Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τις πληροφορίες που μας προσφέρει το Google Analytics στην επισκόπηση κοινού. Η συγκεκριμένη στατιστική μας δείχνει μια γενική εικόνα σχετικά με τον αριθμό των χρηστών, προβολές σελίδας, τις περιόδους σύνδεσης, ποσοστό εγκατάλειψης και πολλά άλλα τα οποία θα τα δούμε παρακάτω. Πάρτε μια ιδέα όσον αφορά τα προαναφερθέντα στην παρακάτω εικόνα. Οι παρακάτω ενδείξεις δεν έχουν καμία σχέση με την ιστοσελίδα www.seomarketergr.com και αποτελούν μόνο παράδειγμα.
Ας δούμε λοιπόν τι σημαίνει η κάθε έννοια ξεχωριστά :
Περίοδοι σύνδεσής
Είναι οι συνδέσεις των χρηστών σε συγκεκριμένο έυρος ημερομηνιών που το επιλέγετε εσείς για να σχηματίζετε μια εικόνα. Ουσιαστικά είναι οι αλληλεπιδράσεις με την σελίδα σας των χρηστών είτε αυτό είναι μια επίσκεψη, είτε να συμπληρώσει μια φόρμα, είτε αγοράσει κάτι αν πρόκειται για eshop.
Χρήστες
Οι επισκέψεις των νέων χρηστών αλλά και αυτών που επανέρχονται εμφανίζονται σε αυτή την στατιστική στις ημερομηνίες που επιλέγετε.
Προβολές Σελίδας
Είναι ο αριθμός των προβολών από όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που έχουν επισκεφθεί ξανά την ιστοσελίδα.
Σελίδες / Περίοδοι Επίσκεψης
Η συγκεκριμένη στατιστική μας εμφανίζει τον μέσο αριθμό σελίδων ανά επίσκεψη, σε μια χρονική περίοδο ή οποία περιλαμβάνει και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις από τους ίδιους χρήστες.
Μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσής
Ο μέσος όρος χρονικής διάρκειας της αλληλεπίδρασης του χρήστη με την σελίδα σας.
Ποσοστό Εγκατάλειψης
Μας εμφανίζει το ποσοστό των επισκέψεων, όπου ο χρήστης μπήκε στην ιστοσελίδα αλλά αποχώρησε άμεσα.
Νέες περίοδοι σύνδεσης.
Σας παρουσιάζει μια εκτίμηση με τις νέες συνδέσεις χρηστών.
Οι παραπάνω οι στατιστικές διαθέτουν φίλτρα ανά ώρα, ημέρα, εβδομάδα, μήνα. Η στατιστική ανά ώρα είναι υπερβολική και δεν παρουσιάζει συνήθως στοιχεία για να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα. Ακόμη, εκτός από την αρχική και συνοπτική αναφορά υπάρχει και η προβολή πλήρους αναφοράς κάτω δεξιά για την κάθε στατιστική ξεχωριστά.
Στο δεύτερο μέρος της σελίδας έχουμε τα δημογραφικά στοιχεία τα οποία είναι πολύ σημαντικά.
Δεν σταματάμε όμως εκεί με το Google Analytics. Έχουμε στατιστικές αναφορές σύμφωνα με το λειτουργικό σύστημα, πρόγραμμα περιήγησής και τον παροχέα υπηρεσιών. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι λειτουργική σε όλους τους περιηγητές και όπως θα δείτε στην παρακάτω εικόνα, το Google Chrome έχει με άνεση την πρωτιά.
Επίσης σημαντικά στοιχεία είναι αυτά των κινητών τηλεφώνων. Ιστοσελίδα η οποία δεν είναι Mobile Friendly έχει αποτύχει πριν καν ξεκινήσει. Κάντε τις δοκιμές και διορθώστε τα όποια λάθη και παρατηρήστε την επισκεψημότητα βάση λειτουργικού συστήματος, παροχέα υπηρεσιών και ανάλυση οθόνης. Στην παρακάτω εικόνα θα δείτε την καρτέλα σε προβολή πλήρους αναφοράς.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή για τα εργαλεία που προσφέρει το Google Analytics. Θα ακολουθήσουν πολλά άρθρα με ανάλυση εις βάθος για αυτή την καταπληκτική υπηρεσία της Google. Αν χρειάζεστε βοήθεια στο διάβασμα της των στατιστικών επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε ενδεχόμενο συνεργασίας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Παλι καλα που υπαρχουν κ αυτα τα αρθρα κ μαθαινουμε πραγματα που θα πρεπε να χρυσοπληρωσουμε!!!να στε καλα!!
Πολύ καλή γενική εικόνα. Από ότι βλέπω στην προβολή πλήρους αναφοράς βγάζεις χρήσιμα συμπεράσματα.
Πολύ καλή δουλειά.