Savilegents grooming

Σχετικά με το Project

Savilegents grooming

Το Saving Grooming, ένα σύγχρονο κομμωτήριο στο κέντρο της Αθήνας, επιδίωκε να αυξήσει τη φήμη του και την πελατεία του. Το κατάστημα είχε ανάγκη από στοχευμένες διαφημίσεις που θα έφεραν νέο κόσμο από την περιοχή του κέντρου της Αθήνας και θα αύξαναν τις κρατήσεις ραντεβού.

Πρόκληση

Η πρόκληση ήταν να προσεγγίσουμε νέους πελάτες σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η Αθήνα φιλοξενεί πολλά κομμωτήρια, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι έντονος. Επίσης, η πανδημία είχε μειώσει τις επισκέψεις και η ανάγκη για ταχύτερη ανάπτυξη και αναγνωρισιμότητα ήταν σημαντική.

Στρατηγική Στοχευμένων Διαφημίσεων

  1. Προσδιορισμός Κοινού Στόχου: Ορίσαμε το κοινό στόχο μας σε δύο βασικές κατηγορίες:

    • Άτομα που ζουν ή εργάζονται στο κέντρο της Αθήνας.
    • Νέοι που αναζητούν επαγγελματική φροντίδα μαλλιών με ποιοτικά προϊόντα και σύγχρονες τεχνικές.
  2. Λέξεις-Κλειδιά: Επιλέξαμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά με βάση τη γεωγραφική θέση και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στα Αγγλικά καθώς στοχεύαμε τουρίστες,

  3. Ρύθμιση Διαφημίσεων Google Ads:

    • Τοπική Στόχευση: Περιορίσαμε τις διαφημίσεις σε ακτίνα με επίκεντρο το κέντρο της Αθήνας. Η τοπική στόχευση βοήθησε ώστε να προσεγγίσουμε άμεσα το κοινό που βρίσκεται κοντά.
    • Προσαρμοσμένο Κείμενο Διαφήμισης: Δημιουργήσαμε κείμενα που τόνιζαν τις μοναδικές υπηρεσίες, την ποιότητα των προϊόντων και την άμεση διαθεσιμότητα για ραντεβού.
    • Επέκταση Τοποθεσίας: Προσθέσαμε τη διεύθυνση του κομμωτηρίου και αριθμό τηλεφώνου για να μπορούν οι πελάτες να κάνουν κλικ για να καλέσουν κατευθείαν από τη διαφήμιση.

Αποτελέσματα και Ανάλυση

  1. Αύξηση Κρατήσεων: Οι κρατήσεις αυξήθηκαν μέσα στον πρώτο μήνα, με τον περισσότερο κόσμο να προέρχεται από την τοπική στόχευση.

  2. Περισσότερη Επισκεψιμότητα στο Website: Παρατηρήθηκε 40% αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα του κομμωτηρίου, με τους περισσότερους χρήστες να έρχονται από τις στοχευμένες διαφημίσεις.

  3. Υψηλό Click-Through Rate (CTR): Οι διαφημίσεις σημείωσαν υψηλό CTR, φτάνοντας το 6,5%, δείχνοντας την ελκυστικότητα των κειμένων και την αποτελεσματικότητα της τοπικής στόχευσης.

  4. Return on Ad Spend (ROAS): Η απόδοση της επένδυσης ήταν εξαιρετική, με το κομμωτήριο να βλέπει αύξηση εσόδων κατά 50% από τις υπηρεσίες που διαφημίστηκαν.

Συμπεράσματα και Επόμενα Βήματα

Το case study του Saving Grooming δείχνει ότι μια στοχευμένη στρατηγική με προσεκτική επιλογή λέξεων-κλειδιών και τοπική στόχευση μπορεί να προσφέρει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Το κομμωτήριο κατόρθωσε να αυξήσει την πελατεία και την αναγνωρισιμότητα του στο κέντρο της Αθήνας.

“Διαθέτουμε γνώση και εμπειρία στη προώθηση επαγγελματιών  & εταιρειών τόσο στη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμιση με στρατηγικό πλάνο.”

- Γιωργος Χατζηθεοδοσιου , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Porject

Contact Title
Πελάτης Saving Grooming
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες Google Ads
Contact Title
Κλάδος Κομμωτήριο
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress
Contact Title
Ιστοσελίδα savilegentsgrooming.gr

Ζητηστε Δωρεαν Εκτιμηση

Καλέστε μας