SEO για γιατρούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Βόλος, Λάρισα και όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και εξωτερικού.
Οι μηχανές αναζήτησης παρέχουν άμεση ικανοποίηση σε καταναλωτές της υγειονομικής περίθαλψης οι οποίοι απλώς δεν έχουν την τάση να περιμένουν τα αποτελέσματα.
Οι SEO Marketers αναγνωρίζουν την ανάγκη για ταχύτητα ως ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), ειδικά για τους χρήστες κινητής τηλεφωνίας που αναζητούν πάροχο υπηρεσιών. Οι καταναλωτές εγκαταλείπουν περισσότερες από τις μισές τοποθεσίες από τα κινητά τους που χρειάζονται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για φόρτωση.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό σε έναν κόσμο που τρελαίνεται για κινητή αναζήτηση. Και καθώς τα ερωτήματα στα κινητά έχουν ξεπεράσει τα ερωτήματα των Desktop υπολογιστών, αναμένεται ότι ο περαιτέρω διαχωρισμός θα κινηθείς υπέρ του κινητού. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 44% των ασθενών που κάνουν έρευνα για ιατρικές υπηρεσίες σε κινητή συσκευή πραγματοποιούν ραντεβού, σε σύγκριση με το 34% για αναζητήσεις σε Desktop υπολογιστές. Η ικανότητα της κινητής αναζήτησης να παρέχει στοχευμένη επισκεψιμότητα και οι καταναλωτές που αναζητούν ενεργά ιατρικές υπηρεσίες – είναι καθοριστικής σημασίας.
Ας δούμε τι άλλο συμβαίνει στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του SEO για τους γιατρούς.
Λέξεις κλειδιά
Οι ανταγωνιστικοί ιστότοποι αγωνίζονται για την προσοχή και την τοποθέτηση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εκείνοι που βελτιώνουν την κατάταξη του ιστότοπού τους αποκομίζουν τα οφέλη της αυξημένης επισκεψιμότητας και προβολής.
Παραδοσιακά, οι SEO Marketers της υγειονομικής περίθαλψης ξεκίνησαν με περιεχόμενο που περιέχει μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την ιατρική τους ειδικότητα και τις καταστάσεις ασθενειών που έκαναν θεραπεία (π.χ. “παιδιατρική” ή “ωτίτιδα”). Ωστόσο, τα ερωτήματα που βασίζονται σε δημοφιλείς όρους είναι σε παρακμή και επί του παρόντος αποτελούν λιγότερο από το 30% των συνολικών αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στον ιστό. Οι μηχανές αναζήτησης που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη μπορούν τώρα να ερμηνεύουν ερωτήματα που έχουν ως αποτέλεσμα την παραμικρή επαφή με τον χρήστη (π.χ. “ο καλύτερος παιδίατρος κοντά στην Γλυφάδα”).
Με άλλα λόγια, το SEO ευνοεί λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας – και όχι μεγάλου όγκου. Ο SEO Marketer θα πρέπει να τονίσει την ποιότητα του περιεχομένου σε μια μεμονωμένη σελίδα και την αξία που προσφέρει στους επισκέπτες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο σύνταξης θεμάτων που απευθύνονται στα συμφέροντα των καταναλωτών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο και συγκεκριμένο.
Κατάλογοι και σελίδες προβολής Ιατρών
Για τους σκοπούς του τοπικού SEO, οι επιχειρήσεις με φυσικές τοποθεσίες, όπως τα γραφεία των γιατρών, πρέπει να αναφέρονται με ακρίβεια με ενημερωμένες πληροφορίες σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταλόγους.
Οι πληροφορίες καταλόγου, οι οποίες κατατάσσονται σε μεγάλο βαθμό στην οργανική αναζήτηση, θα πρέπει να περιλαμβάνουν το όνομα της πρακτικής και την τοποθεσία, καθώς και τις ώρες λειτουργίας και τις λεπτομέρειες ειδικότητας / κατηγορίας.
Οι πάροχοι που ανανεώνουν ή απλώς ξεκινούν με καταλόγους πρέπει να προσδιορίσουν τις προτεραιότητες βάσει της γραμμής υπηρεσιών και των βασικών αγορών – και ποιοι κατάλογοι θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρακτική. Θυμηθείτε ότι η ακρίβεια σε ολόκληρο το διαδίκτυο οδηγεί σε βελτιωμένη προβολή στις μηχανές αναζήτησης και στις αυξημένες ενέργειες των χρηστών. Μορφοποιήστε τα δεδομένα ώστε να συμμορφώνονται με τα πρότυπα που γίνονται αποδεκτά από την υγειονομική περίθαλψη και τους τοπικούς καταλόγους και ακολουθήστε τις απαιτούμενες μεθόδους υποβολής δεδομένων. Στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε συνεχώς τις λίστες με πρόσθετα χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως εικόνες και σχόλια. Όλα αυτά μπορεί να είναι πολλά για να τα διαχειριστείτε, αλλά η εύρεση βοήθειας με αυτή την βασική τακτική θα σας διευκολύνει.
Εικόνες
Οι επιτόπιες εικόνες συχνά παραβλέπονται ως πιθανή πηγή κλικ που δημιουργούνται από την αναζήτηση. Το πρόβλημα είναι, πολλοί γιατροί δημοσιεύουν εικόνες στον ιστότοπό τους, αλλά αφήνουν άθικτα τα προεπιλεγμένα ονόματα. Τέτοιες εικόνες ουσιαστικά δεν έχουν επισημανθεί στα “μάτια” των μηχανών αναζήτησης.
Οι επαγγελματικές ομάδες γιατρών όπως οι ιατρικές πρακτικές θα πρέπει να περιμένουν αναζητήσεις από τους ιατρούς με το όνομα – αλλά δεν παρέχουν επιπλέον δεδομένα που μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιήσει για να καθορίσει τη σχέση της εικόνας με τα ερωτήματα είναι μια χαμένη ευκαιρία να προωθηθεί ένα εμπορικό σήμα, πάροχος ή υπηρεσία.
Οι φωτογραφίες με τις κατάλληλες ετικέτες και λέξεις κλειδιά θα έχουν επίσης περισσότερες πιθανότητες να συσχετιστούν με την τοπική καταχώρισή σας, η οποία μπορεί να παρέχει περαιτέρω εξουσιοδότηση στην τοπική αναζήτηση.
Μέτρηση και δοκιμή
Πώς μπορείτε να προσδιορίσετε εάν οι προσπάθειές σας SEO αποδίδουν;
Θα πρέπει να αξιοποιήσετε τα αναλυτικά στοιχεία για να μάθετε ποιο περιεχόμενο αντλεί τις περισσότερες απόψεις και πόσο χρόνο χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση οι καταναλωτές. Βλέπετε τις τάσεις της θετικής επισκεψιμότητας που συσχετίζονται με τις πρόσφατες βελτιώσεις του SEO;
Πέρα από την κατανόηση της απόδοσης της επισκεψιμότητας, εξετάστε την εφαρμογή προσαρμοσμένων αναφορών ή παρακολούθησης συμβάντων για να βοηθήσετε στην καλύτερη κατανόηση της εμπλοκής των καταναλωτών. Με το Google Tag Manager μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα άτομα αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο μάρκετινγκ (π.χ. προβολή βίντεο ή λήψη ενημερωτικού βιβλίου) ή κάνοντας κλικ σε μια από τις στοχευμένες ενέργειες παρότρυνσης για δράση.
Ως SEO Marketer χρειάζεται μια συντονισμένη προσπάθεια να συμβαδίσει με τις μηχανές αναζήτησης «συνεχώς μεταβαλλόμενες περιοχές της έμφασης. Ωστόσο, η μάθηση για την προσαρμογή και την εφαρμογή των κατάλληλων προσεγγίσεων προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους χώρους υγειονομικής περίθαλψης που εμπλέκονται στις πιο πρόσφατες πρακτικές SEO.
Όταν κάποιος έχει ανάγκη από γιατρό, απευθύνεται στη Google. Σίγουρα, μπορεί να ακούσουν μια σύσταση ή να σας ακούσουν από έναν φίλο, αλλά συνήθως, βγάζουν το τηλέφωνό τους και κατευθύνονται προς την Google. Εδώ είναι όπου το SEO για τους γιατρούς έρχεται στο κόλπο. Χρησιμοποιώντας στρατηγικές τεχνικές SEO, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι είστε το όνομα που εμφανίζεται όταν οι άνθρωποι στην περιοχή σας είναι στο κυνήγι για ένα νέο γιατρό. Δείτε πώς:
Ορίστε μια ιστοσελίδα φιλική προς το κινητό
Οι ιστότοποι δεν είναι πλέον προαιρετικοί. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το SEO για τους γιατρούς προς όφελός σας, ένα πρώτο βήμα είναι μια φιλική προς το κινητό ιστοσελίδα. Θέλετε να κάνετε μια πρώτη επαγγελματική εντύπωση όταν οι άνθρωποι ψάχνουν το όνομά σας, και θέλετε να λειτουργεί καλά σε μια κινητή συσκευή. Όχι μόνο αυτό θα κάνει τους ασθενείς σας ευτυχείς, αλλά και η Google θα σας δώσει περισσότερη επιρροή στα SERP.
Δημοσιεύστε το ποιοτικό περιεχόμενα συχνά
Για να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας σχετική στα μάτια της Google, η δημοσίευση νέου περιεχομένου σε τακτική βάση δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Προσφέροντας εκπαιδευτικές, αλλά ενδιαφέρουσες πληροφορίες στον ιστότοπό σας, μπορείτε να συγκεντρώσετε την επισκεψιμότητα του ιστού και να αυξήσετε τις απόψεις σας. Όταν πρόκειται για το SEO για τους γιατρούς, είναι επίσης σημαντικό να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά τοπικής αναζήτησης (π.χ. γιατρός στο Περιστέρι,) στο περιεχόμενό σας, ώστε η Google να γνωρίζει ακριβώς σε ποιον να προβάλλει τον ιστότοπό σας.
Αποκτήστε μια επιχειρηματική σελίδα Google my Business
Εάν έχετε ψάξει ποτέ για οτιδήποτε τοπικά στο τηλέφωνό σας, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ένας μεγάλος χάρτης με τις χαρακτηρισμένες τοποθεσίες είναι πάντα στην κορυφή. Εάν θέλετε να εμφανίζεται η πρακτική σας σε αυτόν τον χάρτη, πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα Google My Business. Αυτό είναι το πιο πολύτιμο στοιχείο για τοπική αναζήτηση και δεν θέλετε να το χάσετε.
Κερδίστε θετικές κριτικές
Ναι, η πλειοψηφία των ανθρώπων αυτές τις μέρες πρόκειται να σας αναζητήσει on line για να ελέγξετε τη φήμη σας. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να αφήνουν κριτικές online σε ιστότοπους. Αλλά οι αξιολογήσεις online παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στο SEO για τους γιατρούς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, θα δώσουν προτεραιότητα σε γιατρούς με εξαιρετικές κριτικές.
Αλληλεπίδραση στα Social Media
Γνωρίζετε ότι η εμπιστοσύνη είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία σας ως γιατρός και η αλληλεπίδραση με τους σημερινούς και πιθανούς ασθενείς στα κοινωνικά μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε αυτή την εμπιστοσύνη. Επιπλέον, η δραστηριότητα των κοινωνικών μέσων παίζει ρόλο στο SEO για τους γιατρούς. Όταν δημοσιεύετε συνδέσμους στα Social Media, θα κερδίζετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, η οποία μπορεί να αυξήσει την εξουσία σας στα μάτια της Google.
Ενσωμάτωση μιας καμπάνιας PPC μέσω του Google Ads
Ακόμη και με όλες τις παραπάνω συμβουλές SEO για τους γιατρούς, θα θέλετε ακόμα να ενσωματώσετε μια εκστρατεία PPC στις προσπάθειές σας. Οι οργανικές στρατηγικές SEO είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, αλλά δεν είναι άμεσες. Με μια εκστρατεία PPC, μπορείτε να κερδίσετε κάποια άμεση επισκεψιμότητα και θα σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο μέχρι να αρχίσουν τα οργανικά αποτελέσματα να φέρνουν σας φέρνουν κέρδος.
Ψάχνετε για κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας και διαφήμιση αυτής ; Ζητήστε δωρεάν ανάλυση στο : [email protected] – 6972132823
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.