To Facebook Advertising μας δίνει πολλές επιλογές, ώστε να στοχεύσουμε καλύτερα στο κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε. Θα σας παραθέσω παρακάτω 5 έξυπνους τρόπους για να βελτιώσετε την καμπάνια σας στο Facebook.
1. Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες επιλογές στόχευσης
Πλέον το Facebook δίνει τρομερά εργαλεία για να αυξήσετε τις πιθανότητες να πετύχετε το πολυπόθητο Conversion και να αυξήσετε τις πωλήσεις όπως φυσικά και την επισκεψημότητα. Μέσω μιας πληρωμένης διαφήμισής μπορείτε να στοχεύσετε σε κοινό σύμφωνα με την τοποθεσία, ηλικία φύλο, χώρο εργασίας, κατάσταση σχέσης, γλώσσα, εκπαίδευση και πολλά άλλα πολύ ακόμα πιο λεπτομερή στοιχεία.
2. Κερδίστε νέους φίλους ή επικεντρωθείτε στους ήδη υπάρχοντες.
Κάθε καμπάνια διαφέρει και είναι ένα πολυ σημαντικό στοιχείο που πρέπει να έχετε πάντα υπόψιν. Κάθε φορά που ξεκινάτε μια καμπάνια ή θα την αναθέσετε σε έναν ειδικό του Internet Marketing θα πρέπει να γνωρίζετε τον στόχο σας και τι θέλετε ακριβώς να πετύχετε. Μπορείτε να χτίσετε μια καμπάνια, μέσω της οποίας να στοχεύσετε μόνο σε αυτούς που έχουν συνδεθεί τις τελευταίες μέρες στην επαγγελματική σας σελίδα, ή να επιλέξετε αυτούς μαζί με τους φίλους τους, ακόμα και αυτούς που δεν είναι καν συνδεδεμένοι με την σελίδα σας. Να έχετε επίσης υπόψιν, πως αν αυξήσετε τον αριθμό των ανθρώπων που θα στοχεύσετε, πιθανόν να μειωθεί η σχετικότητα του κοινού και να αυξηθεί το κόστος της διαφήμισής.
3. Στοχεύσετε στο κοινό που αλληλεπιδρά και ενδιαφέρετε περισσότερο για αυτά που προσφέρετε.
‘Ενα είδος καμπάνιας με μεγάλες πιθανότητες Conversion και επισκεψημότητάς. Εκτός από τις τακτικές που ανέφερα παραπάνω η συγκεκριμένη έχει μεγάλη αξία και θέλει μεγάλη προσοχή καθώς πληρώνετε για αυτό και θέλετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η στόχευση επικεντρώνεται στο ”Interest Targeting” των χρηστών, ενώ από αυτό το είδος καμπάνιας θα πετύχετε πολλά αν γίνει σωστά και μεθοδικά.
4. Παρακολουθήστε τους μετρητές για το κοινό που σας παρακολουθεί.
Αφού έχετε ήδη ξεκινήσει να χτίζετε την καμπάνια σας και τα targeting options, το Facebook αυτόματα θα δημιουργήσει μια προσέγγιση με αριθμούς χρηστών που θα προσεγγίσετε σύμφωνα με τις επιλογές που έχετε ετοιμάσει. Αυτή εκτίμηση σας επιτρέπει να σχηματίσετε εικόνα αν στοχεύετε σε πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών ή σε πολύ μικρό. Οι διαφημίσεις αποδίδουν καλύτερα όταν ο αριθμός φτάνει τις μερικές χιλιάδες οπότε φροντίστε να μην πέσετε πολύ χαμηλά στο targeting.
5. Περιορίστε τους στόχους σας με περισσότερες κατηγορίες
Αν έχετε μόνο μερικά ενδιαφέροντα στοχευμένα, δοκιμάστε να προσθέσετε σχετικά θέματα στην ενότητα “Περισσότερες Κατηγορίες”. Εκεί θα βρείτε επιλογές για τον περιορισμό του ακροατήριού σας ακόμα περισσότερο., επιλέξτε χρήστες που είχαν πρόσφατα γενέθλια, χρήστες οι οποίοι ανεβάσαν πολλές φωτογραφίες στο Facebook, κ.λπ.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Τελεια!!!τωρα ξερω που να επικεντρωθω!ευχαριστουμε!
Ευχαριστώ Βαλεντίνη μείνε συντονισμένη.
εξαιρετικο εργαλειο για ελευθερους επαγγελματιες και για υψηλους στοχους
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση.Ευχαριστούμε για τη πολύτιμη προσφορά σας!
Να είστε καλά Κ. Σταυρίδου.
Υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείς να αναφέρεις αλλά τα σημαντικότερα είναι τα παραπάνω στο άρθρο. Είναι η αφετηρία για να ξεκινήσεις και αν δεν γνωρίζεις τις βασικές αρχές δεν έχεις ελπίδες..Περιμένουμε κι άλλα George.
Μείνε συντονισμένη Έλενα..
Οι σύγχρονες Small and Medium Businesses (SMBs) πολλές φορές αδυνατούν να καταλάβουν την σημασία που έχει το να κάνεις Campaign μέσω Facebook και τα πιθανά ωφέλη που έχει για αυτές το σωστό implementation. Παρατηρείται μάλιστα το φαινόμενο, σε ποσοστό μεγαλύτερο από 40% των ελληνικών SMBs, να μην υπάρχει καταρτησμένο προσωπικό, ούτε in-house ούτε σε ad-hoc επίπεδο (π.χ. ανάθεση της campaign ως προτζεκτ σε κάποιο εξωτερικό άτομο/συνεργάτη όποτε χρειάζονται). Η δυνατότητες λοιπόν που παρέχονται μέσα από τα προηγμένα εργαλεία στόχευσης σε τέτοιες πλατφόρμες είναι τέτοιου επιπέδου ώστε με σωστή μεθοδολογία και καθοδήγηση από έμπειρα άτομα να δίνουν την δυνατότητα σε μία επιχείρηση να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες, κυριολεκτικά “σε μία νύχτα”. Όπως φαίνεται από το παρόν κείμενο, χρειάζονται σωστές βάσεις και ο κατάλληλος άνθρωπος για σας καθοδηγήσει, χωρίς απαραίτητα το κόστος των διαδικασιών (ανάλυση προβλήματος, requirements gathering, SWOT Analysis, προϋπολογισμός, οικονομικές δυνατότητες βάσει budget, implementation και διατήρηση-monitoring για το πρώτο διάστημα) να είναι όσο υψηλό όσο κάποιοι θέλουν να το θέτουν στην σημερινή δύσκολή συγκυρία. Αν μη τι άλλο, είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι.
Γιώργο πολύ ωραία ενημέρωση. Θα περιμένω τα επόμενα σχετικά με τα εργαλεία πως λειτουργούν με εικόνες
Πολύ καλή δουλειά Γιώργο.