Μην κοροιδεύετε τους ευατούς σας, ότι δεν σας απασχολεί η φήμη στο Youtube. Όταν ξεκινάμε να δημιουργούμε ένα κανάλι ο στόχος μας είναι αυτός και μόνο ! Να βλέπει ο κόσμος τα βίντεο μας και να προβάλλουμε την δουλειά μας, όποια και να είναι αυτή στο κοινό. Κάθε τομέας διαφέρει και θέλει την δική του προσέγγιση. Το advertising μέσω του Youtube, είναι μια πολύ ισχυρή μέθοδος για να αποκτήσετε subscribers και να αυξήσετε την δημοτικότητά σας, αλλά αυτό θα το δούμε σε άλλο άρθρο.
Εδώ θα ασχοληθούμε με 5 τακτικές, από τις οποίες πρέπει να εκμεταλλευτούμε αν θέλουμε το κανάλι και τα βίντεο που διαχειριζόμαστε να έχουν τύχη στον τεράστιο ανταγωνισμό που υπάρχει πλέον, ακόμα και στο Video Marketing.
1.Η Ποιότητα Ήχου Μετράει !
Αν σας κάνει εντύπωση τότε βρίσκεστε σε λάθος δρόμο. Ο ήχος σε ένα βίντεο είναι από τις πιο σημαντικές παραμέτρους και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να το αγνοήσετε. Έχει παρατηρηθεί σε μεγάλες στατιστικές ότι πολλοί viewers θα κάνουν υπομονή ή θα δώσουν λιγότερη έμφαση στην ανάλυση ενός βίντεο ( φυσικά το βίντεο πρέπει να έχει καλή ανάλυση ) και περισσότερο επικεντρώνονται στον ήχο.
Σε ένα βίντεο με μέτρια εικόνα αλλά καλό ήχο οι πιθανότητες να δει όλο το βίντεο ο επισκέπτης είναι πολύ μεγαλύτερες από το αντίστροφο. Το διατυπώνω με τέτοιο τρόπο ώστε να αντιληφθείτε την σημαντικότητα του ήχου όπου μπορεί να είναι μια μουσική στο backround με εναλλαγές, η φωνή σας, ακόμα και ο αντίλαλος του δωματίου.
2. Επαρκής και ποιοτικός Φωτισμός
Ο φωτισμός δεν χρειάζεται να είναι εξωπραγματικός αλλά επαρκής για να μην κουράζεται το μάτι του επισκέπτη. Αν κάνετε εγγραφές και live streamming μέσω της κάμερας του υπολογιστή θα πρέπει να φροντίσετε οι λεπτομέρειες να είναι ευδιάκριτες. Με μια απλή ενίσχυση φωτισμού από ένα σωστό σημείο σε σχέση με τον χώρο σας είστε καλυμένοι για ένα ποιοτικό βίντεο.
3. Κόψτε σκηνές και διορθώστε τα λάθη
Το μοντάζ στα βίντεο είναι αναπόφευκτο και επιβάλλεται να γίνει. Φυσικά παίζει ρόλο το περιεχόμενο του κάθε βίντεο, αλλά ένα βίντεο που δεν ξεπερνάει τα 7 -8 λεπτά είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο. Σε κάθε περίπτωση κόψτε σκηνές όπου επαναλαμβάνονται πράγματα σκηνές ή προτάσεις, σαρδάμ και κάθε είδους εικόνες που θα απροσανατολίσουν τον viewer. Στο youtube Marketing το κανάλι σας πρέπει να διαθέτει την ποιότητα που του αξίζει.
4. Τίτλος, περιγραφή και λέξεις κλειδιά
Ο τίτλος που θα επιλέξετε πρέπει να περιέχει μια λέξη κλειδί άμεσα σχετική με το βίντεο που έχετε δημιουργήσει, η περιγραφή όσο πιο κατατοπιστική γίνεται με τα ανάλογα links στην ιστοσελίδα σας ή τα social media που διαθέτετε τόσο το καλύτερο. Τα keywords είναι πολύ βασική παράμετρος και δώστε μεγάλη προσοχή. Είναι οι λέξεις που θα γράψουν οι χρήστες ώστε να εμφανισθεί το βίντεο και να πάρετε το view. Ξεκινήστε με μια έρευνα από κάποιο Keyword planner, προσθέστε μερικές δικές σας ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες το βίντεο σας να γίνει γνωστό. Αν έχετε ετοιμάσει ένα βίντεο με θεματολογία Unboxing ενός προιόντος, δείτε ένα σχετικό με το Πολυμηχάνημα Canon Maxify MB2050.
5. Sharing – Advertising – Uploading
Ολοκληρώσατε όλα τα παραπάνω ? Λαμπρά ! Είσαστε έτοιμοι να αρχίσετε το sharing στα Social Media. Στο Facebook μπορείτε να ανεβάσετε ένα intro λίγων δευτερολέπτων σχετικά με το βίντεο και να λέτε λίγα λόγια ”ψησίματος” για να προχωρήσει στο κλικ μεταφοράς στο ολόκληρο βίντεο
όπου θα παρακολουθήσουν οι fan και τα νέα μέλη. Είναι μια εξαιρετική τακτική η οποία αν ακολουθηθεί σωστά και μεθοδικά φέρνει αποτελέσματα. Διαδώστε το βίντεο σας, σε όλα τα social sites με περιγραφή πάνω από το βίντεο και όχι απλά ένα share. Στο κομμάτι του Advertising το facebook, αλλά και το youtube σας παρέχουν εργαλεία για να προωθήσετε το βίντεο σας σε χιλιάδες κόσμο, αρκεί να γνωρίζετε πολύ καλά πως να τα χειριστείτε για να μην πάνε τα λεφτά σας στον γκρεμό.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.