Πλέον το Facebook Messenger δεν είναι μόνο για να μιλάτε με φίλους, συγγενείς ή γνωστούς. Σε αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσω τρόπους για το πως να χρησιμοποιήσετε το Messenger όσον αφορά την επαγγελματική σας παρουσία.
Όπως δήλωσε πριν λίγο καιρό ο δημιουργός της μεγαλύτερης πλατφόρμας Social Media στον κόσμο Mark Zuckerberg οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το facebook Messenger φτάνουν τα 800.000.000, αναμφισβήτητα τρομακτικός αριθμός.
Πλέον το Messenger είναι διαθέσιμο για τις επαγγελματικές σελίδες, έτσι υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας χρήστη με ιδιοκτήτη σελίδας και το αντίστροφο. Οι ιδιοκτήτες των σελίδων μπορούν να απαντούν δημόσια ή ιδιωτικά σε σχόλια χρηστών – επισκεπτών, αλλά δεν μπορούν να κάνουν download τα emails των fans.
Η δυνατότητα να συνομιλεί μια επιχείρηση απευθείας με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά και να κρατάει ιστορικό συνομιλιών είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για τους Social Media Marketers.
Σε πρόσφατες στατιστικές έχει αποδειχθεί ότι σχεδόν το 90 % των χρηστών του Facebook μπαίνουν κατά μέσο όρο από το κινητό και τσεκάρουν τα μηνύματα στο messenger 14 φορές την ημέρα ! Αυτομάτως αντιλαμβάνεστε πως μπορείτε να αλλάξετε την επαγγελματική και απρόσωπη σχέση με έναν πελάτη σε προσωπική μέσω του messenger.
1.Ξεκινήστε τους πειραματισμούς με το Messenger
Αν παρατηρήσετε ότι σας έρχονται πολλά μηνύματα και δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε είναι προτιμότερο να το βγάλετε στο Off ή Away, παρά να μην απαντάτε. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει και η επιλογή να έχετε Moderators να απαντάνε για εσάς, ώστε να κρατάτε επαφή τις περισσότερες ώρες με το κοινό. Αν ορίσετε την κατάσταση σας ως ”Εκτός” θα επανέλθει αυτόματα στο On μετά από 12 ώρες. Είναι ορισμένο από το Facebook και δεν μπορείτε να το αλλάξετε, αλλά αν θέλετε να επανέλθετε νωρίτερα είναι αποδεκτό και ενεργοποιείται ξανά, be my guest !
2. Διαχειριστείτε τς ρυθμίσεις των μηνυμάτων
Υπάρχουν δυο είδη ρυθμίσεων για να επεξεργαστείτε στο Messenger :
Η ταχύτητα απάντησής σε κάθε μήνυμα και οι έτοιμες απαντήσεις. Το ποσοστό απόκρισης που βλέπετε είναι ουσιαστικά η συχνότητα που απαντάτε στα μηνύματα των ανθρώπων που σας παρακολουθούν. Οσο πιο γρήγορα απαντάτε, τόσο γρηγορότερα ανεβαίνει το ποσοστό και λαμβάνεται από το Facebook ως ένα σημαντικό πλεονέκτημα τις γρήγορες απαντήσεις των υπεύθυνων επικοινωνίας σελίδων, αφενός για να υπάρχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και ενδιαφέρον μέσα στο facebook και αφετέρου γιατί δείχνετε επαγγελματισμό και συνέπεια.
Οι έτοιμες απαντήσεις, είναι πολύ σημαντικές καθώς ένα μήνυμα όπου καλωσορίζετε τον νέο fan, μετρά σημαντικά στην προσέγγισή του. Για να το κάνετε αυτό πρέπει να γράψετε ένα μήνυμα τουλάχιστον 150-250 λέξεων ώστε να το διαβάσει ο πελάτης αυτόματα όταν σας στείλει μήνυμα, ενώ έχετε πατήσει το κουμπί ”Εκτός”.
Φροντίστε να δημιουργήσετε απαντήσεις με link προς την ιστοσελίδα σας, ώστε σε κάθε μήνυμα απάντηση προς τον χρήστη να κάνετε έξυπνα την διαφήμισή σας. Θα βρείτε και άλλες επιλογές όπως να βάλετε όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, επώνυμο διαχειριστή για να βάλετε στο μήνυμα σας αφού επιλέξετε την ένδειξη ”εξατομίκευση”.
3. Δημιουργήστε Keywords και σημειώσεις
Το Facebook Messenger σας επιτρέπει να δημιουργήσετε λέξεις κλειδιά για να μπορέσετε με μεγαλύτερη ευκολία να διαχειριστείτε τα μηνύματα από τους fan. Επιλέξτε ανάμεσα σε ”Περαιτέρω Ενέργεια ή ”Σημαντικό, διαφορετικά δημιουργήστε τα δικά σας Keywords.
Όπως βλέπετε στη φωτογραφία μόνο εσείς μπορείτε να βλέπετε τα Keywords που έχετε επιλέξει. Μπείτε στα μηνύματά σας και κάτω δεξιά θα δείτε το κουτάκι με τις λέξεις κλειδιά και τις σημειώσεις, οι οποίες σας βοηθούν να κρατάτε τις λεπτομέρειες που θέλετε από την κάθε συζητήση που θέλετε να θυμάστε από τον συνομιλιτή.
Χωρίς καμία αμφιβολία το Facebook Messenger θα βελτιώνεται συνεχώς και πρέπει ακολουθούμε τις εξελίξεις διότι κάθε νέα λεπτομέρεια μετράει και ενδεχομένως να κάνει την μεγάλη διαφορά στις δύσκολες αυτές εποχές σε συνδυασμό με τον μεγάλο ανταγωνισμό.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Ισχυει οι περισσοτεροι απ το κινητο μας μπαινουμε οποτε μια καθοδηγηση τετοια θα ηταν ιδιαιτερη χρησιμη.
η ταχυτητα δινι μεγαλη ευχερεια ανταποκρισης σε περιπτωση μεγαλου ογκου επικοινωνιας
Χρησιμο εργαλειο για τον επαγγελματια οταν δεν ειναι σταθερα στην οθονη του υπολογιστη.
Πολύ σωστα Γιώργο Χατζηθεοδοσίου,η εξέλιξη της τεχνολογίας κάνει την επαγγελματική σχέση πιο άμεση και πιο επικοινωνιακή!!!
Πολύ καλό.