fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων

Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων

Εάν είστε διευθυντής ή ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, η Διαχείριση Social Media, μπορεί να είναι αγχωτική. Θέλετε να προβάλλετε το ξενοδοχείο σας και τα τοπικά αξιοθέατα, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλετε οι επισκέπτες σας να αισθάνονται ότι τους βομβαρδίζετε με διαφημίσεις. Αυτό το άρθρο θα καλύψει μερικά από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς του ξενοδοχείου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Διαχείριση Social Media ΞενοδοχείωνΕάν είστε διευθυντής ή ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, η διαχείριση των λογαριασμών σας στα Social Media μπορεί να είναι αγχωτική.

Θέλετε να προβάλλετε το ξενοδοχείο σας και τα τοπικά αξιοθέατα, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλετε οι επισκέπτες σας να αισθάνονται ότι τους βομβαρδίζετε με διαφημίσεις. Αυτό το άρθρο θα καλύψει μερικά από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς του ξενοδοχείου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων – Παρουσιάστε το ξενοδοχείο σας και τα τοπικά αξιοθέατα

Ένα μέρος της στρατηγικής θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την προώθηση του ξενοδοχείου σας και των τοπικών αξιοθέατων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το μέρος για:

  • Να αναδείξετε το ξενοδοχείο σας, περιλαμβάνοντας φωτογραφίες και βίντεο από τις εγκαταστάσεις και τις ανέσεις που το καθιστούν μοναδικό.
  • Προωθήστε τοπικές εκδηλώσεις και αξιοθέατα, όπως φεστιβάλ ή εκδηλώσεις που συμβαίνουν στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο ξενοδοχείο. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους που σχεδιάζουν να το επισκεφθούν κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
  • Αναφέρετε τυχόν κοντινά εστιατόρια, μαζί με τις ώρες λειτουργίας τους, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν πού μπορούν να πάρουν φαγητό σε κοντινή απόσταση, αν δεν θέλουν να ταξιδέψουν μακριά από τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους (και ίσως ακόμη και να παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου!).

Απαντήστε στις κριτικές των πελατών

Είναι σημαντικό να απαντάτε στις κριτικές των πελατών, τόσο στις καλές όσο και στις κακές. Η ανταπόκριση στις κακές κριτικές είναι ιδιαίτερα σημαντική επειδή δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία των επισκεπτών σας και θέλετε να βεβαιωθείτε ότι βελτιώνεται, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των μελλοντικών κρατήσεων. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης της ανταπόκρισης:

  • Απαντήστε γρήγορα! Μην περιμένετε ημέρες ή εβδομάδες πριν απαντήσετε σε έναν επισκέπτη που έχει αφήσει αρνητική κριτική. Όσο πιο γρήγορα απαντήσετε, τόσο πιο πιθανό είναι ο κριτής να δει ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά του – και αν του αρέσει ο τρόπος που χειρίζεστε το θέμα, μπορεί να γράψει άλλη κριτική ή να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους στο διαδίκτυο (γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες θετικές κριτικές). Επιπλέον, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πολλοί ιστότοποι απαιτούν από τις επιχειρήσεις που καταχωρίζονται σε αυτούς (όπως το TripAdvisor – Google) να έχουν 24ωρη προθεσμία απόκρισης για όλα τα ερωτήματα- αν το κάνει και ο δικός σας (ή ακόμα και αν δεν το κάνει), αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό για τη φήμη της επιχείρησής σας να απαντά ο διαχειριστής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εντός 24 ωρών από τη λήψη του αρχικού παραπόνου από έναν πελάτη. Η διαφήμιση στο Google Maps είναι και εδώ προτεραιότητα.
  • Να είστε ευγενικοί! Όταν οι άνθρωποι γράφουν ένα επιθετικό κείμενο με παράπονα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Yelp ή το TripAdvisor, συχνά υποθέτουν ότι δεν θα υπάρξουν πραγματικές συνέπειες για να το πράξουν – αλλά όταν ένας υπάλληλος απαντά ευγενικά και επαγγελματικά σε αυτές τις περιπτώσεις (ακόμη και αν δεν συμφωνεί με κάθε σημείο που διατυπώνεται), μπορεί να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στη βελτίωση της κατάστασης, βοηθώντας να ηρεμήσουν τα πνεύματα αντί να υποδαυλιστεί περαιτέρω θυμός και διασφαλίζοντας ότι όλοι θα επανέλθουν με καλές συνθήκες μετά”.

Παρουσιάστε το ξενοδοχείο σας με τον καλύτερο τρόπο

  • Αναδείξτε το ξενοδοχείο σας και τα τοπικά αξιοθέατα
  • Ανταποκριθείτε στις κριτικές των επισκεπτών
  • Παρουσιάστε το ξενοδοχείο σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  • Αυξήστε τη δέσμευση των πελατών.

Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA).

Αύξηση της αφοσίωσης των πελατών

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεργαστείτε με τους πελάτες. Μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να αντιμετωπίσετε προβληματισμούς, να τους βοηθήσετε να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, να προσφέρετε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις ή απλώς να μιλήσετε γενικά για τη μοναδική κουλτούρα του ξενοδοχείου σας. Η Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων δεν είναι απλή υπόθεση αλλα εμείς το κάνουμε να φαίνεται εύκολο.

Πολλά ξενοδοχεία έχουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους οποίους οι άνθρωποι ακολουθούν επειδή τους αρέσει αυτό που κάνετε εκεί. Όσο περισσότερους οπαδούς έχετε στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο πιο πιθανό είναι οι άνθρωποι να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας μέσω των συνδέσμων στις αναρτήσεις αυτές (και το αντίστροφο).

Η αξία του μάρκετινγκ στη διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων

  • Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του Brand
  • Αυξάνει τη δέσμευση των πελατών, τα like και τα shares
  • Αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, την κατάταξη SEO και τους οδηγούς
  • Αυξάνει τα έσοδα από κρατήσεις και διαφημίσεις
  • Βελτιώνει τα ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων αυξάνοντας τις κριτικές των πελατών και τη θετική φήμη από στόμα σε στόμα (οι θετικές κριτικές είναι επίσης εξαιρετικές για τους ταξιδιωτικούς ιστότοπους)

Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να προωθήσετε το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου σας. Αυτός είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να οδηγήσετε τους πελάτες στον ιστότοπό σας. Σαφώς και η διαφήμιση στα Social Media δεν είναι απλή υπόθεση. Ειδικότερα όταν υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός.

Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό, το οποίο στη συνέχεια γίνεται δυνητικός πελάτης για την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση.

Online ταξιδιωτικά γραφεία και Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, είναι ιστότοποι που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να αναζητούν και να κάνουν κρατήσεις δωματίων ξενοδοχείων. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα ξενοδοχεία να διαφημίζουν τα δωμάτιά τους. Εάν έχετε μια καταχώριση σε ένα τέτοιο site, επιτρέπει στους ταξιδιώτες που αναζητούν ένα φθηνό μέρος για να μείνουν στην πόλη σας να δουν το ξενοδοχείο σας ως επιλογή.

Αυτά τα sites μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο μάρκετινγκ για την αύξηση των εσόδων, επιτρέποντάς σας να διαπραγματευτείτε καλύτερες τιμές με τους πελάτες. Για παράδειγμα, αν όλα τα δωμάτιά σας είναι κλεισμένα σε έναν ιστότοπο, αλλά υπάρχει ακόμη διαθεσιμότητα σε έναν άλλο ιστότοπο στην ίδια τιμή, μπορείτε να τους ρωτήσετε αν θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα ανά διανυκτέρευση, ώστε οι επισκέπτες να μην χάσουν την κράτησή τους!

Αυτός ο τύπος διαπραγμάτευσης μπορεί αρχικά να μην φαίνεται πολύς, αλλά όταν συνδυάζεται με άλλες πηγές εσόδων, όπως η αύξηση των ποσοστών πληρότητας λόγω της αυξημένης έκθεσης από τη διαφήμιση μέσω αυτών των ιστότοπων, τότε ξαφνικά αυτά τα επιπλέον μερικές εκατοντάδες ευρλω ανά διανυκτέρευση δεν φαίνονται τόσο άσχημα τελικά! Δεν τίθεται αμφιβολία ότι μια σύγχρονη ιστοσελίδα θα κάνει την διαφορά. Η κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία είναι για εμάς ευθύνη.

Η σωστή διαχείριση Social Media για ξενοδοχεία μπορεί πραγματικά να ωφελήσει την επωνυμία σας.

  • Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
  • Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να αυξήσει τη δέσμευση των πελατών.
  • Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να αυξήσει την κατάταξη SEO.
  • Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής.
  • Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να δημιουργήσει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να αυξήσει τα έσοδα.

Συμπερασματικά

Τα Social Media είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τα ξενοδοχεία και πρέπει να τα χρησιμοποιείτε αν θέλετε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί. Αν και μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίζετε με όλες τις τάσεις, τις πλατφόρμες και τις στρατηγικές που εμπλέκονται στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων, υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι από ειδικούς που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθυνθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Έτσι, αν ακόμα αναρωτιέστε αν το ξενοδοχείο σας χρειάζεται ή όχι μια διαδικτυακή παρουσία στο Facebook ή το Istagram – σκεφτείτε πόσος χρόνος πηγαίνει για να απαντήσετε προσωπικά σε κάθε κριτική επισκέπτη. Στη συνέχεια, σκεφτείτε να προσλάβετε κάποιον άλλον, όπως εγώ, ο οποίος μπορεί να κάνει αυτές τις εργασίες για εσάς, ενώ παράλληλα θα διαχειρίζεται όλα τα υπόλοιπα, από κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών μέχρι την αποτελεσματική απάντηση σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – αυτό είναι λοιπόν αυτό που κάνω καλύτερα! H Διαχείριση Social Media Ξενοδοχείων είναι για εμάς ευθύνη, Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Καλέστε για Προσφορά