Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

To Facebook Advertising μας δίνει πολλές επιλογές, ώστε να στοχεύσουμε καλύτερα στο κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε. Θα σας παραθέσω παρακάτω 5 έξυπνους τρόπους για να βελτιώσετε την καμπάνια σας στο Facebook.

       1. Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες επιλογές στόχευσης
Πλέον το Facebook δίνει τρομερά εργαλεία για να αυξήσετε τις πιθανότητες να πετύχετε το πολυπόθητο Conversion και να αυξήσετε τις πωλήσεις όπως φυσικά και την επισκεψημότητα. Μέσω μιας πληρωμένης διαφήμισής μπορείτε να στοχεύσετε σε κοινό σύμφωνα με την τοποθεσία, ηλικία  φύλο, χώρο εργασίας, κατάσταση σχέσης, γλώσσα, εκπαίδευση και πολλά άλλα πολύ ακόμα πιο λεπτομερή στοιχεία.

      2. Κερδίστε νέους φίλους ή επικεντρωθείτε στους ήδη υπάρχοντες.
Κάθε καμπάνια διαφέρει και είναι ένα πολυ σημαντικό στοιχείο που πρέπει να έχετε πάντα υπόψιν. Κάθε φορά που ξεκινάτε μια καμπάνια ή θα την αναθέσετε σε έναν ειδικό του Internet Marketing θα πρέπει να γνωρίζετε τον στόχο σας και τι θέλετε ακριβώς να πετύχετε. Μπορείτε να χτίσετε μια καμπάνια, μέσω της οποίας  να στοχεύσετε μόνο σε αυτούς που έχουν συνδεθεί τις τελευταίες μέρες στην επαγγελματική σας σελίδα, ή να επιλέξετε αυτούς μαζί με τους φίλους τους, ακόμα και αυτούς που δεν είναι καν συνδεδεμένοι με την σελίδα σας. Να έχετε επίσης υπόψιν, πως  αν αυξήσετε τον αριθμό των ανθρώπων που θα στοχεύσετε, πιθανόν να μειωθεί η σχετικότητα του κοινού και να αυξηθεί το κόστος της διαφήμισής.

      3. Στοχεύσετε στο κοινό που αλληλεπιδρά και ενδιαφέρετε περισσότερο για αυτά που προσφέρετε.
‘Ενα είδος καμπάνιας με μεγάλες πιθανότητες Conversion και επισκεψημότητάς. Εκτός από τις τακτικές που ανέφερα παραπάνω η συγκεκριμένη έχει μεγάλη αξία και θέλει μεγάλη προσοχή καθώς πληρώνετε για αυτό και θέλετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η στόχευση επικεντρώνεται στο ”Interest Targeting” των χρηστών, ενώ από αυτό το είδος καμπάνιας θα πετύχετε πολλά αν γίνει σωστά και μεθοδικά.

Διαβάστε  Προφίλ Linkedin : Βελτιώσεις και Optimize Tips για να βρείτε δουλειά

     4. Παρακολουθήστε τους μετρητές για το κοινό που σας παρακολουθεί.

Αφού έχετε ήδη ξεκινήσει να χτίζετε την καμπάνια σας και τα targeting options, το Facebook αυτόματα θα δημιουργήσει μια προσέγγιση με αριθμούς χρηστών που θα προσεγγίσετε σύμφωνα με τις επιλογές που έχετε ετοιμάσει. Αυτή εκτίμηση σας επιτρέπει να σχηματίσετε εικόνα αν στοχεύετε σε πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών ή σε πολύ μικρό. Οι διαφημίσεις αποδίδουν καλύτερα όταν ο αριθμός φτάνει τις μερικές χιλιάδες οπότε φροντίστε να μην πέσετε πολύ χαμηλά στο targeting.

     5. Περιορίστε τους στόχους σας με περισσότερες κατηγορίες
Αν έχετε μόνο μερικά ενδιαφέροντα στοχευμένα, δοκιμάστε να προσθέσετε σχετικά θέματα στην ενότητα “Περισσότερες Κατηγορίες”. Εκεί θα βρείτε επιλογές για τον περιορισμό του ακροατήριού σας ακόμα περισσότερο., επιλέξτε χρήστες που είχαν πρόσφατα γενέθλια, χρήστες οι οποίοι ανεβάσαν πολλές φωτογραφίες στο Facebook, κ.λπ.

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    10 comments on “Διαφήμιση στο Facebook : 5 Tips για καλύτερη στόχευση

    1. Υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείς να αναφέρεις αλλά τα σημαντικότερα είναι τα παραπάνω στο άρθρο. Είναι η αφετηρία για να ξεκινήσεις και αν δεν γνωρίζεις τις βασικές αρχές δεν έχεις ελπίδες..Περιμένουμε κι άλλα George.

    2. Οι σύγχρονες Small and Medium Businesses (SMBs) πολλές φορές αδυνατούν να καταλάβουν την σημασία που έχει το να κάνεις Campaign μέσω Facebook και τα πιθανά ωφέλη που έχει για αυτές το σωστό implementation. Παρατηρείται μάλιστα το φαινόμενο, σε ποσοστό μεγαλύτερο από 40% των ελληνικών SMBs, να μην υπάρχει καταρτησμένο προσωπικό, ούτε in-house ούτε σε ad-hoc επίπεδο (π.χ. ανάθεση της campaign ως προτζεκτ σε κάποιο εξωτερικό άτομο/συνεργάτη όποτε χρειάζονται). Η δυνατότητες λοιπόν που παρέχονται μέσα από τα προηγμένα εργαλεία στόχευσης σε τέτοιες πλατφόρμες είναι τέτοιου επιπέδου ώστε με σωστή μεθοδολογία και καθοδήγηση από έμπειρα άτομα να δίνουν την δυνατότητα σε μία επιχείρηση να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες, κυριολεκτικά “σε μία νύχτα”. Όπως φαίνεται από το παρόν κείμενο, χρειάζονται σωστές βάσεις και ο κατάλληλος άνθρωπος για σας καθοδηγήσει, χωρίς απαραίτητα το κόστος των διαδικασιών (ανάλυση προβλήματος, requirements gathering, SWOT Analysis, προϋπολογισμός, οικονομικές δυνατότητες βάσει budget, implementation και διατήρηση-monitoring για το πρώτο διάστημα) να είναι όσο υψηλό όσο κάποιοι θέλουν να το θέτουν στην σημερινή δύσκολή συγκυρία. Αν μη τι άλλο, είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *