fbpx
+(30) 697 213 2823 info@seomarketer.gr Νέος Κόσμος, Αθήνα
Events Marketing: Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer

Events Marketing: Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram

Μέσα στις πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, το Instagram είναι το πιο δημοφιλές δίκτυο μαζί με το Facebook με εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Η πλατφόρμα έχει ξεκινήσει με την κυκλοφορία νέων δυνατοτήτων για να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Με την κυκλοφορία της, η συναρπαστική πλατφόρμα άφησε τους ανταγωνιστές πίσω με εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα στο ίδιο έτος έναρξης. Σήμερα, έχει γίνει η πρώτη επιλογή για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργήσουν μια φήμη για την επερχόμενη προσωπική ή εικονική εκδήλωση που θέλουν να προωθήσουν. Σκοπεύετε να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος ή θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις συμμετοχές στην εκδήλωση με ευκολία; Η προώθηση της επερχόμενης διαδικτυακής σας εκδήλωσης στις ιστορίες Instagram είναι ένας λαμπρός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ενεργό κοινό χωρίς κόπο. Σήμερα, με την αύξηση των εικονικών υβριδικών εκδηλώσεων, οι ιστορίες του Instagram άνοιξαν την πύλη για νέες δυνατότητες. Έχει γίνει η πιο πολλά υποσχόμενη διαδικτυακή αγορά για την προώθηση των επερχόμενων εκδηλώσεών σας και των εικονικών προϊόντων. Δίνει τη δυνατότητα στην επωνυμία να συνδεθεί με το σωστό σύνολο παρευρισκομένων.

Ωστόσο, οι ιστορίες του Instagram σάς καθιστούν προσβάσιμους τόσο στους influencers όσο και στους οπαδούς τους αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα εμφάνισης. Η προώθηση της επερχόμενης εκδήλωσής σας σε ιστορίες Instagram δίνει ένα teaser στους συμμετέχοντες σχετικά με την εκδήλωση. Τους αφήνει ενθουσιασμένους για την επερχόμενη εκδήλωση. Μέχρι τώρα πρέπει να σκεφτείτε σίγουρα ότι οι ιστορίες του Instagram είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την προσέγγιση εικονικών εκδηλώσεων, αλλά πώς να τις χρησιμοποιήσετε για την προώθηση της εκδήλωσής σας; Σε αυτό το άρθρο, έχουμε συγκεντρώσει τους καλύτερους δυνατούς τρόπους για να χρησιμοποιήσετε ιστορίες Instagram για να ωφελήσετε τις προσφορές εκδηλώσεων. Ας ξεκινήσουμε για να διερευνήσουμε τους τρόπους προώθησης της εκδήλωσής σας με ιστορίες Instagram. Αξιοποιήστε τη δύναμη του βραχυπρόθεσμου περιεχομένου και μεγιστοποιήστε την εικονική υβριδική παρουσία σας χωρίς προβλήματα.

Μην χάσετε : Ο απόλυτος οδηγός για τις διαφημίσεις στο Instagram

Τι είναι οι ιστορίες Instagram ή αλλιώς Instagram Stories ;

Οι ιστορίες του Instagram εμφανίζονται στην κορυφή της ροής που διαρκεί 24 ώρες. Το βραχύβιο περιεχόμενο είναι αρκετά αποτελεσματικό στη δημιουργία ενός συγκεκριμένου φαινομένου (φόβος απώλειας) μεταξύ των συμμετεχόντων. Προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία να προσεγγίσετε το σωστό σύνολο ατόμων και να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες χωρίς πολλή προσπάθεια. Οι ιστορίες Instagram επιτρέπουν στους έμπορους να έχουν ανοιχτές επικοινωνίες με το δυνητικό κοινό-στόχο. Με τις σωστές τεχνικές, οι ιστορίες του Instagram είναι πιθανό να δημιουργήσουν φήμη στους ενεργούς χρήστες σχετικά με την επερχόμενη εκδήλωση.

Βήματα για την προώθηση της εικονικής εκδήλωσής σας με ιστορίες Instagram

Για να επιτύχετε βέλτιστα αποτελέσματα από τις προωθητικές ενέργειες του Instagram, η επιμέλεια μιας στρατηγικής είναι απαραίτητη. Η προώθηση εικονικών υβριδικών εκδηλώσεων με το Instagram Stories δεν είναι περίπλοκη. Αλλά ακολουθώντας την τάση χωρίς καμία προγραμματισμένη στρατηγική δεν θα αποδώσει τα αποτελέσματα που θα θέλατε. Η απλή μεταφόρτωση ιστοριών Instagram χωρίς κανένα σχέδιο ή στρατηγική δεν είναι αρκετό για να προσελκύσει τους συμμετέχοντες. Η δημοσίευση ιστοριών που μπορούν να κρατήσουν την προσοχή των οπαδών σας και να μεταδώσουν το μήνυμα αποτελεσματικά είναι σημαντική. Έχουμε αναφέρει μερικά βήματα που πρέπει να θυμάστε κατά την προώθηση της εκδήλωσής σας, αξιοποιώντας ιστορίες Instagram. Έτσι, χωρίς να χάνουμε άλλο χρόνο, ας πάμε κατευθείαν σε αυτό και να διερευνήσουμε τους τρόπους χρήσης ιστοριών Instagram για την προώθηση της εκδήλωσης.

1. Εκ των προτέρων προγραμματισμός της εκστρατείας Instagram Stories

Ξεκινήστε να προωθείτε την επερχόμενη εκδήλωσή σας, αρκετό διάστημα πριν. Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να ξεκινήσετε με προσφορές. Η εκ των προτέρων ανακοίνωση της επερχόμενης εικονικής εκδήλωσης οδηγεί στην προσέγγιση και την προσέλκυση ενός ευρέος φάσματος συμμετεχόντων. Με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη συμμετοχή στην εκδήλωση. Ακολουθώντας την ίδια πορεία, οι ιστορίες του Instagram απαιτούν ακόμη και προηγμένο σχεδιασμό για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων. Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης για τις ιστορίες σας στο Instagram για να καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες του κοινού σας. Πριν σχεδιάσετε μια καμπάνια ιστορίας Instagram, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα πράγματα :

  • Σημαντικές και σχετικές πληροφορίες που πρέπει να καλύψετε
  • Καλύτερες ημερομηνίες και ώρες για την εκτέλεση της ιστορίας σας στο Instagram
  • Αριθμός ιστοριών Instagram που σκοπεύετε να δημοσιεύσετε
  • Πώς να προωθήσετε τις ιστορίες σας

Διαβάστε : 4 συμβουλές για να βελτιώσετε τα Instagram Post

2. Συνεργαστείτε με άτομα που έχουν πολλούς αληθινούς Followers

Με την εξέλιξη της ψηφιακής εποχής, το influencer marketing έγινε εμφανές με την πάροδο του χρόνου. Σήμερα, έχει καταστεί ουσιαστικό μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διάδοση των πληροφοριών σχετικά με την τελευταία προσφορά προϊόντων ή οποιαδήποτε επερχόμενη εκδήλωση. Σήμερα, οι άνθρωποι αναζητούν συστάσεις πριν κάνουν μια τελική αγορά ή επισκέπτονται οποιαδήποτε εκδήλωση. Η συνεργασία με τους πιο πολλά υποσχόμενους influencers βοηθά στην προώθηση της εκδήλωσής σας. Παρακινεί τους οπαδούς να παρακολουθήσουν την επερχόμενη εικονική σας εκδήλωση – event. Οι influencers έχουν ένα ευρύ φάσμα οπαδών. Όταν προωθούν την επερχόμενη εικονική σας εκδήλωση, σίγουρα θα δείτε απίστευτα αποτελέσματα.

3. Ο σχεδιασμός που είναι ελκυστικός είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσει την προσοχή

Η επιλογή ενός ελκυστικού οπτικά Story για προωθητικές ενέργειες ιστορίας στο Instagram είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσει τους επισκέπτες αμέσως. Η επιλογή των σωστών εικόνων είναι ζωτικής σημασίας για να προσελκύσετε τους συμμετέχοντες και να τραβήξετε την προσοχή τους. Επιλέξτε τις σωστές εικόνες ή εικόνα που απεικονίζει στενά το εικονικό σας συμβάν. Δώστε μια οπτική απόλαυση στους πιθανούς παρευρισκόμενους σας για να ενισχύσετε τον ενθουσιασμό για την επερχόμενη εκδήλωση σας. Ενώ σχεδιάζετε τις ροές ιστοριών Instagram, προσθέστε το λογότυπό σας και ενσωματώστε hashtag επωνυμίας για να μεγιστοποιήσετε την προσέγγιση των εκδηλώσεών σας. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να εκτελέσετε μια σειρά ιστοριών Instagram για να προωθήσετε την επερχόμενη εκδήλωσή σας, χρησιμοποιήστε την ίδια γραμματοσειρά, στυλ, χρώμα ή μορφή για να το συγχρονίσετε και να το κάνετε πιο σχετικό με τους συμμετέχοντες.

4. Επισημάνετε τις βασικές πληροφορίες στις Ιστορίες σας

Η αναφορά των βασικών πληροφοριών σχετικά με το επερχόμενο εικονικό σας συμβάν στις ιστορίες σας στο Instagram αυξάνει τη μέγιστη επισκεψιμότητα. Έχοντας μια σαφή περιγραφή της εκδήλωσής σας είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει περισσότερη συμμετοχή στην εκδήλωση. Ενημερώστε τους πιθανούς παρευρισκόμενους για την ημερομηνία και την ώρα της εκδήλωσης. Μπορείτε ακόμη και να μιλήσετε για τους προσκεκλημένους ομιλητές της εκδήλωσης στις ιστορίες σας στο Instagram. Ένα περιγραφικό μήνυμα που καλύπτει τις βασικές πληροφορίες τραβάει το ενδιαφέρον των θεατών αμέσως. Έτσι, παρακινώντας τους να περάσουν για να δουν τις επόμενες ιστορίες στη σειρά.

5. Χρησιμοποιήστε το πλήρες δυναμικό των λειτουργιών ιστορίας Instagram

Καθώς οι ιστορίες του Instagram έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς, η πλατφόρμα εισήγαγε νέες δυνατότητες που είναι εντελώς ειδικές για τις επιχειρήσεις. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι αρκετά αποτελεσματικά στην άμεση προσέλκυση ατόμων. Τα γεωγραφικά σήματα και τα hashtag τοποθεσίας, οι σύνδεσμοι σάρωσης, το αυτοκόλλητο αντίστροφης μέτρησης κ.λπ. είναι μερικές από τις δυνατότητες του Instagram Stories που μπορεί κανείς να αξιοποιήσει ενώ προωθεί ένα διαδικτυακό συμβάν.

6. Έχετε μια ιδέα για το πότε οι δυνητικοί σας συμμετέχοντες είναι ενεργοί

Η ύπαρξη μιας ιστορίας Instagram που προκαλεί χαμό είναι άχρηστη μέχρι να φτάσει στο κοινό σας. Αναλύστε πότε το πιθανό κοινό σας εμφανίζεται on line και προγραμματίστε το χρόνο σύμφωνα με την αυτό το στοιχείο για να δημοσιεύσετε τις ιστορίες σας στο Instagram.

7. Προσθέστε την ιστορία σας στο Instagram Story στο άλμπουμ “Story highlights”

Αν σκοπεύετε να εκτελέσετε μια σειρά από ιστορίες Instagram για την επερχόμενη εκδήλωσή σας, η προσθήκη της στο άλμπουμ “story highlight” είναι η καλύτερη λύση. Μπορείτε να προσθέσετε όλες τις ιστορίες που δημοσιεύονται ειδικά για την εκδήλωσή σας σε ένα μόνο μέρος. Είναι αρκετά προσιτό στους συμμετέχοντες, καθώς τοποθετείται ακριβώς κάτω από το βιογραφικό του Instagram. Επιτρέπει στους παρευρισκόμενους να ρίξουν μια ματιά σε ιστορίες που είχαν ήδη χαθεί, καθώς δεν εξαφανίζεται μέσα σε 24 ώρες. Οι ιστορίες Instagram που προστέθηκαν στο άλμπουμ “Story highlights” παραμένουν μόνιμα στο προφίλ.

Τελευταίες σκέψεις

Σήμερα, οι άνθρωποι περνούν πολύ χρόνο στο Instagram. Με τέτοια πρακτική, η ιδέα της προώθησης εικονικών υβριδικών εκδηλώσεων σε ιστορίες Instagram έχει αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα. Σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε την απήχηση της εκδήλωσής σας και να αγγίξετε απρόσκοπτα τους πιθανούς συμμετέχοντες στο στόχο. Εάν δεν έχετε σκεφτεί ακόμη να προωθήσετε την εκδήλωσή σας σε ιστορίες Instagram, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε και να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών μέσων. Αυξήστε τις πωλήσεις και βελτιώστε την παρουσία σας στην εκδήλωση χρησιμοποιώντας ιστορίες Instagram.

Εμείς φυσικά είμαστε στη διάθεση σας για να χτίσουμε μαζί την στρατηγική σας στο Instagram.

Events Marketing: Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram, Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer
Επικοινωνήστε μαζί μας!
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ;Μάθε κάθε εβδομάδα Tips και Hacks για το Digital Marketing!

Μην χάσεις την ευκαιρία να μαθαίνεις πρώτος/η  όλα τα τελευταία Hacks στο Digital Marketing!