fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Δημιουργία Αρθρογραφίας

Δημιουργία Αρθρογραφίας – 5 Μυστικά Επιτυχίας

Δεν μπορείτε να μιλήσετε για μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς δημιουργία. Ως ειδικοί στο Content Marketing εάν η δημιουργία περιεχομένου, δεν είναι προτεραιότητα, μπορείτε επίσης να αποχαιρετήσετε την επιτυχία. Για να επιτύχετε το εξαιρετικό περιεχόμενο που χρειάζεστε, δεν αρκεί να γνωρίζετε τα βασικά της γραφής ή της δημιουργίας. Πρέπει να είστε οπλισμένοι με όλα όσα πρέπει για να δημιουργήσετε. Ωστόσο, πρέπει να ξεκινήσετε με τα βασικά. Εάν το έχετε ήδη ή γνωρίζετε αρκετά καλά το αντικείμενο, το επόμενο βήμα είναι να μάθετε τις συμβουλές για να βελτιώσετε τη δημιουργία αρθρογραφίας.

Έχω επισημάνει πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις ικανότητες σας. Ας πάμε κατευθείαν σε αυτό.

Γράψτε πρωτότυπο, σχετικό και ακριβές περιεχόμενο

Ένα λάθος που μπορεί να κάνει ένας δημιουργός περιεχομένου είναι να σκέφτεται την ποσότητα και την κατάταξη για τις μηχανές αναζήτησης, γιατί ξεχνάει το πιο σημαντικό πράγμα, που είναι η ποιότητα του περιεχομένου του. Πέρασαν οι εποχές που μπορούσατε απλά να συναρμολογήσετε οτιδήποτε για την Google. Οι μηχανές αναζήτησης είναι πλέον πιο έξυπνες και αν δεν έχετε ποιοτικό περιεχόμενο, δεν θα έχει καλή απόδοση και ενδέχεται να μην ανέβει ποτέ εφόσον, δεν είναι πρωτότυπο. Επίσης, ακόμα κι αν οι μηχανές αναζήτησης βρουν το περιεχόμενό σας, θα βλάψει την επισκεψιμότητά και την αντίληψη της εταιρείας σας, εάν θεωρηθεί από τους αναγνώστες ότι παράγετε κείμενο κατώτερου επιπέδου.

Φανταστείτε τη ζημιά στο Brand σας εάν μια ομάδα ανθρώπων αφήσει κακές κριτικές για το περιεχόμενό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι τελικά γράφετε για ανθρώπους και επομένως θα πρέπει να τους σκεφτείτε όταν δημιουργείτε.

Γράψτε για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας

Όπως είπα προηγουμένως, γράφετε σε άλλους, οπότε φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί τους. Είναι υπέροχο που ξέρεις μεγάλες, άγνωστες λέξεις. Ωστόσο, μπορεί να μην χρειαστεί να τις χρησιμοποιήσετε όταν γράφετε περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, εκτός εάν τα εξηγείτε. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να διαβάσουν ένα σχολικό βιβλίο ή ένα ακαδημαϊκό περιοδικό όταν μελετούν ένα άρθρο. θέλουν να διαβάζουν περιεχόμενο που είναι εύκολο να διαβαστεί και να κατανοηθεί. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην επικοινωνία παρά να εντυπωσιάσετε τους αναγνώστες σας με το λεξιλόγιό σας.

Επίσης, χρησιμοποιήστε ένα ύφος συνομιλίας για να μπορούν να έρθουν μαζί σας και να μην χάσουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους. Είναι σημαντική η πρώτη σελίδα στη Google, αλλά με κείμενα που πουλάνε!

Παρέχετε απαντήσεις ή λύσεις

Όταν οι άνθρωποι πηγαίνουν σε μια μηχανή αναζήτησης για να κάνουν ένα ερώτημα, αναζητούν μια απάντηση ή μια λύση σε ένα πρόβλημα. Έτσι, εάν μπορείτε να τους παρέχετε αυτό που αναζητούν, καθιερώνετε τον εαυτό σας ή το εμπορικό σήμα σας ως ειδικό σε αυτόν τον τομέα. Πάνω σε αυτό το ερώτημα, μπορεί να είναι ο ιστότοπός σας για πληροφορίες στον τομέα σας. Είναι κάτι που θέλετε, επειδή η μετατροπή ατόμων που εμπιστεύονται την εταιρεία σας είναι ευκολότερη από τη μετατροπή ατόμων που δεν το κάνουν.

Συνδυάστε το με βίντεο και εικόνες

Σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, οι άνθρωποι βομβαρδίζονται όταν έρχονται αντιμέτωποι με έναν μεγάλο αριθμό ασταμάτητα γραπτών λέξεων (κείμενο). Αν θέλετε να τους κρατήσετε αφοσιωμένους, θα πρέπει να χωρίσετε το άρθρο σας με εικόνες, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο οπτικά σχετικό περιεχόμενο.

Πάντα να κοιτάτε για διορθώσεις

Ποτέ μην δημοσιεύετε το άρθρο σας χωρίς να το διορθώσετε. Πρέπει να το τσεκάρετε, αλλά και να ρίξετε μια προσεκτική ματιά. Είναι ανθρώπινο καθώς μπορεί να χάσετε κάποια λάθη, επειδή πιθανότατα θα διαβάζετε την εργασία σας με βάση αυτό που εννοούσατε και όχι με βάση αυτό που γράφτηκε. Και πάλι, συνιστάται να διαβάζετε δυνατά για να εντοπίζετε εύκολα τα σφάλματα. όχι μόνο γραμματικά λάθη αλλά και δομικά λάθη.

Τέλος, θυμηθείτε να δημιουργήσετε επίσης έναν ισχυρό τίτλο, γιατί θέλετε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού-στόχου σας από την αρχή. Διαφορετικά, θα γράφετε εξαιρετικό περιεχόμενο και δεν θα προσεγγίζετε τους κατάλληλους ανθρώπους, επειδή η επικεφαλίδα δεν είναι αρκετά ενδιαφέρουσα για να τη δουν. Αναλύσαμε πέντε συμβουλές για τη βελτίωση της δημιουργίας περιεχομένου. Βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο; Ενημερώστε μας στην ενότητα σχολίων.

Καλέστε για Προσφορά