To Linkedin παίζει μεγάλο ρόλο στη στρατηγική του Content Marketing και δεν είναι τυχαίο. Σε αυτό το άρθρο θα σας παραθέσω 5 συμβουλές για δημιουργία αξιόλογων άρθρων τα οποία θα προσελκύσουν τους χρήστες να τα διαβάσουν και να αλληλεπιδράσουν. Το επαγγελματικό σας προφίλ στο Linkedin είναι μέγιστης σημασίας και δεν θα πρέπει να το ξεχνάτε.
Προφανώς, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά τακτικής από επιχειρήσεις στο marketing του Linkedin. Σχεδόν κάθε εταιρεία βρίσκεται πλέον στο LinkedIn, αλλά δεν είναι τόσο σίγουροι για το πώς να κάνει το μεγαλύτερο μέρος των πληρωμένων επιλογών να λειτουργήσει, ενώ για διαφήμιση υπάρχει μεγάλη ποικιλία ευκαιριών στόχευσης. Όπως βλέπετε τακτικά τα updates των connections που έχετε στον κύκλο σας, έτσι εμφανίζονται και οι paid δημοσιεύσεις μέσα από τις οποίες μπορείτε όπως και στο κλασσικό post να δημοσιεύσετε κείμενο, φωτογραφίες, links και βίντεο. Με το
Linkedin Sponsored Content, στοχεύετε το κοινό που θέλετε να διαβάσει την δημοσίευση που θα ετοιμάσετε.
Η μεγάλη ουσιώδη διαφορά είναι ότι μπορείτε να βάλετε τα χρήματα πίσω από τις ενημερώσεις σας για να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό εκτός από τους ανθρώπους που ακολουθούν τη σελίδα της εταιρείας σας, γεγονός που σας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Για να βοηθήσει τους marketers να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ενημερώσεις τους διαφημιζόμενων, το LinkedIn μελέτησε την κορυφαία απόδοση εταιρειών επί πληρωμή για το 2016.
Θα δούμε παρακάτω τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τους καλύτερους για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα το Linkedin Content Marketing.
1. Άμεσο Call to Action στον Αναγνώστη
Οι δημοσιεύσεις που προσελκύουν περισσότερο το κοινό είναι αυτές που απευθύνονται άμεσα στον αναγνώστη. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να κάνετε ερωτήσεις στους χρήστες και να χρησιμοποιήσετε το δεύτερο πρόσωπο.
Επιπλέον, δεν πρέπει να φοβόσαστε να χρησιμοποιήτε την ειδική γλώσσα, ειδικά για το κοινό Β2Β. Η αντιμετώπιση του κοινού σας σαν ένα φίλο ή επιχειρηματικό συνεργάτη είναι το κλειδί για να αναπτύξετε επαγγελματικές σχέσεις με νέους ανθρώπους. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να διαμορφώσετε τα μηνύματα σας, μπορείτε πάντα να πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων και ειδικής γλώσσας σαν συνεχή βελτιστοποίηση με βάση το πώς οι αναγνώστες ανταποκρίνονται στις δημοσιεύσεις που ανεβάζετε στο διαδίκτυο.
2. Προσελκύστε ηγέτες εταιρειών και εμπνεστές νέων ιδεών
Αν και παρατηρώ ότι πολλές εταιρίες δεν θέλουν εμπλοκή και αλληλεπίδραση με ηγέτες, η αντίθετη όψη μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία της εταιρείας, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα να παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τους αναγνώστες σας. Σε περίπτωση που οι εμπνευστές και ειδήμονες στον τομέα που εδρεύετε, εργάζονται για την εταιρεία σας, ζητήστε τους να συνεισφέρουν με ένα post στο blog που μπορείτε να συνδέσετε στο LinkedIn, ή ακόμα να τους προτρέψετε να γράψουν ένα κείμενο απ ‘ευθείας στην πλατφόρμα του Linkedin. Φυσικά θα πρέπει και εσείς να κάνετε κάτι για αυτούς ως ανταπόδωση. Είναι μια δύσκολη τακτική που απαιτεί χρόνο, επιμονή και καλή τεχνική στο πλασάρισμα της πρότασης.
Εάν αυτά τα άτομα που ασκούν επιρροή βρίσκονται εκτός της εταιρείας σας, συνδεθείτε μαζί τους στο LinkedIn. Δείτε εάν είναι διατεθειμένοι να γράψουν ένα guest άρθρο, να κάνουν share το Sponsered κείμενο με τις συνδέσεις τους, ή ακόμα και σχολιάζοντας την ενημέρωση σας ξεκινώντας μια συζήτηση με το κοινό σας.
3. Προσθέστε YouTube βίντεο
Ενώ το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασίες για να αποθαρρύνει τους χρήστες από την ανάρτηση βίντεο στο YouTube (ή βίντεο από οποιαδήποτε πλατφόρμα τρίτων ιστοσελίδων) στο δίκτυό του, το LinkedIn εξακολουθεί να παίζει ακόμα και με κύρος στο YouTube news feeds. Από την στιγμή που τα βίντεο του YouTube μπορούν να παίξουν απευθείας στην πλατφόρμα, το κοινό σας δεν θα χρειαστεί να εγκαταλείψει την σελίδα και να φορτώσει μια νέα για να παρακολουθήσει το βίντεο.
4. Μην παρουσιάζετε αποκλειστικά και επιθετικά το επαγγελματικό σας πρόσωπο
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το LinkedIn είναι η Social πλατφόρμα για επαγγελματίες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε και το προσωπικό, ανθρώπινο χαρακτήρα μας. Μην ξεχνάτε ότι οι χρήστες Β2Β είναι πάνω από όλα άνθρωποι. Δεν θέλουν απλά να διαβάζουν ένα σωρό επιχειρηματικές ειδήσεις, θέλουν επίσης να δουν την ανθρώπινη πλευρά της εταιρείας σας. Το LinkedIn είναι το ιδανικό μέρος για να το παρουσιάσετε, είτε παρέχοντας μια αποκλειστική παρουσίαση ενός νέου προϊόντος ή πίσω από τα παρασκήνια με φωτογραφίες από μια εκδήλωση της εταιρείας.Τα Hashtags όπως στις περισσότερες πλατφόρμες δεν θα πρέπει να αποκλείωνται.
5. Αναδημοσιεύστε περιεχόμενο από ξένη πηγή αν η πληροφορία είναι σημαντική
Μπορεί να θέλετε να δώσετε βάση στην προώθηση των μηνυμάτων που στέλνουν με link τον χρήστη στην ιστοσελίδα σας, αλλά δεν είναι αποκλειστικά ο μοναδικός στόχος που υπάρχει. Κάτι που βοηθά τον πελάτη σας μπορεί, με τη σειρά του, να βοηθήσει την εταιρεία σας, ακόμα κι αν προέρχεται από διαφορετική πηγή. Σύμφωνα με μελέτες το 74 % των χρηστών B2B επέλεξε μια εταιρεία που έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες οι οποίες τους βοήθησαν να αποφασίσουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μιας αγοράς.
Έτσι, αν βρεθεί μια νέα δημοσίευση από διαφορετική πηγή που θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για τους συνεργάτες ή πελάτες σας, βρείτε έναν τρόπο να την μοιραστείτε έξυπνα, με καλή διάθεση και χιούμορ. Αν είδατε ένα ωραίο και χαλαρωτικό βίντεο που μιλάει σχετικά με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, προωθήστε ένα σχετικό update με σχετικό blog post link το οποίο θα δημιουργήσετε για να στέλνει επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.
Δεν έχει σημασία στην πλειονότητα των περιπτώσεων από που προέρχεται το περιεχόμενο αλλά το αν εκπαιδεύει ή ψυχαγωγεί το κοινό σας. Βελτιώστε το προφίλ σας στο Linkedin ακόμα και αν είστε Freelancer επαγγελματίας.
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Ωραίο άρθρο.
Ευχαριστούμε για τις πολύτιμες συμβουλές.
Μια ακόμη εξαιρετική δημοσίευση, Γιώργο. Ενδιαφέρον στοιχείο η αναδημοσίευση περιεχομένου καθώς όντως βλέπεις εταιρείες δεν το ακολουθούν αυτό. Είναι όμως μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική έτσι όπως το θέτεις.
Πάντα χτυπάς την ουσία και δεν βαριέμαι δευτερόλεπτι να σε διαβάζω.