+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Pinterest : 3 νέοι τρόποι για καλύτερο User Targeting, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Pinterest : 3 νέοι τρόποι για καλύτερο User Targeting

Μέχρι τώρα,  στο Pinterest η στόχευση διαφημίσεων έιχε βασικά εργαλεία. Υπήρχε περιορισμός επιλογών, όπως η τοποθεσία, η γλώσσα, η συσκευή και το φύλο. Πλέον το Pinterest Advertising  πρόσθεσε κάποια πολύ αναγκαία και χρήσιμα εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Google, το Facebook και το Twitter για αρκετό καιρό.
Οι διαφημιστές πλέον έχουν τρεις νέους τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό του Pinterest με περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα,  όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία το Pinterest Κουμπί δεν πρέπει να λείπει από καμία επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες και έχει επαγγελματική ταυτότητα On LIne.
1. Στόχευση Καταλόγου πελατών 
Αυτή η επιλογή διαφήμισης είναι παρόμοια με την προσάρμοση κοινού του Facebook. Το εργαλείο Customer List Targeting σας βοηθά να προσεγγίσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας στο Pinterest. Αφού ανεβάσετε μια λίστα με τους πελάτες (είτε emails ή διαφήμιση για κινητά ID) , το Pinterest θα κάνει ένα ανάλογο ταίριασμα της λίστα σας με την δική του βάση δεδομένων και στη συνέχεια σας επιτρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο σε εκείνους τους χρήστες.

3 Comments

    Γιώργος Χατζηθεοδοσίου
  • Πολύ ωραίο Γιώργο, θα αρχίσω το ψάξιμο γιατί θεωρώ ότι τα eshops πρέπει να έχουν ένα δεύτερο eshop στο Pinterest

  • Γιώργος Χατζηθεοδοσίου
  • Το θέμα είναι που θα αξιοποιήσεις την διαφήμιση, διότι αν έχεις προφίλ σε 5 πχ Social Media πλατφόρμες θέλεις και μεγάλο budget για να προβάλλεις την σελίδα σου και στις 5 !

  • Γιώργος Χατζηθεοδοσίου
  • Νομίζω ότι το Pinterest έκανε ένα βήμα μπροστά, καθώς μέρα με την μέρα αυξάνονται οι χρήστες του, οπότε έπρεπε να βελτιώσει το κομμάτι της διαφήμισής.

Comments are closed.