνετε Emails στον αυτόματα πιλότο. Εκπληκτική επιλογή !
Αν έχετε πάνω από 2000 συνδρομητές θα πρέπει να κάνετε Upgrade σε συνδρομή επί πληρωμή της τάξης των €70.22 μηνιαίως.
Υπάρχουν κι άλλες υπηρεσίες, οι οποίες θα αναλυθούν σε άλλα άρθρα. Εσείς χρησιμοποιείτε το MailChimp ? Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας ? Γράψτε στα σχόλια.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Ολοκληρωτική ανάλυση για το θέμα Γιώργο. Ευχαριστούμε.
Πολύ καλή δουλειά.