SEO για Ηλεκτρολόγους στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Κρήτη και όλες τις περιοχές και πόλεις της Ελλάδας στη κατηγορία Ηλεκτρολόγοι.
Οι ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων χρειάζονται τακτικά τη βοήθεια εξειδικευμένου ηλεκτρολόγου. Και όταν το κάνουν, οι περισσότεροι από αυτούς φαίνονται on line.
Αυτό σημαίνει ότι για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να τους βοηθήσετε με τις ηλεκτρικές τους ανάγκες, η επιχείρησή σας πρέπει να είναι ορατή στο διαδίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ή αλλιώς SEO.
Το SEO περιλαμβάνει τη βελτίωση του ιστότοπού σας έτσι ώστε η Google να μπορεί να καθορίσει ποιες είναι οι σελίδες σας και να τις ταξινομήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης για συναφείς λέξεις-κλειδιά και φράσεις. Όσο υψηλότερα είναι ο ιστότοπός σας, τόσο πιο πιθανό είναι να επιλέξουν οι πελάτες σας τις ανάγκες σας.
Κατά πόσο αξίζει η επένδυση στο SEO;
Τα SEO Leads έχουν κλείσει το 14,6%, ενώ οι παραδοσιακές μέθοδοι έχουν μόνο 1,7%. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιώντας SEO για την ηλεκτρική εταιρεία σας το καθιστά 7 φορές πιο πιθανό να κλείσετε το προβάδισμα!
Θα χρειαστείτε όμως συμβουλές και καθοδήγηση από κάποιον SEO Expert προκειμένου να μην κάνετε λάθη
Σε αυτή τη σελίδα, θα εξετάσουμε γιατί το SEO είναι τόσο σημαντικό για τους ηλεκτρολόγους.
Γιατί οι ηλεκτρολόγοι χρειάζονται SEO;
Οι σημερινοί καταναλωτές βρίσκουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Εισάγουν μερικές λέξεις-κλειδιά για να περιγράψουν τι ψάχνουν (όπως “ηλεκτρολόγος στη Γλυφάδα”), μεταβαίνουν στα αποτελέσματα και κάνουν κλικ στους ιστότοπους που προσφέρουν τις υπηρεσίες που χρειάζονται.
Εάν ο ιστότοπος της ηλεκτρικής επιχείρησής σας προσφέρει τις πληροφορίες που θέλει, θα μπορούσε να καταλήξει να γίνει πελάτης.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως, δεν μετακινούνται πολύ πριν από την επιλογή ενός ιστότοπου. Στην πραγματικότητα, το 71% των ερευνητών κάνουν κλικ σε ένα αποτέλεσμα στην πρώτη σελίδα και το 68% κάνει κλικ σε ένα από τα πρώτα πέντε αποτελέσματα.
Αλλά τα κορυφαία αποτελέσματα για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί δεν φτάνουν εκεί τυχαία – είναι το προϊόν του SEO.
Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για μηχανές αναζήτησης βελτιώνει τις βαθμολογίες σας για τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτό σας βοηθά να προσεγγίζετε τα άτομα που χρειάζονται τις υπηρεσίες σας, να δημιουργήσετε νέα leads και να φέρετε περισσότερους πελάτες που χρειάζονται ηλεκτρικές υπηρεσίες.
Πώς οι ηλεκτρολόγοι μπορούν να ξεκινήσουν με SEO
Το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία και χρειάζεται χρόνος για να ταξινομήσετε τον τρόπο που θέλετε. Τα ακόλουθα τέσσερα βήματα είναι από τις βασικές ακολουθίες που ελέγχω.
1. Έρευνα λέξεων Κλειδιών
Προτού μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας, πρέπει να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι πιθανοί πελάτες σας κατά την αναζήτηση των υπηρεσιών σας. Αυτές είναι οι λέξεις-κλειδιά στις οποίες θέλετε να ταξινομήσετε και θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική σας.
Μπορείτε να ξεκινήσετε με βασικές λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν τι προσφέρετε, όπως “Ηλεκτρολόγος Πειρστέρι” ή “Ηλεκτρολογικές εργασίες.” Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε εργαλεία αναζήτησης λέξεων-κλειδιών όπως το Google Keyword Planner για να επεκτείνετε τη λίστα σας και να καθορίσετε τις καλύτερες επιλογές λέξεων-κλειδιών για την επιχείρησή σας.
Μόλις έχετε τη λίστα σας, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
2. Βελτιστοποίηση On Page
Η βελτιστοποίηση των στοιχείων της σελίδας του ιστότοπού σας επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τις πληροφορίες σχετικά με τις σελίδες σας, οι οποίες τους λένε πότε θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Βελτιστοποιήστε κάθε σελίδα για μία από τις λέξεις-κλειδιά που προσδιορίσατε στην έρευνά σας, συμπεριλαμβάνοντας τον στον τίτλο της σελίδας, τις ετικέτες κεφαλίδας, την περιγραφή και το συνολικό κείμενο.
Αλλά να είστε προσεκτικοί για να αποφύγετε την spam πληκτρολόγηση. Όταν χρησιμοποιείτε μια λέξη-κλειδί πάρα πολλές φορές σε μια σελίδα, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να σας πουν ότι προσπαθείτε να εξαπατήσετε το σύστημα – και δεν θα τους αρέσει καθόλου.
Η χρήση λέξεων-κλειδιών αφύσικα μπορεί να οδηγήσει σε ποινή από τη Google, πράγμα που βλάπτει πραγματικά τις πιθανότητές σας να ταξινομήσετε καλά λεξεις κλειδιά. Έτσι, το κλειδί για τη βελτιστοποίηση στις σελίδες είναι να ενσωματώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας φυσικά – και αν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, πιθανώς δεν είναι η σωστή λέξη-κλειδί για τη σελίδα σας.
3. Link Building
Εκτός από τη βελτιστοποίηση της σελίδας, ο μεγαλύτερος παράγοντας στην ικανότητα του ιστότοπού σας να κατατάσσεται καλά είναι το προφίλ backlink σας. Αυτό αναφέρεται στην ποιότητα και την ποσότητα των συνδέσεων από άλλους ιστότοπους σε δικούς σας.
Οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν συνδέσμους από άλλους ιστότοπους ως ψήφους εμπιστοσύνης για τον ιστότοπό σας -αν κάποιος είναι διατεθειμένος να στείλει τους επισκέπτες σας σε εσάς, αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι ο ιστότοπός σας έχει πολύτιμες πληροφορίες.
Η ποιότητα των τοποθεσιών που συνδέονται με εσάς είναι επίσης σημαντική. Ένας σύνδεσμος από έναν αξιόπιστο ιστότοπο είναι πιο πολύτιμος από έναν σύνδεσμο από έναν ιστότοπο ανεπιθύμητων μηνυμάτων
Η οικοδόμηση συνδέσεων από άλλους ιστότοπους είναι πιο δύσκολη από τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου στον ιστότοπό σας. Θα χρειαστεί να απευθυνθείτε σε bloggers, συντάκτες ειδήσεων και σε άλλους ηλεκτρονικούς εκδότες και να δημιουργήσετε σχέσεις μαζί τους.
Στη συνέχεια, μπορείτε να τους δείξετε το περιεχόμενό σας και να τους πείσετε να συνδεθούν με εσάς. Φυσικά ένας SEO Marketer μπορεί να βρει κι άλλους έξυπνους τρόπους πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της Google.
4. Δημιουργία περιεχομένου
Πολλοί ιστότοποι ηλεκτρολόγων στερούνται σοβαρά περιεχομένου. Προσφέρουν βασικές πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες τους και μερικές πληροφορίες επικοινωνίας – και ενώ αυτό είναι ένα σπουδαίο ξεκίνημα, προσθέτοντας το μοναδικό περιεχόμενο παίζει τεράστιο ρόλο στο SEO.
Αρχικά, η προσθήκη νέων σελίδων σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για επιπλέον λέξεις-κλειδιά. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αν ξεκινήσετε ένα blog που απευθύνεται σε συνήθεις ερωτήσεις ή ζητήματα πελατών, όπως “πώς να διαβάσετε έναν ηλεκτρικό πίνακα” ή “πώς να εγκαταστήσετε μια γεννήτρια έκτακτης ανάγκης”.
Η προσθήκη αυτών των σελίδων μπορεί να φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και σε ορισμένες περιπτώσεις οι επισκέπτες θα ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.
Το περιεχόμενο είναι επίσης χρήσιμο για την οικοδόμηση συνδέσεων. Μετά από όλα, κανείς δεν θέλει να στείλει τους επισκέπτες τους σε μια βαρετή ιστοσελίδα. Πρέπει να έχετε κάτι ενδιαφέρον, ενημερωτικό ή διασκεδαστικό για τους αναγνώστες τους.
Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να κυμαίνεται από άρθρα σχετικά με κοινά ηλεκτρικά θέματα έως χρήσιμα ενημερωτικά βίντεο, εφόσον είναι πρωτότυπα και μοναδικά. Αυτό δείχνει στη Google ότι ενημερώνετε ενεργά τον ιστότοπό σας, δίνει στους επισκέπτες σας κάτι να διαβάσει ή να παρακολουθήσει και ενθαρρύνει άλλους ιστότοπους να συνδεθούν με εσάς.
Με άλλα λόγια, το περιεχόμενο είναι η ραχοκοκαλιά της στρατηγικής SEO σας.
Αν είστε σαν τους περισσότερους τοπικούς ηλεκτρολόγους, πιθανότατα θα έχετε 20 email την ημέρα με υποσχέσεις ότι θα σας οδηγήσουν στη πρώτη σελίδα της Google. Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, αν ακούγεται πολύ καλό για να είναι αλήθεια, είναι πιθανότατα! Με χιλιάδες αυτοαποκαλούμενους “εμπειρογνώμονες SEO”, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε το γεγονός από τη μυθοπλασία. Θα πρέπει να μελετήσετε καλά την ιστοσελίδα που σας παρουσιάζει το SEO ως μαγικό και ως εύκολο. Διαβάστε καλά όλες τις σελίδες, ακόμα και την αρθργραφία αν υπάρχει για να σχηματίσετε ολοκληρωμένη άποψη. Μπορείε επίσης να κοιτάξετε και πιθανές κριτικές σε Facebook και Google.
Τρία πράγματα απαιτούνται εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται πάνω από όλους τους υπόλοιπους ηλεκτρολόγους και εργολάβους:
Ο κώδικας του ιστότοπού σας πρέπει να είναι εύκολος για τις μηχανές αναζήτησης για να βρει, να διαβάσει, να δείξει και να ταξινομήσει.
Το επιτόπιο περιεχόμενο (αντίγραφο / κείμενο) πρέπει να δημιουργήσει την εταιρεία σας ως αρχή στον κλάδο της ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι εξωτερικοί σας παράγοντες (π.χ. σύνδεσμοι από άλλους έγκυρους ιστότοπους) πρέπει να βελτιστοποιηθούν για να ενισχύσουν την εξουσία του ιστότοπού σας.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ SEO
Βήμα 1: Ολοκληρωμένη Παρακολούθηση Ιστοτόπου & SEO Έλεγχος
Δεν μπορείτε να μεγιστοποιήσετε αυτό που δεν μετράτε με ακρίβεια. Η ακριβής παρακολούθηση είναι η βάση κάθε SEO Project. Ελέγχω την ιστοσελίδα σαν να είναι η δικιά μου. Προκειμένου να σας παρέχω έξυπνες αποφάσεις σχετικά με τη διαφήμισή σας, το μάρκετινγκ, το SEO και την ιστοσελίδα σας, πρέπει πρώτα να εξετάσω το μάρκετινγκ σας με τον ίδιο τρόπο που ένας μεγάλος CFO θα εξετάσει τα οικονομικά σας. Οι περισσότερες εταιρείες SEO περηφανεύονται για την κατάταξη και την επισκεψιμότητα. Μάντεψε? Καμία από αυτές τις μετρήσεις δεν έχει σημασία αν δεν βλέπετε αυξήσεις στα κέρδη, στα έσοδα και στις δεσμευμένες θέσεις εργασίας από οργανικές αναζητήσεις (για όρους άλλους από το όνομα της εταιρείας σας!).
Το SEO είναι ένα παιχνίδι μηδενικού ποσού το οποίο σημαίνει ότι για να μπορεί ο ιστότοπός σας να κινηθεί ψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, πρέπει να παρακάμψετε ιστότοπους που θεωρούνται ότι είναι καλύτερα βελτιστοποιημένοι από τον δικό σας. Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας ζητούν οι ηλεκτρικοί εργολάβοι είναι: “Πόσο SEO χρειάζομαι;” Δεν μπορείτε (έξυπνα) να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση χωρίς πρώτα να κάνετε μια λεπτομερή ανάλυση των άλλων ηλεκτρολόγων στην περιοχή σας.
Ένας τυπικός έλεγχος SEO περιλαμβάνει:
1.Μια επιχειρηματική κάλυψη ώστε δω την επιχείρησή σας από την άποψη του ιδιοκτήτη
2.Analytics και SEO υλοποίησης λογισμικού
3.Έρευνα και αναγνώριση λέξεων-κλειδιών
4.Ανάλυση ανταγωνιστών
5.Ανάλυση και αξιολόγηση του κώδικα, της δομής και του περιεχομένου του ιστότοπού σας
6.Ανάλυση και αξιολόγηση της παρουσίας της εταιρείας σας online, κοινωνικά μέσα και πολλά άλλα
7.Το αποτέλεσμα της διαδικασίας ελέγχου SEO είναι μια αναφορά και μια στρατηγική SEO, την οποία θα σας παρουσιάσω (επιτρέποντας χρόνο για εκτεταμένο Q & A).
Βήμα 2: Βελτιωτικές βελτιώσεις
Οπλισμένοι με τα δεδομένα που προέρχονται από τη διαδικασία ελέγχου SEO, το δεύτερο βήμα στη διαδικασία SEO είναι να κάνετε οποιεσδήποτε θεμελιώδεις βελτιώσεις που απαιτούνται για να διευκολύνετε τη συνεχή επιτυχία SEO σας. Για παράδειγμα, για να ταξινομήσετε καλά στην Google χρειάζεστε ένα καλά βελτιστοποιημένο επιτόπου περιεχόμενο. Ωστόσο, αν ο ιστότοπός σας δεν είναι κωδικοποιημένος και δομημένος σωστά, οι μηχανές αναζήτησης δεν θα δουν ποτέ το μεγάλο περιεχόμενο που δημιουργείτε. Εάν εντοπιστούν ζητήματα διάρθρωσης κώδικα και δομής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ελέγχου SEO, πρέπει να επιδιορθώσετε πριν από την εμφάνιση βελτιστοποιήσεων περιεχομένου.
Παρόλο που κάθε κατάσταση είναι μοναδική, οι τυπικές θεμελιώδεις βελτιώσεις περιλαμβάνουν την αναθεώρηση του τίτλου και των μετα-ετικετών του ιστότοπού σας, τη μετονομασία διαφόρων ιστοσελίδων, την απόδοση λογικής δομής στον ιστότοπό σας, τη βελτίωση της ταχύτητας του ιστότοπού σας (ταχύτητα φόρτωσης είναι γνωστός παράγοντας κατάταξης). Βελτιστοποίηση τοπικού SEO δημιουργώντας περισσότερο γεωγραφικά σχετικό περιεχόμενο και ακόμη και αναδημιουργώντας τον ιστότοπό σας σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS – WordPress).
Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε το SEO για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες;
Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να βρουν όλα όσα χρειάζονται, και αυτό περιλαμβάνει ηλεκτρικές υπηρεσίες. Εάν θέλετε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε SEO για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες για την ηλεκτρική επιχείρησή σας, μπορώ να σας βοηθήσω.
Θα αναλύσω την επιχείρησή σας μέσα και έξω και θα χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου για να δημιουργήσουμε μια προσαρμοσμένη στρατηγική SEO για τις ηλεκτρικές υπηρεσίες σας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.