+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Social Media για Κομμωτήρια (1)

Social Media για Κομμωτήρια – Καθημερινά Νέοι Πελάτες

Είμαι βέβαιος ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου όταν λέω ότι κανένα κομμωτήριο ή σπα δεν μπορεί να αποφύγει την παρουσία στα Social Media σήμερα. Αλλά πολλοί ιδιοκτήτες κομμωτηρίων και σπα που συναντώ εκφράζουν πώς επενδύουν χρόνο και προσπάθεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να το βλέπουν αυτό να μεταφράζεται σε νέους πελάτες και επιχειρηματική ανάπτυξη. Το καταλαβαίνω. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μοιάζουν πλέον μια ανηφόρα.

Ποια Social Media είναι καλύτερα για κομμωτήρια; Τι πρέπει να δημοσιεύσω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσω τους ακόλουθους και να αποκτήσω νέους πελάτες στο κομμωτήριο; Πώς μπορώ να διαχειριστώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του κομμωτηρίου μου χωρίς να ξοδεύω πολύ χρόνο; Υπάρχουν πολλά ερωτήματα. Και δικαίως. Εάν δεν ξέρετε πώς να προωθήσετε αποτελεσματικά το κομμωτήριό σας στα Social Media, τότε πρέπει να μιλήσετε με ειδικούς.

Θα χάσετε χρόνο και προσοχή που θα μπορούσατε να επενδύσετε καλύτερα αλλού. Όταν γίνει σωστά, τα Social Media θα είναι η ψυχή για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Αυτός είναι ο λόγος που έπρεπε απλώς να γράψω αυτό το άρθρο. Θέλω να δώσω την πλήρη εικόνα του τοπίου των social media για Κομμωτήρια. Θέλω να σας δείξω τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να αξιοποιήσετε τη τεράστια ευκαιρία που σας δίνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ιδιοκτήτης κομμωτηρίου. Αυτός είναι ο απόλυτος οδηγός για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για Κομμωτήρια. Έτσι, αν έχετε φτάσει εδώ επειδή θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε καλύτερα τα Social Media για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Ας αρχίσουμε. Είσαι έτοιμος?

Πώς να προωθήσετε το κομμωτήριό σας στα social media

Καθορισμός του στόχου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του κομμωτηρίου σας: Γιατί πρέπει το κομμωτήριό σας να είναι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αν δεν ξέρεις πού πας, οποιοσδήποτε δρόμος μπορεί να σε οδηγήσει εκεί. Κλισέ ίσως.. Αλλά αλήθεια. Θέλετε να δημοσιεύσετε στα Social Media για να λάβετε likes και σχόλια για τη δουλειά σας; ..ή θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του κομμωτηρίου; ..ή θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους νέους πελάτες; ..ή θέλετε να δημιουργήσετε ισχυρούς ακόλουθους και να γίνετε «influencer»; ..ή θέλετε να διασκεδάσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας με ενημερώσεις και προσφορές για να τους κρατήσετε πιστούς; ..ή θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε και να προσλάβετε προσωπικό στο κομμωτήριό σας; ..ή μήπως κάτι άλλο;

Όλα ξεκινούν με την κατανόηση του στόχου σας να είστε στα social media. Όταν είστε ξεκάθαροι για το ποιος είναι ο στόχος σας να είστε στα social, θα έχετε πολύ πιο εύκολο χρόνο να αποφασίσετε για τις στρατηγικές που είναι κατάλληλες για εσάς. Αφιερώστε 3 λεπτά τώρα. Προσπαθήστε να φανταστείτε πώς θα ήταν η επιχείρησή σας με μια επιτυχημένη παρουσία στα Social Media. Πώς θα βοηθούσε την επιχείρησή σας; Σημειώστε το. Όταν είστε ξεκάθαροι σε αυτό, μπορείτε να διαβάσετε για να μάθετε πώς μπορείτε να το πετύχετε.

Σε ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να επικεντρωθεί το κομμωτήριο σας;

Είναι σαφές ότι υπάρχουν αρκετές διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων εκεί έξω που είναι σχετικές με τα κομμωτήρια. Αλλά οι προσπάθειες μάρκετινγκ του κομμωτηρίου σας δεν θα είναι αποτελεσματικές εάν τις παρακολουθήσετε όλες ταυτόχρονα. Εστιάστε πρώτα σε μια. Προσπαθήστε να ξεχωρίσετε. Βεβαιωθείτε ότι σας φέρνει νέους πελάτες κομμωτηρίου και μεγαλώνει την επιχείρησή σας. Μετά περνάς στο επόμενο. Στην πραγματικότητα, τα κομμωτήρια που είναι πιο αποτελεσματικά στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι παρόντα σε πολλά κανάλια. Και υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία που βοηθούν στην αποτελεσματική διαχείριση πολλών πλατφορμών. Αλλά και πάλι, ας κατακτήσουμε πρώτα ένα.

Αυτό θα είναι το κύριο κανάλι σας που θα χρησιμοποιήσετε επίσης για να αναπτύξετε τα υπόλοιπα. Κάθε πλατφόρμα είναι μια διαφορετική πρόκληση. Μερικά έχουν περισσότερες ομοιότητες από άλλα, αλλά είναι όλα διαφορετικά. Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω παρουσιάζοντάς σας τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν τα κομμωτήρια στο μάρκετινγκ τους. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για τη δυναμική της διαφορετικής πλατφόρμας. Έχω μια σύσταση για το τι πρέπει να εστιάσετε πρώτα, αλλά αυτό που είναι σωστό για εσάς εξαρτάται από την επιχείρησή σας, καθώς και από το πώς επικοινωνείτε πιο άνετα. Ας ξεκινήσουμε με τον γίγαντα – το Facebook.

Διαφήμιση Κομμωτηρίων στο Facebook

Μήπως το Facebook αρχίζει να παλιώνει και να γίνεται ξεπερασμένο; Το ακούω πολύ αυτό. Είναι γεγονός ότι το Facebook είναι μέχρι σήμερα η μεγαλύτερη πλατφόρμα με περίπου 2,5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Μπορείτε να προσεγγίσετε σχεδόν όλους τους υποψήφιους πελάτες σας στο Facebook. Το Facebook είναι από την εμπειρία μου το πιο αποτελεσματικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε νέους πελάτες στο κομμωτήριο σας. Αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα δυνατά σημεία της πλατφόρμας. Το Facebook δεν είναι πια αυτό που ήταν. Τουλάχιστον για επιχειρήσεις όπως το κομμωτήριό σας.

Στο παρελθόν μπορούσατε να δημιουργήσετε μια σελίδα για το κομμωτήριο σας, να δημοσιεύσετε σε αυτήν τη σελίδα και να προσεγγίσετε τους ακόλουθούς σας. Μπορείτε ακόμα να το κάνετε αυτό, αλλά δυστυχώς δεν θα προσεγγίσετε πολλούς ανθρώπους. Το Facebook έχει σχεδιαστεί πρώτα και κύρια για να μοιράζονται μεταξύ τους οι φίλοι και η οικογένεια ενημερώσεις και φωτογραφίες της ζωής τους. Για επιχειρήσεις, όπως η δική σας, για να προσεγγίσουν πιθανούς νέους πελάτες κομμωτηρίου στο Facebook, πρέπει πραγματικά να αγοράσετε την προβολή σας. Ναι, μπορείτε να προσεγγίσετε μερικούς από τους πιο πιστούς θαυμαστές της σελίδας σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook σαν έναν μίνι ιστότοπο που περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες για το κομμωτήριο σας (και θα έπρεπε).

Ωστόσο, η πραγματική δύναμη του Facebook βρίσκεται στο πρόγραμμα πληρωμένης διαφήμισης που προσφέρουν. Είναι απίστευτα δυνατό.

Τι σημαίνει όμως αυτό για το κομμωτήριό σας; Το Facebook έχει όλα τα δεδομένα για άτομα που μπορείτε να φανταστείτε. Γνωρίζουν τα δημογραφικά στοιχεία των ανθρώπων, πώς συμπεριφέρονται και ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Το Facebook σάς επιτρέπει να προβάλλετε εξαιρετικά στοχευμένες διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, μπορείτε ακόμη και να ανεβάσετε τη λίστα με τους υπάρχοντες πελάτες σας και να ζητήσετε από το Facebook να βρει άτομα που είναι παρόμοια με τους υπάρχοντες πελάτες σας. Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι επίσης η φθηνότερη μορφή μάρκετινγκ που μπορείτε να κάνετε.

Εάν τις εκτελέσετε σωστά, μπορείτε να φέρετε νέους πελάτες από την πόρτα για λιγότερο από 10 Ευρώ.. Πληρώνετε 10 Ευρώ και αποκτάτε έναν νέο πελάτη που το επόμενο έτος θα σας φέρει 10-50 φορές αυτήν την επένδυση. Έτσι πρέπει να χρησιμοποιείτε το Facebook. Το Facebook δίνει επίσης μεγαλύτερη έμφαση στις ομάδες τώρα. Αυτό είναι καλό για μεγαλύτερες εταιρείες και κοινότητες, αλλά λιγότερο συχνά σχετικό για ένα κομμωτήριο. Θα πρέπει επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να μοιράζεστε αναρτήσεις με πιστούς πελάτες, να προσκαλείτε σε εκδηλώσεις στο κομμωτήριο ή να κάνετε τις τρέχουσες προσφορές κομμωτηρίου προσβάσιμες στους ακόλουθους της σελίδας σας. Το Facebook έχει καλά χαρακτηριστικά για αυτό. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Facebook messenger ως άμεση επαφή με πελάτες, καθώς οι περισσότεροι την έχουν εγκαταστήσει στα τηλέφωνά τους σήμερα.

Αλλά και πάλι, θα προσεγγίσετε μόνο ένα μικρό μέρος των ακολούθων σας, εκτός εάν πληρώσετε για την απήχηση των αναρτήσεών σας, ώστε να μην ξοδεύετε πολύ χρόνο στο Facebook μόνο για τις δημοσιεύσεις. Σε αντίθεση με ορισμένες από τις άλλες πλατφόρμες που θα εξετάσουμε σήμερα, στο Facebook θα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πιο ώριμο κοινό. Έτσι, εάν ο ιδανικός πελάτης σας είναι άνω των 40 ετών, μπορεί να έχετε έχετε τύχη εδώ παρά στο Instagramγια παράδειγμα. Συνοπτικά, θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το Facebook χρησιμοποιώντας το ως εργαλείο διαδικτυακής διαφήμισης για να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Και δεν μιλάω για ενίσχυση των αναρτήσεων. Εννοώ τη δημιουργία «πραγματικών», στοχευμένων διαφημίσεων Facebook σε άτομα της περιοχής σας. Η σωστή λήψη των διαφημίσεων Facebook μπορεί να είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές νέων πελατών σας, επομένως αξίζει να μάθετε πώς να το κάνετε.

Instagram για Κομμωτήρια

Το Instagram έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για Κομμωτήρια. Και δεν είναι περίεργο. Είναι μια άκρως οπτική πλατφόρμα και η δουλειά σε κομμωτήρια, ινστιτούτα νυχιών, ινστιτούτα αισθητικής και σπα είναι οπτική. Είναι σαν να σχεδιάστηκε γιακομμωτήρια (και beauty influencers, αν δεν το είχατε προσέξει :)). Το Instagram ανήκει στο Facebook και αποτελεί μέρος της ίδιας διαφημιστικής πλατφόρμας. Έτσι, όταν προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook (όπως συζητήθηκε παραπάνω), μπορείτε να τις προβάλετε και στο Instagram. Σε αντίθεση με το Facebook, οι αναρτήσεις σας στο Instagram θα γίνουν πραγματικά ορατές από τους ακόλουθούς σας. Όχι σε όλους, αλλά σε μεγαλύτερο μερίδιο του κοινού σας. Έτσι, στο Instagram θα αυξάνετε τους ακολούθους σας και θα προσεγγίζετε περισσότερους ανθρώπους όσο περισσότερο η ανάρτησή σας.

Το Instagram έχει νεότερο κοινό από το Facebook, ακόμη και αν δεν είναι τόσο νέο όσο το snapchat. Είναι μια ισχυρή πλατφόρμα για να προσεγγίσετε πιθανούς νέους πελάτες και να δείξετε τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς στο κομμωτήριο. Θα εξετάσουμε περισσότερα σχετικά με τις εικόνες και το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύετε, αλλά υπάρχουν ορισμένες συγκεκριμένες τακτικές Instagram που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε κατακτήσει.

 Προσέλκυση νέων πελατών στο Instagram σας

Για να αποκτήσετε νέους πελάτες, πρέπει πρώτα να προσελκύσετε νέα άτομα στον λογαριασμό Instagram του κομμωτηρίου σας και στη συνέχεια να τα καθοδηγήσετε να κάνουν κράτηση μαζί σας. Οι καλές εικόνες είναι ζωτικής σημασίας στο Instagram. Ωστόσο, για να διασφαλίσετε ότι η ανάρτησή σας προσεγγίζει περισσότερους πιθανούς νέους πελάτες, πρέπει να έχετε ορισμένα πράγματα για τους υπότιτλους των αναρτήσεών σας. Δεν μιλώ μόνο για μια καλή τοπική στρατηγική hashtag αλλά και για το πώς να γράφετε με τρόπο που να αυξάνει την αφοσίωση των αναρτήσεών σας.

Χρησιμοποιήστε σωστά το βιογραφικό του κομμωτηρίου ή του σπα σας στο Instagram

Δεν ξέρω τον στόχο σου με το να είσαι στο Instagram. Αλλά είναι πολύ πιθανό ότι δεν θέλετε απλώς να ακούσουν περισσότερα άτομα για το σαλόνι σας και να ασχοληθούν με τις δημοσιεύσεις σας. Υποθέτω ότι θέλετε επίσης η παρουσία σας στο Instagram για να δημιουργήσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο Κομμωτήριο. Για να το ενεργοποιήσετε, χρειάζεστε επίσης μια σκόπιμη στρατηγική για το πού να στείλετε άτομα που αλληλεπιδρούν μαζί σας. Θα μιλήσω περισσότερα για το πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό στην παρακάτω ενότητα που ονομάζεται Μετατροπή ακολούθων μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε πελάτες.

Ωστόσο, αυτό που είναι κρίσιμο για το Instagram είναι να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα μικροσκοπικά ακίνητα που έχετε στην κορυφή της σελίδας του λογαριασμού σας στο instagram που είναι η βιογραφία σας στο Instagram. Στο Facebook και σε άλλα κανάλια μπορείτε να βάλετε πολλές πληροφορίες για το κομμωτήριο σας στη σελίδα προφίλ, αλλά για το Instagram, έχετε μόνο μερικές γραμμές κειμένου και έναν σύνδεσμο που επιτρέπεται να συμπεριλάβετε. Ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον χώρο είναι απαραίτητος για να λαμβάνετε επισκέψεις προφίλ για να αλληλεπιδράσετε περαιτέρω με την επιχείρησή σας. Έχουμε καλύψει το Facebook και το Instagram αρκετά εκτενώς τώρα. Αυτές είναι επίσης οι δύο πλατφόρμες που συνήθως προτείνω τα κομμωτήρια και τα σπα να ξεκινήσουν, καθώς έχει αποδειχτεί ξανά και ξανά ότι δημιουργούν μεγάλη αξία για τις επιχειρήσεις κομμωτηρίου και σπα.

Βάλτε στο παιχνίδι το προσωπικό του Κομμωτηρίου σας στη στρατηγική σας στα Social Media

Το προσωπικό σας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές σας. Ενθαρρύνετέ τα να δημιουργήσουν τα δικά τους κοινωνικά προφίλ. Και βεβαιωθείτε ότι αναφέρουν τον κύριο λογαριασμό κομμωτηρίου στο βιογραφικό τους, χρησιμοποιούν hashtags ειδικά για το σαλόνι και ανατρέχουν στους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων των κομμωτηρίων στις αναρτήσεις τους. Με τη διασταυρούμενη προώθηση των λογαριασμών σας, θα αναπτύξετε όλους τους λογαριασμούς. Όταν εμπλέκετε το προσωπικό σας στη στρατηγική κοινωνικών μέσων του κομμωτηρίου σας, αυξάνετε επίσης το ηθικό και το κίνητρο της ομάδας.

Δημιουργήστε σχέσεις με Influencers μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσετε το Κομμωτηρίο σας

Το τι, πού και πώς δημοσιεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ο μόνος τρόπος για να αυξήσετε την παρουσία σας. Μακριά από αυτό στην πραγματικότητα. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε τους ακόλουθους είναι να συνεργαστείτε με σχετικούς παράγοντες επιρροής που αναφέρουν τους λογαριασμούς σας στα social media όταν δημοσιεύουν. Στην πραγματικότητα, η συνεργασία με παράγοντες επιρροής δεν αφορά μόνο την ανάπτυξη των κοινωνικών καναλιών σας, αλλά είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να προσελκύσετε νέους πελάτες στο κομμωτήριο σας. Αν δεν έχετε τεράστιο προϋπολογισμό, θα σας παροτρύνω να επικεντρωθείτε στο να κάνετε μικρο-influencers να δημοσιεύουν για εσάς.

Πρόκειται για influencers με 30.000 ή λιγότερους ακόλουθους. Μπορείτε συχνά να τους κάνετε να δημοσιεύουν για εσάς δωρεάν ή παρέχοντάς τους μια υπηρεσία δωρεάν στο κομμωτήριο. Εγκαταστήστε στο κομμωτήριό σας τη συνήθεια να αναζητάτε πάντα πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προτού έρθουν μέσα. Εάν δείτε ότι έχουν αφοσιωμένους ακόλουθους, μπορείτε να προσπαθήσετε να συνάψετε συμφωνία μαζί τους όπου αναφέρουν το κομμωτήριό σας στην επόμενη ανάρτησή τους. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε προληπτικά σχετικούς παράγοντες επιρροής και να τους προσκαλέσετε στο κομμωτήριό σας. Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να εξερευνήσετε τοπικά σχετικά hashtags και να δείτε ποιος δημοσιεύει με υψηλή αφοσίωση και στη συνέχεια να τους στείλετε ένα άμεσο μήνυμα και να τους προσκαλέσετε για μια υπηρεσία.

Ενθαρρύνετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Παρόμοια με το να κάνετε τους influencers να δημοσιεύουν για εσάς, μπορείτε να παροτρύνετε τους ακόλουθούς σας και τους υπάρχοντες πελάτες κομμωτηρίου να βγάλουν φωτογραφία και να δημοσιεύσουν για εσάς στους δικούς τους λογαριασμούς. Όπου η ποιότητα είναι καλή, μπορείτε να μοιραστείτε ξανά το περιεχόμενό τους στον λογαριασμό σας. Αυτό λειτουργεί και αντίστροφα. Υπάρχουν μερικοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε. Αυτό που λειτουργεί καλά για πολλά Κομμωτήρια είναι η διεξαγωγή διαγωνισμών. Ζητήστε από τους ακόλουθούς σας να σας αναφέρουν στη δημοσίευση υποβολής τους για μια ευκαιρία να κερδίσετε. Για να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες στο κομμωτήριο ή το σπα σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμο χώρο στο κομμωτήριό σας φιλικό προς το insta, όπου οι άνθρωποι μπορούν να τραβήξουν όμορφες φωτογραφίες των νέων μαλλιών ή των νυχιών τους για το Instagram τους. Αυτό μπορεί να γίνει πολύ εύκολα, απλά βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν καθαρό χώρο με ωραία διακόσμηση που φαίνονται όμορφα στις φωτογραφίες.

Ο φωτισμός είναι επίσης σημαντικός για αυτό, επομένως αξίζει να επενδύσετε σε ένα ring light. Το να κάνετε τους πελάτες και τους ακολούθους σας να δημοσιεύουν και να σας παραπέμπουν είναι αποτελεσματικό και δεν σας κοστίζει πραγματικά πολύ.

Μετατροπή των οπαδών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πελάτες κομμωτηρίου

Τώρα στο πιο σημαντικό κομμάτι. Πώς κάνετε τους ανθρώπους που σας ακολουθούν στα social media να γίνουν πελάτες; Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει πρώτα να εστιάσετε την ανάρτησή σας στην παροχή αξίας στους οπαδούς σας. Ωστόσο, είναι εντάξει να προωθείτε κάθε τόσο συγκεκριμένες προσφορές που έχετε. Και θα χρειαστείτε κάποιο είδος προσφοράς για να μετατρέψετε τους ακόλουθους σε πελάτες. Δημιουργήστε μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού στον ιστότοπό σας όπου παρουσιάζετε την προσφορά σας και επιτρέψτε στους χρήστες να την διεκδικήσουν. Για το Instagram, θα πρέπει να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς την προσφορά σας στο βιογραφικό του Instagram του κομμωτηρίου σας. Ιδανικά δεν τους στέλνετε απλώς στην αρχική σελίδα του κομμωτηρίου σας.

Τους στέλνεις όμως στη συγκεκριμένη προσφορά όπου δεν αποσπώνται από πολλές πληροφορίες. Το μόνο που μπορούν να κάνουν στη σελίδα είναι να διεκδικήσουν την προσφορά τους. Ωστόσο, οι άνθρωποι θα πηγαίνουν επίσης στον κανονικό ιστότοπό σας για να σας ελέγξουν, επομένως θέλετε επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχει ρυθμιστεί με τρόπο που μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πελάτες. Ο ιστότοπός σας και οι σελίδες προορισμού προσφορών αποτελούν κρίσιμο μέρος της στρατηγικής κοινωνικών μέσων του κομμωτηρίου σας. Καθώς εδώ μετατρέπετε τους ακόλουθους σε πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε επίσης ένα App που επιτρέπει στους ακόλουθούς σας να προγραμματίσουν και να κλείσουν ραντεβού αμέσως μαζί σας.

Συμπέρασμα και επόμενα βήματα για να εφαρμόσετε τη νέα στρατηγική σας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα πιο ισχυρά όπλα μάρκετινγκ για κομμωτήρια. Αλλά για να είναι επιτυχημένο το κομμωτήριό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να είστε πολύ σαφείς σχετικά με το τι θέλετε να πετύχετε με αυτό. Εάν δεν είστε ξεκάθαροι, είναι πολύ πιθανό να σπαταλάτε τον χρόνο σας κυνηγώντας likes και followers χωρίς να βλέπετε πραγματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Είναι έξυπνο να χτίζεις παρουσία. Αλλά δεν είναι ρεαλιστικό ότι είστε επιτυχημένοι αν ξεκινήσετε με όλα ταυτόχρονα. Σας προτείνω να επιλέξετε πρώτα. Φροντίστε να το κατακτήσετε. Και μόνο τότε μεταβείτε στην επόμενη πλατφόρμα. Αυτό προϋποθέτει ότι σκοπεύετε να διαχειριστείτε μόνοι σας όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν δεν έχετε το χρόνο ή το ενδιαφέρον να λερώσετε τα χέρια σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιθανώς καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε. Αλλά αν θέλετε να το κάνετε μόνοι σας, ελπίζω να σας έδωσα μερικές ιδέες για το πώς να ξεκινήσετε σε αυτό το άρθρο σήμερα. Και θυμηθείτε να ελέγξετε τους χρονοπρογραμματιστές και τα εργαλεία κοινωνικών μέσων που θα κάνουν τη ζωή σας ως κοινωνικά μέσα πολύ πιο εύκολη.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ