Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

3 τρόποι για να επηρεάζεις το κοινό σου στο Instagram

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 20, 2018 | 0 Comment

Υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να πετύχουμε να αποτελούμε επιρροή για το κοινό μας στο Instagram.

Οι 3 πιο συνηθισμένοι τρόποι είναι οι παρακάτω:

1. Easy Questions

Το να προβάλλονται οι δημοσιεύσεις πρώτες στο news feed των ανθρώπων που σας ακολουθούν είναι πολύ σημαντικό.

Δημιουργείτε ερωτήσεις εύκολες να απαντηθούν στο Instagram Stories σας. Ένα τέτοιο παράδειγμα μπορεί να είναι “ποιο τραγούδι θα μου συστήνατε”? Τέτοιες απλές ερωτήσεις συχνά απαιτούν μόνο μια λέξη ως απάντηση αλλά δημιουργούν μεγάλη ανταλλαγή σχολίων μεταξύ των λογαριασμών αυξάνοντας έτσι την επικοινωνία μεταξύ σας.

Επικεντρωθείτε στο να αναπτύξετε σχέσεις με τους υπάρχοντες followers σας. Δημιουργήστε μικρές και εύκολες ερωτήσεις «ανοίγματα» για να ανοιχθεί ένας διάλογος μεταξύ σας. Για παράδειγμα εάν είσαστε μια εταιρεία που σας ενδιαφέρει να παρουσιάσετε το καινούργιο σας προϊόν, μη ανεβάσετε απλά στο Instagram stories σας ένα link με την τιμή του προϊόντος. Αντίθετα, ρωτήστε για παράδειγμα το κοινό σας τι πιστεύουν για την εμφάνιση του προϊόντος.

2. Engagement (Δέσμευση)

Για να γίνει μια δημοσίευση “viral” θα πρέπει να κριθεί ως «υψηλής ποιότητας» από τον αλγόριθμο του Instagram. O αλγόριθμος αυτός κρίνει την ποιότητα των δημοσιεύσεων ελέγχοντας τα ποσοστά «δέσμευσης» του κοινού.

Δηλαδή χρησιμοποιώντας το δίκτυο μας (followers) κάνοντας like και σχολιάζοντας τις δημοσιεύσεις μεταξύ μας χτίζουμε μια επικοινωνία. Τα engagement ratios είναι στατιστικά που μετρούν για παράδειγμα πόσοι άνθρωποι είδαν την δημοσίευση και πόσοι ανέλαβαν να κάνουν δράση σχετικά με αυτό που αναφέρεται στη δημοσίευση. Όσο πιο υψηλό το νούμερο τόσο «καλύτερης» ποιότητας θεωρείται η δημοσίευση για τον αλγόριθμo. Οι «υψηλής ποιότητας» δημοσιεύσεις θα εμφανίζονται στο Explore page. Αυτό είναι το μυστικό για να γίνει μια δημοσίευση viral στο Instagram.

Τα πιο πετυχημένα interactions είναι όταν οι λογαριασμοί που επικοινωνούν μεταξύ τους ανήκουν στην ίδια κατηγορία π.χ ηθοποιοί με ηθοποιούς. Στόχος είναι λοιπόν να έχετε followers που έχουν το ίδιο ή σχετικό κοινό με εσάς.

3. Επανενεργοποίηση (Re engagement)

Για να μπορούν να γίνονται viral συχνότερα οι δημοσιεύσεις μας είναι σημαντικό να διατηρούμε αλληλοεπίδραση με τους followers μας.

Όταν κερδίζουμε έναν νέο ακόλουθο ξεκινάμε να χτίσουμε μια «σχέση» μαζί του επιβραβεύοντας τον με τα likes και τα σχόλια μας στις δημοσιεύσεις του. Αυτό δημιουργεί μια «σχέση» και αποκτούμε «super fans» των δημοσιεύσεων μας.

Για να διατηρήσουμε την δέσμευση στις δημοσιεύσεις μας παρακολουθούμε και τους λεγόμενους «ghost» ακόλουθους. Δηλαδή εκείνους που δεν σχολιάζουν τις τελευταίες μας δημοσιεύσεις. Μόλις τους εντοπίσουμε, ξεκινάμε να κάνουμε like και να σχολιάζουμε τις δικές τους δημοσιεύσεις ώστε να τους ενεργοποιήσουμε.

Οι καμπάνιες επανενεργοποίησης λειτουργούν για όλες τις κατηγορίες. Εντοπίστε τους λιγότερο ενεργούς followers σας και ξεκινήστε να ενεργοποιήσετε την μεταξύ σας επικοινωνία με το να τους επιβραβεύεται με τα likes και τα σχόλια σας στις δικές τους δημοσιεύσεις.

Δοκιμάζοντας αυτούς τους 3 τρόπους στο Instagram αναμφίβολα μπορείτε να δείτε να μεγαλώνει ο αριθμός των followers σας, ο αριθμός των δημοσιεύσεων σας που γίνονται viral και να αναπτύσσετε μεγαλύτερη δέσμευση μεταξύ εσάς και των followers σας.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο