Διαχείριση Social Media | Facebook & Instagram Marketing, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Διαχείριση Social Media | Facebook & Instagram Marketing

Γιατί η διαχείριση των Social Media είναι τόσο σημαντική; Γιατί πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στη δημιουργία λογαριασμών κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας; Και πώς δημιουργείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που θα λειτουργήσει για τον συγκεκριμένο τύπο επιχείρησης;

Στον SEO Marketer, θα καλύψουμε τις απαντήσεις σε όλες αυτές τις ερωτήσεις – αλλά πρώτα, ας καθορίσουμε το Social Media Marketing.

Τι είναι το Social Media Marketing;

Το Social Media Marketing είναι η δράση δημιουργίας περιεχομένου για την προώθηση της επιχείρησής σας και των προϊόντων σας σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Το μοναδικό σας περιεχόμενο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα στην οποία είναι κοινόχρηστη, για να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις μετατροπές και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας.

Το Social Media Marketing είναι μόνο για να συναντήσετε το κοινό-στόχο σας και τους πελάτες όπου βρίσκονται και καθώς αλληλεπιδρούν κοινωνικά μεταξύ τους και με το Brand σας.

Ενώ το Social Media Marketing στο σύνολό του είναι εξαιρετικά πολύτιμο και ωφέλιμο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας (όπως θα δείτε στην επόμενη ενότητα), η στρατηγική σας θα διαφέρει ανάλογα με το ποια κοινωνικά δίκτυα το κοινό σας ξοδεύει το χρόνο του.

Ποια τα οφέλη από την σωστή διαχείριση των Social Media

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η εταιρεία σας πρέπει να χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Δημιουργήσαμε μια λίστα με τους τέσσερις πιο ευεργετικούς λόγους που πρέπει να λάβουμε υπόψη.

Πάμε να τους δούμε.

1. Αύξηση της της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας

Το 2018, υπήρχαν πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε κοινωνικά μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως. Λόγω του μεγάλου αριθμού των ατόμων στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορείτε να διαπιστώσετε γιατί η διασφάλιση ότι η επιχείρησή σας μοιράζεται περιεχόμενο σχετικό με τα προϊόντα σας καθώς και λεπτομέρειες για την εταιρεία σας μέσω μιας πλατφόρμας ή δύο έχει τη δυνατότητα να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας.

Διαβάστε : Διαφημιστείτε αποτελεσματικά στο Instagram

Στην πραγματικότητα, τα κοινωνικά μέσα έχουν αποδειχθεί ότι ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα του Brand αυξάνοντας την αφοσίωση. Η κοινωνική εμπλοκή περιλαμβάνει πράγματα όπως σχόλια, συμπαράσταση, shares και νέα μηνύματα. Τα κοινωνικά μέσα σας βοηθούν επίσης να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, κατευθύνοντας την επισκεψιμότητα απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, συμπεριλαμβάνοντας απευθείας συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας στο προφίλ, στο βιογραφικό σας και στις αναρτήσεις.

2. Δημιουργία Leads και αύξηση των πωλήσεων

Η προώθηση και η κοινή χρήση των προϊόντων σας στα κοινωνικά μέσα είναι ένας απλός τρόπος για να βελτιώσετε την παραγωγή leads, να αυξήσετε τις μετατροπές και να αυξήσετε τις πωλήσεις, επειδή διαφημίζεστε σε άτομα που έχουν επιλέξει να συμμετάσχουν μαζί σας ακολουθώντας τον λογαριασμό σας.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα τρόπων με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα για να δημιουργήσετε περισσότερα Leads.

  • Δημιουργήστε διαγωνισμούς για τους επισκέπτες και τους οπαδούς σας για να συμμετάσχουν στα προφίλ των Social Media που διαχειρίζεστε.
  • Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας και προσφορές στις ενότητες των προφίλ σας.
  • Φιλοξενήστε ζωντανά βίντεο για να κάνετε ανακοινώσεις σχετικά με προϊόντα και να παρέχουν ενημερώσεις ή λεπτομέρειες σχετικά με συναρπαστικά νέα στην εταιρεία σας.
  • Εφαρμόστε μια διαφημιστική καμπάνια μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σε ένα από τα κανάλια σας.
  • Πουλήστε τα προϊόντα σας μέσω των κοινωνικών προφίλ σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία του Facebook Shop ή του Instagram’s Shopping στα προφίλ σας. Αυτές οι δυνατότητες επιτρέπουν στους επισκέπτες και τους οπαδούς σας να κάνουν κλικ σε προϊόντα που έχετε μοιραστεί σε αναρτήσεις για να προβάλετε πληροφορίες όπως η τιμή, το υλικό και το μέγεθος. Στη συνέχεια, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να προχωρήσουν στο checkout μέσω της πλατφόρμας και να αγοράσουν το προϊόν απευθείας από εσάς.

Φυσικά υπάρχουν πολύτιμα εργαλεία και δυνατότητες για να εκτελέσετε διαφημίσεις μέσα από τα Social Media. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την δαπάνη των χρημάτων σας. Για να υπάρχει αντίκτυπο θα πρέπει να κάνετε δοκιμές να τσεκάρετε τα Analytics και να παρατηρείτε την τάση της αγοράς. Στον SEO Marketer αναλαμβάνουμε τα Social προφίλ σας και τα ανεβάζουμε επίπεδο σε καθημερινή βάση.

3. Προώθηση των σχέσεων με τους πελάτες

Με την αλληλεπίδραση με τους οπαδούς των κοινωνικών σας μέσων, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις μεταξύ τους και της επιχείρησής σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αλληλεπιδρώντας μαζί τους στα post σας, απαντώντας στις ερωτήσεις και τα σχόλιά τους και παρέχοντάς τους οποιαδήποτε βοήθεια μπορεί να χρειαστούν.

Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τους οπαδούς σας σχετικά με τα προϊόντα σας, τους προβληματισμούς τους ή να δημιουργήσετε δώρα για να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να τους δείξετε πόσο εκτιμάτε την εισροή και την υποστήριξή τους.

4. Μάθετε από τους ανταγωνιστές

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε στενά στους ανταγωνιστές σας, είτε αυτό συμβαίνει με την τακτική των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, τα προϊόντα που προωθούν, τις εκστρατείες που εκτελούν ή το επίπεδο αλληλεπίδρασής τους με τους οπαδούς τους.

Τα κοινωνικά μέσα σας επιτρέπουν να ρίξετε μια ματιά στο τι πάει καλά και τι δεν λειτουργεί για τον ανταγωνισμό σας και γι ‘αυτό σας βοηθά να αποφασίσετε τι πρέπει ή δεν πρέπει να αλλάξει από την άποψη της προσέγγισης της εταιρείας σας. Τέλος, η ανασκόπηση των κοινωνικών λογαριασμών των ανταγωνιστών σας μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι το μάρκετινγκ σας ξεχωρίζει και είναι μοναδικό για το εταιρεία σας.

Πως δημιουργούμε πετυχημένες στρατηγικές Social Media Marketing

1. Εξετάστε τους αγοραστές σας και το κοινό

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας πετυχημένης στρατηγικής στα Social Media είναι να καθορίσετε ποιοι είναι οι αγοραστές σας και το ακροατήριο έτσι ώστε να μπορείτε να στοχεύσετε τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους κατάλληλα. Για να το κάνετε αυτό, σκεφτείτε τους ανθρώπους που προσπαθείτε να προσεγγίσετε και γιατί και πώς θα τα ταξινομήσετε ως ομάδα. Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σας πουλάει αθλητικά είδη, είδη γυμναστικής κτλ, θα θέλατε να προσεγγίσετε σίγουρα ένα κοινό που ασχολείται ή θέλει να ασχοληθεί με τον αθλητισμό, ανθρώπους που ασχολούνται με την υγιεινή διατροφή και πάει λέγοντας.

Με το να εξετάζετε τους αγοραστές σας και το κοινό σας, τότε θα μπορείτε να καθορίσετε ποιο περιεχόμενο θα προσελκύσει τους οπαδούς και τους πελάτες που ελπίζετε να κερδίσετε και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο ώστε οι ενδιαφερόμενοι να γίνουν πελάτες.

Διαβάστε : Διαφημιστείτε στο Facebook με σχέδιο

2. Προσδιορίστε σε ποιες κοινωνικές πλατφόρμες θα προωθήσετε την εταιρεία σας.

Ως επαγγελματίες , είναι σημαντικό να καθορίσετε σε ποιες πλατφόρμες θα μοιραστείτε το περιεχόμενό σας. Δεν υπάρχει απαραιτήτως σωστή ή λανθασμένη απάντηση όσον αφορά τα κοινωνικά κανάλια που πρέπει να χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας, είναι περισσότερο για τις ανάγκες του κοινού-στόχου σας και πού τείνουν να περνούν το χρόνο τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα κανάλια των Facebook και Instagram είναι οι 2 βασικές επιλογές.

3.Δημιουργήστε μοναδικό και συναρπαστικό περιεχόμενο.

Με τα δισεκατομμύρια των χρηστών κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τουλάχιστον κάποιοι από τους οπαδούς σας ή οι χρήστες που επισκέπτονται το προφίλ σας, έχουν επίσης δει το περιεχόμενο του ανταγωνιστή σας ή αυτό άλλων επιχειρήσεων του κλάδου σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να έχετε αφοσιωμένο περιεχόμενο κοινωνικών μέσων που ξεχωρίζει και παρέχει στους θεατές κάποιο λόγο να κάνουν κλικ στο κουμπί “Ακολουθήστε” και να αλληλεπιδράσουν με το Brand σας.

Για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε, εξετάστε το περιεχόμενο που μοιράζονται οι ανταγωνιστές σας και πώς μπορείτε να προωθήσετε μοναδικά τα προϊόντα σας. Επίσης, εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ζωντανά βίντεο στο Facebook για να μοιραστείτε τις τελευταίες λεπτομέρειες σχετικά με την εκκίνηση ενός προϊόντος ή να κάνετε μια δήλωση.

Τέλος, χρησιμοποιήστε τους τρέχοντες πελάτες και τους υποστηρικτές σας για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, αναδημοσιεύοντας το περιεχόμενό τους ή ενθαρρύνοντάς τους να χρησιμοποιήσουν ένα hashtag για να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες και εικόνες με τα προϊόντα σας.

4. Οργανώστε ένα πρόγραμμα για τις αναρτήσεις σας.

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να εξασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας μοιράζεται όπως είχε προγραμματιστεί είναι να χρησιμοποιήσετε μια λύση διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Αυτά τα εργαλεία σας επιτρέπουν να γράφετε λεζάντες, να προετοιμάζετε εικόνες και βίντεο και να προγραμματίζετε εκ των προτέρων τα posts. Επίσης, κοινοποιούν αυτόματα το περιεχόμενό σας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και παρακολουθούν όλες τις αλληλεπιδράσεις. Οι λύσεις διαχείρισης των κοινωνικών μέσων σας εξοικονομούν χρόνο και σας επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στις άλλες σας εργασίες. Φυσικά μπορείτε να εμπιστευτείτε την ομάδα του SEO Marketer για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο σε όλους τους τομείς.

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε στα Social Media;

Τώρα, ίσως να αναρωτιέστε πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο στα κανάλια κοινωνικών μέσων σας.

Κατά γενικό κανόνα, θα πρέπει να δημοσιεύσετε μόνο κοινωνικά μηνύματα όταν έχετε ένα ποιοτικό περιεχόμενο για κοινή χρήση. Σημαίνει ότι υπάρχει ένας λόγος που δημοσιεύετε το περιεχόμενο. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα επιτύχετε τη σωστή ισορροπία όταν πρόκειται για τη συχνότητα απόσπασης. Εάν δημοσιεύετε πολύ σπάνια, θα ξεχαστείτε από τους οπαδούς σας. Εάν δημοσιεύετε υπερβολικά συχνά, πιθανότατα θα γίνετε ενοχλητικοί για τους οπαδούς σας. Και οι δύο καταστάσεις θα μπορούσαν ενδεχομένως να οδηγήσουν σε απώλεια των οπαδών και μείωση της αλληλεπίδρασης.

Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική, οπότε βρείτε αυτό που λειτουργεί για το ακροατήριό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να δοκιμάζετε περισσότερες ή λιγότερες αναρτήσεις, καθώς και άλλους παράγοντες όπως η ώρα της ημέρας που δημοσιεύετε στο κοινωνικό, για να προσδιορίσετε τι προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο εμπλοκής. Βγείτε από την δύσκολη θέση και το ρίσκο και εμπιστευτείτε την ομάδα του SEO Marketer

5. Αναλύστε τις επιπτώσεις και τα αποτελέσματά σας

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων είναι να διασφαλίσετε ότι οι προσπάθειές σας θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας. Για να το καθορίσετε αυτό, θα πρέπει να παρακολουθείτε όλες τις αναρτήσεις σας σε κάθε κανάλι. Μπορείτε να το κάνετε αυτό ελέγχοντας και διαχειρίζοντας τις μετρήσεις των κοινωνικών μέσων.

Πως μετράμε την απόδοση των Social Media

Οι μετρήσεις των κοινωνικών μέσων είναι δεδομένα σχετικά με την επιτυχία των αναρτήσεων σας και την επίδρασή σας στο κοινό και τους πελάτες σας σε διάφορες πλατφόρμες. Αυτές οι μετρήσεις ενδέχεται να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με το επίπεδο αλληλεπίδρασης σας, τις επισημάνσεις σας, τις ακολουθίες, τα κοινόχρηστα στοιχεία και όλες τις άλλες αλληλεπιδράσεις σε κάθε πλατφόρμα.

Ακολουθούν 10 από τις πιο σημαντικές μετρήσεις :

Engagement: Περιλαμβάνει κλικ, σχόλια, shares και απαντήσεις στις αναρτήσεις κοινωνικών μέσων. Υπάρχουν επίσης ειδικοί τύποι αλληλεπίδρασης όπως οι “Αποθηκευμένες” αναρτήσεις στα posts του Instagram και “Pinned” στο Pinterest.
Προσέγγιση: Ο αριθμός των ατόμων που έχουν δει κάποιο περιεχόμενο που σχετίζεται με τη σελίδα ή το προφίλ σας είναι η εμβέλειά σας.
Followers: Αυτός είναι ο αριθμός των ατόμων που έχετε στο προφίλ σας που έχουν κάνει κλικ στο κουμπί “Ακολουθήστε” και θα βλέπουν τακτικά το περιεχόμενό σας στις ροές δεδομένων τους.
Εμφανίσεις: Αυτός είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται μια ανάρτηση από το προφίλ ή τη σελίδα σας, ανεξάρτητα από το εάν τα μέλη του κοινού σας κάνουν κλικ σε αυτήν. Αυτό συμβαίνει συχνά όταν κάποιος μετακινεί το newsfeed, αλλά δεν κάνει κλικ σε τίποτα.
Προβολές βίντεο: Στο Facebook, το Snapchat, το Instagram ή σε οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό κανάλι με δυνατότητες βίντεο, αυτός είναι ο αριθμός των προβολών που λαμβάνετε.
Επισκέψεις προφίλ: Ο αριθμός των ατόμων που έχουν ανοίξει τη σελίδα κοινωνικών μέσων είναι ο αριθμός επισκέψεων προφίλ σας.
Αναφορές: Αυτός είναι ο αριθμός των φορών που το προφίλ σας έχει αναφερθεί από τα μέλη του κοινού στις αναρτήσεις τους.
Ετικέτες: Αυτό γίνεται όταν το κοινό σας προσθέτει το όνομα του προφίλ της εταιρείας σας ή της ετικέτας hash σε άλλη ανάρτηση.
Reposts: Αυτό είναι όταν ένα μέλος του ακροατηρίου σας δημοσιεύει ένα κομμάτι του περιεχομένου σας στο προφίλ του.
Shares: Αυτές είναι οι αναρτήσεις που λαμβάνουν οι οπαδοί σας και το κοινό από το προφίλ σας και μοιράζονται με το δίκτυό τους.

Μπορείτε να επηρεάσετε όλες αυτές τις μετρήσεις, να αυξήσετε τα κοινωνικά σας αποτελέσματα και να βελτιώσετε τη συνολική αφοσίωσή σας στο προφίλ σας, χρησιμοποιώντας τις ίδιες τακτικές που θα χρησιμοποιούσατε για τη δημιουργία leads και την ενίσχυση των μετατροπών. Μπορείτε επίσης να αλληλεπιδράσετε με τους οπαδούς σας συχνότερα, μιλώντας σε αυτούς, προσθέτοντας ετικέτες στο περιεχόμενο, απαντώντας στις ερωτήσεις τους, αρέσουν στις αναρτήσεις τους, ενθαρρύνοντάς τους να χρησιμοποιούν τα hashtag σας και μοιράζονται το περιεχόμενό σας (μπορείτε επίσης να αναπαράγεται περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες) .

Ελάτε να ξεκινήσουμε μαζί την παρουσία σας στα Social Media

Λαμβάνοντας υπόψη ότι σήμερα υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί τόσες επιχειρήσεις και έμποροι χρησιμοποιούν το κανάλι για να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να συνεργαστούν με τους πελάτες.

Παρόλο που ο προσδιορισμός της πορείας της δράσης των εταιρειών σας μπορεί να φανεί τρομακτικός, μπορείτε να αποφύγετε να αισθάνεστε συγκλονισμένοι από την κατανόηση των τάσεων μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και χρησιμοποιώντας μερικούς από τους πολλούς διαθέσιμους πόρους για το θέμα. Έτσι, αρχίστε να εργάζεστε με την στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας σήμερα για να αυξήσετε τον αριθμό των οπαδών σας, να βελτιώσετε τη δέσμευση και να ενισχύσετε τις μετατροπές.

Είμαστε στη διάθεση σας για να χτίσουμε μαζί την παρουσία σας και την διαχείριση των Social Media.

Επικοινωνήστε μαζί μας : info@seomarketer.gr – +30 6972132823