”Με την προφόρτωση το Facebook μπορεί να κατεβάζει εκ των προτέρων περιεχόμενο για κινητά. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε δημιουργήσει μια διαφήμιση για κινητά η οποία περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο ή μια προτροπή που οδηγεί στον ιστότοπό σας για κινητά. Όταν κάποιος κάνει κλικ στο σύνδεσμο ή στην προτροπή που περιλαμβάνεται στη διαφήμισή σας, ένα μέρος του περιεχομένου στο οποίο οδηγεί μπορεί να έχει ήδη προφορτωθεί και έτσι εμφανίζεται πιο γρήγορα.
Το Facebook προφορτώνει μέρος τόσο οργανικού όσο και διαφημιστικού περιεχομένου. Η προφόρτωση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για όσους χρησιμοποιούν το Facebook και η σύνδεσή τους στο δίκτυο είναι αργή ή όχι πολύ καλή. Για τους χρήστες του Facebook, η προφόρτωση καθιστά δυνατή την ταχύτερη φόρτωση του περιεχομένου σε ιστότοπους για κινητά, κάτι που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εμπειρία όσον αφορά τη χρήση της εφαρμογής Facebook σε συσκευές Android και iPhone.
Και για τους διαφημιζόμενους, η προφόρτωση παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και τα εξής:
-
Μειώνεται ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου για κινητά του εκάστοτε διαφημιζόμενου, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεών του και την αλληλεπίδραση του κοινού με αυτές.
-
Μειώνεται η πιθανότητα αποχώρησης των χρηστών μεταξύ της χρονικής στιγμής που κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και της στιγμής που ολοκληρώνεται η φόρτωση του ιστότοπου για κινητά του διαφημιζόμενου.”
Το Facebook προσφέρει πέντε συμβουλές για τις επιχειρήσεις για το πώς να βελτιστοποιήσουν τις ιστοσελίδες τους :
-
- Ελαχιστοποίηση των landing Pages, plugins και των σyνδ;eσεων συντόμευσης
- Συμπιέστε αρχεία για να μειώσετε το χρόνο του loading στα κινητά
- Βελτίωση του χρόνου απόκρισης του server με τη χρήση multi-region hosting
- Χρησιμοποιήστε ένα υψηλής ποιότητας δίκτυο με περιεχόμενο παράδοσης για να προσεγγίσετε το κοινό πιο γρήγορα
- Αφαιρέστε τον render αποκλεισμό του JavaScript
Όπως το ξεκίνησε η Google, το Facebook προσπαθεί να κάνει την συνολική εμπειρία μέσω κινητών συσκευών ακόμα γρηγορότερη.
Σχετικά με τα οργανικά αποτελέσματα , το Facebook εισήγαγε την επιλογή των ”άμεσων άρθρων” για να παρέχει στους χρήστες άρθρα που φορτώνουν με μεγάλη ταχύτητα.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Πολύ ωραίες πληροφορίες, μας ανοίγεις τα μάτια George