Οι ιστοσελίδες που καταργήθηκαν από το ευρετήριο της Google, λόγω καταγγελιών πνευματικών δικαιωμάτων έχουν πλέον φτάσει το 1.750.000.000 μέχρι την ώρα αυτή που γράφεται το άρθρο. Ο αριθμός αυτός μπορεί να επιβεβαιωθεί από τις μετρήσεις στο τμήμα πνευματικής ιδιοκτησίας της Google. Να θυμάστε ότι η αντιγραφή και επικόλληση κειμένων, είναι μια συχνή και λάθος τακτική εταιρειών και χρηστών με καταστροφικά αποτελέσματα στο Domain Authority.
Για λόγους σύγκρισης θα αναφέρω, ότι επίσης ένα μεγάλο μέρος καταγγελιών λόγω δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας όπου ύστερα από έλεγχο της Google απορρίφθηκε, αγγίζει το νούμερο των 39 εκατομμυρίων. Σε ετήσια βάση το συνολικό ποσό των αιτήσεων και καταγγελιών των πνευματικών δικαιωμάτων έχει αλματώδη αύξηση της τάξης του 53%. Στο πλαίσιο των αναλυτικών αναφορών, μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τον αριθμό κατάργησης των αιτήσεων που έλαβε η Google με την πάροδο του χρόνου.
Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε εκκρεμείς διευθύνσεις URL, προβληματικές ή μη έγκυρες διευθύνσεις URL, διπλές διευθύνσεις URL, και πολλά άλλα πράγματα μέσα από μια μεγάλη και αναλυτική προσέγγιση των δεδομένων σε στατιστικές που συνεχώς κάνει update η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησής στον πλανήτη. Η Google προφανώς είναι γρήγορη στην ανταπόκριση αιτημάτων, καθώς έχει παρατηρηθεί σχεδόν μηδενική αναμονή αιτημάτων από εταιρείες και χρήστες. Ακολουθήστε τους βασικούς κανόνες SEO, ώστε να πετύχετε στον μαραθώνιο του Content Marketing.
Διαδικασία για υποβολή αίτησης Copyright
Τα αιτήματα κατάργησής Copyright πρέπει να διαβιβάζονται από τον ιδιοκτήτη του περιεχομένου ο οποίος κατέχει την προστασία πνευματικών δικαιωμάτων του υλικού. Η Google δεν θα ασχοληθεί εύκολα, ειδικότερα σε χαμηλότερης επισκεψημότητας και διασημότητας ιστοσελίδες του διαδικτύου για να ψάχνει παραβιάσεις δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, οπότε είναι κατανοητό ότι τα πάντα βρίσκονται στο χέρι του ιδιοκτήτη ώστε να ενημερώσει τη Google για την παράβαση και κατάχρηση των δικαιωμάτων του.
Μόλις η αίτηση αποσταλεί στην ομάδα της Google, ξεκινά η διαδικασία της αναθεώρησης. Αν το αίτημα κατάργησης των πνευματικών δικαιωμάτων είναι πλήρες με λεπτομέρεια και ακρίβεια, η παραβατική διεύθυνση URL θα πρέπει να αφαιρεθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Συνήθως η Google ενημερώνει τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας μέσω προσωπικού μηνύματος στο search console.
Αυτό δεν συμβαίνει πάντα, αλλά ο διαχειριστής του ιστότοπου ενδέχεται να αποφασίσει να προβεί σε αντίποινα με τη μορφή κοινοποίησης του μετρητή. Όταν η Google λάβει μια ειδοποίηση μετρητή, ελέγχει και αποφασίζει ξανά, αν το περιεχόμενο θα πρέπει να υπάρχει στα αποτελέσματα αναζήτησης ή όχι. Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί πάνω από 20 εκατομμύρια αιτήσεις, που οδήγησαν στην απομάκρυνση 1.750.000.000 διευθύνσεων URL από 888.000 domains.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.