Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Ποιος είναι ο στόχος σας ;

Προκειμένου το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται καλά στη Google.

Πότε το θέλετε;

Τώρα!

Πολλές τακτικές SEO δεν λειτουργούν πια. Αν χρησιμοποιείτε ξεπερασμένες τακτικές, ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε την προσέγγισή σας στο SEO.

Άλλες τακτικές χρειάζονται μεγάλη προσοχή. Αλλά μερικές φορές αποδεικνύεται ότι αυτές οι νέες και δροσερές τακτικές δεν λειτουργούν πραγματικά για σας ούτως ή άλλως.

Άλλες νόμιμες τακτικές SEO χρειάζονται απλά χρόνο.Μιλάμε για μήνες ή και περισσότερο από ένα χρόνο για να φανούν τα αποτελέσματα.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η στρατηγική SEO σας πρέπει να είναι μια απελπιστική διαδικασία.

Ας επικεντρωθούμε σε πιο αποτελεσματικές και αποδεδειγμένες τακτικές SEO. Το είδος που θα σας βοηθήσει σήμερα.

Σας παρουσιάζω 100 συμβουλές, κόλπα και μυστικά μου που θα λειτουργήσουν εξίσου καλά για να ανεβείτε στη κατάταξη της Google. Προσοχή όμως ! Αν κάνετε αρκετά πράγματα λάθος τότε δεν έχετε πιθανότητες. Οι παρακάτω συμβουλές είναι βάση της εμπειρίας μου και προτείνεται να εμπιστεύεστε ανθρώπους που το έχουν ξανακάνει.

100 συμβουλές για SEO

1. Μην χρησιμοποιείτε το “#” στις διευθύνσεις URL. Το Googlebot δεν υποστηρίζει διευθύνσεις URL ευρετηρίου με “#” καταχωρισμένο.
2.Με το νέο mobile-first index, χρησιμοποιήστε το εργαλείο “Λήψη και αποτύπωση” της Κονσόλας αναζήτησης Google για να ελέγξετε πώς ο πράκτορας αναζήτησης κινητής τηλεφωνίας της Google προβάλλει τις σελίδες σας για κινητά σε σχέση με τις σελίδες της επιφάνειας εργασίας σας.
3.Μην χρησιμοποιείτε το σύστημα AJAX-crawling σε νέους ιστότοπους. Κάντε μετεγκατάσταση οποιωνδήποτε ιστότοπων που χρησιμοποιούν το AJAX-Crawling. Θυμηθείτε: αφαιρέστε το “meta fragment”.
4.Αν κάνετε δωρεές σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για backlink, αυτό είναι ενάντια στις οδηγίες των webmaster της Google.
5.Αν και οι χάρτες ιστότοπού σας περιορίζονται σε 50.000 διευθύνσεις URL ανά Χάρτη ιστοτόπου, τώρα έχετε τη δυνατότητα να έχετε μια συμπιεσμένη έκδοση των 50MB, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 10 MB.
6.Η Google θα εμφανίσει emojis στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Emojis μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην τοπική αναζήτηση. Απλά δείτε πώς μπορείτε να αναζητήσετε μια κοντινή περιοχή για πίτσα χρησιμοποιώντας ένα emoji.
7.Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, τα backlinks είναι βασίλισσα και το βίντεο μπορεί να είναι η αναπαραγωγή των δύο. Η Google ενσωματώνει το βίντεο στις λίστες των Χαρτών Google. Έτσι, αν δεν έχετε μια στρατηγική βίντεο, ξεκινήστε την ανάπτυξη σύντομα.
8.Εάν είστε κατάστημα που ξεκινάει μόλις τώρα, χρησιμοποιήστε τις αναφορές από το Google AdWords για την απόσταση και αποθηκεύστε τις αναφορές επίσκεψης για να βελτιστοποιήσετε ποιες γεωγραφικές περιοχές και τοποθεσίες χρηστών οδηγούν τις περισσότερες αγορές στο κατάστημα.
9.Κατά τη διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών, ενσωματώστε ερωτήματα που σχετίζονται περισσότερο με τη φωνητική αναζήτηση. Τώρα που η φωνητική αναζήτηση Google είναι διαθέσιμη σε 30 νέες γλώσσες, είναι διαθέσιμη σε περισσότερα από 1 δισ. Άτομα παγκοσμίως. Η φωνητική αναζήτηση θα συνεχίσει να γίνεται πιο σημαντική με τις Απαντήσεις Google και το πρώτο δείκτη για κινητά.
10.Από τη στιγμή που το Penguin είναι πλέον σε πραγματικό χρόνο, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα backlinks στην Κονσόλα αναζήτησης Google (Traffic Search> Σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας) και να τα απορρίπτετε μία φορά το μήνα.
11.Για να βοηθήσετε την προετοιμασία του mobile-first index, πρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην κινητή αναζήτηση. Ξεκινήστε το Google AMP ή τις Προοδευτικές Εφαρμογές Web (PWA). Η Google θα προβάλλει τις σελίδες AMP ή τις PWA στο πρώτο ευρετήριο κινητών, αν δεν διαθέτετε έναν ιστότοπο για κινητά, επομένως θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το κύριο περιεχόμενό σας και η λίστα συνδέσεων στις σελίδες AMP ή PWA.
12.Κρατήστε το link building σε White hat επίπεδα. Εάν η Google ανιχνεύσει μαζικές παραβιάσεις, θα υποτιμήσει όλους τους δεσμούς σας, όχι μόνο τους κακούς.
13.Πολλοί SEO Marketers πιστεύουν ότι οι αποσυνδεδεμένες παραπομπές δεν προσφέρουν αξία. Ωστόσο, ο Gary Illyes υπαινίχθηκε σε συνέντευξή του ότι μπορεί να υπάρχει μέλλον σε αναφορές που δεν συνδέονται. Έτσι, οποιαδήποτε αναφορά είναι μια καλή αναφορά.
14.Σταματήστε να δημιουργείτε ένα μεγάλο αριθμό συνδέσεων σε καταλόγους. Προχωρήστε με καταλόγους που είναι υψηλότερης ποιότητας (Yelp, Yellow Pages, Google+ κ.λπ.) και προσθέστε σχετικότητα με το εμπορικό σήμα σας.
15.Σταματήστε να χρησιμοποιείτε τους συνδέσμους των widget ως μια στρατηγική οικοδόμησης συνδέσμων. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τα γραφικά στοιχεία, χρησιμοποιήστε τα ως στρατηγική ευαισθητοποίησης και εμπειρία UX.
16.Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σαφή δομή σύνδεσης μέσα στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, εάν υπολογίζετε στους συνδέσμους υποσέλιδου για να οδηγήσετε την εσωτερική στρατηγική σύνδεσής σας, σκεφτείτε το ξανά. Τα υποσέλιδα και οι συνδέσεις κεφαλίδας δεν κατέχουν πολύ βάρος. Επομένως, η εσωτερική σύνδεση στο εσωτερικό του αντιγράφου της ιστοσελίδα σας θα επιτρέψει στην Google να πλοηγηθεί καλύτερα στον ιστότοπό σας.
17.Κατά τη μετεγκατάσταση του ιστότοπού σας από HTTP σε HTTPS, μην κάνετε άλλες αλλαγές στον ιστότοπό σας. Η Google υποθέτει ότι τίποτα άλλο δεν έχει αλλάξει στον ιστότοπό σας. Αν αλλάξετε περισσότερα από ένα πράγματα, η Google ενδέχεται να έχει δυσκολία να αναγνωρίσει όλες τις αλλαγές.
18.Τα Canonical tags δεν αποθηκεύουν προϋπολογισμό ανίχνευσης. Οι μηχανές αναζήτησης πρέπει επίσης να ανιχνεύσουν τα αντίγραφα για να διαπιστώσουν ότι είναι, στην πραγματικότητα, διπλότυπα.
19.Διατηρήστε την ταχύτητα της τοποθεσίας σε 2-3 δευτερόλεπτα για τον χρήστη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το WebPageTest για να βρείτε την ταχύτητα του ιστότοπού σας.
20.Ανταλλάξτε τη διεύθυνση URL Twitter για τις Κάρτες Twitter.
21.Το ίδιο ισχύει και για το Facebook. Επιλέξτε να προσθέσετε την ένδειξη Open Graph για να βελτιστοποιήσετε τον τρόπο προβολής των αναρτήσεων σας στο Facebook.
22.Εάν είστε εμπορικό σήμα ηλεκτρονικού εμπορίου και δεν χρησιμοποιείτε το Instagram, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Με βάση την αρχική επιτυχία της Instagram με τα χαρακτηριστικά αγορών, αρχίζουν να κυκλοφορούν σε χιλιάδες επιχειρήσεις που πωλούν ενδύματα, κοσμήματα ή προϊόντα ομορφιάς.
23.Με το Google Home, η Amazon Echo και περισσότεροι ψηφιακοί βοηθοί αυξάνονται, τα γεγονότα και οι τοπικοί οδηγοί θα γίνουν εξαιρετικά επωφελείς για τις μάρκες που ψάχνουν να προσγειώνονται στο πρώτο αποτέλεσμα.
24.Η Google ξεκίνησε μια λειτουργία προγραμματισμού ταξιδιού στο Γράφημα Γνώσης, οπότε αν είστε τοπική επιχείρηση ή ταξιδιωτική εταιρεία, η δημιουργία ταξιδιωτικών οδηγών μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας.
25.Επενδύστε στην εξυπηρέτηση πελατών στο Facebook. Μπορείτε να πουλήσετε και να αγοράσετε μέσω του Facebook Messenger. Το Everlane είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μάρκας που το κάνει αυτό καλά.
26.Δοκιμάστε τις διαφημίσεις LinkedIn. Το LinkedIn σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις μετατροπές για τον αριθμό των χρηστών από το διαφημιστικό σας περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που πραγματοποιούν μετατροπές.
27.Δημιουργήστε διαφημίσεις “Αναζητήστε το βλέμμα” στο Google AdWords για να μετατρέψετε περισσότερους mobile χρήστες.
28.Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα βίντεο 360 για το Facebook. Τώρα, μπορείτε να ζωντανά ροή 360-βίντεο στο Facebook.
29.Περιηγηθείτε στα αποτελέσματα του Carousel Search Live της Google, διαθέτοντας σελίδες AMP, με δομημένη σήμανση δεδομένων και ροή Atom XML. Στη συνέχεια, συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα.
30.Το Reddit είναι ο ένατος μεγαλύτερος ιστότοπος στις Η.Π.Α. Αν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη αγορά εκεί θέλετε να είναι η επωνυμία σας και μπορείτε να ξεκινήσετε δοκιμάζοντας με τις διαφημίσεις προώθησης περιεχομένου τους.
31.Εάν είστε τοπική επιχείρηση και στο Facebook, ακολουθήστε την γεωγραφική στόχευση post σας στο Facebook Live για να συμπεριλάβετε ή να αποκλείσετε συγκεκριμένες τοποθεσίες.
32.Μπορείτε να κάνετε στους πελάτες σας να περιηγηθούν στο τοπικό σας κατάστημα στη Google αν χρησιμοποιείτε το Google’s Local Inventory Ad program.
33.Η αναπροσαρμοσμένη ηλικία του τομέα σας ήταν πάντα ένας σημαντικός παράγοντας στην κατάταξη. Αν είστε νεοφερμένος, θα είναι δύσκολο να ανταγωνιστείτε έναν ιστότοπο που βρίσκεται on line εδώ και 10 χρόνια.
34.Διατηρήστε ένα υγιές προφίλ links, επειδή οι μηχανές αναζήτησης το συνδέουν αυτό με την αρχή και την ποιότητα της συνολικής ιστοσελίδας και μάρκας σας.
35.Απαλλαγείτε από το λεπτό περιεχόμενο ή ξαναγράψτε το. Δεν ωφελεί σε τίποτα τον ιστότοπό σας αλλά μειώνει την ποιότητα. Το περιεχόμενο μακράς μορφής έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνει υψηλότερα αποτελέσματα αναζήτησης.
36.Καθαρίστε το διπλό περιεχόμενο που φιλοξενείται εσωτερικά ή εξωτερικά. Με τον καθαρισμό του διπλού περιεχομένου, καταργείτε τυχόν αποκομμένο περιεχόμενο ή διπλότυπο στον ιστότοπό σας. Αν έχετε διπλό περιεχόμενο σε άλλους ιστότοπους, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον webmaster για να το καταργήσετε ή για να τον προσθέσετε στο αρχείο κατάργησης.
37.Οι αναφορές πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται. Συνθέστε ένα σχέδιο για να ζητήσετε από τους πελάτες σας κριτικές ή σχόλια προϊόντων σχετικά με τα προϊόντα. Οι μηχανές αναζήτησης τις χρησιμοποιούν για να αποδώσουν αξία και να οδηγήσουν σε υψηλότερες μετατροπές.
38.Παρακολουθήστε τις σελίδες που οι χρήστες φεύγουν από τον ιστότοπό σας αναλύοντας τις σελίδες εξόδου. Γιατί εγκαταλείπουν οι χρήστες; Εξετάστε την αναθεώρηση αυτών των σελίδων εξόδου για να αυξήσετε το χρόνο στον ιστότοπο.
39.Εάν διαπιστώσετε χαμηλό click-through rate στο Google Search Console Search Analytics , εξετάστε την επανεγγραφή των μετα-περιγραφών.
40.Μερικές φορές το παλιό περιεχόμενο εξακολουθεί να οδηγεί την επισκεψιμότητα. Εάν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα θέση με παρόμοιο περιεχόμενο για να οδηγήσετε νέο, φρέσκο ​​και πιο σχετικό περιεχόμενο.
41.Διπλός έλεγχος για να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες χρημάτων σας είναι ευρετηριασμένες με το “site: domain”. Επίσης, ελέγξτε αν έχετε διπλό ευρετήριο. Η διπλή ευρετηρίαση μπορεί να οδηγήσει σε διπλό περιεχόμενο.
42.Μια σελίδα πρέπει να έχει μία ετικέτα H1. Μην χρησιμοποιείτε πολλαπλές ετικέτες H1 σε μία σελίδα.
43.Οι σελίδες των ερωτήσεων (FAQ) αυξάνουν τη σημασία τους. Σας προτείνω να ξοδέψετε χρόνο με τις σελίδες σας με τις Συχνές Ερωτήσεις. Για να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή για όρους λέξεων-κλειδιών μακράς διαρκείας, ξαναγράψτε αυτές τις σελίδες σε συχνές ερωτήσεις για να συμπεριλάβετε περισσότερους από αυτούς τους όρους αναζήτησης.
44.Δεν μπορείτε πλέον να ταιριάξετε τις προσπάθειες SEO με το PageRank τώρα που η Google το έχει καταργήσει. Κατά τη σύγκριση του ιστότοπού σας με άλλες μάρκες ή ανταγωνιστές, χρησιμοποιήστε εργαλεία SEO όπως την Αρχή τομέα του Moz ή την βαθμολογία διεύθυνσης URL του Ahrefs. Αυτά δεν αποτελούν αντικατάσταση του PageRank της Google, επειδή δεν είναι 100 τοις εκατό ακριβή, αλλά είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης.
45.Όταν επανασχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, προσλάβετε έναν SEO Marketer προτού επενδύσετε περισσότερο χρόνο και πόρους στον ιστότοπό σας. Πολλά νέα μοντέρνα σχέδια ιστοτόπων, όπως η παράλλαξη parallax, πρέπει να προσαρμόζονται στις βέλτιστες πρακτικές του SEO, όπως η τοποθέτηση σελίδων.
46.Μην ξεχάσετε να προσθέσετε ιδιότητες εικόνας ALT πριν από την ανάρτηση. Επίσης, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε σχετικές φράσεις-κλειδιά.
47.Μπορείτε να έχετε περισσότερους από έναν χάρτες ιστότοπων. Αν θέλετε η Google να εστιάσει την προσοχή της σε συγκεκριμένες ενότητες του ιστότοπού σας, δημιουργήστε ένα χωριστό χάρτη ιστότοπου. Αυτά είναι για εικόνες, βίντεο, προφίλ και αναρτήσεις ιστολογίου.
48.Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας έχουν την rel = canonical ετικέτα που κατευθύνει τις μηχανές αναζήτησης στην κύρια σελίδα. Rel = κανονικές ετικέτες μειώνουν τη σύγχυση όταν ένας άλλος ιστότοπος εξουδετερώνει το περιεχόμενό σας, δημιουργώντας τελικά διπλό περιεχόμενο.
49.Εάν οι διευθύνσεις URL σας είναι δυναμικές διευθύνσεις URL (πράγμα που σημαίνει ότι βλέπετε κάτι τέτοιο: www.seomarketer.gr/?mode=1-list=1), θα θέλετε να προσαρμόσετε τις παραμέτρους σας στην Κονσόλα αναζήτησης Google με τον τρόπο που θέλετε να ανιχνεύει η Google το περιεχόμενο. Και πάλι, αυτό βοηθά στη μείωση του διπλού περιεχομένου.
50.Όταν κάποιος άλλος αναφέρει το περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει την rel = canonical ετικέτα για να επιστρέψετε στην αρχική σας σελίδα.
51.Ρυθμίζετε για πρώτη φορά την Κονσόλα αναζήτησης Google; Θυμηθείτε να προσθέσετε και τις δύο εκδόσεις του ιστότοπού σας. Θα πρέπει να υποβάλετε και τις δύο εκδόσεις www και μη-www του ιστότοπού σας. Μόλις ολοκληρωθεί, ορίστε τον προτιμώμενο ιστότοπο.
52.Όπως και παραπάνω, εάν έχετε πολλούς υποτομείς, θα θέλετε να τις υποβάλετε στην Κονσόλα αναζήτησης Google ως νέα ιδιότητα για να αποκτήσετε όλα τα δεδομένα.
53.Πριν μεταφέρθείτε από το HTTP στο HTTPS, αλλάξτε τους εσωτερικούς συνδέσμους σας στο HTTPS.
54.Καθώς η ποιότητα είναι πάνω από την ποσότητα για το περιεχόμενο, το ίδιο ισχύει και για τη δημιουργία συνδέσμων. Το link building δεν είναι αυτό που ήταν πριν από πέντε χρόνια. Η σύνδεση των links και των PR προσπαθεί να δημιουργήσει μια πιο αυθεντική εμπειρία σύνδεσης.
55.Όταν δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου, σκεφτείτε πώς το περιεχόμενο αυτό μπορεί να επαναπροσανατολιστεί σε ένα βίντεο, το Facebook Live, το Slideshare κ.λπ.
56.Μην ξεχάσετε να προσθέσετε τη διεύθυνση IP στο Google Analytics.
57.Καταργήστε τα αναδυόμενα παράθυρα στα κινητά και τις παρενθέσεις από το κινητό. Από τότε που η Google ανήγγειλε τον Ιανουάριο του 2017 ότι επρόκειτο να επιβάλει ποινή σε τοποθεσίες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα και παρενθετικά μηνύματα, οι webmasters επέλεξαν εναλλακτικές λύσεις στα αναδυόμενα παράθυρα.
58.Όταν γράφετε περιεχόμενο, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την ορθογραφία και τη γραμματική. Τα σφάλματα δεν θα επηρεάσουν την κατάταξή σας, αλλά προκαλούν κακή εμπειρία χρήστη.
59.Δημιουργήστε ένα σύστημα για να προγραμματίσετε σε μη αυτόματη προβολή για link building και PR. Ναι, οι σύνδεσμοι μπορούν να οικοδομηθούν, αλλά τι συμβαίνει με μια μικρή ώθηση; Το SEO δεν είναι μια μοναδική δουλειά σταθεροποίησης και εγκατάλειψης.
60.Όταν εργάζεστε με κάποιον influencer, έχετε πάντα ένα συμβόλαιο. Θέλετε να είστε σαφής για το τι προσδοκά ο influencer από εσάς και το αντίστροφο.
61.Όταν υπολογίζετε το είδος του περιεχομένου που θέλετε να γράψετε, χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το BuzzSumo για να αναστρέψετε το περιεχόμενο με τις καλύτερες επιδόσεις του ανταγωνιστή σας.
62.Εάν κρύβετε divs στο CSS σας, σταματήστε και καθαρίστε το.
63.Το φρέσκο ​​περιεχόμενο μπορεί να δώσει μια μικρή ώθηση στις βαθμολογίες σας. Αυτό το περιεχόμενο δεν χρειάζεται να είναι νέο περιεχόμενο στην αρχική σελίδα. Μπορεί να προέρχεται και από το περιεχόμενο του ιστολογίου σας.
64.Η προσθήκη των breadcrumbs στον ιστότοπό σας θα ενισχύσει όχι μόνο το SEO αλλά και την εμπειρία του χρήστη.
65.Αποφύγετε μεγάλες αλυσίδες ανακατεύθυνσης για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν την περιοχή σας πιο γρήγορα.
66.Όταν χρησιμοποιείτε εικόνες, προσπαθήστε να πάρετε το αρχείο εικόνας φορέα. Αυτοί οι τύποι αρχείων κλιμακώνονται καλύτερα, δίνοντάς σας καλύτερη ποιότητα εικόνας σε πολλές συσκευές.
67.Σκεφτείτε να αποκτήσετε δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) για να φιλοξενήσετε τις εικόνες σας. Ένα CDN βοηθά στην επιτάχυνση του ιστοτόπου σας.
68.Εάν δεν έχετε μεταβεί στο HTTPS και τρέχετε σελίδες AMP, θα χρειαστεί να τις αλλάξετε σύντομα. Ο Maile Ohye από την Google μοιράστηκε στη Σύνοδο Κορυφής του SEJ ότι το HTTPS θα απαιτηθεί για την AMP, αλλά ο John Mueller δήλωσε πρόσφατα ότι δεν είναι ακόμα απαίτηση το AMP.
69.Αν έχετε προϊόντα με πολύ στενές περιγραφές και ονόματα, χρησιμοποιήστε το canonical tag αντί να την ανακατευθύνετε.
70.Οι σύνδεσμοι Nofollow δημιουργήθηκαν για να προσδιορίσουν τις πληρωμένες συνδέσεις. Σήμερα, οι περισσότεροι ιστότοποι τα χρησιμοποιούν για εξωτερικούς συνδέσμους σε περίπτωση που συνδέεστε με έναν ιστότοπο χαμηλής ποιότητας.
71.Οι nofollow συνδέσεις που αναφέρονται σε φόρουμ ή σχόλια. Το ίδιο ισχύει για χορηγίες, διαφήμιση και δελτία τύπου.
72.Με την κυκλοφορία του Google Allo, θα θέλετε να αυξήσετε τις κριτικές ποιότητας για την τοπική επιχείρησή σας. Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση με τις περισσότερες κριτικές λαμβάνουν την πρώτη προτεραιότητα.
73.Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι το NAP σε τοπικές αναφορές είναι το ίδιο σε όλα τα κανάλια.
74.Η Google αύξησε το όριο χαρακτήρων των ετικετών τίτλου σε 70 χαρακτήρες. Βεβαιωθείτε ότι βελτιστοποιείτε όλους τους χαρακτήρες. Ωστόσο, φροντίστε να ελέγξετε εάν οι χαρακτήρες διακόπτονται στο κινητό.
75.Η Google επέκτεινε επίσης το μήκος των μετα-περιγραφών σε 200 χαρακτήρες στην επιφάνεια εργασίας και 172 σε κινητά.
76.Ενώ η κατοχή ενός ιδιόκτητου τομέα δεν θα επηρεάσει τις ταξινομήσεις αναζήτησης σας, η κοινή φιλοξενία μπορεί να αναγκάσει τον ιστότοπό σας να δεχθεί λιγότερη ευρετηρίαση. Δείκτης μηχανών αναζήτησης με βάση τη διεύθυνση IP και όταν είναι πολλαπλές διευθύνσεις IP, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να πάρουν πάρα πολλά σήματα.
77.Εάν θέλετε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης οι λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, ξεκινήστε μια πληρωμένη καμπάνια για τους όρους μη-επωνυμίας και επώνυμων λέξεων-κλειδιών που θέλετε να εμφανίζονται στην αναζήτηση. Δοκιμάστε και πειραματιστείτε με αυτά για να προσδιορίσετε ποιοι όροι λέξεων-κλειδιών λειτουργούν για εσάς και στη συνέχεια να ενσωματωθούν στις οργανικές σας προσπάθειες.
78.Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε όρους λέξης-κλειδιού ακριβούς αντιστοίχισης. Η Google μπορεί να συσχετίσει τους όρους αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά με βάση τη σημασιολογική αναζήτηση.
79.Αν προσπαθείτε να διαρθρώσετε τους κάδους λέξεων-κλειδιών βάσει της πυκνότητας, σταματήστε. Η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών δεν ήταν κάτι που κράτησε πολύ και είχε ιδιαίτερη σημασία.
80.Όταν συνδέεστε εσωτερικά με υπερσύνδεση, δεν χρειάζεται να συνδέεστε εσωτερικά με τους όρους των λέξεων-κλειδιών σας. Αλλά βοηθά αν το περιεχόμενο που περιβάλλει τη σύνδεση σχετίζεται με τις κύριες λέξεις-κλειδιά σας.
Όταν συνδέεστε εσωτερικά με υπερσύνδεση, δεν χρειάζεται να συνδέεστε εσωτερικά με τους όρους των λέξεων-κλειδιών σας. Αλλά βοηθά αν το περιεχόμενο που περιβάλλει τη σύνδεση σχετίζεται με τις κύριες λέξεις-κλειδιά σας.
81.Ενώ οι σελίδες του Google AMP μπορεί να φαίνονται γυμνές, μπορείτε να προσθέσετε φόρμες για να κερδίσετε leads.
82.Εξατομίκευση τα call-to-actions με βάση τους refferals. Μπορείτε επίσης να το κάνετε αυτό με βάση το ερώτημα αναζήτησης τοποθεσίας και λέξης-κλειδιού.
83.Στις σελίδες σας AMP της Google, μπορείτε να εφαρμόσετε τo Scroll Tracking with Google Tag Manager.
84.Όταν εργάζεστε με influencers ή αποστέλλετε το περιεχόμενό σας σε άλλο ιστότοπο, κάντε μια γρήγορη αναζήτηση για να δείτε πότε αποθηκεύτηκαν οι τελευταίες σελίδες, αναζητώντας “cache: URL”. Αν είναι πάνω από ένα μήνα, αποθηκεύστε το περιεχόμενό σας για κάπου αλλού.
85.Τα ερωτήματα αναζήτησης φωνής για τοποθεσίες θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Σκεφτείτε να ενσωματώσετε φράσεις όπως “κοντά μου” στο περιεχόμενο και τη στρατηγική διαφήμισης.
86.Αναπτύξτε περιεχόμενο σε έναν τόνο συνομιλίας για να ταξινομήσετε τα ερωτήματα αναζήτησης φωνής.
87.Οι κοινωνικοί σελιδοδείκτες (Social bookmarks) εξακολουθούν να έχουν σημασία, αλλά μεγαλώνουν σε κοινότητες. To πώς ασχολείστε με τα κοινωνικά σας δίκτυα είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να εμπλακείτε στους κοινωνικούς σας σελιδοδείκτες. Οι κοινωνικοί σελιδοδείκτες δεν είναι μια φορά-submit-your-link-και-that’s-it. Πρέπει να έχετε μια συνομιλία, να αφήσετε μερικά σχόλια ή να προσθέσετε άλλο περιεχόμενο που δεν σχετίζεται με το περιεχόμενό σας.
88.Οι έμποροι λιανικής πώλησης και τα e-commerce brands θα πρέπει να ενσωματώσουν την οπτική αναζήτηση στη στρατηγική μάρκετινγκ τους. Το Pinterest οδηγεί το δρόμο για οπτική αναζήτηση. Το Pinterest σας δίνει τη δυνατότητα να επισημάνετε μια ενότητα μιας εικόνας και στη συνέχεια να δημιουργήσετε μια αναζήτηση για εκείνο το μέρος που τονίσατε. Το Google Lens και άλλες εφαρμογές εντείνουν επίσης το παιχνίδι τους.
89.Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, βλέπουμε την άνοδο των chatbots. Τα Chatbots επιτρέπουν σε μάρκες να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές με τρόπο πιο ανθρώπινο. Το H & M είναι ένα καλό παράδειγμα μάρκας που χρησιμοποιεί chatbots.
90.Όταν επιλέγετε ένα όνομα τομέα, επιμείνετε σε 15 χαρακτήρες ή λιγότερο. Τα σύντομα ονόματα τομέα είναι ευκολότερα για τους ανθρώπους για να θυμούνται.
91.Ανέχετε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, μην χρησιμοποιείτε την περιγραφή του κατασκευαστή όταν γράφετε τις περιγραφές προϊόντων σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να ξαναγράψετε τις περιγραφές προϊόντων για τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
92.Αν έχετε μια απότομη πτώση της επισκεψιμότητας, θα μπορούσε να οφείλεται σε ποινή. Ελέγξτε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και την Κονσόλα αναζήτησης Google για να δείτε αν σας ήρθε κάποια ειδοποίηση.
93.Η απότομη πτώση της επισκεψιμότητας θα μπορούσε επίσης να οφείλεται σε απώλεια λέξεων-κλειδιών. Ελέγξτε αν οι ανταγωνιστές σας έχουν αρχίσει να ταξινομούνται για παρόμοιους όρους λέξεων-κλειδιών με το νέο περιεχόμενο που παράγουν.
94.Ξεκινήστε τη δοκιμή με τα Προοδευτικά Web Apps ή PWAs με το νέο ευρετήριο πρώτου κινητού. Τα PWA θα παραδώσουν έναν ιστότοπο για κινητά, αν ένας χρήστης έρχεται στον ιστότοπό σας από το tablet smartphone. Μεγάλες μάρκες όπως το Weather Channel και το Lyft το δοκιμάζουν ήδη και δεν θέλετε να μείνετε πίσω. Τα PWA είναι ευεργετικά για τις μάρκες που οδηγούν έσοδα μέσω διαφημίσεων. Είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση του AMP.
95.Αν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, επενδύστε σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Επίσης, σκεφτείτε να αλλάξετε τα μεταδεδομένα σας για να αντικατοπτρίσετε εποχές και να ταξινομήσετε δυνητικά τις λέξεις-κλειδιά μεγάλης εμβέλειας.
96.Το Guest posting δεν είναι ένας κατάλληλος τρόπος για να δημιουργήσετε συνδέσμους, αλλά είναι ένας εκπληκτικός τρόπος δημιουργίας περιεχομένου.
97.Αν έχετε πολλαπλές σελίδες που ανταγωνίζονται για παρόμοιους όρους αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνδυάσετε το περιεχόμενο σε ένα γιγαντιαίο κομμάτι περιεχομένου μακράς μορφής.
98.Είστε περίεργοι γιατί ο ανταγωνιστής σας σας χτυπάει στα SERP για το ίδιο κομμάτι περιεχομένου; Πηγαίνετε πίσω και συμπληρώστε τα κενά του περιεχομένου σας. Διεξάγετε μια ανάλυση των όρων λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με το άρθρο σας και μάθετε αν υπάρχουν κομμάτια που λείπουν μπορείτε να προσθέσετε για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας.
99.Όταν αναζητάτε τον ιστότοπό σας στον ιστότοπο των μηχανών αναζήτησης: example.com ‘βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε όλες τις παραλλαγές του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, αναζητήστε τα εξής:
http://example.com
http://www.example.com
https://example.com
https://www.example.com
100.Έχουμε μιλήσει πολύ για το mobile-first index. Η Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης πιθανότατα θα ακολουθήσουν. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να εστιάζετε και να βελτιστοποιείτε την έκδοση του ιστότοπού σας στον υπολογιστή σας.

Διαβάστε  8 κορυφαία εργαλεία ανάλυσης ανταγωνιστών στο SEO

Στο βέλτιστο σενάριο, γνωρίζετε ήδη τα πάντα σε αυτήν τη λίστα.

Μετά από όλα αυτά, υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούμε να κρατήσουμε στον εγκέφαλό μας, χωρίς να έχουμε κενά. Οι παραπάνω τρόποι είναι ουσιαστικα εν συντομία μια ολοκληρωμένη παράθεση παραμέτρων που κοιτάω και ελέγχω σε κάθε ιστοσελίδα. Αν χρειάζεστε βοήθεια για το SEO της ιστοσελίδας σας μπορείτε να με ρωτήσετε στο : [email protected]

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.