Ποια η σχέση του Google my Business με το Local, τοπικό SEO ;

Η Google θέλει να κάνει τους όλους ευτυχείς. Είναι πιο κερδοφόρα όταν όλοι είναι ευτυχείς. Όταν οι άνθρωποι παίρνουν αυτό που ψάχνουν, είναι πιο διατεθειμένοι να χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης, γεγονός που καθιστά τις διαφημίσεις της πιο πολύτιμες. Όταν οι επιχειρήσεις αποκτούν μεγαλύτερη προβολή στη μηχανή αναζήτησης, είναι περισσότερο διατεθειμένοι να την χρησιμοποιήσουν (και τελικά να πληρώσουν για τη διαφήμιση αυτή, η οποία προσεγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο).

Συνεπώς, η Google εισάγει συνεχώς νέα εργαλεία και χαρακτηριστικά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να βελτιώσουν την προβολή τους. Ένα από αυτά, το Google My Business, υπόσχεται να βοηθήσει τις τοπικές εταιρείες να αποκτήσουν μεγαλύτερη ορατότητα (και ακρίβεια μηχανών αναζήτησης) από ποτέ – αλλά αξίζει τον κόπο;

Τι είναι το Google my Business

Το Google My Business είναι μια διεπαφή που επιτρέπει στους κατόχους επιχειρήσεων να αναλαμβάνουν τον τρόπο προβολής της επιχείρησής τους σε όλα τα προϊόντα και τις πλατφόρμες της Google, συμπεριλαμβανομένων των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP), των αναθεωρήσεων και του άμεσου περιεχομένου.

Μπορείτε να πάρετε την εφαρμογή στο Google Play ή στο App Store ή να εγγραφείτε στον υπολογιστή σας. Από εκεί, θα επιβεβαιώσετε λίγες λεπτομέρειες και θα έχετε πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων, των κρατήσεων και των πληροφοριών.

Διαβάστε : 100 SEO ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ 2018

Τα οφέλη

Ας δούμε ξεχωριστά τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες που προσφέρει το Google My Business:

1. Συνοχή πληροφοριών. Έχετε δει την επιχείρησή σας εσφαλμένα στο διαδίκτυο; Η ενημέρωση της καταχώρισής σας στο Google My Business θα εγγυηθεί ουσιαστικά την ακρίβεια των πληροφοριών της επιχείρησής σας στο Google και, κατ ‘επέκταση, οποιεσδήποτε εφαρμογές ή υπηρεσίες τρίτου μέρους που βασίζονται στην Google για να λάβουν τα δεδομένα τους. Θα έχετε την ευκαιρία να ενημερώσετε το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες της επιχείρησής σας, όπως τις ανοιχτές ώρες σας. Θα έχετε ακόμη την ευκαιρία να γράψετε συνήθεις ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας (και να τις εμφανίσετε στους Χάρτες Google). Αυτή η ενημερωτική συνέπεια είναι πολύτιμη για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας επικοινωνούν με τους κατάλληλους χρόνους και να πάρουν τη σωστή ιδέα για το τι κάνει η επιχείρησή σας.

2. Ορατότητα σε όλο τον ιστό. Η χρήση του Google My Business βελτιώνει επίσης την προβολή της επιχείρησής σας. Πολλοί ιστότοποι τρίτων εξαρτώνται από την Google για τις πληροφορίες τους, οπότε η ολοκλήρωση του προφίλ της επιχείρησής σας θα αυξήσει τις πιθανότητες εμφάνισής τους. Η Google θα έχει επίσης περισσότερες πληροφορίες για να κατηγοριοποιήσει την επιχείρησή σας, επομένως είναι πιο πιθανό να εμφανιστείτε για σχετικές τοπικές αναζητήσεις.

3. Καλύτερες πρώτες εντυπώσεις. Ένα από τα καλύτερα πλεονεκτήματα του Google My Business είναι η ικανότητά σας να ανεβάζετε φωτογραφίες ή βίντεο, τα οποία ενδέχεται να επιδεικνύουν μερικά από τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σας ή απλώς να προβάλλουν την κατάστασή σας. Ό, τι κι αν επιλέξετε, θα έχετε τον πλήρη έλεγχο των εικόνων που βλέπουν οι πελάτες σας όταν συναντούν την επιχείρησή σας για πρώτη φορά, οδηγώντας σε πιο ισχυρές πρώτες εντυπώσεις.

4. Παρατηρήσεις. Η Google προσφέρει επίσης στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα “πληροφορίες” ή δεδομένα αναλυτικών στοιχείων που δείχνουν ακριβώς πώς και πότε οι πελάτες βρίσκουν τις καταχωρίσεις σας. Με αυτά τα δεδομένα, θα μπορείτε να υπολογίσετε πού σας βλέπουν οι πελάτες και πού δεν σας βλέπουν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να τροποποιήσετε τις καμπάνιες σας για να βελτιώσετε περαιτέρω την προβολή σας ή να εξυπηρετήσετε ένα συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

Διαβάστε :

ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΜΕΝΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ