+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα

Διαφήμιση Εταιρειών και Επαγγελματιών Επισκευής Υπολογιστών

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης επισκευής υπολογιστών, μπορεί να αισθάνεστε άνετα ακόμη και με τις πιο μικρές λεπτομέρειες των διαδικασιών και του υλικού υπολογιστών. Αλλά πρέπει να είστε άνετοι με τη διαφήμιση επισκευής υπολογιστών, εάν θέλετε να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας. Με εργαλεία μάρκετινγκ και συμβουλές ειδικών διευκολύνουμε την εύρεση νέων πελατών και την επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα.

Δημιουργώντας μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, θα είστε σε καλό δρόμο για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια για την επισκευή υπολογιστών σας. Αυτό το άρθρο θα περιγράψει σημαντικές στρατηγικές όπως:

  • Στόχευση συγκεκριμένου κοινού
  • Κατασκευή της ιστοσελίδας σας και SEO
  • Διαχείριση διαδικτυακών καταχωρίσεων και κριτικών
  • Χρήση διαφημιστικών υπηρεσιών
  • Εκτέλεση καμπανιών email marketing
  • Σχεδιάζοντας αξιομνημόνευτα λογότυπα και διαφημίσεις
  • Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και από στόμα σε στόμα διαφήμιση

Στόχευση Συγκεκριμένου Κοινού

Προτού σκεφτείτε πιθανές διαφημιστικές ιδέες για την επισκευή υπολογιστών σας, πρέπει να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας. Σκεφτείτε ποιες δουλειές κάνετε συνήθως εσείς και οι τεχνικοί σας, ποιες δουλειές προτιμάτε να κάνετε και σε ποιες υπηρεσίες ξεχωρίζετε. Από εκεί, αναπτύξτε ένα περίγραμμα του ιδανικού πελάτη σας. Σε ποιον θέλετε να απευθυνθείτε περισσότερο; Σκεφτείτε δημογραφικά χαρακτηριστικά όπως:

Τοποθεσία. Θέλετε να προσεγγίσετε πελάτες στη γεωγραφική σας περιοχή. Στοχεύστε τοπικούς πελάτες φιλτράροντας για συγκεκριμένες τοποθεσίες και χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως η τμηματοποίηση email.

Τα ενδιαφέροντα. Επιδιορθώνετε κυρίως συστήματα παιχνιδιών ή συστήματα εργασίας; Η στόχευση σε μια συγκεκριμένη αγορά μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από τη γενική διαφήμιση.

Ηλικία. Η ηλικία μπορεί να έχει βαθιά επίδραση στις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Προσπαθήστε να καθορίσετε το ιδανικό εύρος ηλικιών για στόχευση. Ο τρόπος με τον οποίο ορίζετε τον ιδανικό πελάτη σας θα αποτελέσει τη βάση για τις διαφημιστικές ιδέες επισκευής υπολογιστή σας.

Για παράδειγμα, εάν ελπίζετε να προσελκύσετε παίκτες ηλικίας 18-30 ετών, μεταβείτε στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση για την εταιρεία σας. Εάν ελπίζετε να απευθυνθείτε σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας που χρειάζονται τεχνική βοήθεια, τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι διαφημίσεις Google μπορεί να είναι πιο χρήσιμα.

Κατασκευή της ιστοσελίδας σας και SEO

Ο ιστότοπός σας είναι το διαδικτυακό σπίτι της επιχείρησής σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε μια προσβάσιμη, οπτικά ελκυστική και εντυπωσιακή τοποθεσία προσγείωσης. Η αρχική σας σελίδα πρέπει να είναι:

Mobile Friendly. Πολλές σύγχρονες εργασίες γίνονται σε κινητές συσκευές. Εάν ο δυνητικός πελάτης σας αναζητά βοήθεια για την επισκευή υπολογιστή, είναι ακόμη πιο πιθανό να χρησιμοποιεί τα τηλέφωνά του. Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι εξίσου όμορφος και εύκολος στην πλοήγηση σε τηλέφωνο όπως και σε επιτραπέζια συσκευή. Κάντε την εμπειρία του πελάτη εύκολη δημιουργώντας έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται σε κινητά. Η ομάδα μας κατασκευάζει ιστοσελίδες υψηλών προδιαγραφών με συνεχή υποστήριξη κάθε μήνα σε ότι χρειαστείτε.

Εύχρηστος. Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι σαφής και προσβάσιμος για όλους τους πιθανούς πελάτες και σε όλες τις συσκευές. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια αρχική σελίδα, μια σελίδα υπηρεσιών, μια σελίδα Εταιρικής Ταυτότητας και μια σελίδα επικοινωνίας που διευκολύνουν τους επισκέπτες να συνδεθούν μαζί σας ή να προγραμματίσουν την υπηρεσία.

Βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης περιλαμβάνει την τροποποίηση του ιστότοπού σας, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να τον εντοπίσουν και να τον εμφανίσουν στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το τοπικό SEO. Στον κλάδο των επισκευών, οι περισσότεροι πελάτες σας είναι ντόπιοι. Χρησιμοποιήστε τοπικά εργαλεία και τεχνικές SEO για να προσεγγίσετε τους πιο πιθανούς πελάτες σας: τα άτομα που βρίσκονται πιο κοντά σας!

Διαχείριση των διαδικτυακών καταχωρίσεων και κριτικών σας

Διεκδικήστε το προφίλ σας στο Google My Business για να χρησιμοποιήσετε την προτιμώμενη τοποθέτηση στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Αυτό το πολύτιμο εργαλείο σάς επιτρέπει:

Διαχειριστείτε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας. Προσθέστε φωτογραφίες για να εξατομικεύσετε την επιχείρησή σας και να επιδείξετε τεχνογνωσία. Χρησιμοποιήστε λίστες αναζήτησης, καταχωρίσεις χαρτών και στοιχεία επικοινωνίας για να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες. Μόλις διεκδικήσετε την επιχείρησή σας, σκεφτείτε να ζητήσετε τη βοήθεια ευχαριστημένων πελατών για να χτίσετε τη φήμη σας ως υπηρεσία επισκευής και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Ενθαρρύνετε ή δώστε κίνητρα στους πιστούς πελάτες να μιλήσουν για τις θετικές εμπειρίες τους με τις ποιοτικές επισκευές σας.

Αφιερώστε χρόνο για να διαχειριστείτε τις κριτικές σας:

Google. Οι πελάτες απευθύνονται στην Google για να μάθουν περισσότερα για σχεδόν κάθε τύπο επιχείρησης. Χρησιμοποιήστε τους απλούς και απλούς επιχειρηματικούς πόρους τους.

Yelp. Το Yelp είναι γνωστό για τις απλές και ειλικρινείς κριτικές του. Η χρήση της πλατφόρμας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε νέους οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Χρήση διαφημιστικών υπηρεσιών. Οι διαφημίσεις είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία επισκεψιμότητας στον ιστότοπο επισκευής του υπολογιστή σας. Οι διαφημίσεις πρέπει να είναι σαφείς και συνοπτικές, να υποχρεώνουν τη δράση και να οδηγούν στη σελίδα προορισμού σας. Τα αποτελεσματικά εργαλεία και στρατηγικές διαφήμισης περιλαμβάνουν:

Επαναστόχευση διαφημίσεων. Η επαναστόχευση των διαφημίσεων κατευθύνει τους ανθρώπους που έχουν εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας χωρίς να προβούν σε ενέργειες να επιστρέψουν. Οι πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να αναλάβουν δράση μόλις ανακατευθυνθούν πίσω στον ιστότοπό σας.

Διαφημίσεις Facebook και Instagram. Αυτές οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν αποτελεσματικά διαφημιστικά εργαλεία. Η διαφήμιση στα Social Media πλέον είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προώθησης. Η χρήση στοχευμένων διαφημίσεων θα οδηγήσει τους πελάτες στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να στοχεύσετε πιθανούς πελάτες με βάση τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και την τοποθεσία τους. Google Ads. Η Google ενσωματώνει δεδομένα από καθημερινές αναζητήσεις για αγαθά και υπηρεσίες. Μπορείτε να πληρώσετε για να εμφανίζεστε ανάμεσα στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης ή μέσω διαφημίσεων με κείμενο.

Το Google Ads λειτουργεί επειδή θα εμφανίζεστε ανάμεσα σε παρόμοιες υπηρεσίες που αναζητούνται από πελάτες που χρειάζονται τις υπηρεσίες σας.

Εκτέλεση καμπανιών Email Marketing. Το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε τις υπηρεσίες επισκευής του υπολογιστή σας. Σας βοηθά να παραμένετε αφοσιωμένοι με τους πελάτες σας και υπενθυμίζει στους πιστούς πελάτες να επιστρέψουν στις υπηρεσίες σας. Τα ενημερωτικά δελτία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να περιλαμβάνουν:

  • Νέες υπηρεσίες που παρέχετε.
  • Προσεχείς προσφορές ή ειδικές τιμές.
  • Σημαντικές ενημερώσεις.
  • Εκδηλώσεις και στιγμές του προσωπικού.

Τα εξαιρετικά σχέδια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να υποστηρίζουν τις άλλες προσπάθειές σας μάρκετινγκ, για παράδειγμα, ένα ενημερωτικό δελτίο μπορεί να συνδέεται με ένα άρθρο ιστολογίου. Αξιοποιήστε στο έπακρο τα email σας χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως η τμηματοποίηση για να κατευθύνετε συγκεκριμένα, προσαρμοσμένα email σε συγκεκριμένα μέλη του κοινού-στόχου σας.

Για να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών, σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα σύγχρονο ενημερωτικό δελτίο για να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο στην επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες σας.

Σχεδιάζοντας αξιομνημόνευτα λογότυπα και διαφημιστικών

Η δημιουργία όμορφων λογότυπων και η χρήση επαγγελματικών εικόνων μπορεί να αφήσει μια μόνιμη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες. Επομένως, αξίζει να επενδύσετε στο λογότυπο και τη σήμανση της επιχείρησής σας επισκευής υπολογιστών. Η ομάδα μας δημιουργεί εντυπωσιακές εικόνες, δημιουργικά και Post, τα οποία τραβάνε τα βλέμματα και φέρνουν νέο πελατολόγιο.

Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και από στόμα σε στόμα διαφήμιση

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο γρήγορους, πιο αξιόπιστους και πιο προσωπικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με πιθανούς πελάτες. Για να δημιουργήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, χρησιμοποιήστε:

Facebook. Η δυνατότητα ροής ειδήσεων του Facebook και η εικονική απήχηση από στόμα σε στόμα είναι και τα δύο ισχυρά εργαλεία που μπορείτε να προσθέσετε στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ επισκευής του υπολογιστή σας. Χρησιμοποιήστε το Facebook για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις υπηρεσίες σας και να ενθαρρύνετε τους νέους πελάτες να αναλάβουν δράση, προγραμματίζοντας ένα ραντεβού.

Instagram. Αυτό το δίκτυο που βασίζεται στην εικόνα παρέχει έναν μοναδικό τρόπο για να επιδείξετε την εξειδίκευσή σας ως ειδικός στην επισκευή υπολογιστών. Δημοσιεύστε φωτογραφίες πριν και μετά καθώς και μαρτυρίες από ικανοποιημένους πελάτες. Η διαφήμιση στο Instagram χρειάζεται σχέδιο και αποτελεσματικό πλάνο.

Twitter. Το Twitter είναι φτιαγμένο για να διευκολύνει την κοινή χρήση και τη συνομιλία. Χρησιμοποιήστε το Twitter ως έναν τρόπο για να ξεκινήσετε διαλόγους και να λάβετε λιγότερο επίσημα σχόλια. Είναι εντάξει αν δεν είστε λάτρης των social media! Το μόνο που έχει να κάνει είναι να προσπαθείς να διασκεδάσεις και να συνδεθείς με τους πελάτες — απλώς θυμήσου να παραμείνετε επαγγελματίες και μάρκας. Η διαφήμιση επισκευής υπολογιστών χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης Η σελίδα του OCC στο Facebook προσφέρει έναν άλλο τρόπο για να εξερευνήσετε τις υπηρεσίες τους και να διαβάσετε τι λένε οι πελάτες τους.

Διαφήμιση και όχι μόνο

Η ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ και η δημιουργία δημιουργικών διαφημιστικών ιδεών επισκευής υπολογιστών μπορεί να μοιάζει με πρόκληση. Αλλά το ψηφιακό μάρκετινγκ θα κάνει θαύματα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας επισκευής υπολογιστών. Ο στόχος είναι να συνδεθείτε με νέους πελάτες και να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση σχετικά με την εξειδικευμένη υπηρεσία σας. Τώρα γνωρίζετε τα βασικά για να κάνετε ακριβώς αυτό: Κατανοήστε το κοινό-στόχο σας. Δημιουργήστε τον ιστότοπό σας έχοντας κατά νου τις κινητές συσκευές και το SEO. Διαχειριστείτε τις διαδικτυακές σας καταχωρίσεις και κριτικές. Χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες διαφημίσεων. Σκεφτείτε το email marketing. Σχεδιάστε οπτικά ελκυστικά λογότυπα και πινακίδες. Μπείτε στα social media. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας επισκευής υπολογιστών, επικοινωνήστε μαζί μας για να στήσουμε το διαφημιστικό σας πλάνο.