Μέχρι τώρα, στο Pinterest η στόχευση διαφημίσεων έιχε βασικά εργαλεία. Υπήρχε περιορισμός επιλογών, όπως η τοποθεσία, η γλώσσα, η συσκευή και το φύλο. Πλέον το Pinterest Advertising πρόσθεσε κάποια πολύ αναγκαία και χρήσιμα εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Google, το Facebook και το Twitter για αρκετό καιρό.
Οι διαφημιστές πλέον έχουν τρεις νέους τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό του Pinterest με περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία το Pinterest Κουμπί δεν πρέπει να λείπει από καμία επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες και έχει επαγγελματική ταυτότητα On LIne.
1. Στόχευση Καταλόγου πελατών
Αυτή η επιλογή διαφήμισης είναι παρόμοια με την προσάρμοση κοινού του Facebook. Το εργαλείο Customer List Targeting σας βοηθά να προσεγγίσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας στο Pinterest. Αφού ανεβάσετε μια λίστα με τους πελάτες (είτε emails ή διαφήμιση για κινητά ID) , το Pinterest θα κάνει ένα ανάλογο ταίριασμα της λίστα σας με την δική του βάση δεδομένων και στη συνέχεια σας επιτρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο σε εκείνους τους χρήστες.
2. Επαναστόχευση επισκεπτών
Θέλετε να προσεγγίσετε άτομα που έχουν επισκεφτεί το site σας πριν πραγματοποιήσουν conversion ή κάποια αγορά ; Τώρα μπορείτε με την επιλογή επαναστόχευση επισκέπτη του Pinterest να το κάνετε με μεγάλη επιτυχία . Το Pinterest ανέφερε ότι ή επαναστόχευση επισκέπτων έχει αυξησει το CTR από 3x για ορισμένες επιχειρήσεις που απέκτησαν από νωρίς πρόσβαση σε αυτή την επιλογή. Θα πρέπει να προσθέσετε το Pinterest’s conversion tag στην σελίδα σας απαραιτήτως. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε ή αποκλείσετε τους ανθρώπους που έχουν:
Επισκεφθεί την αρχική σας σελίδα.
Έχουν κάνει εγγραφή.
Έχουν προσθέσει στο καλάθι ένα προιόν.
Έχουν προχωρήσει σε Check out.
Τόσο το Twitter (προσαρμοσμένο κοινό από το διαδίκτυο) όσο και το Facebook (Προσαρμοσμένο κοινό από την ιστοσελίδα σας) προσφέρουν την δυνατότητα του Remarketing.
3. Lookalike Targeting
Αυτή η επιλογή στόχευσης, την οποία το Facebook αποκαλεί Lookalike Audiences, θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε μια ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται τις συμπεριφορές και τα χαρακτηριστικά από ένα κοινό που καθορίζετε (π.χ., μια λίστα με τους πελάτες σας). Το Pinterest να σημειωθεί ότι, στις αρχές όπου έκανε τις δοκιμές, αυτή η επιλογή στόχευσης αύξησε τα CTRs έως και 63% με αυξημένη εμβέλεια μέχρι και 30x.
Μια μικρομεσαία επιχείρηση πρέπει να ασχοληθεί και με το στήσιμο της σελίδας, καθώς ξεκινάει από το 0.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.
Πολύ ωραίο Γιώργο, θα αρχίσω το ψάξιμο γιατί θεωρώ ότι τα eshops πρέπει να έχουν ένα δεύτερο eshop στο Pinterest
Το θέμα είναι που θα αξιοποιήσεις την διαφήμιση, διότι αν έχεις προφίλ σε 5 πχ Social Media πλατφόρμες θέλεις και μεγάλο budget για να προβάλλεις την σελίδα σου και στις 5 !
Νομίζω ότι το Pinterest έκανε ένα βήμα μπροστά, καθώς μέρα με την μέρα αυξάνονται οι χρήστες του, οπότε έπρεπε να βελτιώσει το κομμάτι της διαφήμισής.