Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Ο απόλυτος οδηγός (E-Book) για το Content Marketing και το Content Repurposing – Γίνε Expert

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Σεπτέμβριος 24, 2018 | 0 Comment

Τι είναι το  content repurposing ή αλλιώς επαναπροσδιορισμός περιεχομένου ; Η αναπαραγωγή περιεχομένου είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών που τοποθετεί το επιχειρηματικό σας μήνυμα σε κάθε μορφή και σε κάθε πλατφόρμα που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας.

Ο Jafri αναφέρει τις συμβουλές από τους Derek Halpern of Social Triggers, ο οποίος βλέπει το ίδιο πλεονέκτημα για την επαναφορά του περιεχομένου: “Δεν χρειάζεται να δημιουργείτε κάθε μέρα περιεχομένο. Απλά πρέπει να εργαστείτε για να πάρετε το περιεχόμενο που έχετε ήδη στα χέρια περισσότερων ανθρώπων. ”

Υπάρχουν επίσης ορισμένα άλλα πλεονεκτήματα στο Content Repurposing :

Παίρνετε Boost στο SEO . Πολλαπλά κομμάτια περιεχομένου γύρω από το ίδιο θέμα μπορούν να δημιουργήσουν πρόσθετες ευκαιρίες για στόχευση μιας επιθυμητής λέξης-κλειδιού. Επιπλέον, εάν παίζετε με το επαναπροσαρμοσμένο περιεχόμενο εκτός του ιστότοπού σας, μπορείτε να λαμβάνετε ποιοτικούς συνδέσμους πίσω στον ιστότοπό σας με το πρόσθετο πλεονέκτημα του ελέγχου του anchor text στο link.

Προσεγγίστε ένα νέο κοινό. Σε πολλές περιπτώσεις, το αρχικό σας κομμάτι περιεχομένου μπορεί να έχει κάνει την εμφάνιση του σε ένα μικρό μέρος πελατών. Η αναδημοσίευση του περιεχομένου για διαφορετικά μέσα σας επιτρέπει να συναντήσετε ένα νέο κοινό με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ο Michael Brenner της SAP έχει έναν εξαιρετικό τρόπο να το χαρακτηρίσει: “Το πολυκαναλικό μάρκετινγκ … παρέχει το περιεχόμενο που αναζητούν τα ακροατήρια μας σε όλα τα μέρη που αναζητούν”.

Ενισχύστε το μήνυμά σας. Η επανάληψη μπορεί να είναι ένα ουσιαστικό μέρος της αποστολής ενός μηνύματος που χάνεται. Οι Marketing’s Rule of 7  δηλώνουν ότι οι αγοραστές πρέπει να ακούσουν το μήνυμά σας επτά φορές προτού κλείσουν τη συμφωνία. Η επανόρθωση προχωρά σε μακρούς τρόπους για την επίτευξη αυτής της ποσόστωσης.

Αποκτήστε επιπλέον εξουσιοδότηση. Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε διάφορα σημεία σε ένα μόνο θέμα μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το Brand σας στη βιομηχανία και να διδάξετε σε άλλους να σας θεωρήσουν ως εμπειρογνώμονα.

Πως όμως θα τα κάνετε όλα αυτά και με ποιες μεθόδους ;

Έχω δημιουργήσει ένα E – Book οδηγό 27 σελίδων με εικόνες, παραδείγματα, μεθόδους και Case Studies, αναλυτικά για να γίνετε Expert στο Content Marketing και ειδικότερα στο Content Repurposing. Για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την αγορά – παραλαβή του E – Book με μια μικρή δωρεά, γράψτε το Email σας στη παρακάτω φόρμα.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Brand Name
E - Book Content Repurposing
Product Name
Οδηγός για Brand Content Marketing
Price
EUR 18
Product Availability
Pre-Order Only
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο