Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news
To Linkedin παίζει μεγάλο ρόλο στη στρατηγική του Content Marketing και δεν είναι τυχαίο. Σε αυτό το άρθρο θα σας παραθέσω 5 συμβουλές για δημιουργία αξιόλογων άρθρων τα οποία θα προσελκύσουν τους χρήστες να τα διαβάσουν και να αλληλεπιδράσουν. Το επαγγελματικό σας προφίλ στο Linkedin είναι μέγιστης σημασίας και δεν θα πρέπει να το ξεχνάτε.
Προφανώς, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά τακτικής από επιχειρήσεις στο marketing του Linkedin. Σχεδόν κάθε εταιρεία βρίσκεται πλέον στο LinkedIn, αλλά δεν είναι τόσο σίγουροι για το πώς να κάνει το μεγαλύτερο μέρος των πληρωμένων επιλογών να λειτουργήσει, ενώ για διαφήμιση υπάρχει μεγάλη ποικιλία ευκαιριών στόχευσης. Όπως βλέπετε τακτικά τα updates των connections που έχετε στον κύκλο σας, έτσι εμφανίζονται και οι paid δημοσιεύσεις μέσα από τις οποίες μπορείτε όπως και στο κλασσικό post να δημοσιεύσετε κείμενο, φωτογραφίες, links και βίντεο. Με το Linkedin Sponsored Content, στοχεύετε το κοινό που θέλετε να διαβάσει την δημοσίευση που θα ετοιμάσετε.
Η μεγάλη ουσιώδη διαφορά είναι ότι μπορείτε να βάλετε τα χρήματα πίσω από τις ενημερώσεις σας για να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό εκτός από τους ανθρώπους που ακολουθούν τη σελίδα της εταιρείας σας, γεγονός που σας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Για να βοηθήσει τους marketers να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ενημερώσεις τους διαφημιζόμενων, το LinkedIn μελέτησε την κορυφαία απόδοση εταιρειών επί πληρωμή για το 2016.
Θα δούμε παρακάτω τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τους καλύτερους για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα το Linkedin Content Marketing.
Επιπλέον, δεν πρέπει να φοβόσαστε να χρησιμοποιήτε την ειδική γλώσσα, ειδικά για το κοινό Β2Β.  Η αντιμετώπιση του κοινού σας σαν ένα φίλο ή επιχειρηματικό συνεργάτη είναι το κλειδί για να αναπτύξετε επαγγελματικές σχέσεις με νέους ανθρώπους. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να διαμορφώσετε τα μηνύματα σας, μπορείτε πάντα να πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων και ειδικής γλώσσας σαν συνεχή βελτιστοποίηση με βάση το πώς οι αναγνώστες ανταποκρίνονται στις δημοσιεύσεις που ανεβάζετε στο διαδίκτυο.

2. Προσελκύστε ηγέτες εταιρειών και εμπνεστές νέων ιδεών

Διαβάστε  Πώς να δομήσετε στρατηγική Social Media Marketing μεθοδικά κι οικονομικά;
Αν και παρατηρώ ότι πολλές εταιρίες δεν θέλουν εμπλοκή και αλληλεπίδραση με ηγέτες, η αντίθετη όψη μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία της εταιρείας, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα να παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τους αναγνώστες σας. Σε περίπτωση που οι εμπνευστές και ειδήμονες στον τομέα που εδρεύετε,  εργάζονται για την εταιρεία σας, ζητήστε τους να συνεισφέρουν με ένα post στο blog που μπορείτε να συνδέσετε στο LinkedIn, ή ακόμα να τους προτρέψετε να γράψουν ένα κείμενο απ ‘ευθείας στην πλατφόρμα του Linkedin. Φυσικά θα πρέπει και εσείς να κάνετε κάτι για αυτούς ως ανταπόδωση. Είναι μια δύσκολη τακτική που απαιτεί χρόνο, επιμονή και καλή τεχνική στο πλασάρισμα της πρότασης.
Εάν αυτά τα άτομα που ασκούν επιρροή βρίσκονται εκτός της εταιρείας σας, συνδεθείτε μαζί τους στο LinkedIn. Δείτε εάν είναι διατεθειμένοι να γράψουν ένα guest άρθρο, να κάνουν share το Sponsered κείμενο με τις συνδέσεις τους, ή ακόμα και σχολιάζοντας την ενημέρωση σας  ξεκινώντας μια συζήτηση με το κοινό σας.
3. Προσθέστε YouTube βίντεο
Ενώ το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασίες για να αποθαρρύνει τους χρήστες από την ανάρτηση βίντεο στο YouTube (ή βίντεο από οποιαδήποτε πλατφόρμα τρίτων ιστοσελίδων) στο δίκτυό του, το LinkedIn εξακολουθεί να παίζει ακόμα και με κύρος στο YouTube news feeds.  Από την στιγμή που τα βίντεο του YouTube μπορούν να παίξουν απευθείας στην πλατφόρμα, το κοινό σας δεν θα χρειαστεί να εγκαταλείψει την σελίδα και να φορτώσει μια νέα για να παρακολουθήσει το βίντεο.
4.  Μην παρουσιάζετε αποκλειστικά και επιθετικά το επαγγελματικό σας πρόσωπο
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το LinkedIn είναι η Social πλατφόρμα για επαγγελματίες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε και το προσωπικό, ανθρώπινο χαρακτήρα μας. Μην ξεχνάτε ότι οι χρήστες Β2Β είναι πάνω από όλα άνθρωποι. Δεν θέλουν απλά να διαβάζουν ένα σωρό επιχειρηματικές ειδήσεις,  θέλουν επίσης να δουν την ανθρώπινη πλευρά της εταιρείας σας. Το LinkedIn είναι το ιδανικό μέρος για να το παρουσιάσετε, είτε παρέχοντας μια αποκλειστική παρουσίαση ενός νέου προϊόντος ή πίσω από τα παρασκήνια με φωτογραφίες από μια εκδήλωση της εταιρείας.Τα Hashtags όπως στις περισσότερες πλατφόρμες δεν θα πρέπει να αποκλείωνται.

5. Αναδημοσιεύστε περιεχόμενο από ξένη πηγή αν η πληροφορία είναι σημαντική

Διαβάστε  Πως να εκμεταλλευτείτε το Facebook Messenger για την επιχείρησή σας

Μπορεί να θέλετε να δώσετε βάση στην προώθηση των μηνυμάτων που στέλνουν με link τον χρήστη στην ιστοσελίδα σας, αλλά δεν είναι αποκλειστικά ο μοναδικός στόχος που υπάρχει. Κάτι που βοηθά τον πελάτη σας μπορεί, με τη σειρά του, να βοηθήσει την εταιρεία σας, ακόμα κι αν προέρχεται από διαφορετική πηγή. Σύμφωνα με μελέτες το 74 % των χρηστών B2B επέλεξε μια εταιρεία που έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες οι οποίες τους βοήθησαν να αποφασίσουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μιας αγοράς.

Έτσι, αν βρεθεί μια νέα δημοσίευση από διαφορετική πηγή που θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για τους συνεργάτες ή πελάτες σας, βρείτε έναν τρόπο να την μοιραστείτε έξυπνα, με καλή διάθεση και χιούμορ. Αν είδατε ένα ωραίο και χαλαρωτικό βίντεο που μιλάει σχετικά με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, προωθήστε ένα σχετικό update με σχετικό blog post link το οποίο θα δημιουργήσετε για να στέλνει επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.

Δεν έχει σημασία στην πλειονότητα των περιπτώσεων από που προέρχεται το περιεχόμενο αλλά το αν εκπαιδεύει ή ψυχαγωγεί το κοινό σας. Βελτιώστε το προφίλ σας στο Linkedin ακόμα και αν είστε Freelancer επαγγελματίας.

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    4 comments on “5 Tips για δημιουργία μοναδικών άρθρων στο Linkedin

    1. Μια ακόμη εξαιρετική δημοσίευση, Γιώργο. Ενδιαφέρον στοιχείο η αναδημοσίευση περιεχομένου καθώς όντως βλέπεις εταιρείες δεν το ακολουθούν αυτό. Είναι όμως μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική έτσι όπως το θέτεις.

    2. Πάντα χτυπάς την ουσία και δεν βαριέμαι δευτερόλεπτι να σε διαβάζω.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *