Σχετικά με το Project

Αρχικά, πραγματοποιήθηκε ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης του SEO της ιστοσελίδας. Ποιές είναι οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό; Πόσο ανταγωνιστικές είναι αυτές οι λέξεις-κλειδιά; Πόσοι είναι οι σύνδεσμοι (backlinks) που οδηγούν στον ιστότοπό; Ποιές είναι οι ισχυρές και αδύναμες πλευρές της υφιστάμενης στρατηγικής;

  1. Ανάλυση και αξιολόγηση: Αρχίσαμε με μια λεπτομερή ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης του δικηγορικού γραφείου στο διαδίκτυο. Αξιολογήσαμε την ιστοσελίδα τους, τα κλειδιά αναζήτησης που σχετίζονταν με τον χώρο τους, την ανταγωνιστική τους κατάσταση και το περιεχόμενο τους.

  2. Λέξεις Κλειδιά αναζήτησης και ανταγωνιστική ανάλυση: Πραγματοποιήσαμε μια αναλυτική έρευνα λέξεων κλειδιών αναζήτησης για τον χώρο του δικηγορικού γραφείου και τους ανταγωνιστές τους. Αυτό μας βοήθησε να εντοπίσουμε τις καλύτερες ευκαιρίες για βελτίωση της θέσης τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

  3. Σχεδιασμός στρατηγικής περιεχομένου: Δημιουργήσαμε μια στρατηγική περιεχομένου που περιελάμβανε τη δημιουργία υψηλής ποιότητας άρθρων, blog posts και νομικών συμβουλών που θα καλύπτουν τις λέξεις αναζήτησης και θα παρείχαν αξία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας.

  4. Τεχνική βελτιστοποίηση ιστοσελίδας: Προχωρήσαμε στην τεχνική βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας, περιλαμβανομένης της βελτιστοποίησης της ταχύτητας φόρτωσης, του κώδικα, των meta tags και των δομικών στοιχείων.

  5. Backlinks: Δημιουργήσαμε μια στρατηγική δημιουργίας backlinks που περιλάμβανε την ανάπτυξη συνεργασιών με σχετικά ιστοσελίδες, τη δημοσίευση σε guest blogs και τη συμμετοχή σε νομικά φόρουμ.

Καθορισμός των στόχων: Έπειτα, πρέπει να καθοριστούν συγκεκριμένοι στόχοι για την βελτίωση του SEO. Αυτοί οι στόχοι μπορεί να περιλαμβάνουν την αύξηση της ορατότητας στις αναζητήσεις, τη βελτίωση της θέσης στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, και την αύξηση της επισκεψιμότητας προς τον ιστότοπο.

Στρατηγικές SEO:

  1. Ερευνα λέξεων-κλειδιών: Πραγματοποιήσαμε ανάλυση λέξεωνκλειδιών  Εντοπίσαμε τις λέξεις-κλειδιά που είναι σχετικές με τις υπηρεσίες που προσφέρει και που έχουν μεγάλο όγκο αναζητήσεων.

  2. Περιεχόμενο ποιότητας: Δημιουργήσαμε νομικό περιεχόμενο ποιότητας στον ιστότοπό που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών σας και να περιλαμβάνει τις στρατηγικές λέξεις-κλειδιά.

  3. Βελτίωση τεχνικού SEO: Αναλύσαμε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού, βελτιστοποιήσαμε τις δομές URL, και διασφαλίσαμε ότι ο ιστότοπός είναι φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης.

  4. Δημιουργία backlinks: Χτίζουμε στρατηγικές για την απόκτηση backlinks από αξιόπιστες πηγές.

Παρακολούθηση και αξιολόγηση: Άκρως σημαντικό ο έλεγχος της εξέλιξης και της απόδοσης των προσπαθειών και προσαρμογή στρατηγική σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Χρησιμοποιούμε εργαλεία όπως το Google Analytics και το Google Search Console για να παρακολουθούμε την επισκεψιμότητα, τις αναζητήσεις και τις επιδόσεις του ιστότοπού.

Με αυτήν τη στρατηγική SEO, το δικηγορικό γραφείο “Lawkey”  έχει αυξήσει σταθερά την ορατότητά του στο διαδίκτυο, να βελτιώσει τη θέση του στις αναζητήσεις και να αυξήσει την επισκεψιμότητα προς τον ιστότοπό του, βοηθώντας έτσι στην ανάπτυξη της επιχείρησής.

“Διαθέτουμε γνώση και εμπειρία στη προώθηση επιχειρήσεων και επαγγελματιών τόσο στη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμιση με στρατηγικό πλάνο.”

- Γιωργος Χατζηθεοδοσιου , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Porject

Contact Title
Πελάτης Lawkey
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες SEO
Contact Title
Κλάδος Δικηγορικό Γραφείο
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress
Contact Title
Ιστοσελίδα www.lawkey.gr

Ζητηστε Δωρεαν Εκτιμηση

Καλέστε μας