Η εύρεση του σωστού ακροατηρίου μπορεί να είναι ένα αποθαρρυντικό έργο, αλλά δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό ή να περιπλέξουμε τη διαδικασία.

Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν ορίζετε το κοινό-στόχο σας:
Εξετάστε την Τρέχουσα Πελατοκεντρική σας και την Επαναληπτική Επιτυχία

Διαβάστε : 5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ

Δεν υπάρχει ανάγκη να προσλάβετε μια φανταχτερή ερευνητική εταιρεία για να βρείτε το κοινό σας. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε ήδη πρόσβαση στην πιο σημαντική πηγή δεδομένων που θα μπορούσατε να ζητήσετε. Οι υπάρχοντες πελάτες σας!

Παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψη:

Τοποθεσία
Ηλικία
Το επίπεδο του εισοδήματος
Επίπεδο Εκπαίδευσης
Γιατί αγόρασαν την υπηρεσία σας κατά πρώτο λόγο
Πώς ανακάλυψαν την επωνυμία σας.

Τώρα λοιπόν που καταλαβαίνετε τη βάση πελατών σας, τι θα ακολουθήσει; Ένας παραδοσιακός έμπορος θα σας πει να χρησιμοποιήσετε τη στόχευση επίδειξης για να στοχεύσετε άτομα που είναι περισσότερο σαν τη βάση χρηστών σας.

Υπάρχουν δύο επιλογές που πρέπει να εξετάσετε:

Αντιγράψτε τη στόχευση που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός σας, ή
Βρείτε την θέση που βλέπουν.

Εάν ανταγωνίζεστε μεγάλες εταιρείες, οι πιθανότητες είναι ότι έχουν κάνει την εργασία τους και στοχεύουν σε συγκεκριμένα ακροατήρια / κανάλια για έναν καλό λόγο. Εάν τα αντιγράψετε, θεωρήστε ότι θα ανταγωνίζεστε τους ίδιους χρήστες, οπότε η πρόταση αξίας σας θα πρέπει να είναι ισχυρότερη από ποτέ για να εξασφαλιστεί ότι οι δυνητικοί πελάτες επιλέγουν το εμπορικό σήμα σας. Ωστόσο, αν στοχεύετε σε μια θέση που ο ανταγωνιστής σας δεν βλέπει, δεν υπάρχει λόγος να το υπερβείτε. Απλά φροντίστε το μήνυμά σας και την πρόταση αξίας σε αυτό το εξειδικευμένο ακροατήριο, και είστε έτοιμοι.

Διαβάστε : Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη Google ; 13 Σημαντικοί Λόγοι

Αξιολογήστε την απόφασή σας.

Έχετε ερευνήσει την υπάρχουσα βάση πελατών σας και έχετε ελέγξει τι κάνει ο ανταγωνισμός σας. Έχετε τώρα ένα σχέδιο παιχνιδιού για να προχωρήσετε και να στοχεύσετε! Οχι τόσο γρήγορα!!
Αφού αποφασίσετε για μια αγορά-στόχο, φροντίστε να αναρωτηθείτε:
Εάν στοχεύετε σε ένα ευρύτερο κοινό: είναι υπερβολικά ευρύ και χρειάζεται το μεγαλύτερο μέρος αυτού του κοινού για την υπηρεσία / το προϊόν μου;
Αν στοχεύετε σε ένα εξειδικευμένο κοινό: Υπάρχουν αρκετά άτομα που πληρούν τα κριτήρια μου;
Το κοινό-στόχος μου θα ωφεληθεί πραγματικά από το προϊόν / υπηρεσία μου; Θα δουν την ανάγκη για αυτό;
Καταλαβαίνω τι οδηγεί τον στόχο μου να πάρει αποφάσεις;
Μπορούν να παρέχουν το προϊόν / υπηρεσία μου;
Μπορώ να τα φτάσω με το μήνυμά μου; Τι μήνυμα πρέπει να τους δώσω;

Οι τρεις βασικοί παράγοντες προσέγγισης πελατών είναι SEO, Google Adwords, Social Media. Θέλετε βοήθεια στη στήσιμο κα τρέξιμο των διαφημιστικών προσπαθειών σας ; Επικοινωνήστε : info@seomarketer.gr