Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

SEO για γιατρούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Βόλος, Λάρισα και όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και εξωτερικού.

Οι μηχανές αναζήτησης παρέχουν άμεση ικανοποίηση σε καταναλωτές της υγειονομικής περίθαλψης οι οποίοι απλώς δεν έχουν την τάση να περιμένουν τα αποτελέσματα.

Οι SEO Marketers αναγνωρίζουν την ανάγκη για ταχύτητα ως ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), ειδικά για τους χρήστες κινητής τηλεφωνίας που αναζητούν πάροχο υπηρεσιών. Οι καταναλωτές εγκαταλείπουν περισσότερες από τις μισές τοποθεσίες από τα κινητά τους που χρειάζονται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για φόρτωση.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό σε έναν κόσμο που τρελαίνεται για κινητή αναζήτηση. Και καθώς τα ερωτήματα στα κινητά έχουν ξεπεράσει τα ερωτήματα των Desktop υπολογιστών, αναμένεται ότι ο περαιτέρω διαχωρισμός θα κινηθείς υπέρ του κινητού. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 44% των ασθενών που κάνουν έρευνα για ιατρικές υπηρεσίες σε κινητή συσκευή πραγματοποιούν ραντεβού, σε σύγκριση με το 34% για αναζητήσεις σε Desktop υπολογιστές. Η ικανότητα της κινητής αναζήτησης να παρέχει στοχευμένη επισκεψιμότητα και οι καταναλωτές που αναζητούν ενεργά ιατρικές υπηρεσίες – είναι καθοριστικής σημασίας.

Ας δούμε τι άλλο συμβαίνει στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του SEO για τους γιατρούς.

Λέξεις κλειδιά

Οι ανταγωνιστικοί ιστότοποι αγωνίζονται για την προσοχή και την τοποθέτηση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εκείνοι που βελτιώνουν την κατάταξη του ιστότοπού τους αποκομίζουν τα οφέλη της αυξημένης επισκεψιμότητας και προβολής.

Παραδοσιακά, οι SEO Marketers της υγειονομικής περίθαλψης ξεκίνησαν με περιεχόμενο που περιέχει μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την ιατρική τους ειδικότητα και τις καταστάσεις ασθενειών που έκαναν θεραπεία (π.χ. “παιδιατρική” ή “ωτίτιδα”). Ωστόσο, τα ερωτήματα που βασίζονται σε δημοφιλείς όρους είναι σε παρακμή και επί του παρόντος αποτελούν λιγότερο από το 30% των συνολικών αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στον ιστό. Οι μηχανές αναζήτησης που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη μπορούν τώρα να ερμηνεύουν ερωτήματα που έχουν ως αποτέλεσμα την παραμικρή επαφή με τον χρήστη (π.χ. “ο καλύτερος παιδίατρος κοντά στην Γλυφάδα”).

Διαβάστε  Η οργανική σας προσέγγιση στο Instagram θα είναι σύντομα άφαντη. Διαβάστε 4 πράγματα που πρέπει να κάνετε τώρα !

Με άλλα λόγια, το SEO ευνοεί λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας – και όχι μεγάλου όγκου. Ο SEO Marketer θα πρέπει να τονίσει την ποιότητα του περιεχομένου σε μια μεμονωμένη σελίδα και την αξία που προσφέρει στους επισκέπτες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο σύνταξης θεμάτων που απευθύνονται στα συμφέροντα των καταναλωτών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο και συγκεκριμένο.

Κατάλογοι και σελίδες προβολής Ιατρών

Για τους σκοπούς του τοπικού SEO, οι επιχειρήσεις με φυσικές τοποθεσίες, όπως τα γραφεία των γιατρών, πρέπει να αναφέρονται με ακρίβεια με ενημερωμένες πληροφορίες σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταλόγους.

Οι πληροφορίες καταλόγου, οι οποίες κατατάσσονται σε μεγάλο βαθμό στην οργανική αναζήτηση, θα πρέπει να περιλαμβάνουν το όνομα της πρακτικής και την τοποθεσία, καθώς και τις ώρες λειτουργίας και τις λεπτομέρειες ειδικότητας / κατηγορίας.

Οι πάροχοι που ανανεώνουν ή απλώς ξεκινούν με καταλόγους πρέπει να προσδιορίσουν τις προτεραιότητες βάσει της γραμμής υπηρεσιών και των βασικών αγορών – και ποιοι κατάλογοι θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρακτική. Θυμηθείτε ότι η ακρίβεια σε ολόκληρο το διαδίκτυο οδηγεί σε βελτιωμένη προβολή στις μηχανές αναζήτησης και στις αυξημένες ενέργειες των χρηστών. Μορφοποιήστε τα δεδομένα ώστε να συμμορφώνονται με τα πρότυπα που γίνονται αποδεκτά από την υγειονομική περίθαλψη και τους τοπικούς καταλόγους και ακολουθήστε τις απαιτούμενες μεθόδους υποβολής δεδομένων. Στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε συνεχώς τις λίστες με πρόσθετα χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως εικόνες και σχόλια. Όλα αυτά μπορεί να είναι πολλά για να τα διαχειριστείτε, αλλά η εύρεση βοήθειας με αυτή την βασική τακτική θα σας διευκολύνει.

Εικόνες

Οι επιτόπιες εικόνες συχνά παραβλέπονται ως πιθανή πηγή κλικ που δημιουργούνται από την αναζήτηση. Το πρόβλημα είναι, πολλοί γιατροί δημοσιεύουν εικόνες στον ιστότοπό τους, αλλά αφήνουν άθικτα τα προεπιλεγμένα ονόματα. Τέτοιες εικόνες ουσιαστικά δεν έχουν επισημανθεί στα “μάτια” των μηχανών αναζήτησης.

Οι επαγγελματικές ομάδες γιατρών όπως οι ιατρικές πρακτικές θα πρέπει να περιμένουν αναζητήσεις από τους ιατρούς με το όνομα – αλλά δεν παρέχουν επιπλέον δεδομένα που μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιήσει για να καθορίσει τη σχέση της εικόνας με τα ερωτήματα είναι μια χαμένη ευκαιρία να προωθηθεί ένα εμπορικό σήμα, πάροχος ή υπηρεσία.

Διαβάστε  Google Sandbox - Τι ισχύει και τι όχι

Οι φωτογραφίες με τις κατάλληλες ετικέτες και λέξεις κλειδιά θα έχουν επίσης περισσότερες πιθανότητες να συσχετιστούν με την τοπική καταχώρισή σας, η οποία μπορεί να παρέχει περαιτέρω εξουσιοδότηση στην τοπική αναζήτηση.

Μέτρηση και δοκιμή

Πώς μπορείτε να προσδιορίσετε εάν οι προσπάθειές σας SEO αποδίδουν;

Θα πρέπει να αξιοποιήσετε τα αναλυτικά στοιχεία για να μάθετε ποιο περιεχόμενο αντλεί τις περισσότερες απόψεις και πόσο χρόνο χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση οι καταναλωτές. Βλέπετε τις τάσεις της θετικής επισκεψιμότητας που συσχετίζονται με τις πρόσφατες βελτιώσεις του SEO;

Πέρα από την κατανόηση της απόδοσης της επισκεψιμότητας, εξετάστε την εφαρμογή προσαρμοσμένων αναφορών ή παρακολούθησης συμβάντων για να βοηθήσετε στην καλύτερη κατανόηση της εμπλοκής των καταναλωτών. Με το Google Tag Manager μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα άτομα αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο μάρκετινγκ (π.χ. προβολή βίντεο ή λήψη ενημερωτικού βιβλίου) ή κάνοντας κλικ σε μια από τις στοχευμένες ενέργειες παρότρυνσης για δράση.

Ως SEO Marketer χρειάζεται μια συντονισμένη προσπάθεια να συμβαδίσει με τις μηχανές αναζήτησης «συνεχώς μεταβαλλόμενες περιοχές της έμφασης. Ωστόσο, η μάθηση για την προσαρμογή και την εφαρμογή των κατάλληλων προσεγγίσεων προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους χώρους υγειονομικής περίθαλψης που εμπλέκονται στις πιο πρόσφατες πρακτικές SEO.

Όταν κάποιος έχει ανάγκη από γιατρό, απευθύνεται στη Google. Σίγουρα, μπορεί να ακούσουν μια σύσταση ή να σας ακούσουν από έναν φίλο, αλλά συνήθως, βγάζουν το τηλέφωνό τους και κατευθύνονται προς την Google. Εδώ  είναι όπου το SEO για τους γιατρούς έρχεται στο κόλπο. Χρησιμοποιώντας στρατηγικές τεχνικές SEO, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι είστε το όνομα που εμφανίζεται όταν οι άνθρωποι στην περιοχή σας είναι στο κυνήγι για ένα νέο γιατρό. Δείτε πώς:

Ορίστε μια ιστοσελίδα φιλική προς το κινητό

Οι ιστότοποι δεν είναι πλέον προαιρετικοί. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το SEO για τους γιατρούς προς όφελός σας, ένα πρώτο βήμα είναι μια φιλική προς το κινητό ιστοσελίδα. Θέλετε να κάνετε μια πρώτη επαγγελματική εντύπωση όταν οι άνθρωποι ψάχνουν το όνομά σας, και θέλετε να λειτουργεί καλά σε μια κινητή συσκευή. Όχι μόνο αυτό θα κάνει τους ασθενείς σας ευτυχείς, αλλά και η Google θα σας δώσει περισσότερη επιρροή στα SERP.

Διαβάστε  Τοπικό SEO για πολλές επιχειρήσεις και αναφορές – Citations

Δημοσιεύστε το ποιοτικό περιεχόμενα συχνά

Για να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας σχετική στα μάτια της Google, η δημοσίευση νέου περιεχομένου σε τακτική βάση δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Προσφέροντας εκπαιδευτικές, αλλά ενδιαφέρουσες πληροφορίες στον ιστότοπό σας, μπορείτε να συγκεντρώσετε την επισκεψιμότητα του ιστού και να αυξήσετε τις απόψεις σας. Όταν πρόκειται για το SEO για τους γιατρούς, είναι επίσης σημαντικό να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά τοπικής αναζήτησης (π.χ. γιατρός στο Περιστέρι,) στο περιεχόμενό σας, ώστε η Google να γνωρίζει ακριβώς σε ποιον να προβάλλει τον ιστότοπό σας.

Αποκτήστε μια επιχειρηματική σελίδα Google my Business

Εάν έχετε ψάξει ποτέ για οτιδήποτε τοπικά στο τηλέφωνό σας, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ένας μεγάλος χάρτης με τις χαρακτηρισμένες τοποθεσίες είναι πάντα στην κορυφή. Εάν θέλετε να εμφανίζεται η πρακτική σας σε αυτόν τον χάρτη, πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα Google My Business. Αυτό είναι το πιο πολύτιμο στοιχείο για τοπική αναζήτηση και δεν θέλετε να το χάσετε.

Κερδίστε θετικές κριτικές

Ναι, η πλειοψηφία των ανθρώπων αυτές τις μέρες πρόκειται να σας αναζητήσει on line για να ελέγξετε τη φήμη σας. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να αφήνουν κριτικές online σε ιστότοπους. Αλλά οι αξιολογήσεις online παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στο SEO για τους γιατρούς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, θα δώσουν προτεραιότητα σε γιατρούς με εξαιρετικές κριτικές.

Αλληλεπίδραση στα Social Media

Γνωρίζετε ότι η εμπιστοσύνη είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία σας ως γιατρός και η αλληλεπίδραση με τους σημερινούς και πιθανούς ασθενείς στα κοινωνικά μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε αυτή την εμπιστοσύνη. Επιπλέον, η δραστηριότητα των κοινωνικών μέσων παίζει ρόλο στο SEO για τους γιατρούς. Όταν δημοσιεύετε συνδέσμους στα Social Media, θα κερδίζετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, η οποία μπορεί να αυξήσει την εξουσία σας στα μάτια της Google.

Ενσωμάτωση μιας καμπάνιας PPC μέσω του Google Ads

Ακόμη και με όλες τις παραπάνω συμβουλές SEO για τους γιατρούς, θα θέλετε ακόμα να ενσωματώσετε μια εκστρατεία PPC στις προσπάθειές σας. Οι οργανικές στρατηγικές SEO είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, αλλά δεν είναι άμεσες. Με μια εκστρατεία PPC, μπορείτε να κερδίσετε κάποια άμεση επισκεψιμότητα και θα σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο μέχρι να αρχίσουν τα οργανικά αποτελέσματα να φέρνουν σας φέρνουν κέρδος.

Ψάχνετε για κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας και διαφήμιση αυτής ; Ζητήστε δωρεάν ανάλυση στο : [email protected] – 6972132823

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.