Στέλιος Γιουλούντας

Σχετικά με το Project

Στέλιος Γιουλούντας

Ο δικηγόρος Στέλιος Γιουλούδας είναι εξειδικευμένος νομικός με έδρα την Αθήνα. Στόχος της συνεργασίας μας ήταν η αύξηση της προβολής του γραφείου του στο διαδίκτυο και η προσέλκυση νέων πελατών μέσω Google Ads. Η στρατηγική μας περιλάμβανε τη δημιουργία μιας καλά στοχευμένης καμπάνιας με έμφαση σε λέξεις-κλειδιά που αντικατοπτρίζουν τις υπηρεσίες του, όπως “δικηγόρος για διαζύγια,” και άλλες σχετικές αναζητήσεις.


Στόχοι της Καμπάνιας

  1. Αύξηση της Επισκεψιμότητας στον Ιστότοπο
    Βελτίωση της οργανικής και πληρωμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπο του δικηγόρου.

  2. Αύξηση Επικοινωνιών
    Ενίσχυση της απευθείας επικοινωνίας μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και φόρμας επικοινωνίας.

  3. Μείωση του Κόστους Ανά Απόκτηση Πελάτη (CPA)
    Δημιουργία αποδοτικής καμπάνιας που μειώνει το συνολικό κόστος ανά πελάτη.


Στρατηγική & Προσέγγιση

1. Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών

Διεξήχθη ανάλυση λέξεων-κλειδιών με βάση τις αναζητήσεις στην Ελλάδα. Οι κύριες λέξεις-κλειδιά που επιλέχθηκαν περιλάμβαναν:

  • Δικηγόρος για οικογενειακά θέματα.
  • Δικηγόρος για ποινικά αδικήματα.
  • Άμεση νομική υποστήριξη.

Αυτές οι λέξεις-κλειδιά κατηγοριοποιήθηκαν σε ομάδες ανάλογα με την πρόθεση αναζήτησης (informational, navigational, transactional).


2. Δομή Καμπάνιας

Η καμπάνια χωρίστηκε σε τρεις βασικές ομάδες:

  • Τοπική Στόχευση: Προβολή διαφημίσεων σε χρήστες που βρίσκονται κοντά στο γραφείο.
  • Εξειδικευμένες Υπηρεσίες: Προώθηση συγκεκριμένων νομικών υπηρεσιών.
  • Remarketing: Επαναστόχευση χρηστών που επισκέφθηκαν τον ιστότοπο αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ενέργεια.

3. Σχεδίαση Διαφημιστικών Αγγελιών

Οι διαφημίσεις σχεδιάστηκαν ώστε να είναι σαφείς και ελκυστικές:

  • Τίτλοι που προκαλούν ενδιαφέρον, π.χ., 
  • Περιγραφές που εστιάζουν στις ανάγκες του κοινού, π.χ., “Άμεσες λύσεις για οικογενειακά και  ζητήματα.”

4. Landing Pages

Δημιουργήσαμε εξειδικευμένες σελίδες προορισμού (landing pages) που ήταν πλήρως ευθυγραμμισμένες με τις διαφημίσεις. Οι σελίδες αυτές περιείχαν:

  • Επαγγελματικό περιεχόμενο που περιγράφει την εμπειρία του κ. Γιουλούδα.
  • Φόρμα επικοινωνίας για εύκολη αλληλεπίδραση.
  • Κουμπιά για άμεση κλήση από κινητά.

Αποτελέσματα Καμπάνιας

1. Βελτίωση Απόδοσης

  • Αύξηση επισκεψιμότητας κατά 60% στον πρώτο μήνα.

3. Αποτελεσματικότητα στις Λέξεις-Κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά με την καλύτερη απόδοση περιλάμβαναν:

  • “Δικηγόρος για διαζύγια.”
  • “Δικηγόρος Αθήνα για κληρονομικά.”

Συμπέρασμα

Η διαφημιστική καμπάνια για τον δικηγόρο Στέλιο Γιουλούδα είχε εξαιρετικά αποτελέσματα. Η στοχευμένη προσέγγιση, η ακριβής στόχευση και οι εξειδικευμένες landing pages οδήγησαν σε υψηλή απόδοση και αύξηση του πελατολογίου του. Η στρατηγική μας απέδειξε πως το Google Ads μπορεί να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο για επαγγελματίες νομικούς που επιθυμούν να διευρύνουν τη δραστηριότητά τους.

“Διαθέτουμε γνώση και εμπειρία στη προώθηση επαγγελματιών  & εταιρειών τόσο στη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμιση με στρατηγικό πλάνο.”

- Γιωργος Χατζηθεοδοσιου , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Porject

Contact Title
Πελάτης Στέλιος Γιουλούντας
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες Google Ads
Contact Title
Κλάδος Δικηγόρος
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress
Contact Title
Ιστοσελίδα gioulountaslawoffice.gr

Ζητηστε Δωρεαν Εκτιμηση

Καλέστε μας