Αν είστε νέοι στη διαχείριση διαφημίσεων Instagram, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε από πού και πως να ξεκινήσετε. Με τόσες πολλές επιλογές και ρυθμίσεις, είναι εύκολο να σας χαθείτε. Αν σχεδιάσετε εκ των προτέρων, δημιουργήσετε μια ελκυστική διαφήμιση στο instagram που ταιριάζει στις προτιμήσεις του κοινού σας και παραμείνετε εντός προϋπολογισμού, ενώ παράλληλα ακολουθήσετε τους κανόνες, θα έχετε μια επιτυχημένη καμπάνια σε χρόνο μηδέν.
Καθορίστε το κοινό-στόχο σας
- Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τον καθορισμό του κοινού-στόχου σας. Γιατί; Επειδή είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του κοινού που προσπαθείτε να προσεγγίσετε, ενώ βοηθά στον καθορισμό των υπόλοιπων στρατηγικών σας. Τι κάνει λοιπόν ένα ιδανικό κοινό-στόχο;
- Ρεαλιστικός και απλός – Μπορείτε εύκολα να τον βρείτε κάνοντας αναζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εξετάζοντας άλλα υπάρχοντα δεδομένα (όπως ιστορικό αγορών).
- Συγκεκριμένος – Έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα που τους καθιστούν ιδανικούς αγοραστές του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
- Μοναδικότητα – Θα θέλουν αυτό που προσφέρετε επειδή οι ανάγκες τους δεν καλύπτονται ήδη από αλλού.
Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια στρατηγική για την εύρεσή τους. Αυτό σημαίνει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για το πώς θα προσεγγίσετε αυτό το κοινό και ποια εργαλεία ή μεθόδους θα χρησιμοποιήσετε.
Καθορίστε τον προϋπολογισμό σας
Το επόμενο βήμα είναι ο καθορισμός του προϋπολογισμού σας. Αυτό είναι συχνά το πιο δύσκολο μέρος οποιασδήποτε διαφημιστικής εκστρατείας, επειδή πρέπει να αποφασίσετε πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε για διαφημίσεις στο instagram, καθώς και τι είδους απόδοση της επένδυσης (ROI) φαίνεται λογική για την επιχείρησή σας.
Το ποσό θα πρέπει να είναι ρεαλιστικό για την επιχείρησή σας, επιτρέποντάς σας να δοκιμάσετε διαφορετικούς τύπους διαφήμισης και δημιουργικότητας χωρίς να κάνετε μεγάλα έξοδα. Είναι επίσης σημαντικό ο προϋπολογισμός να επιτρέπει τη λειτουργία των διαφημίσεων για ένα λογικό χρονικό διάστημα- διαφορετικά, δεν θα είναι αποτελεσματική! Η διαχείριση διαφημίσεων Instagram χρίζει σχεδίου και στρατηγικής.
Ενώ πρέπει να λαμβάνονται όλα υπόψη, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση όταν πρόκειται για τον καθορισμό ενός προϋπολογισμού διαφημίσεων στο Instagram. Η καλύτερη επιλογή είναι να κάνετε απλώς αυτό που αισθάνεστε σωστό με βάση το πόσα χρήματα μετράνε γενικά στον κλάδο ή την εξειδικευμένη αγορά σας. Ιδανικά μιλήστε με επαγγελματίες. Διαθέτουμε ειδίκευση και εμπειρία και θα γλυτώσετε χρήματα και πολύτιμο χρόνο.
Δημιουργήστε μια συναρπαστική διαφήμιση
Για να δημιουργήσετε μια συναρπαστική διαφήμιση, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια φωτογραφία του προϊόντος. Αυτό θα βοηθήσει το κοινό σας να φανταστεί τον εαυτό του να απολαμβάνει το προϊόν. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το φόντο δεν είναι πολύ πολύ σκοτεινό. Εάν το φόντο κλέβει την παράσταση, το κοινό σας δεν θα μπορεί να καταλάβει τι βλέπει. Ομοίως, αν είναι πολύ φωτεινό ή θολό, μπορεί να μην εμπιστευτούν την ποιότητα του προϊόντος σας! Μιλήστε με ειδικούς για την διαχείριση Social Media και λάβετε εκτίμηση για το δικό σας project.
Επιλέξτε τον στόχο σας
Επιλέξτε ένα ηλικιακό εύρος για το οποίο θέλετε να προβάλλετε διαφημίσεις. Σκεφτείτε εάν θέλετε να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο σε συγκεκριμένες ημέρες ή ώρες της ημέρας, ή μόνο τα Σαββατοκύριακα ή τις καθημερινές. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο εύρος, όπως 18-24 ετών, 25-34 ετών, 35-54 ετών και 55+ ετών, είτε τσεκάροντας είτε ξετσεκάροντας αυτή την επιλογή στην ενότητα Target Age Range (Εύρος ηλικίας στόχου) παρακάτω (αν είναι τσεκαρισμένη) και στη συνέχεια επιλέγοντας “Show Ads All The Time” (Εμφάνιση διαφημίσεων όλη την ώρα) στο πεδίο “Show Ads On Both Days And Hours Of The Day” (Εμφάνιση διαφημίσεων και τις δύο ημέρες και ώρες της ημέρας). Εάν δεν επιλεγεί, τότε όλες οι ηλικίες θα μπορούν να δουν τη διαφήμισή σας χωρίς να εφαρμόζονται περιορισμοί!
Φύλο: Αυτή η επιλογή φιλτράρει τους άνδρες/γυναίκες χρήστες που πληρούν αυτά τα καθορισμένα κριτήρια κατά την αναζήτηση χρηστών του Instagram συνολικά μέσα στη δική τους βάση δεδομένων, προκειμένου να αποφευχθεί η τυχαία εμφάνιση, όταν προσπαθούν όχι μόνο να βρουν περισσότερους ανθρώπους αλλά και να παρέχουν καλύτερες πληροφορίες για το πώς μπορεί να συμπεριφέρονται κατά τη χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης πλατφόρμες, που μπορεί να τους οδηγήσει πίσω και πάλι αργότερα στο δρόμο για άλλη μια φορά .
Αν δημιουργείτε διαφημίσεις στο Instagram για πρώτη φορά, το να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε μπορεί να είναι δύσκολο. Αλλά με προγραμματισμό, είναι πιο εύκολο από ό,τι νομίζετε.
- Καθορίστε το κοινό-στόχο σας
- Καθορίστε τον προϋπολογισμό σας
- Δημιουργήστε μια συναρπαστική διαφήμιση
- Επιλέξτε τον στόχο σας
Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να καταλάβετε πώς να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις Instagram για την επιχείρησή σας. Αν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για το από πού να ξεκινήσετε, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την διαχείριση διαφημίσεων Instagram. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες!
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.