Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie

Σχετικά με το Project

Οργανώσαμε εξ αρχής το στήσιμο του διαφημιστικού λογαριασμού στο Google Ads. Σχεδιάσαμε στρατηγική, καθώς ο πελάτης μας ήθελε όσο πιο σύντομα γινόταν αποτελέσματα, καθώς βρισκόμασταν ήδη στη καλοκαιρινή περίοδο. Και τα πετύχαμε!

Έχοντας μελετήσει κάθε βήμα που θέλουμε να ακολουθήσει ο υποψήφιος πελάτες, στήσαμε και βελτιστοποιήσαμε σε καθημερινή βάση τις διαφημίσεις στη Google και φέραμε στο καλό μας συνεργάτη ιδιοκτήτη του Sivota Glass Bottom καθημερινά πελατολόγιο!

Προκλήσεις:

  • Επιτυχημένη Καμπάνια Διαφημίσεων στο Google Ads για Εταιρεία Ενοικίασης Σκαφών στα Σύβοτα

    Πελάτης: Εταιρεία Ενοικίασης Σκαφών στα Σύβοτα

    Πρόκληση: Η εταιρεία ενοικίασης σκαφών στα Σύβοτα επιθυμούσε να αυξήσει την προβολή της και τις κρατήσεις των σκαφών της μέσω διαφημίσεων στο Google Ads. Η ανταγωνιστική φύση της βιομηχανίας και η ανάγκη για στοχοθεσμένη προσέγγιση απαιτούσε μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική.

Βήματα που ακολουθήθηκαν

1. Κατανόηση του Κοινού: Η ψηφιακή εταιρεία μάρκετινγκ εργάστηκε στενά με τον πελάτη για να κατανοήσει την ταυτότητα της εταιρείας, τα μοναδικά πλεονεκτήματά της και το προφίλ των πελατών που επιθυμούν ενοικίαση σκαφών στα Σύβοτα.

2. Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών (Keywords): Η ομάδα μάρκετινγκ πραγματοποίησε εκτενή έρευνα λέξεων-κλειδιών που σχετίζονταν με την ενοικίαση σκαφών στα Σύβοτα, καθώς και τις περιοχές γεωγραφικού ενδιαφέροντος.

3. Δημιουργία Στοχοθετημένων Διαφημίσεων: Βασιζόμενη στην έρευνα λέξεων-κλειδιών, δημιουργήθηκαν στοχοθετημένες διαφημίσεις για τα διάφορα σκάφη προς ενοικίαση, τις ειδικές προσφορές και τις παροχές της εταιρείας.

4. Οργάνωση Δομής Καμπάνιας: Η καμπάνια διαφημίσεων δομήθηκε σε διάφορες ομάδες διαφημίσεων βάσει των διαφορετικών σκαφών, των προσφορών και των γεωγραφικών περιοχών, για να επιτευχθεί μέγιστη αποτελεσματικότητα και προσαρμοστικότητα.

5. Συνεχής Βελτιστοποίηση: Η καμπάνια εκκίνησε με παρακολούθηση και συλλογή δεδομένων. Βασισμένα σε αυτά τα δεδομένα, πραγματοποιήθηκαν συνεχείς βελτιστοποιήσεις στις διαφημίσεις, τα keywords, τα μηνύματα και τις προσφορές.

6. A/B Δοκιμές: Εφαρμόστηκαν A/B δοκιμές για να αξιολογηθούν διάφορες μεταβλητές, όπως ο τίτλος της διαφήμισης, η περιγραφή και οι κλήσεις προς δράση, προκειμένου να βρεθούν οι βέλτιστες συνδυασμοί.

Αποτελέσματα: Μέσα σε λίγους μήνες, η καμπάνια κατόρθωσε να επιτύχει εντυπωσιακή αύξηση των κρατήσεων σκαφών για ενοικίαση στα Σύβοτα. Το ROI (Return on Investment) από τη διαφημιστική καμπάνια αυξήθηκε σημαντικά, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της στρατηγικής που ακολουθήθηκε.

Κατασκευή & Διαφήμιση

 Δημιουργούμε καμπάνιες με βάση τους στόχους σας και τις λέξεις-κλειδιά σας. Κατηγοριοποιούμε τις καμπάνιες σε διαφορετικές ομάδες. Κι αυτά είναι μόνο η αρχή σε κάθε project.

“Διαθέτουμε γνώση και εμπειρία στη προώθηση επιχειρήσεων και επαγγελματιών τόσο στη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμιση για εταιρείες ενοικιάσεων σκαφών με στρατηγικό πλάνο.”

- Γιωργος Χατζηθεοδοσιου , CEO at SEO MARKETER

Πληροφορίες Porject

Contact Title
Πελάτης Sivota Glass Bottom
Contact Title
Χώρα Ελλάδα
Contact Title
Στόχοι & Εργασίες Google Ads
Contact Title
Κλάδος Εταιρεία Ενοικίασης Σκαφών
Contact Title
Contact Title
Πλατφόρμα WordPress

Ζητηστε Δωρεαν Εκτιμηση

Καλέστε μας

Ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τον Γιώργο για τον επαγγελματισμό του την συνέπεια και το ενδιαφέρον που δείχνει. Τρέχει θέματα και πράγματα που θα έπρεπε να κάνω εγώ ,είναι πάντα πρόθυμος για ότι χρειάζομαι, το αποτέλεσμα ήταν άμεσο και με συνεχείς βελτίωση. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ.
sivota glass bottom
Νίκος
CEO