Πώς οι μεταφορικές εταιρείες αυξάνουν τους δυνητικούς πελάτες, κλείνουν για περισσότερες μετακομίσεις και αυξάνουν τα έσοδα σήμερα; Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζονται σε νέους πελάτες οι εταιρείες μετακόμισης, οι εργολάβοι και άλλες τοπικές επιχειρήσεις. Πέρασαν αυτές οι μέρες και ήρθε η Google και τα Social Media να μπουν στο προσκήνιο.
Παρακάτω, θα περιγράψουμε τις ακριβείς στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι ειδικοί μας στο μάρκετινγκ για μεταφορικές εταιρείες για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις για εταιρείες μετακόμισης σε όλη την Ελλάδα, όπως το πώς βοηθήσαμε μια εταιρεία να αυξήσει τους δυνητικούς πελάτες κατά 300%!
Ποιες είναι οι στρατηγικές για την Διαφήμιση Μεταφορικής Εταιρείας
Δημιουργία μιας κορυφαίας ιστοσελίδας
Ακριβώς όπως με κάθε άλλη επιχείρηση, το καλό μάρκετινγκ μεταφορικών εταιρειών ξεκινά με έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο που προσελκύει επισκέπτες, τους δίνει τις πληροφορίες που αναζητούν και τους κάνει να επιστρέφουν για περισσότερα. Είναι επίσης βελτιστοποιημένο για μετατροπή και εύκολο στη χρήση και πλοήγηση σε πολλές συσκευές, ειδικά σε κινητές συσκευές. Γνωρίζατε ότι το 80% των πελατών αναζητούν διαδικτυακές υπηρεσίες για οικιακές υπηρεσίες όπως μετακομίσεις; Ή ότι το 33% των πελατών κάνουν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης που βλέπουν στο Google;
Ο ιστότοπος της εταιρείας μετακόμισης είναι η αρχική αλληλεπίδραση που έχουν οι άνθρωποι με την επιχείρησή σας, επομένως είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια απίστευτη πρώτη εντύπωση. Ο ιστότοπός σας διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη δημιουργία δυνητικών πελατών για την εταιρεία μετακόμισης και πρέπει να έχει τη σωστή εμφάνιση, αίσθηση και διάταξη για να κάνει αμέσως τους ανθρώπους να αισθάνονται ασφαλείς στην επιλογή σας. Ο τομέας των μεταφορών και μετακομίσεων είναι ένας εξειδικευμένος κλάδος που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου μετάδοσης ενός αισθήματος αξιοπιστίας.
Δείτε έργο μας
Υπάρχουν τέσσερα βασικά στοιχεία δημιουργίας δυνητικών πελατών στα οποία θα πρέπει να εστιάζει ο ιστότοπος κάθε μεταφορικής εταιρείας:
Σχεδιασμός ιστότοπου! Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος είναι υπέροχος για την εμφάνιση, αλλά, το πιο σημαντικό, κρατά τους επισκέπτες αφοσιωμένους. Και όσο περισσότερο μένουν, τόσο πιο πιθανό είναι να μετατραπούν σε πελάτες και να σας προσλάβουν για την επόμενη μετακόμιση τους.
Σταθερή κεφαλίδα και πλοήγηση! Η κεφαλίδα και η πλοήγηση του ιστότοπού σας θα πρέπει να είναι απλές και οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθούν, ιδιαίτερα σε κινητές συσκευές. Τουλάχιστον οι μισοί αγοραστές χρησιμοποιούν μια φορητή συσκευή ως συσκευή επικοινωνίας για να ξεκινήσουν μια αναζήτηση.
Ταχύτητα ιστοσελίδας! Οι ταχύτερες ιστοσελίδες προσφέρουν καλύτερη εμπειρία χρήστη. Η ταχύτητα σελίδας (ή πόσα δευτερόλεπτα χρειάζονται για να φορτώσει ο ιστότοπός σας για τους χρήστες) είναι επίσης ένας παράγοντας κατάταξης βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).
Responsive Design! Πάνω από το 50% της συνολικής επισκεψιμότητας του ιστότοπου σήμερα προέρχεται από κινητές συσκευές. Ο ιστότοπος της εταιρείας μετακόμισης θα πρέπει να είναι χτισμένος σε μια αποκριτική διάταξη, πράγμα που σημαίνει ότι αλλάζει αυτόματα το μέγεθος ώστε να ταιριάζει στις οθόνες των χρηστών με βάση τη συσκευή στην οποία επισκέπτονται τον ιστότοπό σας (π.χ. επιτραπέζιο υπολογιστή, laptop, tablet ή smartphone). Ο αλγόριθμος της Google επιβραβεύει επίσης ιστότοπους φιλικούς προς κινητά με υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης από τους ιστότοπους που δεν είναι φιλικοί προς κινητά.
SEO για Μεταφορικές Εταιρείες
Πώς να κατατάξετε την ιστοσελίδα σας στη σελίδα 1η σελίδα της Google; Το SEO σημαίνει “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”. Για να το θέσουμε απλά, το SEO είναι η διαδικασία ενημέρωσης και βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας για την κατάταξη της εταιρείας μετακόμισης στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, Bing και Yahoo. Είναι ένας δωρεάν και εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα ιστότοπου, αλλά η εκτέλεση μιας στρατηγικής SEO είναι πρόκληση. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google κατατάσσουν ιστοσελίδες και όχι ιστότοπους. Το πού ή η υψηλή κατάταξη στο Google καθορίζεται με βάση το πόσο καλά έχετε βελτιστοποιήσει τον ιστότοπό σας:
Δείτε έργο μας
http://seomarketer.gr/project/fortotaxaki/
Κώδικας και δομή τοποθεσίας! Φορτώνει γρήγορα ο ιστότοπός σας για τους χρήστες; Μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να βρουν και να ανιχνεύσουν εύκολα τον ιστότοπό σας; Είναι η εσωτερική δομή σύνδεσης του ιστότοπού σας βελτιστοποιημένη για SEO; Αυτές είναι όλες σημαντικές πτυχές που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google με την ομάδα του SEO MARKETER
Περιεχόμενο! Έχετε μια ιστοσελίδα για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε (μετακομίσεις μεγάλων αποστάσεων, τοπικές μετακινήσεις, μεταφορές πιάνου/μετακόμιση με ανυψωτικό, υπηρεσίες συσκευασίας κ.λπ.); Κάθε ιστοσελίδα στον ιστότοπό σας είναι μια νέα ευκαιρία για κατάταξη στο Google. Βελτιστοποιήστε τις ιστοσελίδες σας και το περιεχόμενο σε αυτές για καλύτερη κατάταξη αναζήτησης. Αν κάποιος αναζητήσει για Μετακόμιση στην Αθήνα, να διεκδικήσετε την θέση σας στη πρώτη σελίδα.
Παράγοντες και κριτικές εκτός τοποθεσίας! Η εταιρεία σας δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία κριτικών σε μέρη όπως το Google My Business; Είναι οι λίστες καταλόγων σας στο διαδίκτυο 100% συνεπείς σε κάθε πλατφόρμα; Η βελτιστοποίηση ολόκληρης της παρουσίας σας στον ιστό (όχι μόνο ο ιστότοπός σας) δίνει στην εταιρεία μετακόμισης την καλύτερη ευκαιρία να καταταχθεί στην πρώτη σελίδα του Google.
Αποκτήστε γρήγορα πελάτες με διαφήμιση στο Google Ads
Εάν θέλετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας, επενδύοντας σε πληρωμή ανά κλικ, η διαφήμιση είναι ένας από τους ταχύτερους και πιο οικονομικούς τρόπους για την προώθηση της εταιρείας μετακόμισης στο διαδίκτυο. Ενισχύει αμέσως τους δυνητικούς πελάτες και βάζει την εταιρεία σας μπροστά και στο επίκεντρο με πολλαπλά στοχευμένα κοινά. Μπορεί να είστε εξοικειωμένοι με τη διαφήμιση PPC για εταιρείες μετακόμισης, όπως το Google Ads, και μπορεί ακόμη και να έχετε κάνει μόνοι σας κλικ σε μερικές από αυτές.
Το PPC είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο. Υποβάλλετε προσφορά για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τη μετακόμιση και η διαφήμισή σας εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά έναν τοπικό μεταφορέα. Κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μια διαφήμιση, πληρώνετε ένα τέλος (εξ ου και ο όρος, πληρωμή ανά κλικ). Οι διαφημίσεις PPC εμφανίζονται στην κορυφή και στο κάτω μέρος των οργανικών SERP (σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης) και μπορείτε να τις αναγνωρίσετε από το μικρό λογότυπο «Διαφήμιση» που περιλαμβάνουν.
Προσιτές και επεκτάσιμες, οι διαφημίσεις PPC παράγουν σταθερή επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, αυξάνουν τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις και σας βοηθούν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μεταφορικής σας. Σας βοηθούν να επιτύχετε βραχυπρόθεσμους στόχους, βοηθούν τους πελάτες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις και σας βοηθούν να φτάσετε σε νέες αγορές.
Δείτε έργο μας
http://seomarketer.gr/project/euro-quality-trans/
Social Media Marketing
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχετε χρόνο να μην κάνετε τα social media μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας σας! Το μάρκετινγκ μετακόμισης εταιρειών είναι μια προσπάθεια πολλαπλών οδών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το ψηφιακό ισοδύναμο της από στόμα σε στόμα και σας δίνουν άλλη μια ευκαιρία να ενισχύσετε τις υπηρεσίες, τις προσφορές και τις κριτικές ή τις μαρτυρίες πελατών σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι μεταφορικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram και άλλα για να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Για να ξεκινήσετε: Έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι θέλετε να πετύχετε! Πολύ απλά θα σας πούμε ότι μπορείτε να έχετε καθημερινά τηλέφωνα από τα Social Media, αρκεί να στηθούν διαφημίσεις με σχέδιο, Meta Pixel και όλοι οι κώδικες για το Conversion Tracking στο Google Ads. Με αυτά τα πυρηνικά όπλα και όλα τα δεδομένα που βλέπουμε από το Google Analytics, στοχεύουμε σε ανθρώπους που αναζητούν μετακόμιση.
Η απίστευτη εμβέλεια του Email Marketing για μεταφορικές εταιρείες
Το email marketing έχει απόδοση επένδυσης 4.400%. Γι’ αυτό χρειάζεστε υπηρεσίες μάρκετινγκ μαζικής διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την καλύτερη εταιρεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Χρησιμοποιούμε το Mailchimp ως λογισμικό , καθώς και άλλες πλατφόρμες.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας σας. Μαζί με το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Google Ads, Facebook Ads και το SEO, ο αντίκτυπος του email δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Χρησιμοποιήστε το email για να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας, να αναπτύξετε μακροχρόνιες σχέσεις και να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Παραμένει μια από τις πιο οικονομικές και πλούσιες σε μετατροπές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμες.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.